Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben een sokken en string freak
en dan van die voet sokjes ik heb wel honderd paar als het er niet meer zijn en ook nog in alle kleuren van de regeboog het zelfde met strings ik heb ze met glitters, streepjes echt alles wat je je maar kan bedenken.
||
Citaat:
klinkt wel leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik heb ooit een hele erge bascetball diaeries (film) obsessie gehad.
ik heb de film 21 keer gezien en nog kreeg ik er geen genoeg van. ik nam hem zelfs over op bandje om hem s nachts nog te kunnen luisteren. ik heb het boek ook gelezen. ik moest er alles van weten. ik heb nog een gedichten bundel van die gast waar het verhaal over gaat ![]() ook had ik een chino moreno obsessie ![]() en een homo obsessie, ik moest er alles over weten, alles over lezen, alles over zien(films). *zucht* dat heb ik nu nog steeds ![]() zoiezo heb ik een lees fettisch ![]() nog meer dingen? *denk* . ik heb wel van die dwangmatige handelingen, dat is best grappig. als ik van de bus naar huis loop bijvoorbeeld, mag ik of niet op de blaadjes staan, of alleen op de putdeksels lopen of alleen op de rode stenen, niet op de kauwgom en ga zo maar door ![]() o ja ik heb een maan obsessie gehad ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() @ ...; ) Ik vind wegdromen wel een obsessie. Ben er het liefst mee bezig, ik zou natuurlijk wel zonder kunnen als het echt moest, maar liever niet.. |
![]() |
|
je hebt gelijk
![]() ![]() nog een obsessie, soms moet ik gewoon ergens een kruisje op zetten heel vaag. wat heb ik toch een rare obsessies. ik kan er zelf wel om lachen, ik denk dat dat het belangrijkste is. het zijn niet echt extreme dingen dus lach ik er gewoon om. ![]()
||
Citaat:
![]() xxxxxxxx
|
![]() |
|
|