Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2003, 20:53
Verwijderd
Citaat:
proycon schreef op 31-03-2003 @ 18:32:
TALEN! Spaans, Esperanto, Russisch, Italiaans, Portugees, Duits, Frans, Chinees ... vanalles! Ik wil er zoveel mogelijk leren
eeejz! nog iemand die esperanto kent. ik heb een aantal gratis-online lessen gedaan maar op een gegeven moment had ik de tijd en rust er niet voor. bovendien ben ik erg slecht in talen maar esperanto is wel heel interessant. misschien moe tik het weer es oppakken haha.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2003, 23:24
vrijgezel
vrijgezel is offline
ik ben een sokken en string freak

en dan van die voet sokjes ik heb wel honderd paar als het er niet meer zijn en ook nog in alle kleuren van de regeboog

het zelfde met strings ik heb ze met glitters, streepjes echt alles wat je je maar kan bedenken.
Oud 04-04-2003, 18:43
Steefjuh
Steefjuh is offline
o ja, ik weet nog iets:

Als ik ergens zit met een vriendin (of zonder) dan ga ik altijd de gedachten van mensen hardop uitspreken, dan krijg je van die hilarische dingen!!! heel leuk, en een obsessie!!
Oud 04-04-2003, 19:14
blackcamel
blackcamel is offline
vuur
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 19:14
blackcamel
blackcamel is offline
Citaat:
skategirl14 schreef op 04-04-2003 @ 00:24:
ik ben een sokken en string freak

en dan van die voet sokjes ik heb wel honderd paar als het er niet meer zijn en ook nog in alle kleuren van de regeboog

het zelfde met strings ik heb ze met glitters, streepjes echt alles wat je je maar kan bedenken.

klinkt wel leuk
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 15:52
malibubarbie
malibubarbie is offline
Citaat:
Noekie schreef op 09-03-2003 @ 22:07:
ik heb een kleding labeltjes obesessie. Ik wrijf ze tussen m'n vingers, en als ik dat niet doe word ik gek.
Jaaaaah! Dat heb ik ook! Maar wel alleen die labeltjes van dat zachte/glanzende spul.. Die harde; daar kan je niks mee beginnen.
Oud 05-04-2003, 19:11
sublime
sublime is offline
kraagjes... en dan bij jongens, van die hele hele mooie kraagjes... ik kan al van een jongen denken "heej die is leuk" alleen omdat ie het goeie kraagje heeft....

ja das wel erg...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 19:54
punk mae
punk mae is offline
ik heb ooit een hele erge bascetball diaeries (film) obsessie gehad.
ik heb de film 21 keer gezien en nog kreeg ik er geen genoeg van. ik nam hem zelfs over op bandje om hem s nachts nog te kunnen luisteren. ik heb het boek ook gelezen. ik moest er alles van weten. ik heb nog een gedichten bundel van die gast waar het verhaal over gaat
ook had ik een chino moreno obsessie
en een homo obsessie, ik moest er alles over weten, alles over lezen, alles over zien(films). *zucht* dat heb ik nu nog steeds
zoiezo heb ik een lees fettisch ik wil alle coole boeken hebben gelezen in het nederlands.
nog meer dingen? *denk* . ik heb wel van die dwangmatige handelingen, dat is best grappig. als ik van de bus naar huis loop bijvoorbeeld, mag ik of niet op de blaadjes staan, of alleen op de putdeksels lopen of alleen op de rode stenen, niet op de kauwgom en ga zo maar door
o ja ik heb een maan obsessie gehad ik vond de maan zo cool dat ik ging huilen als het volle maan was. wha weird
Oud 06-04-2003, 00:21
Orsino*
Orsino* is offline
Citaat:
punk mae schreef op 05-04-2003 @ 20:54:
ik heb ooit een hele erge bascetball diaeries (film) obsessie gehad.
ik heb de film 21 keer gezien en nog kreeg ik er geen genoeg van.
21 keer gezien en dan de titel fout spellen? Het is toch The Basketball Diaries. Nou maakt niet uit hoor, wel een apart obsessie, 21 keer is niet mis.

@ ...; ) Ik vind wegdromen wel een obsessie. Ben er het liefst mee bezig, ik zou natuurlijk wel zonder kunnen als het echt moest, maar liever niet..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 10:04
punk mae
punk mae is offline
je hebt gelijk ach ik ben een beetje dyslexties en ik wist echt niet meer hoe je die titel nou spelde

nog een obsessie, soms moet ik gewoon ergens een kruisje op zetten heel vaag. wat heb ik toch een rare obsessies. ik kan er zelf wel om lachen, ik denk dat dat het belangrijkste is. het zijn niet echt extreme dingen dus lach ik er gewoon om.
Oud 06-04-2003, 10:37
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Orsino* schreef op 06-04-2003 @ 01:21:

@ ...; ) Ik vind wegdromen wel een obsessie. Ben er het liefst mee bezig, ik zou natuurlijk wel zonder kunnen als het echt moest, maar liever niet..
op die manier dan had ik het ffekes verkeerd begrepen.
xxxxxxxx
Reageren

Regels voor berichten