![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Over de meeting: ik wil kooooomen! Als het ergens in Juni/Juli is kan ik denk ik wel. Heb ik nog tijd om te sparen voor treinkaartje.. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 13-03-2003 om 15:07. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben al sinds augustus een member van Buffy-nl ![]() ![]() Jep, de meeting is tussen 21 juni en 7 juli ![]() Uhm, denk wel dat je de jongste bent, als je 13 bent, maar er is ook een 15-jarige (sorry Pherwilyaiel ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 13-03-2003 om 15:41. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ow.. en als jullie dan toch aan het bellen zijn, mogen jullie mijn paps en mams ook even bellen ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Oftewel... ( de serie) Angel is ook leuk ![]() Ik heb wel een Angel DVD, aangezien een ander famillielid al alle Buffy-DVD's besteld. Moet toch wat ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
"How can I thank you, you mysterious black-clad-hunk-of-a-knight-thing?" "No need little lady. Your tears of gratitude are enough for me. You see, I was once a bad-ass vampire. But love, and a pesky curse, defanged me. And now, I'm just a *big* fluffy puppy with bad teeth. No! Not the hair! Never the hair." "But there must be some way I can show my appreciation." "No, helping those in need's my job. And working up a load of sexual tension and prancing away like a magnificent poof is truly thanks enough." "I understand. I have a nephew who's gay, so..." "Say no more. Evil's still afoot. And I'm almost out of that Nancy-boy hair gel I like so much. Quickly! To the Angel-mobile! Away!" ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
"How can I thank you, you mysterious black-clad-hunk-of-a-knight-thing?"
"No need little lady. Your tears of gratitude are enough for me. You see, I was once a bad-ass vampire. But love, and a pesky curse, defanged me. And now, I'm just a *big* fluffy puppy with bad teeth. No! Not the hair! Never the hair." "But there must be some way I can show my appreciation." "No, helping those in need's my job. And working up a load of sexual tension and prancing away like a magnificent poof is truly thanks enough." "I understand. I have a nephew who's gay, so..." "Say no more. Evil's still afoot. And I'm almost out of that Nancy-boy hair gel I like so much. Quickly! To the Angel-mobile! Away!" ![]() ![]()
||
Citaat:
Maar het is een *.rar bestandje ![]()
|
oh.. http://www.rarlabs.com/rar/wrar311nl.exe
die installeren, en dan naar die *.rar gaan, rechtermuisknop-->hier uitpakken dan staat er een mp3tje!
Laatst gewijzigd op 14-03-2003 om 12:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Eindelijk issie er dan, de zogenaamde verrassing aangekondigd in het spoilertopic, maar hij hoort hier thuis.
Ik ben vanavond aan de slag gegaan met het bouwen van een website. Ik ga geen HTML, PHP shit bespreken maar ik zeg wel dat ik em thuis ga hosten. Niet op mijn gewone server maar op mijn webserver. Ik ben een tijdje bezig geweest met plaatjes maken in photoshop (alles wat je ziet is zelf gemaakt/bewerkt) en er is al een heleboel code af (wat je dus niet op het voorbeeldplaatje/de uiteindelijke site ziet) Hier is een link naar een plaatje. Ik ga dan ff wat uitleggen erbij, want dat heeft het zeker nodig, het plaatje ziet er niet uit vind ik zelf namelijk. plaatje Goed. We beginnen bij de website URL. Ik heb zoals je ziet bmm.tk neergezet, deze is niet geregistreerd omdat deze geld kost (ja ook bij dot.tk). BMM staat natuurlijk voor Buffy Marathon Meeting. Ik kan ook bmmw.tk registreren (web achter de naam). Zelf wil ik toch liever voor een moerstaaladres kiezen. Opzich maakt het niet zo erg veel uit. Kom maar met ideetjes! Dan als 2e. De titel, buffy font met een aantal effecten erover, zelf vind ik die wel goed gelukt. Daaronder de navigatie knoppen (lees de tekst als je wilt weten hoe of wat). De navigatie knoppen zijn echt heel leuk vind ik zelf. Als je met je muis over zo'n grafsteen gaat wordt ie zoals in dit plaatje bij "Locatie" beter zichtbaar en er verschijnt een blauwe gloed achter. Wat vinden jullie van de mist eromheen? best buffy he? ![]() ![]() Daaronder staat de tekst, ik ga misschien nog ander lettertype nemen, bijna zeker een andere kleur (geldt voor alle plain tekst in het plaatje). Hier komen de updates met hun datum erboven en wie hem heeft gepost (misschien meerdere organisatoren/trices/beheerders/beheersdsterz?). Rechts zie je de gele vakjes, daar komen van boven naar beneden: QuickInfo over de meeting, een Poll, een SMS-Board en een kleine counter Links het groene vlak, hier komt een staand buffy/angel/spike/whoever plaatje in. Links boven en rechtsboven in de paarse vlakken wil ik een soort versiering aanbrengen (mail maar plaatjes van verstrengelde struikstukken ofzoiets, als iemand weet wat ik bedoel). Ik zal deze versiering natuurlijk helemaal aanpassen tot het er mooi uitziet met het logo (bloederig ![]() Zoals ik dus al zei, het enigste 'echte' aan dit figuur is op dit moment de knoppen bovenin en de titel, maar als je de code bekijkt zie je waarom ik al een tijd bezig ben (Formulieren bij deelnemers enzovoorts). Ik vond dat ik dit zsm met jullie moest delen. Kom maar met tips en commentaar (geen commentaar over de tekstkleur/lettertype/grootte, en de vlakken, deze zijn gewoon zodat je er meer bij kunt voorstellen), mail ze naar me, of pm ze, of liever nog, post ze hier. Morgen heb ik niet echt superveel tijd, maar zondag maak ik em denk ik wel af. Deze website kunnen we hergebruiken! Als de bmm leuk is (jaja ik gebruik de afkorting ![]() Ik zat dan nog met 1 ding. De forumknop linkt naar dit forum. Ik kan opzich ook een (snel, handig in gebruik, avatars zo groot als je wilt, banners van jezelf onder je handtekening)-forum opzetten waar we over buf dingen kunnen praten, alleen ik vind dit gevaarlijk. Er zijn veel bufforumz en we zijn met niet zo superveel. Ook was ik nou niet echt van plan een mega buffy site te maken waardoor er veel buffymensen op dat 'andere' forum zouden komen. Dus: voordelen, je kunt er veel mee en we kunnen alles zelf regelen. De mensen van het scholieren.com forum zullen ook blij als er minder buftopix worden geopend. nadelen, weinig mensen die posten (het bloedt dood) en meer werk voor jezelf om forums af te gaan (scholieren.com, bmmforum, andere forums die je misschien bezoekt) Ik ben ervoor om hier weinig buftopix te openen maar wel lekker over van alles en nogwat (beetje offtopic dus ook) wat met buf te maken heeft praten. Ok, nu stop ik, ik heb om HEEL veel dingen gevraagd, meningen, tips enzovoorts. Please Quote niet mijn hele bericht als je op 1 ding antwoord, quote dan ff dat gedeelte, of begin gewoon je post met "Buffy Marathon Meeting Web" of iets dergelijks herkenbaars. Das ook makkelijker voor mij enzow ![]() Greetz, AJ.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Offtopic: jeeeeeeej! ik kreeg net een brief van de pathé. *heeft bioscoopbon gewonnen* jeeeej!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Buffy/Angel nr heel-veel :p Verwijderd | 501 | 17-03-2003 15:38 |