Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2003, 10:03
misantrophia
misantrophia is offline
Citaat:
OPGEROTH schreef op 19-03-2003 @ 18:52:
het verbond van truie mensen is gay.
Ik heb niks tegen homosexuelen, als ze maar niet zo vreselijk blij rond huppelen en ranzig doen. aan die verschrikkelijke stemmetjes erger ik me tegenwoordig niet eens meer...

Oja, ik noem 'J&J' van 'I' ook 'gay', en de mannelijke personen die Jim wat betreft kleding en kapsel opeens na gaan doen al helemaal. Echt vies gewoon. Maar een 'gay' hoeft bij mij dus geen homoseksueel te zijn.
mooi gesproken
Oud 20-03-2003, 10:05
Hukkie
Hukkie is offline
Alles is vies en ranzig en huppelkutterig maar gelukkig heb je niks tegen homo's. Hypocriete ransbaviaan
Oud 20-03-2003, 10:15
DeadNation
DeadNation is offline
Woord.
Oud 20-03-2003, 10:16
misantrophia
misantrophia is offline
Citaat:
Hukkie schreef op 20-03-2003 @ 11:05:
Alles is vies en ranzig en huppelkutterig maar gelukkig heb je niks tegen homo's. Hypocriete ransbaviaan
Langharige hypocriete ransbaviaan als u het tegen mij heeft...
Oud 20-03-2003, 10:19
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
misantrophia schreef op 20-03-2003 @ 11:16:
Langharige hypocriete ransbaviaan als u het tegen mij heeft...
Opgeroth *kusje*
Oud 20-03-2003, 10:28
misantrophia
misantrophia is offline
ik heb nix gezegt
Oud 20-03-2003, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Death-Britney schreef op 18-03-2003 @ 20:26:
Heeft iemand nog ietz geweldigz, ik ben namelijk nogal uitgekekenn op Cradle of Filth

CoF gothic?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2003, 12:44
chaostar
chaostar is offline
Citaat:
badbull1 schreef op 18-03-2003 @ 20:52:
Misfits
Citaat:
paco de taco schreef op 18-03-2003 @ 20:53:
daar mogen gothics niet naar luisteren
Omdat Myke Hideous een tijdje (wel twee hele tours) zanger bij misfits is geweest vind ik dat misfits toch wel in het semi-goth-hokje geplaatst mogen worden. Myke's eigen band - Empire Hideous - speelt namelijk deathrock a la fields of the nephilim en das bést goth...
Oud 20-03-2003, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Death-Britney schreef op 19-03-2003 @ 13:18:
hij 's een beetje stom he? ik ga hem veranderen!

whiiiiiiiii wat doe ik in jouw sig

*hihi*
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 14:03
Verwijderd
Oh Please.... wees niet zo dom en zet echte goths niet voor gek met je onnozele gebazel over gothic Britney Girl. Ik heb je al in een paar topics zien posten nu en je hebt duidelijk geen kaas gegeten van de echte cultuur. Ik heb wel een paar posters gezien in deze thread die er wel wat meer verstand van hebben (in ieder geval qua muziek), maar jij weet duidelijk niet waar je het in godsnaam over hebt.
Even een stukje gecopy-paste van een kennis van me op een ander MessageBoard (dat wel voor goths bedoeld is)

"Ik wil dit eens onder jullie aandacht brengen. Een tijdje gelden kreeg ik een vage uitnodiging voor een feest op een kerkhof ergens in de buurt van Groningen. Ik kreeg dit mailtje van een pubermeisje die ze naar mijn web-site mail adres stuurde. Ook krijg ik nog wel eens vreemde vragen van vrij jonge mensen over bepaalde dingen die nog al schokkend zijn. In hoevere het hier gaat om grappen, weet ik niet. Wat ik wel weet is dat dat feest absoluut geen grap was en als ik sommige persoonlijke web-site (bijvoorbeeld cu2) zie, dan maak ik mij nog wel eens zorgen. Dingen zo als, “ik hou van mijn ingewanden en bloed”, “graag zou ik een keer sex op het kerkhof willen hebben”, “om gekeerde kruisen vind ik mooi” en nog veel van dit soort dingen. Ik weet het pubers zijn nog dingen aan het ondekken, maar dit soort gedrag om te shockeren vind ik soms wel heel erg ver gaan. Opmerkingen plaatsen dingen dragen om te shockeren, terwijl je niet eens de betekenis weet.
Wat ik merk is dat veel pubers de Gothic subcultuur zien om de buiten wereld te shockeren. Dit brengt, naar mijn mening, de Gothic scène in een verkeerd dag licht. Gothic is juist inzien dat er duisternis naast licht bestaat, dat er dood is na het leven. Kerkhoven is een romantische plek om te beseffen dat het leven een keer ophoudt. De stilte en de herinneringen geven dit beeld kracht. Echte Goths hebben dan ook respect voor de doden en zullen dan ook nooit gaan feesten op dergelijke heilige plaatsen.
Laat ik heel duidelijk zijn tegen pubers die de Gothic scène gebruiken om te shockeren met dergelijke walgelijke praktijken, dit soort gedrag wordt niet getolereerd door mij en door andere mede Goths (ook hoop dat jullie het hier mee eens zijn).
Ik weet niet wat jullie hier van denken of zulke mensen kennen?
Eén dingen hebben die pubers bij mij wel weten te bereiken: “ik ben geshockeerd”.
"

een van de reply's:
"Pubers trappen nu eenmaal graag tegen alles en idereen... en tegenwoordig is gothic in. Geholpen door Rammstein en Marilyn Manson zien ze zichzelf al snel als expert... Ik hoop maar dat dit geen dit is wel/niet goth draadje wordt."

Ik kan niet genoeg benadrukken hoe waar dit is, de hele gothic scene krijgt een slechte naam door irritante wannabe satanisten die zichzelf goth noemen. Ik heb een enorme hekel aan dit type puber dat ervoor zorgt dat echte goths vaak niet weten wat ze zijn en dat andere mensen ons freaks vind.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 14:05
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 14:07
Verwijderd
Wat de neuk doet dit topic hier?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 14:09
Fortisi
Fortisi is offline
Citaat:
eXo schreef op 23-04-2003 @ 15:07:
Wat de neuk doet dit topic hier?
You read my mind...
Oud 23-04-2003, 14:10
Fortisi
Fortisi is offline
Citaat:
********** schreef op 23-04-2003 @ 15:03:
*blaat*

Ahá...het is jóuw schuld....
Oud 23-04-2003, 14:14
Verwijderd
jep ik zat eens door britney's gebazel te lezen, had niet door dat 't inmiddels al weer een maand oude post was
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 14:15
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 23-04-2003 @ 15:14:
jep ik zat eens door britney's gebazel te lezen, had niet door dat 't inmiddels al weer een maand oude post was
en dat het een grap van iemand was
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 14:29
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 23-04-2003 @ 15:14:
Oeh we hebben een gothik in ons midden...

Laten we de wave doen!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 14:30
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 23-04-2003 @ 15:29:

Laten we de wave doen!
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
HEEEEHEEEHEEEHEEEE
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 14:35
Verwijderd
*gooit armen in lucht*
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 14:41
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
The Cure
Bauhaus
Grateful Dead
Oud 23-04-2003, 14:45
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Death-Britney schreef op 18-03-2003 @ 20:43:
Dimmu Borgir heb ik 3 jaar terug ofzo een keer op Lowlands gezien! was vet stoer! ik stond toen helemaal voor aan!
kreeg je nog sperma van shagrat in je gezicht?
Oud 23-04-2003, 14:47
Verwijderd
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 23-04-2003 @ 15:45:
kreeg je nog sperma van shagrat in je gezicht?
Whaha
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 14:50
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
OPGEROTH schreef op 18-03-2003 @ 21:33:
nee ik draag momenteel bergschoenen.
En ik haat dat soort Nazi's. Ik ben geen fucking gabber-nazi ofzo..
ik zou groenlinks stemmen aangezien er geen groenrechts is. Ik heb ook niet echt nazi-ideologieën. tis maar dat je et weet.
Oud 23-04-2003, 15:06
Verwijderd
Dobermann heeft me heel wat typwerk bespaard, sluit me volledig bij zijn opsomming en Marilyn Manson opmerkingen aan met nadruk op Theatre Of Tragedy!
**********, go, zeg het ze maar eens En we moeten toch echt nog eens naar Tilburg om het ze daar ook duidelijk te maken !

Greetinxxx
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 15:26
pinokio
pinokio is offline
gewoon Opeth checken
beste band ever
Oud 23-04-2003, 15:34
Verwijderd
Citaat:
pinokio schreef op 23-04-2003 @ 16:26:
gewoon Opeth checken
beste band ever
heh

Citaat:
Death Britney schreef
Nog goede Gothicbands tips?
beter lezen ventje
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 15:53
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 23-04-2003 @ 15:29:

Laten we de wave doen!
Ik zie niet echt in waar dit nou weer voor nodig was, ik heb hier niet gepost omdat ik wil dat de hele wereld weet dat ik gothic ben en ik geloof ook niet dat je dat ook maar enigszins uit m'n post kan opmaken. Ik schaam me er totaal niet voor maar ik heb ook echt niet de behoefte om het iedereen te vertellen op een of ander anoniem messageboard, nutteloos als je het mij vraagt. Ik word alleen enerzijds ziek van mensen als dead britney (of als dit een grap was, van dit stereotype 'goth' die er helaas genoeg rondlopen) en anderzijds aan mensen die meteen aannemen dat deze mensen typerend zijn voor de echte cultuur.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 21:03
OceanSoul
OceanSoul is offline
Gothic heeft helemaal niks met de dood en bloed en die rotzooi te maken. ik vind het daarom ook erg 'wannabe' zoals mensen dat noemen om jezelf 'gothic' te noemen. je wordt dus 'gothic' als je alleen maar van het donker houdt en death of blood of 666 of dat soort zooi in je naam zet?
Je bent wie je bent.. je bent net zo goed als iemand die'mode' kleding draagt.
Het gaat er gewoon om dat je jezelf blijft, en waarom zou je persee omdat je jezelf zo 'gothic' vind alleen die muziek kunnen luisteren?
kan je de vraag niet beter formuleren als:
weer iemand nog goede nummers?

nahja dit is mijn mening dan..
en Dobermann.. goeie muziek
Oud 23-04-2003, 21:04
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 23-04-2003 @ 16:53:
Ik zie niet echt in waar dit nou weer voor nodig was, ik heb hier niet gepost omdat ik wil dat de hele wereld weet dat ik gothic ben en ik geloof ook niet dat je dat ook maar enigszins uit m'n post kan opmaken. Ik schaam me er totaal niet voor maar ik heb ook echt niet de behoefte om het iedereen te vertellen op een of ander anoniem messageboard, nutteloos als je het mij vraagt. Ik word alleen enerzijds ziek van mensen als dead britney (of als dit een grap was, van dit stereotype 'goth' die er helaas genoeg rondlopen) en anderzijds aan mensen die meteen aannemen dat deze mensen typerend zijn voor de echte cultuur.
heb jij een eigen stijl?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 21:08
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 23-04-2003 @ 16:53:
Ooit groei ook jij op.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 21:34
CryperA
CryperA is offline
leuke musiekjes zijn al genoemd (Clan of xymox, girls under glass, the cure, das ich, deine lakaien, collide en veel bandjes door meneer dobermannetje

Bella Morte, Diary of Dreams, A Covenant of Thorns, London after Midnight, The Fair Sex, The Cruxshadows, Flesh field, Untoten, Wumpscut, BlutEngel, Digital Storm, Project Pitchfork, Welle Erdball, The Sins of thy beloved, De/vision, Icon of Coil, Diva Destruction, Malochia, Autumn Tears, Tanzwut, Siouxsie & The Banshees, Inkubus Sukkubus, Confession of Faith, Gossamer

Mja zo een beetje rond het gothic sfeertje
Oud 23-04-2003, 21:36
Verwijderd
whatever exo. Oh wat gedraag ik me onvolwassen he. En jij helemaal niet. Je leek me wel ok maar sommige mensen veranderen zo ontzettend als ze ook 'cool' over moeten komen op anderen.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 22:22
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 23-04-2003 @ 22:36:
whatever exo. Oh wat gedraag ik me onvolwassen he. En jij helemaal niet. Je leek me wel ok maar sommige mensen veranderen zo ontzettend als ze ook 'cool' over moeten komen op anderen.
Ik hoef niet cool over te komen op anderen jij bent hier degene die zich als Mother of All that is Goff profileert met je 'echte goths' blablabla verhalen. Keep it real.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 22:26
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
*backt exo up*
JA! vriendjespolitiek!

Ik ben trouwus geen gothic. Ikkuh ben gwoon meselluhf
Oud 23-04-2003, 22:28
Infaustus
Infaustus is offline
Niggers in the ghetto don't talk shit.
Oud 23-04-2003, 22:39
Verwijderd
Citaat:
*backt exo up*
JA! vriendjespolitiek!
Dan back ik ********** op. Hij staat voor wat hij gelooft en hij is van de beste vrienden die je je kunt wensen. Laat hem zijn wat hij wil zijn.
Feit is gewoon dat gothic verkeerd bekeken wordt sinds het een 'trend' is.
Eerlijk, Exo, ik snap je opmerking ook niet zo goed, maar na je al at random hebben zien posten, weet ik wel dat je je niet cool wil voordoen en daarbij verdedig ik jou.

Weet ook waar ik zelf voor sta en ik ben er tevreden mee, ben geen gothic maar vind het interessante levensstijl en ken genoeg mensen die er wel serieus mee bezig zijn en die zien er heus niet allemaal freaky uit, minder dan ik zelfs vaak. Zelf pas ik, helaas voor anderen soms, niet in een hokje.

Greetinxxx
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 22:58
OceanSoul
OceanSoul is offline
btw.. op http://gothic.pagina.nl staan geloof ik ook nog links naar 'gothic' bands.. misschien dat je daar wat tussen vind
Oud 23-04-2003, 23:15
Verwijderd
aah wat lief Mutant , en eXo je overdrijft weer grof met je mother of all goths verhalen, het enige dat ik hier duidelijk probeer te maken is dat je deze 'forum goths' niet serieus moet nemen en niet moet vergelijken met 'echte' goths. En als je 'echt' een vies woord vindt dan heb je toch echt (no fun intended) pech want ik heb geen andere woord om het te omschrijven. Ik probeer helemaal niet true over te komen of wat dan ook, waarom zou ik op een forum? Ik kleed me ook vaak zat normaal, ga ook naar trance feesten en metal concerten, luister nog naar heel veel andere muziek, ook (dankzij Mutant ) naar klassiek, ben geinteresseert in heel veel andere culturen, dus je kan niet echt van me zeggen dat ik in een of ander wereldje verzonken ben. En als ik 'true' wilde overkomen ga ik heus niet vertellen dat ik ook naar andere muziek luister, dat schijnt namelijk de doodzonde te zijn binnen elke muziekcultuur.
Nou heb ik vandaag mezelf beloofd dat ik wat minder heftig reageer op mensen en dat Mutant je wel ok vind helpt ook, anders was ik vast niet zo kalm dit verhaaltje gaan tikken. Ik hoop dat jij ook eens serieus leest wat ik nou precies heb getypt de afgelopen posts en ff je opgebouwde frustatietjes aan de kant zet.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 23:38
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 24-04-2003 @ 00:15:
aah wat lief Mutant , en eXo je overdrijft weer grof met je mother of all goths verhalen, het enige dat ik hier duidelijk probeer te maken is dat je deze 'forum goths' niet serieus moet nemen en niet moet vergelijken met 'echte' goths. En als je 'echt' een vies woord vindt dan heb je toch echt (no fun intended) pech want ik heb geen andere woord om het te omschrijven. Ik probeer helemaal niet true over te komen of wat dan ook, waarom zou ik op een forum? Ik kleed me ook vaak zat normaal, ga ook naar trance feesten en metal concerten, luister nog naar heel veel andere muziek, ook (dankzij Mutant ) naar klassiek, ben geinteresseert in heel veel andere culturen, dus je kan niet echt van me zeggen dat ik in een of ander wereldje verzonken ben. En als ik 'true' wilde overkomen ga ik heus niet vertellen dat ik ook naar andere muziek luister, dat schijnt namelijk de doodzonde te zijn binnen elke muziekcultuur.
Nou heb ik vandaag mezelf beloofd dat ik wat minder heftig reageer op mensen en dat Mutant je wel ok vind helpt ook, anders was ik vast niet zo kalm dit verhaaltje gaan tikken. Ik hoop dat jij ook eens serieus leest wat ik nou precies heb getypt de afgelopen posts en ff je opgebouwde frustatietjes aan de kant zet.
*zet frustraties aan de kant*

Maar ik neeeheeem ze ook niet serieus! Nou ja als ze 't lief vragen en als ze niet lelijk zijn misschien.

Maar ik wordt altijd 'n beetje kriegelig van nieuwelingen die hier even komen vertellen what's what.

Hug?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Embraced Pale Death schreef op 23-04-2003 @ 23:26:
*backt exo up*
JA! vriendjespolitiek!

Ik ben trouwus geen gothic. Ikkuh ben gwoon meselluhf
thankz for da backup homie

wij zijn geen gotixxx wij zijn housers

btw sorry meneer ********** dat ik u de Mamma van de Goffs noemde
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 23:49
Verwijderd
Da's al beter de mensheid heeft me nog niet helemaal teleurgesteld (vandaag)
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 23:51
Vice
Vice is offline
dat is dan mooi
Oud 23-04-2003, 23:52
Verwijderd
Shit ik word soft?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 23:59
Verwijderd
Citaat:
EggeD schreef op 19-03-2003 @ 00:56:
btw heeft iemand legendary pink dots al genoemd ? of voltaire ? collide ? hmm zijn maar wat suggesties

als je op CoF uitgekeken bent, ga dan maar over op Immortal of Children of Bodom (Oceans of Sadness is ook een tip trouwens... das leuker om naar te luisteren ook imho)
W00t! Legendary Pink Dots! Hèèl erg mooi!

Maarruh.. Immortal en Children of Bodom is totaal andere muziek dan CoF, en ook Immortal en CoB verschillen weer enorm onderling in stijl

Mag ik trouwens even hier hardop vloeken dat Inzaghi een gore rotspaghettivreter is die alleen maar lucky teringgoals maakt? Dank U.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 00:04
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
********** schreef op 24-04-2003 @ 00:49:
*Hoop gelul*
Ging jij niet weg hier?
Oud 24-04-2003, 06:56
Verwijderd
Yeah groupshug! Hehe blij dat ik mijn onvermaarde wijsheid *kuch* weer heb kunnen delen en daar weer iets fatsoenlijks uit is voortgekomen (wat niet vaak voorkomt ).

Greetinxxx

En ********** anytime, jij bent er ook altijd voor mij geweest, ook al stelde ik mij aan en maak ik dezelfde fouten misschien opnieuw! En ik wist niet dat ik je zo gek van klassiek had gemaakt .
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 08:30
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 24-04-2003 @ 00:52:
Shit ik word soft?
ja, maar daar zit 1 voordeel aan:
je hoeft nu niet naar de gevangenis
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 08:45
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
heel gothic:

BIRDFLESH!!!!

ik word trouwens ZIEK van het woord gothic
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 24-04-2003 @ 09:30:
ja, maar daar zit 1 voordeel aan:
je hoeft nu niet naar de gevangenis
Hahaha
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 10:47
ring
ring is offline
Citaat:
OPGEROTH schreef op 18-03-2003 @ 20:55:
Waarom dat niet?
idd waar slaat dat op, iedreen is toch vrij te luisteren naar wat ze zelf willen? al is dat de ene dag punk en de volgens volgende dag death metal of hardcore. Daar zijn echt geen regels voor die dat verbieden.
Reageren

Regels voor berichten