Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Oh Please.... wees niet zo dom en zet echte goths niet voor gek met je onnozele gebazel over gothic Britney Girl. Ik heb je al in een paar topics zien posten nu en je hebt duidelijk geen kaas gegeten van de echte cultuur. Ik heb wel een paar posters gezien in deze thread die er wel wat meer verstand van hebben (in ieder geval qua muziek), maar jij weet duidelijk niet waar je het in godsnaam over hebt.
Even een stukje gecopy-paste van een kennis van me op een ander MessageBoard (dat wel voor goths bedoeld is) "Ik wil dit eens onder jullie aandacht brengen. Een tijdje gelden kreeg ik een vage uitnodiging voor een feest op een kerkhof ergens in de buurt van Groningen. Ik kreeg dit mailtje van een pubermeisje die ze naar mijn web-site mail adres stuurde. Ook krijg ik nog wel eens vreemde vragen van vrij jonge mensen over bepaalde dingen die nog al schokkend zijn. In hoevere het hier gaat om grappen, weet ik niet. Wat ik wel weet is dat dat feest absoluut geen grap was en als ik sommige persoonlijke web-site (bijvoorbeeld cu2) zie, dan maak ik mij nog wel eens zorgen. Dingen zo als, “ik hou van mijn ingewanden en bloed”, “graag zou ik een keer sex op het kerkhof willen hebben”, “om gekeerde kruisen vind ik mooi” en nog veel van dit soort dingen. Ik weet het pubers zijn nog dingen aan het ondekken, maar dit soort gedrag om te shockeren vind ik soms wel heel erg ver gaan. Opmerkingen plaatsen dingen dragen om te shockeren, terwijl je niet eens de betekenis weet. Wat ik merk is dat veel pubers de Gothic subcultuur zien om de buiten wereld te shockeren. Dit brengt, naar mijn mening, de Gothic scène in een verkeerd dag licht. Gothic is juist inzien dat er duisternis naast licht bestaat, dat er dood is na het leven. Kerkhoven is een romantische plek om te beseffen dat het leven een keer ophoudt. De stilte en de herinneringen geven dit beeld kracht. Echte Goths hebben dan ook respect voor de doden en zullen dan ook nooit gaan feesten op dergelijke heilige plaatsen. Laat ik heel duidelijk zijn tegen pubers die de Gothic scène gebruiken om te shockeren met dergelijke walgelijke praktijken, dit soort gedrag wordt niet getolereerd door mij en door andere mede Goths (ook hoop dat jullie het hier mee eens zijn). Ik weet niet wat jullie hier van denken of zulke mensen kennen? Eén dingen hebben die pubers bij mij wel weten te bereiken: “ik ben geshockeerd”. " een van de reply's: "Pubers trappen nu eenmaal graag tegen alles en idereen... en tegenwoordig is gothic in. Geholpen door Rammstein en Marilyn Manson zien ze zichzelf al snel als expert... Ik hoop maar dat dit geen dit is wel/niet goth draadje wordt." Ik kan niet genoeg benadrukken hoe waar dit is, de hele gothic scene krijgt een slechte naam door irritante wannabe satanisten die zichzelf goth noemen. Ik heb een enorme hekel aan dit type puber dat ervoor zorgt dat echte goths vaak niet weten wat ze zijn en dat andere mensen ons freaks vind. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Dobermann heeft me heel wat typwerk bespaard, sluit me volledig bij zijn opsomming en Marilyn Manson opmerkingen aan met nadruk op Theatre Of Tragedy!
**********, go, zeg het ze maar eens ![]() ![]() Greetinxxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Gothic heeft helemaal niks met de dood en bloed en die rotzooi te maken. ik vind het daarom ook erg 'wannabe' zoals mensen dat noemen om jezelf 'gothic' te noemen. je wordt dus 'gothic' als je alleen maar van het donker houdt en death of blood of 666 of dat soort zooi in je naam zet?
Je bent wie je bent.. je bent net zo goed als iemand die'mode' kleding draagt. Het gaat er gewoon om dat je jezelf blijft, en waarom zou je persee omdat je jezelf zo 'gothic' vind alleen die muziek kunnen luisteren? kan je de vraag niet beter formuleren als: weer iemand nog goede nummers? nahja dit is mijn mening dan.. en Dobermann.. goeie muziek ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
leuke musiekjes zijn al genoemd (Clan of xymox, girls under glass, the cure, das ich, deine lakaien, collide en veel bandjes door meneer dobermannetje
![]() Bella Morte, Diary of Dreams, A Covenant of Thorns, London after Midnight, The Fair Sex, The Cruxshadows, Flesh field, Untoten, Wumpscut, BlutEngel, Digital Storm, Project Pitchfork, Welle Erdball, The Sins of thy beloved, De/vision, Icon of Coil, Diva Destruction, Malochia, Autumn Tears, Tanzwut, Siouxsie & The Banshees, Inkubus Sukkubus, Confession of Faith, Gossamer Mja zo een beetje rond het gothic sfeertje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Feit is gewoon dat gothic verkeerd bekeken wordt sinds het een 'trend' is. Eerlijk, Exo, ik snap je opmerking ook niet zo goed, maar na je al at random hebben zien posten, weet ik wel dat je je niet cool wil voordoen en daarbij verdedig ik jou. Weet ook waar ik zelf voor sta en ik ben er tevreden mee, ben geen gothic maar vind het interessante levensstijl en ken genoeg mensen die er wel serieus mee bezig zijn en die zien er heus niet allemaal freaky uit, minder dan ik zelfs vaak. Zelf pas ik, helaas voor anderen soms, niet in een hokje. Greetinxxx |
![]() |
|
![]() |
btw.. op http://gothic.pagina.nl staan geloof ik ook nog links naar 'gothic' bands.. misschien dat je daar wat tussen vind
|
Verwijderd
|
aah wat lief Mutant
![]() ![]() Nou heb ik vandaag mezelf beloofd dat ik wat minder heftig reageer op mensen en dat Mutant je wel ok vind helpt ook, anders was ik vast niet zo kalm dit verhaaltje gaan tikken. Ik hoop dat jij ook eens serieus leest wat ik nou precies heb getypt de afgelopen posts en ff je opgebouwde frustatietjes aan de kant zet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik neeeheeem ze ook niet serieus! Nou ja als ze 't lief vragen en als ze niet lelijk zijn misschien. Maar ik wordt altijd 'n beetje kriegelig van nieuwelingen die hier even komen vertellen what's what. Hug? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wij zijn geen gotixxx wij zijn housers ![]() ![]() btw sorry meneer ********** dat ik u de Mamma van de Goffs noemde ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarruh.. Immortal en Children of Bodom is totaal andere muziek dan CoF, en ook Immortal en CoB verschillen weer enorm onderling in stijl Mag ik trouwens even hier hardop vloeken dat Inzaghi een gore rotspaghettivreter is die alleen maar lucky teringgoals maakt? Dank U. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Yeah groupshug!
![]() ![]() Greetinxxx En ********** anytime, jij bent er ook altijd voor mij geweest, ook al stelde ik mij aan en maak ik dezelfde fouten misschien opnieuw! En ik wist niet dat ik je zo gek van klassiek had gemaakt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|