Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2003, 16:10
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
Yamyam schreef op 26-03-2003 @ 15:51:
tralala
ik was ff je fotosite aan t checken.... kwam n leuk plaatje tegen, helaas kan ik m hier niet plaatsen omdat ie van n msn site komt... maar voor de mensen die dr interesse in hebben...
http://groups.msn.com/Rfoto/mooiepla...oto&PhotoID=60
nogal tegenstrijdig
Oud 30-03-2003, 16:30
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
*×*M!§T€€Q*×* schreef op 30-03-2003 @ 17:10:
ik was ff je fotosite aan t checken.... kwam n leuk plaatje tegen, helaas kan ik m hier niet plaatsen omdat ie van n msn site komt... maar voor de mensen die dr interesse in hebben...
http://groups.msn.com/Rfoto/mooiepla...oto&PhotoID=60
nogal tegenstrijdig
Hahahaha, ja lachen he, ik vond t een grappig plaatje.
Maarja klopt, ik ben tegenstrijdig, ik denk er soms nog wel es over om aan de 'eco-drugs' te gaan.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 21:46
very drunk driver
very drunk driver is offline
en wat is dat dan eco drugs???
Oud 30-03-2003, 22:06
Wasp
Wasp is offline
Als men verder wil discussiëren: PMen naar Yamyam kan altijd!
Maar er zijn wel weer genoeg offtopic posts in deze topic.
Oud 31-03-2003, 06:01
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 30-03-2003 @ 22:46:
en wat is dat dan eco drugs???
Ken je dat niet? Nouuuu zeg, zeker nog nooit een boek gelezen.

Ga maar eens naar de bieb.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 07:18
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Yamyam schreef op 31-03-2003 @ 07:01:
Ken je dat niet? Nouuuu zeg, zeker nog nooit een boek gelezen.

Ga maar eens naar de bieb.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 15:11
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
raaaaH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YAMYAM rot tog op zeg..

je bent hier niet welkom.
bord voor je kop zeker..
Oud 31-03-2003, 20:24
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 31-03-2003 @ 16:11:
raaaaH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YAMYAM rot tog op zeg..

je bent hier niet welkom.
bord voor je kop zeker..
Jullie hebben een bord voor jullie kop! Met drugs wel te verstaan.
Je denkt echt dat het je niks kan maken, dat jij niet dood kan gaan, dat je lichaam het wel aankan, ONZIN! Op een dag zul je het merken!
En zijn er dan alleen mensen die het met je eens zijn welkom? Mensen die amen en jaja knikken op jullie stommiteiten.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 17:28
very drunk driver
goh en ze doen het al sinds de jaren 60 en sindsdien is het legaal geworden en er gaan toch zoveel mensen dood. ik heb gekeken er is nog nooit iemand direct doodgegaan aan wiet. anders zouden ze het niet legaliseren. alchohol is schadelijker als wiet.
Oud 02-04-2003, 10:49
Eightball GOD
Eightball GOD is offline
Citaat:
Yamyam schreef op 31-03-2003 @ 21:24:
Jullie hebben een bord voor jullie kop! Met drugs wel te verstaan.
Je denkt echt dat het je niks kan maken, dat jij niet dood kan gaan, dat je lichaam het wel aankan, ONZIN! Op een dag zul je het merken!
En zijn er dan alleen mensen die het met je eens zijn welkom? Mensen die amen en jaja knikken op jullie stommiteiten.
Als je dit topic nog ff goed doorleest, zul je lezen dat "wij" drugsgebruikers helemaal niet denken dat het ons niks kan maken en dat we niet dood kunnen. Ik ben heel goed op de hoogte van de risico's van drugsgebruik, zoals de meeste drugsgebruikers, omdat je dan juist beter de afweging kan maken of je het wel of niet wil doen. Ik heb een beetje het idee dat jij denkt dat drugs alleen maar slecht zijn en dat er totaal geen positieve kanten aan zitten. Maar dat is niet waar. Alcohol is goed voor hart en bloedvaten (mits met mate uiteraard...), tabak schijnt alzheimer te voorkomen, of iig de kans daar op te verkleinen.
En natuurlijk zitten er ook slechte kanten aan, tabak veroorzaakt kanker en verstopte bloedvaten en verteerde longen en alcohol verneukt je lever. Maar ieder moet voor zich de afweging maken of hij/zij het effect van drugs de risico's waard vind.
Ik weet dat dit allemaal al eerder is gezegd, maar niets schijnt tot yamyam door te dringen, behalve "drugs is slecht, van drugs ga je dood, er zitten geen positieve kanten aan drugs"
dus eigenlijk is deze hele post nutteloos...
oh well, whatever.
Ik vind dat we dr weer gewoon een meetingtopic van moeten maken ipv een yamyam-afzeiktopic (of voor yamyam een drugsafzeiktopic)
En ik blijf erbij dat ik voor een meeting in Amsterdam ben, of anders iets centraals, Utrecht, Amersfoort zoiets, weet ik veel noem maar wat
en dan stemmen ofzo en kijke waar en wanneer et wordt en wie dr komen.
Oud 02-04-2003, 17:47
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 01-04-2003 @ 18:28:
goh en ze doen het al sinds de jaren 60 en sindsdien is het legaal geworden en er gaan toch zoveel mensen dood. ik heb gekeken er is nog nooit iemand direct doodgegaan aan wiet. anders zouden ze het niet legaliseren. alchohol is schadelijker als wiet.
Ik heb het niet alleen over wiet, al vind ik wiet heel smerig.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 17:52
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
Eightball GOD schreef op 02-04-2003 @ 11:49:
Als je dit topic nog ff goed doorleest, zul je lezen dat "wij" drugsgebruikers helemaal niet denken dat het ons niks kan maken en dat we niet dood kunnen. Ik ben heel goed op de hoogte van de risico's van drugsgebruik, zoals de meeste drugsgebruikers, omdat je dan juist beter de afweging kan maken of je het wel of niet wil doen. Ik heb een beetje het idee dat jij denkt dat drugs alleen maar slecht zijn en dat er totaal geen positieve kanten aan zitten. Maar dat is niet waar. Alcohol is goed voor hart en bloedvaten (mits met mate uiteraard...), tabak schijnt alzheimer te voorkomen, of iig de kans daar op te verkleinen.
En natuurlijk zitten er ook slechte kanten aan, tabak veroorzaakt kanker en verstopte bloedvaten en verteerde longen en alcohol verneukt je lever. Maar ieder moet voor zich de afweging maken of hij/zij het effect van drugs de risico's waard vind.
Ik weet dat dit allemaal al eerder is gezegd, maar niets schijnt tot yamyam door te dringen, behalve "drugs is slecht, van drugs ga je dood, er zitten geen positieve kanten aan drugs"
dus eigenlijk is deze hele post nutteloos...
oh well, whatever.
Ik vind dat we dr weer gewoon een meetingtopic van moeten maken ipv een yamyam-afzeiktopic (of voor yamyam een drugsafzeiktopic)
En ik blijf erbij dat ik voor een meeting in Amsterdam ben, of anders iets centraals, Utrecht, Amersfoort zoiets, weet ik veel noem maar wat
en dan stemmen ofzo en kijke waar en wanneer et wordt en wie dr komen.
Dus je vind het geen enkel probleem als je op een dag meer neemt dan je dacht aan te kunnen en dan in het ziekenhuis beland? Daar heb je dan geen spijt van? Ik ben benieuwd als het eenmaal zo ver is.
Oh, er zullen best wat positieve kanten aanzitten, dat geloof ik graag, maar...
er zijn veel en veel en VEEL meer negatieve kanten te vinden, nadelen, slechte stoffen etc aan drugs.
Bv die alcohol waar je het over hebt: je kunt best een leuk artikeltje schrijven over je bloedvaten ed (al geloof ik daar niet zo in), maar BOEKEN vol over wat je er allemaal van kan krijgen.
Van die alzheimer had ik nog nooit gehoord, maar hiervoor geld hetzelfde, en dan nog: wat heb je aan roken als je geen alzheimer krijgt maar wel bv longkanker? Rokers schijnen 20 jaar jonger te sterven, volgensmij valt er dan geen alzheimer meer te krijgen ook.
En ik geloof ook dat je met sommige drugs andere 'staten' kunt bereiken, wat best interessant kan zijn enzo, maar niet goed voor je energiebanen ed, en dat je datzelfde effect zonder kunt bereiken met een beetje oefening.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 18:46
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Bahbah, ik meende me te kunnen herinneren dat Wasp je een vriendelijk PM'tje had gestuurd om je anti-drugspropaganda wat te temperen op dit forum.
Oud 02-04-2003, 20:17
very drunk driver
anders gezegt yam yam je luisterd niet. wij zeggen dat er ook slechte kanten aan zitten maar als je goed oplet kan er weinig gebeuren. ik ben ook tegen pillen en xtc en dergelijke. maar dat ga ik ook niet rondbazuinen

maar waar het om gaat is yam yam vindt drugs altijd slecht. de wereld is niet zwart en wit maar is grijs (een of andere belangrijke quote van verschillende beroemde films)

en dat kunnen we niet tot die dikke hersenpan door laten dringen.

yam yam je hebt ons geholpen sommige van ons zijn voorzichtiger geworden maar rot nu op totdat je geleerd heb dat de wereld grijs is!!!!!!
Oud 02-04-2003, 20:31
Eightball GOD
Eightball GOD is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 02-04-2003 @ 21:17:

yam yam je hebt ons geholpen sommige van ons zijn voorzichtiger geworden maar rot nu op totdat je geleerd heb dat de wereld grijs is!!!!!!
En dan kunnen we nu weer verder met het meeting topic (hoop ik...)
Oud 03-04-2003, 06:29
Yamyam
Yamyam is offline
Ja jullie blijven reageren op mij hoor, dan doe ik hetzelfde terug, wat denk je dan?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 08:04
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
een meeting op een andere plaats, amsterdam,utrecht zou chiller zijn
Oud 03-04-2003, 11:21
very drunk driver
zullen we stemmen hier is de poll en geen twee keer stemmen ik kan dat zien en dan gooi ik al jouw stemmen eraf

klik hier voor poll
Oud 06-04-2003, 20:36
very drunk driver
heeft iedereen al gestemt waar hij naartoe wil???
Oud 07-04-2003, 11:41
Eightball GOD
Eightball GOD is offline
volgens mij is er nog maar 5x gestemt, lijkt me beetje kleine mieting worden (wel gezelly...)
Oud 07-04-2003, 18:54
very drunk driver
laatste reply van mij was eigenlijk meer een oproep van dat ze nog moeten stemmen. maar er hebben 5 mensen gestemt en allemaal gaan ze ergens anders naartoe
Oud 10-04-2003, 19:51
very drunk driver
kneem aan dat de meetingniet door gaat want zoveel enthousiastme is er niet
Oud 10-04-2003, 19:59
Eightball GOD
Eightball GOD is offline
helaasch...
Oud 11-04-2003, 10:40
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Voor mij is Tilburg ok, Amsterdam ook utrecht ook, den bosch ook, eventueel eindhoven ook wel...
Oud 11-04-2003, 10:47
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Yamyam schreef op 27-03-2003 @ 15:02:
als ik depressief ben doe ik helemaal niks meer, laat staan computeren.
Kappen met die anti-depressiva dus
Reageren

Regels voor berichten