![]() |
||
Citaat:
http://groups.msn.com/Rfoto/mooiepla...oto&PhotoID=60 nogal tegenstrijdig ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maarja klopt, ik ben tegenstrijdig, ik denk er soms nog wel es over om aan de 'eco-drugs' te gaan. ![]() |
![]() |
|
goh en ze doen het al sinds de jaren 60 en sindsdien is het legaal geworden en er gaan toch zoveel mensen dood. ik heb gekeken er is nog nooit iemand direct doodgegaan aan wiet. anders zouden ze het niet legaliseren. alchohol is schadelijker als wiet.
||
Citaat:
En natuurlijk zitten er ook slechte kanten aan, tabak veroorzaakt kanker en verstopte bloedvaten en verteerde longen en alcohol verneukt je lever. Maar ieder moet voor zich de afweging maken of hij/zij het effect van drugs de risico's waard vind. Ik weet dat dit allemaal al eerder is gezegd, maar niets schijnt tot yamyam door te dringen, behalve "drugs is slecht, van drugs ga je dood, er zitten geen positieve kanten aan drugs" dus eigenlijk is deze hele post nutteloos... oh well, whatever. Ik vind dat we dr weer gewoon een meetingtopic van moeten maken ipv een yamyam-afzeiktopic (of voor yamyam een drugsafzeiktopic) En ik blijf erbij dat ik voor een meeting in Amsterdam ben, of anders iets centraals, Utrecht, Amersfoort zoiets, weet ik veel noem maar wat en dan stemmen ofzo en kijke waar en wanneer et wordt en wie dr komen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Oh, er zullen best wat positieve kanten aanzitten, dat geloof ik graag, maar... er zijn veel en veel en VEEL meer negatieve kanten te vinden, nadelen, slechte stoffen etc aan drugs. Bv die alcohol waar je het over hebt: je kunt best een leuk artikeltje schrijven over je bloedvaten ed (al geloof ik daar niet zo in), maar BOEKEN vol over wat je er allemaal van kan krijgen. Van die alzheimer had ik nog nooit gehoord, maar hiervoor geld hetzelfde, en dan nog: wat heb je aan roken als je geen alzheimer krijgt maar wel bv longkanker? Rokers schijnen 20 jaar jonger te sterven, volgensmij valt er dan geen alzheimer meer te krijgen ook. En ik geloof ook dat je met sommige drugs andere 'staten' kunt bereiken, wat best interessant kan zijn enzo, maar niet goed voor je energiebanen ed, en dat je datzelfde effect zonder kunt bereiken met een beetje oefening. |
![]() |
|
anders gezegt yam yam je luisterd niet. wij zeggen dat er ook slechte kanten aan zitten maar als je goed oplet kan er weinig gebeuren. ik ben ook tegen pillen en xtc en dergelijke. maar dat ga ik ook niet rondbazuinen
maar waar het om gaat is yam yam vindt drugs altijd slecht. de wereld is niet zwart en wit maar is grijs (een of andere belangrijke quote van verschillende beroemde films) en dat kunnen we niet tot die dikke hersenpan door laten dringen. yam yam je hebt ons geholpen sommige van ons zijn voorzichtiger geworden maar rot nu op totdat je geleerd heb dat de wereld grijs is!!!!!!
||
Citaat:
|
zullen we stemmen hier is de poll en geen twee keer stemmen ik kan dat zien en dan gooi ik al jouw stemmen eraf
klik hier voor poll
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Kom naar een EU-meeting inzake drugslegalisatie! Isa | 1 | 17-02-2003 17:53 | |
Seksualiteit |
Het officiele Sexualiteit-Meeting topic Koen | 137 | 20-09-2002 22:55 | |
Drugs & Alcohol |
D en A meeting Internationalist | 58 | 08-09-2002 18:17 | |