Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ze zouden er waarschijnlijk een nieuwe trend mee lanceren. Binnen de kortste keren loop je je dan in disco's te prikken aan de kokers. Weer eens wat anders!
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Eigenlijk krom ja dat ze dat ding in de pauze niet mogen dragen, in een pauze ben je immers vrij. Je hoeft dan niet zo nodig met anderen te communiceren als je daar geen zin in hebt. Van mij part gaan ze gewoon in de pauze met zn tweeen zitten ofzo.
Ik sta echter toch achter de uitspraak van die rechter. Als we eenmaal beginnen met zo'n shador toelaten, waar eindigt dit dan? Nederland islamitiseert en dat vind ik persoonlijk erg bedreigend. Vooral voor vrouwen, homoseksuelen e.d Wist je trouwens dat ze in Turkijke, een islamitisch land, op school GEEN hoofddoekjes dragen? Omdat de school onderdeel is van de staat en staat en kerk/ geloof gescheiden instituten zijn? Na schooltijd pas gaat dat ding evt. weer op. En dan doen wij hier in NL zo moeilijk over hoofddoekjes op school. Doe dat toch lekker thuis en in je vrije tijd! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Lagerhuis fan zeker? en nee het zou mij echt geen ENE REET kunnen schelen als iemand hier de behoefte voelt om in een peniskoker op straat te gaan rondwandelen. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() groeten van joeri ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() wie wil zien wat er te verbergen is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Jij zou het zeker wel willen hè, alle mannen in een piemelkoker op straat. ![]() Maar dat JOU dat niets kan schelen wil nog niet zeggen dat andere mensen dat niets kan schelen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
vergelijk het maar met een potloodventer, of met hells angel gast, mensen gaan daar omheen. natuurlijk kan jij dat niet begrijpen, maar dat zegt alleen wat over jezelf ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() mzzl. |
![]() |
|
![]() |
puur subjectief : Laat mensen nu maar met hun 'sjaleken' rond hun kop lopen ! De hele moslim is nogal aggressief en als men nu hen nog iets gaat doen verbieden zullen die waarschijnlijk nog agressiever reageren en eerlijk genoeg , er is al genoeg geweld op het moment (moesten zij het ook nu beschouwen als een doodgewone pet dan .... verbieden die handel maar het is nu niet zo)
Btw welke vettigen belg-hollander wil nu met een peniskoker rond zen t***t lopen !!?!!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik vindt het idd niet aanstootgevend, nee nog steeds niet nee. Potloodventeren is een misdaad, sluiers dragen ook? en wat die hell's angels betreft, de indruk die ze maken is inderdaad niet zoo fantastisch, maar what do I care, ze moeten et maar zelf weten hoor. Tis ehct niet dat ik er meteen gillend en krijsend vandoor ga, want zo ben k gewoon niet en nee ik geef geen duimbreed mee ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zodra blijkt, dat de geslichtssluier een belemmering is in de communicatie en integratie (in de pauzes) moet deze verboden worden. In principe vind ik dat de overheid niet moet bepalen welke kleding mensen dragen, en daarom vind ik dat het aan de scholen is. en als je dat niet wil als meisje zijnde, ga je toch naar een andere school?
Bovendien is het vaak een relatief erg kleine groep die hier een probleem van maakt, en zijn het ook vaak meisjes die juist express het hooffdoekje/sluier dragen om te provoceren, en dat mag best verboden worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
walgelijke sekscultuur? merkte ik de laatste maanden niet veel van ^_^' |
![]() |
||
Citaat:
kep echt op n rotschool gezeten en als je daar niet n beetje kon vechten of schelde was je meteen de lul en kwam je elke dag blauw thuis ![]() dsu wat denk je ![]()
||
Citaat:
Sommigen tonen zelf een uiterlijk vertoon van medelijden tegenover die meisjes, nou das pas beledigend hoor
||
Verwijderd
|
Citaat:
lul; denk ook eens aan arme kabelinternetters waarbij hun verbinding weer plat ligt. en dus een halve minuut moeten w8en na gebruik van de quote-knop ![]() ik ben het met je eens. gezichtssluiers vind ik persoonlijk behoorlijk vervelend als ik met iemand praat. aangezien ik gewend ben, als ik met iemand praat, zijn of haar gezicht te zien (in dit geval alleen de "haar" van toepassing ![]() wat betreft het hoofddoekje over haar haar (godv..., het wordt nu verwarrend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vind het groot gelijk ik mag ook geen pet op. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Of ben jij Kenny niet...? ![]() ![]()
||
Citaat:
En deze flauwigheid heb ik van Joostje geleerd: zo jong, zo moslimfundamentalistisch, ik vraag me eigenlijk af hoe je toekomst er uit zal zien. lekker met de jihad meedoen ofzo? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Moeilijk he lezen!!! Waar heb jij mij in godsnaam dat godsdienst argument zien geven??? ALS je nou eens goed leest kan je meerdere malen zien dat ik VOOR HET VERBOD ben!! Ga eerst lezen, ik reageer hier niet meer op. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelfs nu weer begin je met ''daar zal jou god echt niet van wakker liggen'' Kan je deze zooi niet in je hersens houden ofoz? Geil je er nou zo op om t hier zo neer te zetten terwijl het geen enkele f*cking bijdrage levert?!! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||