Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
gaan we weer.... en ninnoc doet ook mee
Knapste/mooiste Forummer: jewel, expl. boy, italianboy, bertbart Liefste Forummer: pebbles/dwj Meest relaxte forummer: eztah/ nare grappigste forummer: grrr Slimste forummer: pff geen id Meest irriterende forummer: lenin, dat navy-figuur, en veel mensen waarvan ik de naam niet weet van 'ik ben 13 en zoooo koel met mijn spikes' figuren Best postende forummer: BS Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: expl. boy denk ik Best geklede forummer: italianboy/bubbels forummer die je graag nog eens irl wilt zien: niemand eigenlijk Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: hmm vind ik sowieso wel sneu om te doen en ik zou zo niemand kunnen bedenken, waarschijnlijk die lenin-figuur Meest interessante forummer: drama, grrr Forummer met meeste mensenkennis: geen id. expl. boy dnek ik meest open-minded forummer: nare Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: italianboy, argumentatie bekend
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() j/k jij bent ook lief hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Knapste/mooiste Forummer: cHa0s, WishfulDreaming, Muizzz, Diana's Acolyte (ofzo)
Liefste Forummer: cHa0s Meest relaxte forummer: exo, cHa0s grappigste forummer: zijn er zoveel ![]() Slimste forummer: erh, geen idee. . Meest irriterende forummer: DeathBritney, ook al bestond ze niet ![]() Best postende forummer: geen idee Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: cHa0s (maar die ken ik al) Best geklede forummer: geen idee! forummer die je graag nog eens irl wilt zien: geen idee, voro de afwisseling. Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: ehh.. Meest interessante forummer: zijn er ook zoveel Forummer met meeste mensenkennis: uhhh meest open-minded forummer: ik Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: cHa0s. en dan kijken hoe hij mij ziet ![]() + nog 3x WishfulDreaming, in de gewenste leuke categorie in te delen. Nou, tot zover mijn forummensenkennis.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Knapste/mooiste Forummer: miss quasy ~sjeherezade~ misfit dying bride epd exo moondance glow expl Liefste Forummer: miss quasy exo eap kel Meest relaxte forummer: grappigste forummer: Slimste forummer: Meest irriterende forummer: Best postende forummer: Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: mensen die ik ken. en waarmee ik op inet het goed kan vinden. Best geklede forummer: kel d-a forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Meest interessante forummer: Forummer met meeste mensenkennis: meest open-minded forummer: ik Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Mijn nominatie voor liefste forummer: Alle forummers die mij hebben genomineerd voor liefste forummer + freakjuh. |
![]() |
|
![]() |
O dit nichterige poppenkasttopic weer
Knapste/mooiste Forummer: enervera (ofzo) Firefly, en nog wel een paar Liefste Forummer: Paranoide, Doggone ![]() Meest relaxte forummer: Ik. Ik maak me nooit zo druk als iemand iets post wat me niet aanstaat. grappigste forummer: Strafcorner, Bertbart. Retardness uber alles Slimste forummer: Hahaha, SLIMME forummers? Hier? Meest irriterende forummer: Bertbart, Strafcorner, Roos, Cemetary slut, Exploding boy, Chaos,Punkmetallo, Sadisticsacredwhore, en de andere army of trueness leden Best postende forummer: Ik en mijn homie gamemaster Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Enervertera (of hoe ze ook alweer heet) Best geklede forummer: Dunno forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Allemaal, in een groot happy massagr.... Uhm ![]() Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: Strafcorner Meest interessante forummer: Ik >) Forummer met meeste mensenkennis: Ik. meest open-minded forummer: Absoluut niet ik. Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: Een mokkeltje, en dan aan mezelf zitten |
![]() |
|
Knapste/mooiste Forummer:
Muizz (iets met veel z's ofzo) lekker ding ![]() Liefste Forummer: Nare man Meest relaxte forummer: Steve Grappigste forummer: Diovai Slimste forummer: AtHell Meest irriterende forummer: Faery, wat een butt-monkey is dat zeg... ![]() Best postende forummer: Ninh Forummer waar je het in het echt waarschijnlijk goed mee zou kunnen vinden: Faery, ik heb me bedacht, roel is toch wel lief. Best geklede forummer: Roos Forummer die je graag nog eens irl wilt zien: Exo, Nare man, Roos, Steve, Muizz, Ninh, Bertbart, Hidde, Mashja, Strafcorner, A new nose Forummer die je in het echt waarschijnlijk hard zou uitlachen: - Meest interessante forummer: AtHell Forummer met meeste mensenkennis: STP meest open-minded forummer: Birthmark Forummer die je wel eens een dagje zou willen zijn: AtHell
||
Citaat:
Ja want iedereen geeft toch wel eens rond de 140 pleuro's uit aan een concertje.. is het niet ![]() Kom jij nou maar gewoon het prachtige Zevenaar bekijken dan reizen we door naar Arnhem en zien we daar wel weer, dát lijkt me een beter oplossing.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als jullie Zevenaar nou even wat dichter bij A'dam zetten dan kom ik zeker langs om met jullie de vele Zevenaarse bezienswaardigheden te bekijken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
|