Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2004, 16:11
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 04-09-2004 @ 16:48 :
Je ontbeert enig inlevingsvermogen (dit even buiten het feit dat het maar fotosoepsels zijn)
het gaat om het feit, dat mensen dit topic ook gaan gebruiken voor ideetjes,
en breng de mensen aub niet op de foute gedachte
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2004, 16:13
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Citaat:
Urm schreef op 04-09-2004 @ 14:58 :
ik heb hem ook en ik heb een foto:

[afbeelding]

eh het sterretje lijkt zo een beetje verrot..duidelijk een webcam-foto. maar in real is het gewoon een mooi sterretje met strakke lijntjes...

<333,

ja zoiets wil ik, alleen dan mischien wat meer naar mijn bovenarm, toe, maar ik weet niet precies hoe dat zou staan..
__________________
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 16:52
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
BizZz schreef op 04-09-2004 @ 17:11 :
het gaat om het feit, dat mensen dit topic ook gaan gebruiken voor ideetjes,
en breng de mensen aub niet op de foute gedachte
Ben je nou echt zo dom? Jij bepaalt de norm van wat mooi/niet mooi is niet... Bovendien zullen mensen echt niet zo een grote tattoo laten zetten omdat ze hier rond keken en dachten gaaf ik ga direct naar de tat-boer... zo een arm vol kost je al gauw een euro of 2500
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 17:15
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik wil een tattoo up de binnenkant van mijn pols, een zelfgemaakt dingetje. ik heb een soort van spookje wat ik altijd en overal teken, en dat dingetje staat ondertussen bekend bij veel mensen als mij. en dat kan je strom vinden maar het is jouw pols niet en bovendien kan het me aan mijn aarsch oxideren wat anderen er eventueel van zouden denken. ja, ook bazen, want ik ga geen 9-5 job doen later
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 17:22
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 04-09-2004 @ 18:15 :
ik wil een tattoo up de binnenkant van mijn pols, een zelfgemaakt dingetje. ik heb een soort van spookje wat ik altijd en overal teken, en dat dingetje staat ondertussen bekend bij veel mensen als mij. en dat kan je strom vinden maar het is jouw pols niet en bovendien kan het me aan mijn aarsch oxideren wat anderen er eventueel van zouden denken. ja, ook bazen, want ik ga geen 9-5 job doen later
wel mommy, jij wordt receptioniste bij een makelaarsbedrijf
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 17:41
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Noé schreef op 04-09-2004 @ 18:22 :
wel mommy, jij wordt receptioniste bij een makelaarsbedrijf

oh dammit
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 18:29
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
Citaat:
Urm schreef op 04-09-2004 @ 14:58 :
ik heb hem ook en ik heb een foto:

[afbeelding]

eh het sterretje lijkt zo een beetje verrot..duidelijk een webcam-foto. maar in real is het gewoon een mooi sterretje met strakke lijntjes...
leuheuk <3
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 19:14
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 17-06-2003 @ 11:18 :
ik vind er niets mis mee dat ouders hun puberale kroost verbieden een tattoo te nemen voordat zij zeg 20 zijn.. het klinkt misschien stom maar tussen je 12e t/m 20ste ben je nog zo bezig met jezelf vinden en je ontwikkeling naar volwassen en zelfstandigheid dat ik van mening ben dat je op die leeftijd niet de besslising kan nemen om je lichaam voor de rest van je leven te "versieren". Vaak is het juist die drang naar volwassen en zelfstandigheid die er voor zorgt dat kinderen een tattoo willen, maar die drang ebt vanzelf weer weg.

Wacht gewoon daarom een tijd kijk of je het over een x aantal jaren nog steeds wil, en tegen die tijd hoef jij je ouders ook neits meer te vragen...
En jij bent 20 jaar oud. Toevallig Als je 21 bent zeg je dat jij vast tot je 21ste moet wachten.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 19:19
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
*FoX* schreef op 24-06-2003 @ 16:52 :
*zucht* ja tatoo's...
Ik zit nu zo'n anderhalf jaar over een tatoo te denken. Er zijn een paar dingen die ik echt mooi vind: zo'n soort driehoekige tribal met scherpe punten zeg maar op je onderrug net boven/in je broeksrand, in het japans je naam of judo (in mijn geval dan ), en verder ben ik nog nix tegengekomen wat ik persoonlijk zou willen hebben.

wat die tribal betreft; Ik heb er zelf al een paar ontworpen die ik steeds aanpas naar wat ik toch nog iets mooier vind. Bij meisjes/vrouwen vind ik zoiets heel mooi staan.. toevallig heeft een vriendin van mij er pas een laten zetten, erg mooi
maar zijn er ook mannen die dat hebben?

ik post nog wel een plaatje van wat ik bedoel.

greetz, FoX
Tribals en japanse tekens zijn zo onpersoonlijk. Ze zijn ooit 'in' geweest maar ik zou zoiets niet laten zetten. Als ik er ooit een laat zetten, wat ws niet gaat gebeuren, dan word het er een die over mij gaat en hij moet ook een beetje uniek zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 19:23
Verwijderd
Citaat:
substantial schreef op 04-09-2004 @ 19:29 :
leuheuk <3
niet slijmen, jij wil gewoon met mij naar de hives
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 19:24
sorry
sorry is offline
Citaat:
Lotte schreef op 04-09-2004 @ 20:19 :
Tribals en japanse tekens zijn zo onpersoonlijk. Ze zijn ooit 'in' geweest maar ik zou zoiets niet laten zetten. Als ik er ooit een laat zetten, wat ws niet gaat gebeuren, dan word het er een die over mij gaat en hij moet ook een beetje uniek zijn.
ach als hij er eenmaal opzit is die tattoo toch wle best persoonlijk.
dat gezeik dat tattoos een betekenis hebben vind ik maar debiel.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 19:31
combat95
Avatar van combat95
combat95 is offline
99% van de tattoo's die ik zien zijn echt onoriginele breezah troep zoals tribals, japanse tekens enz
__________________
Ik weet het, mijn spelling is heel slecht.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 19:32
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Ik wil een anarchie teken en dan ga ik stoer doen en hatsikidee holadiee ik luister naar niemand en heb geen baas en een pot met goud wil ik niet!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 19:35
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
sorry schreef op 04-09-2004 @ 20:24 :
ach als hij er eenmaal opzit is die tattoo toch wle best persoonlijk.
dat gezeik dat tattoos een betekenis hebben vind ik maar debiel.
nee dat vind ik niet... als je iets je hele leven met je mee wil dragen kan het maar beter iets van jezelf hebben... een vriend van me heeft het f1 logo op zn bovenarm... en hoe leuk hij de sport ook vind, het is en blijft maar een logo... ooit ontworpen door 1 of andere jandoedel .

bewerk dat logo dan in ieder geval.. en met tribals etc is het nog erger want die standaard tribals kom je vervolgens in salou op het strand 10x tegen en dan is het net alof je een goedkope LV tas hebt
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 19:36
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Lotte schreef op 04-09-2004 @ 20:14 :
En jij bent 20 jaar oud. Toevallig Als je 21 bent zeg je dat jij vast tot je 21ste moet wachten.
En jij bent 15 en moet je domme opmerkingen voor je houden... Ik was zelf net 20 toen ik mijn eerste nam (ben nu bijna 21) Wilde er al een hele tijd 1 maar had pas op mijn 20ste het gevoel dat ik het echt kon doen... niet zo gek dat ik dat dan als referentie gebruik
Er staat ook "zeg 20" waarmee ik dus niet exact 20 bedoel...

owja: hoepel op
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 19:44
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
hoe ik t nu zie wil ik er wel 1, en ben er ook wel een beetje mee bezig wat ik ongeveer wil, maar ik wacht nog 3 jaar tot ik em laat zetten.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 19:46
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 04-09-2004 @ 20:44 :
hoe ik t nu zie wil ik er wel 1, en ben er ook wel een beetje mee bezig wat ik ongeveer wil, maar ik wacht nog 3 jaar tot ik em laat zetten.
tmag toch ook pas als je 18 bent?
ik neem iig een sterretje als ik geslaagd ben, ben ik ook 18
ja sterretjes zijn cliché maar wel 1 van de mooiere tattoo's
ik ga niet met een zelf getekende draak lopen
of met een heartagram, stel je voor
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 19:53
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Gadje schreef op 04-09-2004 @ 20:46 :
tmag toch ook pas als je 18 bent?
Hangt van je tattoo boer af
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 19:56
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik vind die sterretjes zoooo afgezaagd, niet te zuinig.
Iedere emo-boer heeft zo'n ding. Misschien an sich wel 'schattig' oid, maar waarom moet iedereen zo'n kreng op z'n lijf.
Echt zoiets wat een tijdje hip is en over een paar jaar vind je het ook suf, omdat al die markt-kleding-sletjes besterd zijn.
__________________
once or twice i've killed three ducks
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 19:58
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 04-09-2004 @ 20:53 :
Hangt van je tattoo boer af
das waar maar ik heb er tot nu toe nog geen kunnen vinden
ja zon dikke man in een flatje en hell no dat ik daar heen ga

als sterretjes binnen een jaar voor markt-sletjes zijn dan kies ik een andere uit
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 20:01
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Gadje schreef op 04-09-2004 @ 20:58 :
das waar maar ik heb er tot nu toe nog geen kunnen vinden
ja zon dikke man in een flatje en hell no dat ik daar heen ga

als sterretjes binnen een jaar voor markt-sletjes zijn dan kies ik een andere uit
www.houseoftattoos.nl erg geschikte aangename schone ruimte, aardige mensen, hoogst mogelijke score op hygiene rapport van de gg&gd
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 20:05
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 04-09-2004 @ 21:01 :
www.houseoftattoos.nl erg geschikte aangename schone ruimte, aardige mensen, hoogst mogelijke score op hygiene rapport van de gg&gd
dankje
was donderdag ook bij 1 in amsterdam, body cult ofzo zit op de hoek bij dam dat waren pas vreemde mensen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 20:06
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Gadje schreef op 04-09-2004 @ 21:05 :
dankje
was donderdag ook bij 1 in amsterdam, body cult ofzo zit op de hoek bij dam dat waren pas vreemde mensen
bij munt plein denk ik dat je bedoelt.. maar das typisch zo een plaatje uitkiezen, snel zetten touristen tattooboer
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 20:08
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
strafcorner schreef op 04-09-2004 @ 21:06 :
bij munt plein denk ik dat je bedoelt.. maar das typisch zo een plaatje uitkiezen, snel zetten touristen tattooboer
precies t zat ook vol met italianen hup zo een tattoo en weg was ze
al zag t er wel schoon uit maarja wie ben ik, 2 van die dingen in heel m leven gezien
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 20:27
Verwijderd
Ja, dat is Body Cult, maar daar iets laten zetten is net zo dom als wiet kopen in een zijstraatje van het Damrak.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 20:30
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-09-2004 @ 21:27 :
Ja, dat is Body Cult, maar daar iets laten zetten is net zo dom als wiet kopen in een zijstraatje van het Damrak.
dat dacht ik ook, zon gast praatte nederlands en engels doorelkaar en ik snapte écht niet wat ie wilde
het is maar goed dat ik me daar niet heb laten piercen dan
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 00:27
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-09-2004 @ 16:54 :
Shifty-armen
Hehe, ik zie het mezelf nog niet gauw doen, maarja: verveling + tattootopic + photoshop
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 10:36
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
Citaat:
Urm schreef op 04-09-2004 @ 20:23 :
niet slijmen, jij wil gewoon met mij naar de hives
en naar de mad caddies
maar het ging er meer om dat ik 15 september ook een tattoo laat zetten op die plek
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 10:58
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Citaat:
terror koe schreef op 04-09-2004 @ 20:56 :
Ik vind die sterretjes zoooo afgezaagd, niet te zuinig.
Iedere emo-boer heeft zo'n ding. Misschien an sich wel 'schattig' oid, maar waarom moet iedereen zo'n kreng op z'n lijf.
Echt zoiets wat een tijdje hip is en over een paar jaar vind je het ook suf, omdat al die markt-kleding-sletjes besterd zijn.
ik heb nog nooit bij iemand een sterretje gezien,
ik heb het zelf bedacht, (ik hoor nu oas dat meer mensen een sterretje op hun onderarm hebben),
maar voor mij heeft een sterretje emotionele waarde
__________________
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:20
Verwijderd
Citaat:
substantial schreef op 05-09-2004 @ 11:36 :
en naar de mad caddies
maar het ging er meer om dat ik 15 september ook een tattoo laat zetten op die plek
hahaha wij gaan zo meeten daar maar hives weet ik nog steeds niet zeker of ik ga...dus moet je maar naar mad caddies
en ontopic (A): ga je hem ook wat aan de zijkant van je pols laten zetten of recht in het midden?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:23
Verwijderd
Citaat:
BizZz schreef op 05-09-2004 @ 11:58 :
ik heb nog nooit bij iemand een sterretje gezien,
ik heb het zelf bedacht, (ik hoor nu oas dat meer mensen een sterretje op hun onderarm hebben),
maar voor mij heeft een sterretje emotionele waarde
leg eens uit over die emotionele waarde als je wilt? *nieuwsgierig*

en @substantial; hoezo weet je nu al dat dat 15 september gaat gebeuren? wrom niet eerder? of ga je het laten doen bij een popu tattooman die de eerstkomende 2 week vol zat ofzo
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:28
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
owkeej,
ik heb mijn hele leven gewoon een fasinatie, met lucht, hemel, enzo

het moet op mn arm, omdat ik het als laatste "litteken" wil zien (ik laat hem ook pas zetten als ik een periode in mijn leven heb afgesloten, en volgensmij kan ik die perode snel afsluiten..(hopenlijk))

snap je

en sterren, jah, de lucht, en daarboven, allemaal staat gewoon centraal in mn leven, zeilen, alles,
__________________
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:32
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
Citaat:
Urm schreef op 05-09-2004 @ 12:20 :
hahaha wij gaan zo meeten daar maar hives weet ik nog steeds niet zeker of ik ga...dus moet je maar naar mad caddies
en ontopic (A): ga je hem ook wat aan de zijkant van je pols laten zetten of recht in het midden?
in het midden, en het word geen sterretje
en meeten? als ik tijd heb om stil te staan (skankjegek!!!)
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:36
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
Citaat:
Urm schreef op 05-09-2004 @ 12:23 :
leg eens uit over die emotionele waarde als je wilt? *nieuwsgierig*

en @substantial; hoezo weet je nu al dat dat 15 september gaat gebeuren? wrom niet eerder? of ga je het laten doen bij een popu tattooman die de eerstkomende 2 week vol zat ofzo
dan weet ik dat ik geld heb
en dan werkt er iemand die ik ken (woensdag's)
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:52
Verwijderd
ahh logische verklaring wat gaat het worden dan? ik vond het wel kut, mijne is enorm klein..en dan betaal je net zoveel als een veel grotere ivm minimumprijs

en mad caddies is op een zondag he
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 11:58
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
hoeveel heb je betaalt?
__________________
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 12:00
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
BizZz schreef op 05-09-2004 @ 12:58 :
hoeveel heb je betaald?
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 12:11
Verwijderd
35 euri geloof ik ga me niet vertellen dak afgezet ben het was overigens wel een goede tattoozaak...aangesloten bij allerlei bonden enzo..en ik ben ook niet op afspraak gegaan
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 12:13
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Urm schreef op 05-09-2004 @ 13:11 :
35 euri geloof ik ga me niet vertellen dak afgezet ben het was overigens wel een goede tattoozaak...aangesloten bij allerlei bonden enzo..en ik ben ook niet op afspraak gegaan
niet op afspraak gaan heeft er niks mee te maken. ikzelf heb ook een kleintje op m'n heup en heb daar ook iets van 35 euro voor betaald, er bestaat namelijk gewoon een minimumprijs. je moet namelijk ook onthouden dat de naalden en inkt ook geld kosten. dus je bent totaal niet afgezet.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 12:24
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
Citaat:
Urm schreef op 05-09-2004 @ 12:52 :
ahh logische verklaring wat gaat het worden dan? ik vond het wel kut, mijne is enorm klein..en dan betaal je net zoveel als een veel grotere ivm minimumprijs

en mad caddies is op een zondag he
een klavertje 4 word het
en hoe je het wend of keert het is et geld waard

maar dat maakt toch niet uit, dan maar 2 dagen in het weekend zat zijn
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 12:29
wup
wup is offline
Citaat:
Urm schreef op 04-09-2004 @ 14:58 :
ik heb hem ook en ik heb een foto:

[afbeelding]

eh het sterretje lijkt zo een beetje verrot..duidelijk een webcam-foto. maar in real is het gewoon een mooi sterretje met strakke lijntjes...

hahaha(*) maar goed dat jij wel weet hoe je fotos moet posten
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 12:31
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 05-09-2004 @ 13:13 :
niet op afspraak gaan heeft er niks mee te maken. ikzelf heb ook een kleintje op m'n heup en heb daar ook iets van 35 euro voor betaald, er bestaat namelijk gewoon een minimumprijs. je moet namelijk ook onthouden dat de naalden en inkt ook geld kosten. dus je bent totaal niet afgezet.
i know, dat vertelde die dude mij ook al

@substantial: ik doelde meer op het treinkaartje wat ik dan moet betalen en laatste treinen die gehaald moeten worden
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 12:33
wup
wup is offline
yeah!

ik heb fotos geupload! is is gelukt.. beetje laat maar hier alsnog de foto..
( idd.. het is dezelfde als urm..maar dan op mijn andere pols)

Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 13:15
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
mooi, erg mooi,

35 euro, vind ik persoonlijk wel een redenlijke prijs
__________________
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 13:39
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Tattoos moet je eigelijk gewoon groot doen.. dat priegelwerk ziet er nu nog leuk uit.. maar feit is dat het over een x aantal jaren een onherkenbare brei zal worden
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 13:40
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Ooh en dat over die prijzen... ik snap niet dat mensen daar naar kijken bij het nemen van een tattoo... het is wat je hele leven bij je zal zijn dus wil je het beste en dat kost vaak wat...
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 13:46
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef op 05-09-2004 @ 14:39 :
Tattoos moet je eigelijk gewoon groot doen.. dat priegelwerk ziet er nu nog leuk uit.. maar feit is dat het over een x aantal jaren een onherkenbare brei zal worden
tegen die tijd doe ik gewoon een horloge om en groot wordt ook wazig...alleen heb je dan een grote wazige en die van mij word een kleine wazige. en grote moeite ook om die lijntjes even opnieuw te laten doen
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 13:49
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
ja, inderdaad, daar is het wel een fijne plek voor, en ik vind het zowiezo erg mooi,
__________________
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 15:36
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Urm schreef op 05-09-2004 @ 14:46 :
tegen die tijd doe ik gewoon een horloge om en groot wordt ook wazig...alleen heb je dan een grote wazige en die van mij word een kleine wazige. en grote moeite ook om die lijntjes even opnieuw te laten doen
Ik heb het niet over wazig worden, je huid verandert het lijnwerk zal anders worden als je dan een priegeldingetje hebt herken je er op een gegeven moment gewoon niets meer in. Als je je tattoo laat zetten bij een goede shop zullen ze je vertellen dat er minstens 0.5 cm tussen iedere lijn zal moeten zitten. Helaas zijn er veel aasgier shops die zonder na denken alles op de huid van iemand kalken.
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 15:40
wup
wup is offline
zoals iemand al zei: je wordt later toch lelijk..
en een kleine van 1 cm werk je makkelijk weg.. dmv bijvoorbeeld ene horloge.. een dikke draak op je arm werk je niet zo makkelijk weg..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het grote piercingtopic.
Luna
500 11-03-2005 14:53
Lifestyle Evaluatie-topic
rodina
496 14-04-2003 15:29
Lifestyle HET algemene tattoo topic deel ?
Ninnoc
2 13-01-2003 16:51
Lifestyle hoe oud waren jullie toen je een tattoo liet zetten?
Roodelfje
3 16-08-2002 10:40
Lifestyle wie wilt helpen plzz!!:D
Roodelfje
2 15-08-2002 17:29
Lifestyle Het Algemene Tattoo Topic
Ji Sung Dennis
66 15-08-2002 12:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01.