Advertentie | |
|
![]() |
|
meneer het is niet de bedoeling dat je na een uur je antwoord verklapt, het is alleen zo dat als iemand na een goed antwoord binnen het uur niet een nieuwe vraag heeft gesteld, iemand anders dat mag doen
![]() dus mondje dicht om 20:21 he wtf het is al 20:21 geweest ![]() maare ik heb geen id, iemand anders? |
![]() |
|
Sorry, ik zal de reden even noemen:
Martin Scorsese had ergens gelezen dat het een soort traditie was voor Amerikaanse soldaten om een dergelijk kapsel te nemen zodra ze de oorlog ingingen... hij vond dat Bickle ook een soort oorlog aanging, en hij vond 't wel toepasselijk. Zo, dát was 'm - simpel, niet? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
What the *** zeg...t moeten wel films zijn waar de kans groot is dat het merendeel hier die gezien heeft, anders heeft t ook weinig zin om een vraag te stellen...dan is het geen kennis maar opzoekkwaliteiten
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar we rapen off-topic. Ik zeg nog steeds 'Who Killed Pasolini?' |
![]() |
||
Citaat:
ook op het goede antwoord.. "I am Sam" was de film waarin de acteur die eveneens PERCY WETMORE speelt (Green Mile) een geestelijke handicap heeft. Bedoelde dus niet de Crossing Guard
|
|