Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik ben er wel aan gewend, maar aan het taalgebruik en gedrag van sommige nijmegenaren erger ik me wel eens.. vooral van meisjes met een bal kauwgom in de mond en dan zo'n aso toontje in hun stem..
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En je zou moeten weten dat de meesten hier een afkeer hebben voor allochtonen (voorzover ik al zo vaak op andere topics heb gelezen..ja..) Als je het zo graag wilt weten, vraag het dan aan een goede turkse of marokkaanse vriend ![]() Optima schreef: wat doen ze in het toilet?!?!? door die strontlucht voelen ze zich thuis [/B] Dat wekt alleen maar zulk onzin op ![]() ![]() ![]() Ok -xx- Bye
|
mensen kijken is gewoon leuk, ieder zn eigen gewoontes, ik zie ook vaak genoeg nederlandse jongeren rondhangen, o.a. op het station, ik vind dit een beetje vaag topic, als je een beetje na zou kunnen denken kan je zelf wel een normaal, logisch antwoord verzinnen
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik vind het niet om aan te zien:
Mensen die in het station blijven hangen! Ik vind dat de politie ofzo ze moet wegjaagen, is niet leuk voor de mensen die daar langs moeten lopen. En dan durven enkele losers je ook nog eens aan te spreken, en lastig te vallen vooral in Rotterdam, die types negeer ik! Zijn geen waarde voor mij. En al die (allochtone jongeren) of (nederlandse jongeren), whatever, studeren en werken niet maar hangen elke dag in het station????, en niemand doet daar wat aan, zitten ze wat drugs te dealen, en met een enge blik naar alle voorbij lopende mensen te kijken, ik heb daar echt een hekel aan! In maastricht heb je dat bijna niet, daar is het weer wat netter, in amsterdam centraal trouwens ook niet zo. greetz ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(waarom haalt iemand dit topic omhoog.. is volledig verpest door een bepaald iemand ![]()
|
Veel (allochtone) jongeren in Rotterdam worden 's ochtends de straat op geschopt met 5 gulden en pas 's avonds mogen ze aan tafel verschijnen. Aldus een jongeren werker die ik ken in Rotterdam.
En waar je "maties" hangen hang jij natuurlijk ook. ![]() ![]() Ik vind ze erg hinderlijk, dan denk ik doe wat met je leven ofzo stelletje trieste losers
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik snap wel dat de bedoeling niet verkeerd is doch klopt het niet helemaal. het is pertinent niet waar dat het alleen om allochtonen gaat, er zijn zo goed als altijd ook 'reguliere nederlanders' bij. Ook zit een doorsnee station vol met zwervers e.d. Open dan een topic over mensen die rond hangen op het station waar jij last van hebt,......of heb jij er alleen last van als het door buitenlanders gebeurt?
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar goed, kom je wel eens op rdam cs? Ik zie daar echt _nooit_ blanke mensen tussen hangen, hooguit iemand die o pz'n trein wacht..
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is dus echt triest van die ouders... hier heb je 5 gulden en kom 's avonds maar terug.. echt lullig want aan die guldens heb je helemaal niks... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Geef die lui eens perspectief, geef eens een eerlijk beeld. Dat ze allemaal crimineel zijn ('dat zei ik helemaal niet') weten we nu wel. Denk eerder aan een oplossing. Ik had geen problemen met jouw topic gehad als je oorzaak/gevolg in betrok, maar nee, het ging om JOUW overlast die door DE BUITENLANDERS kwam.........
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag? Gatara | 230 | 21-11-2006 00:05 | |
Schietpartij op Haagse school Sky Jewel | 500 | 16-01-2004 08:35 | |
De Kantine |
pim fortuin een jaar dood.. punkyfun | 223 | 11-05-2003 16:20 | |
plannen minister Nawijn NN | 251 | 13-09-2002 14:15 | |
Fortuyn scoort ook bij allochtonen Verwijderd | 3 | 27-03-2002 13:49 | |
stel: fortuyn is een rascist.. wat is dit dan? @pie | 17 | 20-03-2002 11:01 |