Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2002, 17:20
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik kom ook elke dag op CS Rotterdam, mijn school is om te hoek. En er zijn inderdaard belachelijk veel zwervers, junkies en ook veel jongeren.
Het is natuurlijk niet altijd dezelfde groep jongeren ofzo, en ze hangen daar niet rond van 's morgens vroeg tot 's avonds laat.
De jongeren zijn waarschijnlijk aan het spijbelen of hebben niets te doen.
In de bios ofzo kunnen ze geen jointje roken dus blijven ze maar op het station he, en dan maar hopen dat er nog leuke meisjes langskomen
Ja, en de zwervers en junkies, waar moeten ze ander heen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2002, 17:31
-niels-
-niels- is offline
Omdat we van die mooie treinen hebben LMD

(ow en Dutchy15 je discusseert echt waardeloos... van Chimera geleerd ofzo?)
Oud 21-03-2002, 17:32
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
-niels- schreef:
Ik ook van jou.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 17:41
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
-niels- schreef:

Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 18:07
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
-niels- schreef:

Zullen we maar niet over jou beginnen..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 18:10
Talon
Talon is offline
Citaat:
Optima schreef:
wat doen ze in het toilet?!?!?
door die strontlucht voelen ze zich thuis
Oud 21-03-2002, 18:11
Razor - Blade
Razor - Blade is offline
Citaat:
rosi schreef:
Precies, daar naast de Free Record Shop.

Ze hebben inmiddels ook al de telfort telefoons (bij de bruna) ingenomen..

Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 18:12
Talon
Talon is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
dus elke allochtoon doet dat? whahaha

ja, jij dus ook

Oud 21-03-2002, 18:12
Talon
Talon is offline
dutchy15, defender of the weak
Oud 21-03-2002, 18:31
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Talon schreef:
dutchy15, defender of the weak
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 18:41
Talon
Talon is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

over zulke dingen moet je niet discussieren op internet..
mensen vatten het vaak verkeerd op, en je moet lang op reply's wachten enz..
Oud 21-03-2002, 19:02
Verwijderd
Op Rotterdam C. de meeste allochtonen.
Op Amsterdam C. de meeste daklozen.
Op Utrecht C. de meeste bedelaars.

Wat heeft Nijmegen?

Ohja, de meeste limbo's
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 19:05
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
nare man schreef:
Op Rotterdam C. de meeste allochtonen.
Op Amsterdam C. de meeste daklozen.
Op Utrecht C. de meeste bedelaars.

Yeah right
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 19:14
Verwijderd

Ik studeer zelf in Nijmegen, en ik kan nog steeds niet wennen aan die oer-Nijmo's
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 19:17
W1ZZ
W1ZZ is offline
Citaat:
rosi schreef:
Precies, daar naast de Free Record Shop.

waar ik jou heb opgehaald

Oud 21-03-2002, 19:25
Talon
Talon is offline
Citaat:
nare man schreef:

Ik studeer zelf in Nijmegen, en ik kan nog steeds niet wennen aan die oer-Nijmo's

uh, ik woon mijn hele leven al in nijmegen..
ik ben er wel aan gewend, maar aan het taalgebruik en gedrag van sommige nijmegenaren erger ik me wel eens..
vooral van meisjes met een bal kauwgom in de mond en dan zo'n aso toontje in hun stem..
Oud 21-03-2002, 19:37
Verwijderd
Citaat:
W1ZZ schreef:
No place for a lady
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 19:50
W1ZZ
W1ZZ is offline
Citaat:
nare man schreef:
No place for a lady

she suggested it... The bruna would've been a much safer place
Oud 21-03-2002, 22:14
Bad-Taste-Bear
Bad-Taste-Bear is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
1e deel klopt ja..

wat? sorry, volgens mij begrijp ik het niet..
Bleek uit dat onderzoek dat ALLE allochtonen of in het station hangen of in drugs handelen?

het ging over de jongeren bij de ingang. en dat zijn hang jongeren en drugsrunners
Oud 21-03-2002, 23:39
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Ik~Het~Dingetjuh schreef:
Citaat:
Dutchy15 schreef:
1e deel klopt ja..

wat? sorry, volgens mij begrijp ik het niet..
Bleek uit dat onderzoek dat ALLE allochtonen of in het station hangen of in drugs handelen?

het ging over de jongeren bij de ingang. en dat zijn hang jongeren en drugsrunners

Hangjongeren WAARVAN SOMMIGEN drugsrunners..
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 23:42
-niels-
-niels- is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Zullen we maar niet over jou beginnen..

jammer jôh... dat had me leuk geleken...
Oud 22-03-2002, 00:01
Bad-Taste-Bear
Bad-Taste-Bear is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Hangjongeren WAARVAN SOMMIGEN drugsrunners..

tis hangjongeren en drugsrunners
Oud 22-03-2002, 00:14
RekZ
RekZ is offline
Tja ik weet het ook niet maar het sterft er altijd van. Net met de trein naar huis, maar zonder de Feyenoordsupporters hebbik echt geen 1 blanke gezien
Oud 22-03-2002, 07:51
Roos
Roos is offline
Citaat:
W1ZZ schreef:
Waar jij mij vijf minuten hebt laten staan
Oud 22-03-2002, 08:08
W1ZZ
W1ZZ is offline
Citaat:
rosi schreef:
Waar jij mij vijf minuten hebt laten staan

omdat ik bij de bruna stond zoals we hadden afgesproken
Oud 22-03-2002, 11:07
LaLaH
LaLaH is offline
Citaat:
beuk schreef:
op het station
Dit topic is helemaal niet rascistisch bedoelt en ik wil daar ook even geen opmerkingen over krijgen svp,

maar het valt me gewoon op dat als ik over Rotterdam CS loop dat er bij de ingang van het stationsplein ALTIJD tientallen jongeren staan. Sommigen staan in groepjes, sommigen staan gewoon alleen. Ze staan er voor zover ik weet ook niet op een vast tijdstip, gewoon de hele dag ofzo.. als ik er om 1 uur 's avonds doordeweeks toevallig langskom staat het ook helemaal vol.

Iemand die er een zinnige verklaring voor kan geven? Mensen die zelf graag op het station hangen en mij kunnen uitleggen wat er leuk aan is?

Ik breek er elke keer mijn hoofd over.. waarom gaan ze niet in een cafe of coffeeshop hangen?

Je denkt toch zeker niet dat de mensen hier positief op gaan reageren en antwoord gaan geven?

En je zou moeten weten dat de meesten hier een afkeer hebben voor allochtonen (voorzover ik al zo vaak op andere topics heb gelezen..ja..)

Als je het zo graag wilt weten, vraag het dan aan een goede turkse of marokkaanse vriend (heb je die?). Of bijv. zoek je op icq ofzo naar iemand (of msn..), maar ga nou niet dit hele gedoe hier op zitten schrijven.

Optima schreef:
wat doen ze in het toilet?!?!?

door die strontlucht voelen ze zich thuis [/B]

Dat wekt alleen maar zulk onzin op snapie? Ik heb nu echt de neiging hier op zo'n manier op te reageren, maar doe het niet Ik verlaag me niet.

Ok -xx- Bye
Oud 22-03-2002, 11:24
Krez
Krez is offline
mensen kijken is gewoon leuk, ieder zn eigen gewoontes, ik zie ook vaak genoeg nederlandse jongeren rondhangen, o.a. op het station, ik vind dit een beetje vaag topic, als je een beetje na zou kunnen denken kan je zelf wel een normaal, logisch antwoord verzinnen
Oud 22-03-2002, 11:25
LaLaH
LaLaH is offline
Citaat:
Krez schreef:
mensen kijken is gewoon leuk, ieder zn eigen gewoontes, ik zie ook vaak genoeg nederlandse jongeren rondhangen, o.a. op het station, ik vind dit een beetje vaag topic, als je een beetje na zou kunnen denken kan je zelf wel een normaal, logisch antwoord verzinnen
Ja dat bedoel ik nou thx
Oud 22-03-2002, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Secreet schreef:
Btw...turks & marrokaans = toch gewoon aziatisch?
Officieël behoren zowel Turken als Marokkanen bij het Kaukasische ras (als je de leer van drie rassen aanhoudt: kaukasisch/negroïde/mongools).

Ik heb trouwens ook de oplossing:

Vraag het ze!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 15:44
PV
PV is offline
Citaat:
Secreet schreef:
Btw...turks & marrokaans = toch gewoon aziatisch?
Marokko ligt in Noord-Afrika (onder Spanje/Portugal zeg maar), Turkije ligt bij Griekenland...

het onderwijs gaat idd achteruit
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 09:42
Tennisstar
Tennisstar is offline
Ik vind het niet om aan te zien:

Mensen die in het station blijven hangen!
Ik vind dat de politie ofzo ze moet wegjaagen,
is niet leuk voor de mensen die daar langs moeten lopen.
En dan durven enkele losers je ook nog eens aan te spreken,
en lastig te vallen vooral in Rotterdam, die types negeer ik!
Zijn geen waarde voor mij.
En al die (allochtone jongeren) of (nederlandse jongeren), whatever, studeren en werken niet maar hangen elke dag in het station????, en niemand doet daar wat aan, zitten ze wat drugs te dealen, en met een enge blik naar alle voorbij lopende mensen te kijken, ik heb daar echt een hekel aan!
In maastricht heb je dat bijna niet, daar is het weer wat netter, in amsterdam centraal trouwens ook niet zo.

greetz
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 09:49
ydnew
ydnew is offline
Citaat:
beuk schreef:
op het station
Dit topic is helemaal niet rascistisch bedoelt en ik wil daar ook even geen opmerkingen over krijgen svp,

maar het valt me gewoon op dat als ik over Rotterdam CS loop dat er bij de ingang van het stationsplein ALTIJD tientallen jongeren staan. Sommigen staan in groepjes, sommigen staan gewoon alleen. Ze staan er voor zover ik weet ook niet op een vast tijdstip, gewoon de hele dag ofzo.. als ik er om 1 uur 's avonds doordeweeks toevallig langskom staat het ook helemaal vol.

Iemand die er een zinnige verklaring voor kan geven? Mensen die zelf graag op het station hangen en mij kunnen uitleggen wat er leuk aan is?

Ik breek er elke keer mijn hoofd over.. waarom gaan ze niet in een cafe of coffeeshop hangen?
niet rascistisch bedoeld ik vraag toch ook niet wat al die nederlanders op de kaasmarkt doen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 09:53
Arita
Arita is offline
Citaat:
beuk schreef:
op het station
waarom vraag je het ff niet aan ze??? aangezien je zo nieuwsgierig bent
Oud 22-04-2002, 09:53
Internationalist
Internationalist is offline
wat doen al die Nederlanders toch................, met al die discriminatie
Oud 22-04-2002, 09:56
beuk
beuk is offline
Citaat:
ydnew schreef:
niet rascistisch bedoeld ik vraag toch ook niet wat al die nederlanders op de kaasmarkt doen
Kaas kopen / verkopen. -> duidelijke reden lijkt me zo

(waarom haalt iemand dit topic omhoog.. is volledig verpest door een bepaald iemand )
Oud 22-04-2002, 09:56
meastrecks
meastrecks is offline
Veel (allochtone) jongeren in Rotterdam worden 's ochtends de straat op geschopt met 5 gulden en pas 's avonds mogen ze aan tafel verschijnen. Aldus een jongeren werker die ik ken in Rotterdam.
En waar je "maties" hangen hang jij natuurlijk ook.

Ik vind ze erg hinderlijk, dan denk ik doe wat met je leven ofzo
stelletje trieste losers
Oud 22-04-2002, 09:58
Internationalist
Citaat:
beuk schreef:

(waarom haalt iemand dit topic omhoog.. is volledig verpest door een bepaald iemand :
ja idd, door de topicstarter, bij het topic starten
Oud 22-04-2002, 09:58
Arita
Arita is offline
Citaat:
meastrecks schreef:

stelletje trieste losers
hallom, ze doen toch ook iets....een beetje staren enzo
Oud 22-04-2002, 09:59
beuk
beuk is offline
Citaat:
Internationalist schreef:

ja idd, door de topicstarter
Het is toch een normale vraag.. ik vind het gewoon een uitermate vreemd fenomeen. En ik ben niet de enige die er zo over denkt, getuige de replies..
Oud 22-04-2002, 10:00
Arita
Arita is offline
Citaat:
beuk schreef:

Het is toch een normale vraag.. ik vind het gewoon een uitermate vreemd fenomeen. En ik ben niet de enige die er zo over denkt, getuige de replies..
dusss......
Oud 22-04-2002, 10:02
ydnew
ydnew is offline
Citaat:
meastrecks schreef:
Veel (allochtone) jongeren in Rotterdam worden 's ochtends de straat op geschopt met 5 gulden en pas 's avonds mogen ze aan tafel verschijnen. Aldus een jongeren werker die ik ken in Rotterdam.

stelletje trieste losers
ja meestal is het wel de schuld van de ouders die geven ook wenig om ze ze nemen zoveel kinderen en daar hebben ze geen om me kijk naar ze willen gewoon rondhanhen en jongens/ meisjes versieren en aangezien er in Rotterdan niet meer veel keus is gaan ze maar bij de trienen wachten totdat er nieuw "stuff" binnenkomt in rotterdam
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 10:02
Internationalist
Citaat:
beuk schreef:

Je bent ook niet de enige, maar ik heb het ook niet op de meeste mensen.

Ik snap wel dat de bedoeling niet verkeerd is doch klopt het niet helemaal. het is pertinent niet waar dat het alleen om allochtonen gaat, er zijn zo goed als altijd ook 'reguliere nederlanders' bij. Ook zit een doorsnee station vol met zwervers e.d.

Open dan een topic over mensen die rond hangen op het station waar jij last van hebt,......of heb jij er alleen last van als het door buitenlanders gebeurt?
Oud 22-04-2002, 10:04
Arita
Arita is offline
Citaat:
ydnew schreef:
ja meestal is het wel de schuld van de ouders die geven ook wenig om ze ze nemen zoveel kinderen en daar hebben ze geen om me kijk naar ze willen gewoon rondhanhen en jongens/ meisjes versieren en aangezien er in Rotterdan niet meer veel keus is gaan ze maar bij de trienen wachten totdat er nieuw "stuff" binnenkomt in rotterdam
whahaha.stuff, you're damn good ......maar goed, het ligt dus aan de ouders...betere opvoeding zou dit niet als gevolg hebben
Oud 22-04-2002, 10:05
beuk
beuk is offline
Citaat:
Je bent ook niet de enige, maar ik heb het ook niet op de meeste mensen.

Ik snap wel dat de bedoeling niet verkeerd is doch klopt het niet helemaal. het is pertinent niet waar dat het alleen om allochtonen gaat, er zijn zo goed als altijd ook 'reguliere nederlanders' bij. Ook zit een doorsnee station vol met zwervers e.d.

Open dan een topic over mensen die rond hangen op het station waar jij last van hebt,......of heb jij er alleen last van als het door buitenlanders gebeurt?
Daar ben ik me wel van bewust, achteraf gezien was "wat doen al die jongeren.." of iets van die strekking een betere topictitel geweest. Maar ja, dat kan je niet meer veranderen..

Maar goed, kom je wel eens op rdam cs? Ik zie daar echt _nooit_ blanke mensen tussen hangen, hooguit iemand die o pz'n trein wacht..
Oud 22-04-2002, 10:06
Arita
Arita is offline
Citaat:
beuk schreef:

Daar ben ik me wel van bewust, achteraf gezien was "wat doen al die jongeren.." of iets van die strekking een betere topictitel geweest. Maar ja, dat kan je niet meer veranderen..

Maar goed, kom je wel eens op rdam cs? Ik zie daar echt _nooit_ blanke mensen tussen hangen, hooguit iemand die o pz'n trein wacht..
dan ben je een beetje kippig
Oud 22-04-2002, 10:07
ydnew
ydnew is offline
Citaat:
Arita schreef:
whahaha.stuff, you're damn good ......maar goed, het ligt dus aan de ouders...betere opvoeding zou dit niet als gevolg hebben
nee want die leren de kinderen dat ze bijvoorbeeld als ze niks te doen hebben naar de centrale bieb kunnen gaan en daar kunnen gaan lezen, maar ja daar hangen ze ook rond verleden keer was er een jongen die naar me aan het staren was en ik was echt bang, hij leek op op die en e van d12 ja die dikke met een badmuts op
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 10:11
Verwijderd
Citaat:
meastrecks schreef:

stelletje trieste losers

Dat is dus echt triest van die ouders... hier heb je 5 gulden en kom 's avonds maar terug.. echt lullig want aan die guldens heb je helemaal niks...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 10:33
Internationalist
Citaat:
beuk schreef:

Niet vaak, maar als ik daar kom zie ik daar best wat blanke tussen, en al waren die er niet, het gaat erom dat ze rond hangen, nationaliteit is in dit geval helemaal niet relevant, of je wil aantonen dat de intergratie mislukt is oid
Oud 22-04-2002, 11:00
beuk
beuk is offline
Citaat:

Niet vaak, maar als ik daar kom zie ik daar best wat blanke tussen, en al waren die er niet, het gaat erom dat ze rond hangen, nationaliteit is in dit geval helemaal niet relevant, of je wil aantonen dat de intergratie mislukt is oid
Nee, het is gewoon opvallend dat het vrijwel alleen allochtone jongeren zijn. Als het nou gewoon een doorsnee van de jongeren was die daar rondhing, dan zou je kunnen stellen dat jongeren graag op het station hangen. Maar juist omdat het vrijwel alleen gekleurde mensen zijn, vroeg ik me af of dat misschien een cultuurverschil is ofzo..
Oud 22-04-2002, 11:20
Internationalist
Citaat:
beuk schreef:

Nee, het is gewoon opvallend dat het vrijwel alleen allochtone jongeren zijn. Als het nou gewoon een doorsnee van de jongeren was die daar rondhing, dan zou je kunnen stellen dat jongeren graag op het station hangen. Maar juist omdat het vrijwel alleen gekleurde mensen zijn, vroeg ik me af of dat misschien een cultuurverschil is ofzo..
Ssssttttttt, zal ik je eens iets vertellen. Iets dat jaren lang geheim is geweest: HET LIGT AAN DE FUCKING NEDERLANDERS, en nee hiermee bedoel ik niet iedere nederlander oid, maar de intergratie is mislukt. Dat is geen kwaadwillendheid geweest, o nee, dat had meer te maken met de welkomshandtekeningenactie die voor elk AZC gehouden wordt

Geef die lui eens perspectief, geef eens een eerlijk beeld. Dat ze allemaal crimineel zijn ('dat zei ik helemaal niet') weten we nu wel. Denk eerder aan een oplossing. Ik had geen problemen met jouw topic gehad als je oorzaak/gevolg in betrok, maar nee, het ging om JOUW overlast die door DE BUITENLANDERS kwam.........
Reageren

Regels voor berichten