Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ja weet ik, was zo'n beetje de enige leeftijd tot nog toe dat ik heel de zomer un zwembroekje heb aangehad (behalvu vorig jaar dan, toen ik met mun zus naar Salou was, maar dat was ook nog niet eenvoudig, moest ik er steeds bij nadenken om iets aan te doen...)
||
Verwijderd
|
Citaat:
M'n ouders zouden het nie zo erg vinden maar ik en m'n zusjes hebben er toch nei zo'n behoefte aan. |
![]() |
|
Ja, het was in Frankrijk, op de camping. Ik had net gedoucht en had afgesproken met vrienden van mij. Ik kleede mij om in de caravan en net toen die jongens eraan kwamen lopen trok mijn moeder de deur open waar ik dus naakt achterstond. Die jongesn lachten zich helemaal ziek en ik schaamde me maar even.
|
toen ik net geboren was...
iedereen kwam naar me kijken, nu zou ik dat niet zo cool vinden ![]() En meerdere malen toen ik een jaar of 3 a 4 was... Maar toen was ik nog klein... en ja uhm s'nachts naaktzwemmen, en dan de opzichter achter je aan hebben, dat was niet de bedoeling !!!
|
trouwens op die zelfde camping in Istrie, volg je de eerste dag daar de kustlijn over de camping, kom je een terras en een campingwinkeltje tegen, loop je naar binnen en plots besef je dat je een van de weinigen bent die daar bloot loopt. ging nogal erg naadloos over in een textielcamping (was ook duidelijk niet de enige die dat niet door had of er zich niets van aantrok). toch maar gauw op mun schreden teruggekeerd
![]()
||
![]() |
Citaat:
Als je je nergens meer voor schaamt, zal je niet geremt zijn om de meest onfatsoenlijke dingen te doen. Zelfkritiek is een goede eigenschap. En tegengesteld aan schaamteloosheid... Maarja, die schaamteloosheid gaat meestal gepaart met de nihilistische, hedonistische levens-en denkwijze die veel jongeren erop na houden. EEN BEETJE MEER IDEALISME GRAAG... voordat iedereen vervalt in een onverschillig, zuipend, blowend leven van promuscuiteit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Schaamte/ schuldgevoel/ medelijden zet je AAN tot het voelen en forumuleren van normen en waarden. Maargoed, voor velen zijn normen en waarden niet meer dan: "Wat ik niet wil dat jij bij mij doet, doe ik jou ook niet aan". |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() en tja, zelf ook vaak zat op naturisten camping geweest, dus boeit mij het nou wie mij naakt ziet, flik het zelfs om door de winkelruimte naakt te lopen opweg naar de wc, en geloof me op zaterdag (marktdag) is de weg waar ik woon een HEEL ERG DRUKKE WINKELSTRAAT ![]() ![]()
||
Citaat:
Jezelf niet schamen staat compleet los van je levenstijl. Jij doet alsof daar een directe link tussen zit, maar dat is bepaald niet altijd het geval. Ik schaam me ook niet snel, practisch nooit. Maar dat houdt niet in dat ik een leefwijze heb die jij daar omschrijft. En dat staat al helemaaaal los van mijn idealisme.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niks kan bedenken...gelukkig wel.. ![]() Maar ik heb zeker in een kreuk gelegen om al die dingen van Lievelotje, echt heel weird...
|
![]() |
Dit is veels te pijnlijk onderwerp om te vertellen. Maar ik kan jullie dit vertellen, als je je voor de grap ooit als meisje verkleedt en je trekt een rokje aan, doe daaronder dan geen rokje aan, zeker niet als je daarna met je onwetende kop met je benen uit elkaar gaat zitten........
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hahahhaha je geilde er gewoon op! |
![]() |
|
hellup, het is mu weer gelukt
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Een bizarre vrijpartij. Verwijderd | 14 | 13-04-2004 02:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
De Kantine |
Hebben mensen jou wel eens naakt gezien... Evito | 69 | 14-05-2003 09:06 | |
De Kantine |
Hebben mensen jou wel eens naakt gezien... Evito | 96 | 01-03-2003 18:45 |