Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2002, 17:15
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
girlmetwijdebroeken schreef:
ja, ik ben ooit een sop een naturistencamping geweest.
was niet helemaal de bedoeling van onze ouders
majah... dat was in slovenie en dat was de enige camping die er nog een beetje schoon was.
En in 't begin had ik heletijd nog netjes m'n kleren aan enzow.. maar ik zag niemand met kleren aan duz heb ik ze na een tijd ook wel us uitgedaan.
en uhmmmmmm sjah verder niet echt ongewenst. voor zover ik weet.
heb in istrie eens zo'n hollandse familie die verdwaald was meegemaakt. hadden ze op die camping alleen maar buitendouches, dus die lui maar hannessen met badpakken om te douchen. sta ik op een keer met een van die meiden onder de douche te kleppen, zegt ze plots wat kan mij ut schelen en trekt ur badpak uit. staat twee tellen later die moeder daar helemaal over de zeik te gaan... ik bedoel, hoe hypocriet kun je zijn, wel een hele week op een naturistencamping blijven staan, lekker topless op het strand gaan liggen en dan doorslaan omdat je dochter in dur blootje onder de douche staat...
Oud 22-04-2002, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Lievelotje schreef:

heb in istrie eens zo'n hollandse familie die verdwaald was meegemaakt. hadden ze op die camping alleen maar buitendouches, dus die lui maar hannessen met badpakken om te douchen. sta ik op een keer met een van die meiden onder de douche te kleppen, zegt ze plots wat kan mij ut schelen en trekt ur badpak uit. staat twee tellen later die moeder daar helemaal over de zeik te gaan... ik bedoel, hoe hypocriet kun je zijn, wel een hele week op een naturistencamping blijven staan, lekker topless op het strand gaan liggen en dan doorslaan omdat je dochter in dur blootje onder de douche staat...
nou dat waren wij nie hoor
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 17:35
Lievelotje
Lievelotje is offline
gulukkug, want dat was erg triest, wat vond je trouwens van het naturist spelen?
Oud 22-04-2002, 17:36
DrFreeman
DrFreeman is offline
ik wacht op de eerste foto's
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Lievelotje schreef:
gulukkug, want dat was erg triest, wat vond je trouwens van het naturist spelen?
uhm ik was 12 ofzoow 13 misschien

k vond ut onwennig, m'n lichaam was net aan t veranderen enzoow en sjah dan schaam je ej wel een beetje enzow.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 17:38
Aurora
Aurora is offline
*flashback*

Daar wil ik niet meer aan denken
Oud 22-04-2002, 17:42
Lievelotje
Lievelotje is offline
ja weet ik, was zo'n beetje de enige leeftijd tot nog toe dat ik heel de zomer un zwembroekje heb aangehad (behalvu vorig jaar dan, toen ik met mun zus naar Salou was, maar dat was ook nog niet eenvoudig, moest ik er steeds bij nadenken om iets aan te doen...)
Oud 22-04-2002, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Lievelotje schreef:
ja weet ik, was zo'n beetje de enige leeftijd tot nog toe dat ik heel de zomer un zwembroekje heb aangehad (behalvu vorig jaar dan, toen ik met mun zus naar Salou was, maar dat was ook nog niet eenvoudig, moest ik er steeds bij nadenken om iets aan te doen...)
die vakantie van ons is maar eenmalig geweest.
M'n ouders zouden het nie zo erg vinden maar ik en m'n zusjes hebben er toch nei zo'n behoefte aan.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 18:02
Luca
Luca is offline
Ja, het was in Frankrijk, op de camping. Ik had net gedoucht en had afgesproken met vrienden van mij. Ik kleede mij om in de caravan en net toen die jongens eraan kwamen lopen trok mijn moeder de deur open waar ik dus naakt achterstond. Die jongesn lachten zich helemaal ziek en ik schaamde me maar even.
Oud 22-04-2002, 18:04
slisje
slisje is offline
toen ik net geboren was...
iedereen kwam naar me kijken, nu zou ik dat niet zo cool vinden
En meerdere malen toen ik een jaar of 3 a 4 was...
Maar toen was ik nog klein...
en ja uhm s'nachts naaktzwemmen, en dan de opzichter achter je aan hebben, dat was niet de bedoeling !!!
Oud 22-04-2002, 22:15
Lievelotje
Lievelotje is offline
trouwens op die zelfde camping in Istrie, volg je de eerste dag daar de kustlijn over de camping, kom je een terras en een campingwinkeltje tegen, loop je naar binnen en plots besef je dat je een van de weinigen bent die daar bloot loopt. ging nogal erg naadloos over in een textielcamping (was ook duidelijk niet de enige die dat niet door had of er zich niets van aantrok). toch maar gauw op mun schreden teruggekeerd
Oud 22-04-2002, 22:15
DrFreeman
DrFreeman is offline
*gaat straks foto's posten *
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 22:18
Six4Eight
Six4Eight is offline
Ow vast wel. Maakt me ook niet uit, ik schaam me er totaal niet voor. Ik ben iemand die rustig zich midden op het strand in bijzijn van iedereen om staat gaan kleden en er verder gewoon schijt aan heeft.
Oud 22-04-2002, 22:20
~eef
~eef is offline
luxaflex niet dicht doen als je omkleedt is niej slim..

wel lief dat de buurman het kwam melden
Oud 22-04-2002, 22:24
Verwijderd
Citaat:
flowgirl schreef:
luxaflex niet dicht doen als je omkleedt is niej slim..

wel lief dat de buurman het kwam melden
Wil buurman zijn
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Lord Windgrace schreef:
whahahah dat mochten ze willen dat ze me naakt zagen
maar tot nu toe nog nooit gebeurd zover ik weet

WEDDEN dat er iemand is die jou naakt heeft gezien
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 23:44
acid-star
acid-star is offline
*giechel* Ja, de schilder, toen ik uit bad kwam en vrolijk de gordijnen in de badkamer opendeed *aaah wat een prachtige dag*
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 15:28
Lievelotje
Lievelotje is offline
nu zou buvoorbeeld kunnen, want ik zit in mu nakie achter mun pc en ik hoor net allerlei mensen binnenkomen...
Oud 23-04-2002, 17:28
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

what about urself ?

Laatst gewijzigd op 11-07-2013 om 10:28. Reden: Naam verwijderd.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 11:15
mickael
mickael is offline
Ja hoor... in de sportclub, op scouting, bij de dokter mijn exvriendinnetjes, een goede vriendin enz enz...

Ik schaam me nergens voor...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 12:00
amen
amen is offline
Citaat:
mickael schreef:
Ik schaam me nergens voor...
Zo begint het innerlijk verval van het karakter...

Als je je nergens meer voor schaamt, zal je niet geremt zijn om de meest onfatsoenlijke dingen te doen. Zelfkritiek is een goede eigenschap. En tegengesteld aan schaamteloosheid... Maarja, die schaamteloosheid gaat meestal gepaart met de nihilistische, hedonistische levens-en denkwijze die veel jongeren erop na houden.

EEN BEETJE MEER IDEALISME GRAAG... voordat iedereen vervalt in een onverschillig, zuipend, blowend leven van promuscuiteit.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 12:06
Verwijderd
Citaat:
amen schreef:

Als je je nergens meer voor schaamt, zal je niet geremt zijn om de meest onfatsoenlijke dingen te doen. Zelfkritiek is een goede eigenschap. En tegengesteld aan schaamteloosheid... Maarja, die schaamteloosheid gaat meestal gepaart met de nihilistische, hedonistische levens-en denkwijze die veel jongeren erop na houden.

EEN BEETJE MEER IDEALISME GRAAG... voordat iedereen vervalt in een onverschillig, zuipend, blowend leven van promuscuiteit.
Amen.. ..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 12:08
mickael
mickael is offline
Citaat:
amen schreef:

Innerlijk verval.. ik heb al mijn normen en waarden nog...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 12:12
amen
amen is offline
Citaat:
mickael schreef:
Innerlijk verval.. ik heb al mijn normen en waarden nog...
Dat weet ik: schaamteloosheid is een goede norm voor jou.
Schaamte/ schuldgevoel/ medelijden zet je AAN tot het voelen en forumuleren van normen en waarden. Maargoed, voor velen zijn normen en waarden niet meer dan: "Wat ik niet wil dat jij bij mij doet, doe ik jou ook niet aan".
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 12:13
miro
miro is offline
Wie mij naakt heeft gezien? Mn vriendinnen, mn exvriend, mn beste vriend, mn ouders, mn zussen. Per ongeluk? De buurman
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 12:37
Roos
Roos is offline
Ehm.. volgens mij heeft niemand me per ongeluk naakt gezien.
Oud 24-04-2002, 14:17
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Euh...
Damn!
stop mijn nieuwsgierigheid!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 18:28
Empaled
Empaled is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
ja wedden dat iemand jou naakt heeft gezien lekkeerrrrr ding van me

en tja, zelf ook vaak zat op naturisten camping geweest, dus boeit mij het nou wie mij naakt ziet, flik het zelfs om door de winkelruimte naakt te lopen opweg naar de wc, en geloof me op zaterdag (marktdag) is de weg waar ik woon een HEEL ERG DRUKKE WINKELSTRAAT boeie
Oud 24-04-2002, 18:34
Six4Eight
Six4Eight is offline
Citaat:
amen schreef:

WTF is dit nou weer.

Jezelf niet schamen staat compleet los van je levenstijl. Jij doet alsof daar een directe link tussen zit, maar dat is bepaald niet altijd het geval.

Ik schaam me ook niet snel, practisch nooit. Maar dat houdt niet in dat ik een leefwijze heb die jij daar omschrijft. En dat staat al helemaaaal los van mijn idealisme.
Oud 24-04-2002, 18:59
Chimera
Chimera is offline
Ow, jewel. Douche fitness, zwembad (heb op zwemmen gezeten, lekker samen douchen ), volleybal, naakstrand, etc. Boeit me ook niks, 'tis IMHO compleet natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 19:00
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
amen schreef:

Up-tight bitch.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Empaled schreef:

ja wedden dat iemand jou naakt heeft gezien lekkeerrrrr ding van me

en tja, zelf ook vaak zat op naturisten camping geweest, dus boeit mij het nou wie mij naakt ziet, flik het zelfs om door de winkelruimte naakt te lopen opweg naar de wc, en geloof me op zaterdag (marktdag) is de weg waar ik woon een HEEL ERG DRUKKE WINKELSTRAAT boeie
Hehe
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 14:55
Verwijderd
eh, nee niet dat ik dat weet, Lowlands, douches???? Telt dat ook? maar dat boeit me niet egt ofsow
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 16:35
feline
feline is offline
Citaat:
Li schreef:
ja
Ik was in Spanje en ik kwam met een handdoek uit de douche... Stonden er opeens wat andere jongens bij ons in de kamer (had een vriendin uitgenodigd) en ik hield dus de handdoek voor de voorkant van m'n lichaam, staat er opeens ook zo'n mafketel achter me Dus ik schrok en laat de handdoek vallen

Achteraf kon ik er wel om lachen
God, Li ! Jij vertelt mij ook nooit wat !

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niks kan bedenken...gelukkig wel..
Maar ik heb zeker in een kreuk gelegen om al die dingen van Lievelotje, echt heel weird...
Oud 25-04-2002, 18:04
Li
Li is offline
Citaat:
feline schreef:

God, Li ! Jij vertelt mij ook nooit wat !

ach.. Zó trots ben ik er nou ook weer niet op
Maar we hebben het er nog over
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 20:05
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Dit is veels te pijnlijk onderwerp om te vertellen. Maar ik kan jullie dit vertellen, als je je voor de grap ooit als meisje verkleedt en je trekt een rokje aan, doe daaronder dan geen rokje aan, zeker niet als je daarna met je onwetende kop met je benen uit elkaar gaat zitten........
Oud 25-04-2002, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef:
Dit is veels te pijnlijk onderwerp om te vertellen. Maar ik kan jullie dit vertellen, als je je voor de grap ooit als meisje verkleedt en je trekt een rokje aan, doe daaronder dan geen rokje aan, zeker niet als je daarna met je onwetende kop met je benen uit elkaar gaat zitten........
en daaronder geen boxer denk ik

hahahhaha
je geilde er gewoon op!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 09:49
T_Robson
T_Robson is offline
Mijn zus heel vaak (geen (rare) dingen denken)!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 11:03
Verwijderd
nee, ik werd met kleren aan geboren
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 11:19
Firebolt
Firebolt is offline
(nog) niet zover ik weerper ongeluk
Oud 26-04-2002, 16:11
ster
ster is offline
mmh jawel
Oud 02-05-2002, 16:36
Lievelotje
Lievelotje is offline
hellup, het is mu weer gelukt Koninginnedag heel de dag door A'dam gezwalpt met mu ventjuh en echt wel te veel gedronken (wat doe je als je bijna jarig bent). Na al dat gefeest als twee verzopen katten naar Delluf getrokken en daar op het studentenkamertje van mu zus gaan slapen, hoewel slapen, dat is dus niet echt gelukt, want ik was behoorluk ziek. Kom ik de andere dag uit mu bed gekropen, hangt er een polaroid op de koelkast van onze Lieve die in haar blote niksie boven de pleepot hangt Hiep hiep voor de jarige ik
Oud 02-05-2002, 16:41
AviBoY
AviBoY is offline
Ja
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 17:08
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:
hellup, het is mu weer gelukt Koninginnedag heel de dag door A'dam gezwalpt met mu ventjuh en echt wel te veel gedronken (wat doe je als je bijna jarig bent). Na al dat gefeest als twee verzopen katten naar Delluf getrokken en daar op het studentenkamertje van mu zus gaan slapen, hoewel slapen, dat is dus niet echt gelukt, want ik was behoorluk ziek. Kom ik de andere dag uit mu bed gekropen, hangt er een polaroid op de koelkast van onze Lieve die in haar blote niksie boven de pleepot hangt Hiep hiep voor de jarige ik
Reageren

Regels voor berichten