Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik dacht toen ik die foto zag, wat een heartbreakhigh figuur niet negatief hoor ![]()
||
Citaat:
daar ben jij dan voor..
||
![]() |
Citaat:
Mag dat niet ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
ik maar hard werken, geld verdienen, leuk autootje enz.. en dan komt er zo'n jochie op een scootertje met een goud kettinkje + petje en die sleept al het leuks mee naar huis achterop zijn opgevoerde nep-motor.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had het over WAT ik er van vind als iemand MIJN vriendin zo complimenteert. Ik heb het alleen suggestief gehouden en ja, als jij het dan niet begrijpt. Dat provocerende antwoord is leuk, maar je bent echt een schele ot of je bent homoseksueel (leuke foto uit Turkije op je Cu2 ![]() Maar goed, ja ach 'smaken verschillen'? 'Smaak moet je hebben' is ook zo'n cliche ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mail me maar als je een doordacht en ingenieus antwoord heb bedacht ![]() Dan mogen de forumkindjes weer fotootjes gaan plaatsen, zonder dat wij ze storen, huh Knip? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sorry, maar ik vind het nog steeds niet. Smaken verschillen echt. Niet iedereen vindt austin powers een leuke film. Meningen en feiten kunnen elkaar niet achteloos overlappen. ps. bedankt voor het compliment over de foto op mn site.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() zal wel komen omdat ik veraf sta ![]() Bij deze heb ik een lollie in mijn mond dus vandaar ![]() Wat wel leuk is.. het lijkt net of ik mijn wenkbrouwen geepileerd heb ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Sexy - foto topic 1 jonkje | 2 | 29-06-2005 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Het FOTO-TOPIC van Letteren duivelaartje | 501 | 07-07-2004 20:58 | |
Seksualiteit |