Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik sluit alles af beste mensen ik lees over 2 weken wel hoe dit verder is gegaan.
veel s6 met alles.. voor meer intresse msn sinix@usa.com ![]() benchmarc slaap lekker .. stefanrijkevillapaardebewonster: slaap lekker talon : slaapze ![]() |
![]() |
|
![]() |
kom op mensen, laat die sinix een beetje met rust, dat hij met zijn zatte kop alleen dat soort (veel te jonge meide voor een 21 jarige) meide kan versieren, dat hoeft nog niet te betekenen dat jullie hem zo hoeven lopen af te zeiken, en dat die wijve er zo bij lopen, laat ze lekker lopen, zij lopen voor lul, niet wij, en wat dat taaltje betreft, beetje normaal mens gaat niet met zulke hoeren om dus hoeft dat taaltje ook niet te lezen dus wtf boeit het, laat ze lekker in hun *kijk ons een hoerig zijn, cool he* wereldje.
|
ik vind het ook stomme dozen... en niet OmDaT zE Zo ScHrIjVeN en zo pratuuh (ik heb vriendinnen die dat ook doen) of omdat ze breezerfan zijn (ben ik ook) maar gewoon omdat ze zoo allemachtig triest zijn... neem nou die cu2 die sooz postte, ik heb echt mijn uiterste best gedaan om dat stukkie bovenin te lezen, maar het is mislukt... kan dat kind geen nederlands?
|
|