Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() kijk, als jij het nou zélf zou kunnen laten zien, oke dan is het iets anders. ![]()
|
Verwijderd
|
nou vraag ik me serieus af hoe een 150cc wint van een 1000cc supersport.. aangezien een R1 in 2.6 naar de 100 schiet , en een 150cc'tje ECHT niet
![]() dan trekt die R1 dus gewoon niet vol op...of die vent kan niet goed schakelen waar heb je dat filmpje vandaan? dat wil ik wel eens zien ![]() een beetje goeie motorrijder op een R1 trekt zo goed als elke sportwagen en motor er uit, dus het lijkt me heel sterk als een kleine raceplee als zo'n zipje hem eruit trekt ![]() |
![]() |
|
Het was zelfs 70 cc
http://home.wanadoo.nl/cfdiemel/scoo...syamahar1.mpeg Je moet even "Doel opslaan als.." doen anders doet ie het niet (Bij mij dan iig) |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
hahahah, als je dacht dat die R1 daar op ze snelst optrekt heb je het toch echt fout
![]() dat was meer geinen naast mekaar dan kijken wie sneller optrekt aangezien wheelies het optrekken vertragen.. ![]() als ie R1 het gas vol open geeft dan ziet die ZIP niets meer door al dat stof ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
maar in dat filmpje gaat het niet om het optrekken dat is wat die gast al zegt, zo rij je weg bij een begravenis
![]() een vriend van me heeft een R1, en die kan met vol gas in 3 seconden naar de 100 zonder wheelies, het kan dus wel... en in dat filmpje is meer een beetje voor de lol, dusse... jammer jongen, geen enkele opgevoerde raceplee rijdt een supersport motor eruit ps er staat 900cc R1, tis nog altyd 998cc ![]() |
![]() |
||
Citaat:
27 PK op 69 kilo @ 15.500 TPM ( ![]() |
![]() |
|
hm het snelste dat ik ooit met een motor reed is 160
niks vergeleken natuurlijk met het echte werk, maar ik vond het wel ![]() alleen het erge is, je merkt het niet zo.. ja oke je gaat snel, maar het valt mee dat het snel lijkt ![]() je wil gewoon harder maarja, hieri n NL met al die kutfiles ![]()
||
Citaat:
dat een scootertje inderdaad sneller is?
||
Verwijderd
|
Citaat:
145 PK op 180 kilo @ 13.000 TPM ![]() oke we zijn het er allemaal over eens, die ZIP trekt die R1 er NOOIT uit, zo simpel ligt dat nou eenmaal, dus laten we er over op houden want dit heb geen nut.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
blaat ik geef alleen info mongool, voor de mesnen die het intereseert, en ik heb het als hobby, dus wat scheit die 16 jaar dombo en dat jij het kutdingen vind, hoeft niet te zeggen dat het kutdingen zijn onnozele met je vooroordelen, je kent me geeneens
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dus ga jij maar lekker verder spelen met je opgevoerde pleepot, ik ga wel voor het echte werk, oke? en nog een tip, probeer aub niet zo stoer over te komen, want het lukt je niet echt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een 50cc uitlaat kan toch nooit de power van een 70cc cilinder aan, heb er zelf ook ervaring mee. |
![]() |
||
Citaat:
Ik had een FireFox met 70cc Mallosi, 19mm delorto, Jolly Moto. Alleen heb hem nooit goed onderhouden, achterkoppeling was versleten, dus trok voor geen meter op. Daarop rij ik nu rond met een standaard uitlaat en 70cc. Dus die gaat binnenkort knallen. |
![]() |
|
![]() |
raceplee
![]() ![]() ![]() ![]() ik heb een fiets, en niet zomaar een fiets, neeeeee een kronan fiest, kijk: ![]() mooi he, alleen de mijne is rood en al 3 jaar oud, en hij is al heel vaak uit elkaar gevallen en scooters stinken, een beter millieu begint toch echt bij jezelf, oja terouwens een gemotoriseerd voertuig lijkt mij soms wel heel relax, als je moe bent of zo. zijn er al scooters die rijden op waterstof???? dan koop ik er een ![]()
||
Citaat:
|
je snapt het niet
wij hebben zelf 2 amerikaanse yanken staan van 25 en 26 jaar oud, lopen in 1 keer dat zie ik een gemiddelde auto met forst enzo niet doen, onze auto rijden niet zo vaak en TOCH lope in 1 x als je denkt dat je oude dingen moet aanduwe dan snap je het gevoel niet lekker cruise met 2 ton staal er is nix beterzzzzzzzz ![]() ![]()
|
Kheb een Aprilia SR WWW.
Onbegrensd (70km/u) om normaal mee te komen in het verkeer. Niet om mee te patsen, maar om 15 min langer uit te kunnen slapen voor ik naar school ga ![]() + het kan nog wel s handig zijn als je vrienden hebt die een uur verder wonen (op de fiets) waar je dan op de scoot maar 20 min over doet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb een peugeot Vivacity Sportline (in blauw/zilver) net als Evil Cherry.
Ik woon ver van school dus ik was heel blij om die 16 km niet meer te hoeven fietsen, ik heb 'm opgevoerd tot 70 km/u maar nog nooit een boete gehad toen dat ding op de rollerbank moest! Geluk hè?!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Wat voor een scooter? BroodjeTonijn | 8 | 14-09-2010 13:41 | |
De Kantine |
Scooter troubles lieske18 | 3 | 16-01-2006 18:42 | |
Verkeer & Vervoer |
Scooters op de weg... Verwijderd | 157 | 17-11-2005 20:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
scooters, de regering moet nie zo zeiken LinkinFre@k | 317 | 29-10-2003 08:45 | |
Software & Hardware |
Wie heeft er een scooter en welk merk ?? The Sentinal | 79 | 15-10-2002 09:15 | |
Software & Hardware |
Keuze scooters Forza_Vak X | 33 | 26-04-2002 01:51 |