Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2003, 10:31
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Sjaantjuh schreef op 13-03-2003 @ 09:01:
ga ik niet op in.
aah toeee?

het was maar een geintje hoor het viel me gewoon op.. don't take it too serious

Genesis
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2003, 10:39
BARON
BARON is offline
niks dan goeds over de Mac; ik heb er ook gewerkt en het eten wordt absoluut goed klaargemaakt. Als je het niet lekker vind hou je geoon niet van hamburgers en friet.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 23:11
Onbekende
Onbekende is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 06-03-2003 @ 19:00:
een beetje boel, alleen al de gedachte hoe je hamburger gemaakt wordt door dat personeel daar
En leg me nou eens uit wat op die werkwijze tegen is?
Ik werk nu sinds zes weken bij de McDonalds en ik ben best onder de indruk van hoe netjes en schoon er gewerkt wordt. De keuken wordt vaak schoongemaakt, je moet je handen elke half uur wassen, dingen die op de grond vallen die worden meteen afgeschreven en in de verspilbak gegooid. Als je even niets te doen hebt kun je meteen dingen gaan schoonmaken. Keukenspullen worden gedesinfecteerd en afgewassen. Ingredienten mogen niet langer dan een vaste tijd buiten de koeling/vriezer zijn en dat wordt strikt nageleefd. Hamburgers mag je alleen met (wegewerp) handschoentjes uit de vriezer halen en zelfs bij het vullen van milkshakemachines moet je handschoentjes dragen. Managers houden nauwkeurig toezicht op al die regels. Ik vind dat er behoorlijk hygienisch gewerkt wordt en dat je er veilig iets kunt komen eten.
Oud 14-03-2003, 08:35
Blair Witch
Blair Witch is offline
Ben 2 x bijna de mac uitgezet ;
hahahaha

1x in Amersfoort, omdat we schunnige liedjes aan het zingen waren
1x in Zwolle, was een meeting en we zaten met z'n allen op de rest te wachten.....
Oud 14-03-2003, 10:47
Mariebel
Mariebel is offline
Ik was in Praag en ging naar de Mac, bestelde kipnuggets, kreeg die ook, maar in één van die nuggets zat een raar glimmend iets, net een oog ofzo dat in mijn nugget terecht was gekomen. Ik eet nu nooit meer kipnuggets bij de Mac.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 13:55
Sjaantjuh
Sjaantjuh is offline
nou er worden de vaagste dingen uitgehaald bij die Mac-D

ik haal nooit van die "stunts" uit, ik wil niet riskeren dat ik nooit meer welkom ben in die Verrrukkkulukkuke Eettent
Oud 14-03-2003, 14:21
Verwijderd
Koop niet die nieuwe Oosterse MCChicken, saai stuk vlees met sla en curry.

Jaar terug ofzo hadden ze europaweek en wereldweek oid. Een paar van die hamburgers zo ubergeil....-drool-
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 14:46
GroteOneindig
GroteOneindig is offline
ik heb die nog nooit geprobeerd eigenlijk. ben wel benieuwd daarnaar........hoewel mijn voorkeur meer uitgaat naar patatten met gele saus.
Oud 14-03-2003, 15:02
Verwijderd
ik pak bijna altijd 2 bakjes barbecuesaus bij mijn frietjes nou, eerst vond ik die niet zo lekker nou beni k uitgekeken op frietsaus en ben ik hier verzot op. boeiend he
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 11:14
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
het voedsel daar is ongelooflijk goor en ongezond. maar ik eet er gemiddeld 3 keer per week. meestal mckroket, of mc-chicken, en sundae ijs! das mijn absolute verslaving, zonder nootjes, met aardbeiensaus *yumm* . en euhm.. voor het uitgaan ga ik altijd met mn beste vriendin om koffie bij de mac.. die koffie is trouwens niet te zuipen, maargoed.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 11:15
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
in bergen op zoom is er trouwens een nieuwe mac op de plaat, die is zoooo gaaf. je hebt 2 verdiepingen, en op de begane grond zeg maar, kun je onder de trap zitten, das echt het gaafste plekje, daar is de muur bordeau-rood, en staan er van die donkere, leren hippe stoelen. doet denken aan een jazzcafe .
Met citaat reageren
Oud 18-03-2003, 08:13
GroteOneindig
GroteOneindig is offline
aah ik zit nu op school dan is t heel vervelend als je dit forum leest (zonder mcD in de buurt) wel chill dat er weer een nieuwe is. maybe ga ik vh weekend wel ff naar bergen op zoom
Reageren

Regels voor berichten