Advertentie | |
|
![]() |
|
* Ik heb vandaag mijn tentamen niet gehaald
![]() * Ik moet vrijdag een eindopdracht afhebben en daar moet ik nog aan beginnen.. * Volgende week heb ik een tentamen over het computerprogramma Acces en ik heb nog geen idee wat dat programma inhoud, laat staan hoe het werkt ![]() Ik wil klaar zijn met al mijn schoolwerk!! ![]()
|
* was van plan om een StarTrek video te kijken, maar pa heeft de tv ingepikt en m'n playstation speelt alleen DVD'tjes af.
* heb m'n natuurkunde SE verknald en moet 'm herkansen, als ik eerder was begonnen met leren had ik me daar geen zorgen over hoeven maken * het bovenstaande geld ook voor wiskunde * m'n favoriete wierrook is op, en mam heeft m'n raam opengezet waardoor het nu niet alleen geurloos, maar ook nog eens ijskoud in m'n kamer is * de kat krabte aan m'n deur en nou zit er een scheur in mijn favoriete captain Janeway poster (als ik erachter kom wie dat beest naar boven heeft laten ontsnappen, dan zal diegene wensen dat hij/zij nooit geboren was) En jullie dachten problemen te hebben......
|
Hmm klagen eh
![]() Nou uuh ik baal ervan dat er tegenwoordig zoveel bontkragen rondlopen, ehh dat mijn opleiding zuigt.. ze bellen nooit als er een leraar afwezig is waardoor je helemaal voor niks naar school komt en weer naar huis kan of ze zetten iemand op afwezig terwijl die er gewoon is.. En ehh ik baal ervan dat mijn vriendjuh voor mij gevoel altijd vééls te vroeg weer naar huis moet.. En ik baal ervan dat ik vanavond moet sminken waardoor ik laat in mn bed lig.. etc etc etc blablablabla ![]()
||
Citaat:
![]() Anders is het 4,5 uur ongeconcentreerd bij HC zitten.. is ook niet slim ![]()
|
Verwijderd
|
Het is koud.
En de paps van mijn beste 'dinnetje vindt om onbekende redenen dat we niet meer met elkaar mogen omgaan. En Hij, mijn Hij, mijn geweldigelieveeeuwige maar helaas bezette Hij doet veel te aardig. Alsof dat me over hem heen helpt, verdorie. En ik heb morgen een proefwerk Frans over negen werkwoorden op drie verschillende stencils, waar ik er maar eentje van heb. En ik moet vijf uur nablijven omdat ik me heb verslapen. En ik heb verdomme geen zin meer in school, want ik wil zomer, en warmte, en zon, en vrijheid. En eindeloos durende nachten met vriendjes en 'dinnetjes, en in de regen dansen door het bos, en concerten, en leukigheid. Bah. En, en, Lifestyle is een zooitje dus ik heb geen zin meer om me op het forum te vertonen, en nu weet ik niet meer wat ik met mijn forumverslaving aanmoet. Maar gelukkig hebben we hier weer koffie en heb ik weer sigaretten, dus ik kan er weer een tijdje doorheen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
aan msn.. ![]() Ach. Heb ook geen zin om sociaal te doen eigenlijk. ![]() Ik ben in een i-ri-teer bui. ![]()
||
Citaat:
EN IK WIL WETEN WELKE OPLEIDING MENEER BLAUWOOG DOET! Grr ![]()
||
Citaat:
En ik durf niet ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Chávez maakt aanspraak op Nederlandse Antillen en Aruba Gatara | 500 | 13-12-2007 19:58 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[ANW] Enquete Dierproeven McDuck | 36 | 24-06-2006 11:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Beleidszaken |
ondemocratische benadering de abt van sion | 217 | 19-07-2003 11:03 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit kreeg ik per mail: Om over na te denken Doc | 19 | 18-01-2002 11:21 |