Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
'gothic'
![]() 'hippie' ![]() "lelijk" "Hee heb je nieuwe sokken!! Hahaha!" (van die eindtwintigers op mijn werk, ik had kniekousen aan ![]() ook zeggen ze: heb je je slaapzak ook wee meegenomen. of: eej...liek.. je broek is te groot. En elke week weer vragen ze (ook op mn werk) wanneer ik weer mijn haar ga kleuren en welke kleur het nu wordt. |
![]() |
|
Enge , naar-naar-bier-stink-geile-oude-NL-leraar::>
ZO heb jij nieuwe schoenen? Sexy hoor.. ![]() Collega(die het al te gedurft vind om een doodnormale zwarte H&Mbroek te dragen":::>> Zoo kijk ze heeft n roze broek, HIPPERDEHIP! ![]() Bekakte Marokkaan: Nou je zag er zaterdagavond weer als n echte GANGSTABITCH uit met dat petje en die broek.... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
uhm...
*zullen we een schaap gaan offeren?* *satan still lives baby!!* *heb je nog wat mensen in kikkers veranderd?* *en daar dan... (wijst na mij en kijkt met smerige blik.. barst ff later in lachen uit ![]() *gordijn (tiz een jurk hoor!)* *doooodddddddddd* *gothic (op vieze toon)* hmmzz zoiets duz |
![]() |
|
-Mensen aan het zwembad : Ben jij die niet van de m-kids?
![]() -Mocht men haarkleur niet houden van de directeur (vrije meningsuiting?? ) -Wat is in godsnaam de bedoeling van je haar? (leerkrachten) -Kapoto,verkeerslicht ![]() ![]() Eigenlijk niet zo boeiend...
Laatst gewijzigd op 01-04-2003 om 14:54. |
![]() |
|
-Dat ik nog 10x zo ranzig ben als spike (di-rect) whaha
-dat ze mun nagellak wel vet vonden omdat ik zelf van alles erop had getekend heel klein met nagellak. -op school zei laatst een meisje: mmm jij bent eigenlijk best vaag -Dat ze het cool vinden dak bas speel -Dat ik mooi haar heb, en heel erug dik ![]() en verder nog een hele zooi maar die zijn niet echt boeiend ofzo masssol
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik snap btw niet hoe iedereen die opmerkingen allemaal onthoudt... ik weet er nog maar 1tje van iemand in de supermarkt... (was vlak voor carnaval) "zo, jij hebt je carnavalsketting alvast omgedaan". (was een spikebandje met echt mini-spikejes, en ze dacht serieus dat het bij m'n carnavalsoutfit hoorde). Ik: nee, deze draag ik zelfs met kerst...
||
Citaat:
"Volgens mij heeft die Charles Manson z'n voeten nog gekust" terwijl ik er niet eens zo erg uitzag. Ik was trouwens verbaasd dat ze charles manson kenden.. Q.
|
Pfff, mensen maken bij mij vooral opmerkingen over m'n gewicht.
![]() Maar over m'n kleren: 'zoooo...eehh...ja...fleurig?' 'je lijkt wel een K3 meisje' en erg vaak 'waaaaah check dat!' En veel van die denigrerende blikken van mensen die veeel altowerder zijn dan ik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ehm... vaak bouwvakkers: "Goeiumoruguuuh dame" ![]() En laatst: "Hey schatje, schatje, lekker ding, lekker ding van me, wat loop je snel"... Vind je t gek met zo`n gek achter me aan om 1 uur snachts?! Verder wel dat ik klein ben ofzo. O ja: "Wat heb je op je neus?" Een puist... ![]() Ehm... wel opmerkingen waardoor ik me heel kut voelde enzo maar ik krijg verder bijna nooit opmerkingen, zie er niet zo apart uit... |
![]() |
|
toen met die hit van bomfunk mc's (ofzo??)
Freestylah dat heb ik echt 100 keer gehoord door mijn haar ofzo (kheb nieteens dreads) en Rastaman / bob marley door een rasta muts die ik soms op heb en laatst fietsten er zo 2 brugklassers langs. Schreewt er een (als hij tien meter verder is) Aleen meisjes hebben lang haar... enz enz...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"hoeveel mensen passen er in jouw broek, is ie niet veel te groot?" "gatverdamme, wat zie jij eruit!" (maar dat heet zusterliefde) "hey wat heb jij nou voor neuspiercing in?.. ow.. het is een ringetje *walgelijk kijkend*" mn oppaskindje: "mama ik wil ook zo'n ding in mn neus als ik een grote meiss ben" ![]() |
![]() |
|
Moet ik ALLES ;-) vertellen?
haha, over mij wordt egt heeeel negatief gedaan... komtiej: - eej goth! (omdat ik veel zwart aan hep... - stink goth - baaah egt sooow vreselijk, een groene en roze veter in je je skategymmpen... IK: ze zijn geel een oranje... en dan nog gezeik over mn kettingen aan mn broek, mn armwarmers, mn kettingen om mn nek (aka fietskettingen) en laats over mn dreads, had ik gewoon alleen maar positieve reacties en ik ben benieuwd wak morgen te horen ga krijgen... over mn kniekousen met streeppiejs, en mn zwarte rok... en mn kisten dr onder.. *w8 af ![]() owjah, over mn groene legerjas krijg ik ook veel gezeur... mujah, meestal negeer ik t gewoon... en ik krijg ook veel reacties over bijv. gym ( 1 keer een ding op mn kop gehad (gaatje in mn hoofd) 1 keer een hockeystick tegen mn kin gehad...) owjah... van mn ouders hep ik meestal ook wel es opmerkingen (showde me ma mn nieuwe kniekousen met rok) : uuuhm.. jah voor iemand van jou leeftijd vin ik ut heeeel uuhm... "appart" ooowkayz, zal wel ![]() mujah, negeren is de beste optie, he? ![]() ![]() ![]()
|
ach, opmerkingen.. heb 'r ontiegelijk veel naar m'n hoofd gehad, maar met wat humor en/of 'n gevatte opmerking heb je ze zo tuk
![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb vaker dat mensen kíjken, dan dat ze daadwerkelijk iets zeggen. Nou loop ik er ook niet extreem bij, maar soms van die dingen die ze dan niet echt in almere gewend zijn
![]() Wel van die verbaasde opmerkingen van sommige vrienden ![]() - "Nieuwe...euh..broek? ja....leuk...hoor.." ![]() - (over uitgroei van haarkleur) "ow maar dat kan jij wel hebben, omdat je dat soort kleren draagt" ![]() - "Wat heb jij nou om je armen???" * dat zijn beenwarmers - "Waarom heb je ze om je arm dan?' - "Jij luistert zeker naar schreeuwmuziek enzo" ![]() en m'n tante: ow ben je gothic geworden? (ik had toevallig allemaal zwarte kleren aan ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- vind je dat schreeuwen nou leuk ? (op optredens) - hoor dat kruis tussen je knieën? - wat een klereherrie - en je lijkt zo'n aardige jongen (ook op optredens) ja, da wast wel zo'n beetje ![]()
||
Citaat:
"o die zanger van Pharmacon! aah die is zo schattig! zie je eerst zon lief klein mannetje met zo'n vet schattig kkoppie, gaatie op 't podium ineens keihard schreeuwen" hahaha ![]()
|
![]() |
|
|