Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2003, 17:33
Orsino*
Orsino* is offline
Nou, ik vond het weer een leuke aflevering. Ephie's vader ook helemaal vaderactie's doen, hem dwingen om piano te spelen

En het was ontroerend toen Bright de plek van Colin innam tijden dat koning-koningin gedoe.. ! Ahh..

Komt Will & Grace trouwens nog terug of helemaal niet meer?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2003, 17:40
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Orsino* schreef op 10-04-2003 @ 18:33:

Komt Will & Grace trouwens nog terug of helemaal niet meer?
is dat er niet meer dan? Wist ik geen eens
Ook jammer
Oud 11-04-2003, 19:06
sublime
sublime is offline
jaaa twas weer een leuke aflevering, al vond ik het dramagehalte ene klein beetje gering... >kheb m gister pas gezien, vandaar dak nu pas geageer <

maar die carl is dus wel echt een eikel... laat m maar lekker weg blijven... volgens mij heeft ie gewoon ergens een 2de leven. ofzo.

iig kheb t voorstukje zonet gezien en teletekst gelezen en heeft collin een zusje??? waar was dat kind dan al die tijd??

nou ja, we will see it next tuesday can't hardly wait!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 19:07
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef op 11-04-2003 @ 20:06:
jaaa twas weer een leuke aflevering, al vond ik het dramagehalte ene klein beetje gering... >kheb m gister pas gezien, vandaar dak nu pas geageer <

maar die carl is dus wel echt een eikel... laat m maar lekker weg blijven... volgens mij heeft ie gewoon ergens een 2de leven. ofzo.

iig kheb t voorstukje zonet gezien en teletekst gelezen en heeft collin een zusje??? waar was dat kind dan al die tijd??

nou ja, we will see it next tuesday can't hardly wait!
Ik wist ook niet dat Collin een zusje had, blijkbaar wel... *heeft zin in dinsdag*
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 14:13
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Dames en heren, jongens en meisjes, ik heb een probleem.

Ik was de hele week weg op vakantie zoals sommigen wel weten, en ik heb dus Everwood gemist en mijn ouders hebben het niet opgenomen...

Kan iemand me vertellen wat er is gebeurd????? PLZ, dat zou ik echt cool vinden.
Oud 12-04-2003, 17:03
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 12-04-2003 @ 15:13:
Dames en heren, jongens en meisjes, ik heb een probleem.

Ik was de hele week weg op vakantie zoals sommigen wel weten, en ik heb dus Everwood gemist en mijn ouders hebben het niet opgenomen...

Kan iemand me vertellen wat er is gebeurd????? PLZ, dat zou ik echt cool vinden.
OHWWW JAA! Dat was waar ook. Ik was het helemaal vergeten dat je weg was.

NOu uhh, dan moet ik effe goed nadenken. Colin was nogal in de war. HIj had er nogal problemen mee dat ie zo weinig kon herineren. Eigenlijk is Andy ook van mening dat hij nog niet klaar is voor school. Niet alleen het opslaan van dingen is moeilijk, maar ook de sociale druk.
Toch ging Ephram hem helpen met leren, want Colin en Ephram zijn echt dikke maatjes. Amy liet een beetje door schemeren dat ze dat nog wel moeilijk vind. Ze heeft het niets gezegd, maar je kon het van haar gezicht aflezen.

Ook was er een King-Queen verkiezing. Amy en Colin hadden die gewonnen, maar tijdens dat event was Colin naar buiten gesneakt omdat ie effe alleen wilde zijn.
Toen ze op het podium moesten komen, was Colin nog steeds weg en had Bright zijn plek ingenomen en ging hij aan de arm van AMy het podium op. (dat was een erg mooi stukje )

Verder was de man van de buurvrouw eindelijk is thuis. Dat bleek echt zo'n hot shot te zijn. Alleen maar stoer doen enzo, en zoals je al heb kunnen lezen vond iedereen em maar een lul. De buurvrouw had ook een winkelpand op het oog in everwood zodat hij zijn zaak hier in everwood kon voortzetten. ZIjn eigen winkel dus. Toen begon ie te zeiken dat het nog groter en mooier kon als ze nog maar effe door zouden sparen. Maar ja....de buurvrouw had daar natuurlijk helemaal geen behoefte aan. Die winkel had harstikke mooi geweest. Ze zouden goed er van kunnen rond komen en ze zouden dan eindelijk bij elkaar kunnen leven. En dat is natuurlijk ook weer erg gunstig voor hun zoon. Want die leidde nogal onder het feit dat zijn vader er nooit is, zoals je in de vorige aflevering had kunnen zien.

en verder...........uhh ja. Ik weet verder niks meer
Als er nog meer belangrijks is, om te vertellen vul me dan gerust aan mensen.
Je bent in ieder geval weer een beetje bij gepraat, Senna fan
Oud 12-04-2003, 17:10
sublime
sublime is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 12-04-2003 @ 18:03:
OHWWW JAA! Dat was waar ook. Ik was het helemaal vergeten dat je weg was.

NOu uhh, dan moet ik effe goed nadenken. Colin was nogal in de war. HIj had er nogal problemen mee dat ie zo weinig kon herineren. Eigenlijk is Andy ook van mening dat hij nog niet klaar is voor school. Niet alleen het opslaan van dingen is moeilijk, maar ook de sociale druk.
Toch ging Ephram hem helpen met leren, want Colin en Ephram zijn echt dikke maatjes. Amy liet een beetje door schemeren dat ze dat nog wel moeilijk vind. Ze heeft het niets gezegd, maar je kon het van haar gezicht aflezen.

Ook was er een King-Queen verkiezing. Amy en Colin hadden die gewonnen, maar tijdens dat event was Colin naar buiten gesneakt omdat ie effe alleen wilde zijn.
Toen ze op het podium moesten komen, was Colin nog steeds weg en had Bright zijn plek ingenomen en ging hij aan de arm van AMy het podium op. (dat was een erg mooi stukje )

Verder was de man van de buurvrouw eindelijk is thuis. Dat bleek echt zo'n hot shot te zijn. Alleen maar stoer doen enzo, en zoals je al heb kunnen lezen vond iedereen em maar een lul. De buurvrouw had ook een winkelpand op het oog in everwood zodat hij zijn zaak hier in everwood kon voortzetten. ZIjn eigen winkel dus. Toen begon ie te zeiken dat het nog groter en mooier kon als ze nog maar effe door zouden sparen. Maar ja....de buurvrouw had daar natuurlijk helemaal geen behoefte aan. Die winkel had harstikke mooi geweest. Ze zouden goed er van kunnen rond komen en ze zouden dan eindelijk bij elkaar kunnen leven. En dat is natuurlijk ook weer erg gunstig voor hun zoon. Want die leidde nogal onder het feit dat zijn vader er nooit is, zoals je in de vorige aflevering had kunnen zien.

en verder...........uhh ja. Ik weet verder niks meer
Als er nog meer belangrijks is, om te vertellen vul me dan gerust aan mensen.
Je bent in ieder geval weer een beetje bij gepraat, Senna fan
toevoeging: toen collin buiten aan het zijn was terwijl hij koning moest spelen, had ie t raampje van de auto ingeslagen om naar binnen te kunnen, daarbij sneed ie in zn hand. maar tkan ook zijn dat ie zichzelf gesneden had.. > its a mystery

weet niet of t echt belangrijk is, maar toch...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 17:22
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
sublime schreef op 12-04-2003 @ 18:10:
toevoeging: toen collin buiten aan het zijn was terwijl hij koning moest spelen, had ie t raampje van de auto ingeslagen om naar binnen te kunnen, daarbij sneed ie in zn hand. maar tkan ook zijn dat ie zichzelf gesneden had.. > its a mystery

ohww, zo had ik het geen eens geintrepreteerd. Ik vond het wel geloof waardig. Ik bedoel....hij was helemaal in de war enzo. EN dan kom je daar bij de auto en dan ben je je sleutels kwijt. ja, als je dan zo de kluts kkwijt ben sla je maar het raampje in.

naja....ik weet niet. Misschien heb je wel gelijk.
Oud 12-04-2003, 17:54
Verwijderd
jeej bedankt voor de uitleg, ik had die aflevering ook gemist.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 10:58
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
He G.T.C, thx man. I ow you one hehe

Ok, op naar dinsdag he mensen.
Oud 13-04-2003, 11:05
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef op 12-04-2003 @ 18:10:

dat is het wel waard om over na de denken... misschien is hij idd zo in de war dat hij dat op zichzelf afreageert... Tjonge, zo had ik het ook nog niet echt bekeken... dat maakt het wel wat serieuzer en ook belangrijker dat hij rustig aan gaat doen.. Maar dat laatste betwijfel ik... Ik vermoed dat hij nog flink problemen met zichzelf krijg, zoals ik hierboven ook al ergens gezegd heb...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 11:52
sublime
sublime is offline
hmm ik dacht t gelijk al, an toen dat verhaal dacht ik "hmm zou dat nou wel of niet waar zijn?" en daarna vroeg andy ook aan ephram hoe t met hem ging enzo en ephram keek zelf ook een beetje .. zorgelijk. en later had ie t er nog met amy over en die was ook bang dat ie zichzelf wat aan zou doen... dus toen dacht ik helemaal van heeft ie t nou zelf gedaan of niet???

hopelijk dinsdag meer daarover
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:28
cup a soup
cup a soup is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 12-04-2003 @ 18:22:
ohww, zo had ik het geen eens geintrepreteerd. Ik vond het wel geloof waardig. Ik bedoel....hij was helemaal in de war enzo. EN dan kom je daar bij de auto en dan ben je je sleutels kwijt. ja, als je dan zo de kluts kkwijt ben sla je maar het raampje in.

naja....ik weet niet. Misschien heb je wel gelijk.
eh...geloofwaardig...het lag er wel heel erg dik bovenop dat er wat anders aan de gang was...die jongen kan heel goed spelen dat ie heel slecht kan liegen
Oud 14-04-2003, 08:51
dreadlocks
dreadlocks is offline
ik wordt zo ziek van dat meisje dat met colin heeft (kan nu even niet op d'r naam komen). ze loopt CONSTANT achter hem aan, en wilt Colin de hele tijd weg hebben.

ZIj gebruikt.

muh. ik denk dat ik soms te veel in ga op de serie. hehe
Oud 14-04-2003, 09:03
Verwijderd
Amy heet ze

*heeft Delia gezien in A Beautiful Mind*
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 11:39
Iduna
Iduna is offline
Ik heb gisteren de afl. van vorige week dinsdag gezien, toch handig om m op te nemen en m pas zondag te kijken, dan duurt t maar 2 dagen voordat de volgende komt.
Amy, argh
Bright, t was wel lieff dat ie zn zusje begeleidde.
Jammer dat Amy niet alleen hoefde te lopen, nou ja dat was dan weer wel zielig geweest voor haar.
Colin. Hij wilde zo graag bewijzen dat hij mee kon doen, maar t lukte niet de lerares had hem gewoon een A(+?) gegeven, dat stomme mens.
Het gaat volgens mij nog een keer fout met hem, hoewel hij Ephram in zn buurt heeft. Toch kan Ephram hem volgens mij niet echt 'redden'. Nou ja we zullen zien.
Dr Abbott vind ik nu ook leuker worden, qua personage dan. Echt zo'n vaderfiguur.
Carl is zo'n klootzak he, allemaal smoesjes verzinnen. En Nina blijft de hele tijd op hem wachten..
en waar was Edna nou?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 09:31
Talon
Talon is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 14-04-2003 @ 12:39:
Ik heb gisteren de afl. van vorige week dinsdag gezien, toch handig om m op te nemen en m pas zondag te kijken, dan duurt t maar 2 dagen voordat de volgende komt.
vanavond
Oud 15-04-2003, 11:07
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Talon schreef op 15-04-2003 @ 10:31:
vanavond
Das waar!! Tis al over 8u en 20 min... Yeahhh!
Oud 15-04-2003, 12:40
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
vanavond
Ja duh maar ik ga m waarschijnlijk weer opnemen. Maar dan loop ik weer zo achter en kan ik t topic niet aanklikken.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:51
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef op 15-04-2003 @ 12:07:
Das waar!! Tis al over 8u en 20 min... Yeahhh!
en ik dacht nog wel dat IK een fan was..

ben je serieus aan het aftellen?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 14:17
fairyangel
fairyangel is offline
Ik kijk het ook altijd, maar nu heb ik al 2 afleveringen ofzo achter elkaar gemist (ja is slecht) Maar vanavond ga ik het zeker kijken. Ik stuur gewoon iedereen die iets anders wil zien weg, de tv is dan van mij!!
Oud 15-04-2003, 14:18
Talon
Talon is offline
Citaat:
******** schreef op 15-04-2003 @ 13:51:
en ik dacht nog wel dat IK een fan was..

ben je serieus aan het aftellen?
nep fan
Oud 15-04-2003, 14:37
scala
scala is offline
lalala
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 14:38
scala
scala is offline
*oftewel zin*
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 14:38
Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef op 15-04-2003 @ 15:37:
lalala

just 2047932749 more days till I start caring what you think

wel erg veel hoor
Oud 15-04-2003, 14:45
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef op 15-04-2003 @ 15:38:

just 2047932749 more days till I start caring what you think

wel erg veel hoor

voor je 't weet is et voorbij net als een weekje w88 op everwood

maar 't geldt niet voor jou hoor
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 14:49
Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef op 15-04-2003 @ 15:45:

voor je 't weet is et voorbij net als een weekje w88 op everwood

maar 't geldt niet voor jou hoor
tijd gaat niet altijd even snel.. ik wacht nu al 2 maanden op een nieuwe smallville.. maar morgen zal het eindelijk zover zijn denk ik.. maar eer dat die aflevering binnen is, is het ook zaterdag

ah oke, zie mijn sig he
Oud 15-04-2003, 15:01
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef op 15-04-2003 @ 15:49:
tijd gaat niet altijd even snel.. ik wacht nu al 2 maanden op een nieuwe smallville.. maar morgen zal het eindelijk zover zijn denk ik.. maar eer dat die aflevering binnen is, is het ook zaterdag

ah oke, zie mijn sig he
hmz je moet natuurlijk wel iets anders gaan doen dan w88 he als je erop gaat letten duurt et eeuwen

ghehe yes sir
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 16:57
Verwijderd
Citaat:
vanavond
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 17:14
Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef op 15-04-2003 @ 16:01:
hmz je moet natuurlijk wel iets anders gaan doen dan w88 he als je erop gaat letten duurt et eeuwen

ghehe yes sir
ja, dat is ook altijd zo met pakjesavond
dus daarom doe ik daar maar niet meer aan

give me a 100 pushups!
Oud 15-04-2003, 17:38
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef op 15-04-2003 @ 18:14:
ja, dat is ook altijd zo met pakjesavond
dus daarom doe ik daar maar niet meer aan

give me a 100 pushups!
haha idd ultiem voorbeeld
geen pakjesavond? wat..wat ongezellig?

euh i don't thinks so....euh sir
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 18:01
Orsino*
Orsino* is offline
Oeh leuk leuk leuk, vanavond
Ik heb weer geen voorstukje gezien, dus geen idee wat er gaat gebeuren.

En Will & Grace is weer niet
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 18:10
Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef op 15-04-2003 @ 18:38:
haha idd ultiem voorbeeld
geen pakjesavond? wat..wat ongezellig?

euh i don't thinks so....euh sir

mjah, het went zo
en ik weet toch niks meer te verzinnen wat ik wil hebben, dus heb ook geen pakjes

tegenspreken??!
heb je al gejogd?
Oud 15-04-2003, 18:27
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef op 15-04-2003 @ 19:10:

mjah, het went zo
en ik weet toch niks meer te verzinnen wat ik wil hebben, dus heb ook geen pakjes

tegenspreken??!
heb je al gejogd?
jamaar 't blijft ongezellig feestjes zijn er om gevierd te worden
hmz dat laatste probleem heb ik ook altijd

euh 00ps sorry sir!
ssht et mag niet algemeen bekend worden dat ik heel onsportief ben gweest
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 18:34
Talon
Talon is offline
Citaat:
scala schreef op 15-04-2003 @ 19:27:
jamaar 't blijft ongezellig feestjes zijn er om gevierd te worden
hmz dat laatste probleem heb ik ook altijd

euh 00ps sorry sir!
ssht et mag niet algemeen bekend worden dat ik heel onsportief ben gweest
Maar vier jij dan elk feestje?
Pakjes met pasen... paasavond
Vervelend probleem hebben we he?

Dat word de krijgsraad
ah oke.. dan moet iedereen hier maar overheen lezen
Oud 15-04-2003, 19:15
scala
scala is offline
Citaat:
Talon schreef op 15-04-2003 @ 19:34:
Maar vier jij dan elk feestje?
Pakjes met pasen... paasavond
Vervelend probleem hebben we he?

Dat word de krijgsraad
ah oke.. dan moet iedereen hier maar overheen lezen
dit lijkt verdacht veel op chatten;o
nou niet elk feestje maar feestjes zijn leuk toch ^_^
mijn zusje had et over een paasboom
we zijn iig niet verwend

argh neej help ja mensen lees hier ff overheen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 19:18
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Wat is dit voor spam jongens... En ook zo off topic. Volgens mij vinden de FB's dat nooit goed
Oud 15-04-2003, 19:21
scala
scala is offline
00ps ik zei nog zo, lees er ff over heen
nou bij de buffy topics kunnen ze er ook wat van hoor volgens mij kijken de FBs niet echt, tis teveel om door te spitten

maar goed Everwood begint over 10 minuten, is dat ontopic of wat?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 19:23
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
scala schreef op 15-04-2003 @ 20:21:
00ps ik zei nog zo, lees er ff over heen
nou bij de buffy topics kunnen ze er ook wat van hoor volgens mij kijken de FBs niet echt, tis teveel om door te spitten

maar goed Everwood begint over 10 minuten, is dat ontopic of wat?
Ahh ja, de buffy topics.. Die mensen zijn erg idd

Ja, das idd zeer goed, heel up to date en 100% ontopic. Keep it up girl!
Oud 15-04-2003, 19:28
scala
scala is offline
ik doe ook wel es meej

yeah ben goed bezig huh het begint nu over 2 min
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 19:29
Verwijderd
nog 1 minuut en dan begint mijn lievelingsserie weer
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 19:31
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
******** schreef op 15-04-2003 @ 20:29:
nog 1 minuut en dan begint mijn lievelingsserie weer
Stil jij, jij bent een nep fan die niet eens aftelt.
Laat mij het doen: Shit, het is al begonnen!!

Tot zo.
Oud 15-04-2003, 19:36
Iduna
Iduna is offline
Ik kijk vandaag de eerste 10 min.
zag zojuist t zusje van Colin, apart meisje.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 20:26
Talon
Talon is offline
erg christelijk getint...
Oud 15-04-2003, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef op 15-04-2003 @ 21:26:
erg christelijk getint...
idd, God dit, God dat... overal tenminste God, nergens geen God... Dat vond ik echt niet leuk....
Maar verder viel het wel mee... beetje simpel allemaal, wel leuke zus die van Colin... (Layne? of hoe heet ze?)
Mja, ik vond hem niet zo leuk te veel God en te veel gezeik over 'seks hebben', dat hoef ik allemaal niet te weten
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 20:55
Talon
Talon is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 15-04-2003 @ 21:37:
idd, God dit, God dat... overal tenminste God, nergens geen God... Dat vond ik echt niet leuk....
Maar verder viel het wel mee... beetje simpel allemaal, wel leuke zus die van Colin... (Layne? of hoe heet ze?)
Mja, ik vond hem niet zo leuk te veel God en te veel gezeik over 'seks hebben', dat hoef ik allemaal niet te weten
ik vond het ook een mindere aflevering..
helemaal het einde..
ik kan begrijpen dat ze wat christelijks doen ofzo, het is amerika..
maar de afsluiting, over ene job ofzo dat moeten wij weten wat dat is?

de enige jobs die ik ken is van lawnmowerman, en monsterboard hehe
Oud 15-04-2003, 20:59
sublime
sublime is offline
nou en ik vond t dus weer gewoon ouderwets een leuke aflevering. leuk juist dat heilige gedoe

en de zus van collin vind ik geloof ik kewl en amy is nog steeds een muts. wat me opviel trouwens was dat het depressieve collin verhaal een beetje verwaarloosd werd. vond ik.

ow en ik zat zo na te denken laatst (ja echt waar ) en wat ik niet snap is, hoe het kan dat amy en collin gewoon weer gezellig saampjes () zijn, al vanaf het moment dat ie terug was uit het zh. okee ze waren daarvoor een stel, maar hij weet daar niets van. is ie dan gewoon weer opnieuwe verliefd geworden, of zo van nou ja zo hoort het blijkbaar...

vond ik toch wel enigzins vreemd

en waarom vertellen ephram en amy niet gewoon dat ze ene soort van bevriend waren. moeilijk doenerij....
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:03
sublime
sublime is offline
Citaat:
Talon schreef op 15-04-2003 @ 21:55:
ik vond het ook een mindere aflevering..
helemaal het einde..
ik kan begrijpen dat ze wat christelijks doen ofzo, het is amerika..
maar de afsluiting, over ene job ofzo dat moeten wij weten wat dat is?

de enige jobs die ik ken is van lawnmowerman, en monsterboard hehe
shame on you je kent job toch wel??? > nou ja kgeef toe dat ik vroeger voor fun de bijbel las...

tis wat dat betreft wel vrij christenen gericht, maar ja.. opzich lijkt het mij niet storend als je job niet kent...

(voor de achtergrond info: job was zo'n kerel die het Héél goed had en daardoor God vergat enzo en hij was ook nog vrij egoistisch geloof ik blabla. toen werd ie heel erg ziek bijna dood maar zag in dat ie slecht bezig was, vraagt God om vergeving die hem dat geeft, job betert zn leven. zo ongeveer is t geloof ik. I dont know the exact details )
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:27
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
K vond et echt een mindere aflevering... Alleen het Colin vrienden met Ephram gedoe was lache.
En het grappigste ever was Dr Abott die zei: Yes... person??? Ik lach dubbel!
Oud 15-04-2003, 21:28
Talon
Talon is offline
Citaat:
sublime schreef op 15-04-2003 @ 22:03:
shame on you je kent job toch wel??? > nou ja kgeef toe dat ik vroeger voor fun de bijbel las...

tis wat dat betreft wel vrij christenen gericht, maar ja.. opzich lijkt het mij niet storend als je job niet kent...

(voor de achtergrond info: job was zo'n kerel die het Héél goed had en daardoor God vergat enzo en hij was ook nog vrij egoistisch geloof ik blabla. toen werd ie heel erg ziek bijna dood maar zag in dat ie slecht bezig was, vraagt God om vergeving die hem dat geeft, job betert zn leven. zo ongeveer is t geloof ik. I dont know the exact details )
hm.. dat is ziekelijk hoor

dus job vergat god..
hm.. maken ze over mij ook nog een keer een boek dan?
Reageren

Regels voor berichten