Advertentie | |
|
![]() |
|
Dames en heren, jongens en meisjes, ik heb een probleem.
Ik was de hele week weg op vakantie zoals sommigen wel weten, en ik heb dus Everwood gemist en mijn ouders hebben het niet opgenomen... Kan iemand me vertellen wat er is gebeurd????? PLZ, dat zou ik echt cool vinden.
||
Citaat:
![]() NOu uhh, dan moet ik effe goed nadenken. Colin was nogal in de war. HIj had er nogal problemen mee dat ie zo weinig kon herineren. Eigenlijk is Andy ook van mening dat hij nog niet klaar is voor school. Niet alleen het opslaan van dingen is moeilijk, maar ook de sociale druk. Toch ging Ephram hem helpen met leren, want Colin en Ephram zijn echt dikke maatjes. Amy liet een beetje door schemeren dat ze dat nog wel moeilijk vind. Ze heeft het niets gezegd, maar je kon het van haar gezicht aflezen. Ook was er een King-Queen verkiezing. Amy en Colin hadden die gewonnen, maar tijdens dat event was Colin naar buiten gesneakt omdat ie effe alleen wilde zijn. Toen ze op het podium moesten komen, was Colin nog steeds weg en had Bright zijn plek ingenomen en ging hij aan de arm van AMy het podium op. (dat was een erg mooi stukje ![]() Verder was de man van de buurvrouw eindelijk is thuis. Dat bleek echt zo'n hot shot te zijn. Alleen maar stoer doen enzo, en zoals je al heb kunnen lezen vond iedereen em maar een lul. De buurvrouw had ook een winkelpand op het oog in everwood zodat hij zijn zaak hier in everwood kon voortzetten. ZIjn eigen winkel dus. Toen begon ie te zeiken dat het nog groter en mooier kon als ze nog maar effe door zouden sparen. Maar ja....de buurvrouw had daar natuurlijk helemaal geen behoefte aan. Die winkel had harstikke mooi geweest. Ze zouden goed er van kunnen rond komen en ze zouden dan eindelijk bij elkaar kunnen leven. En dat is natuurlijk ook weer erg gunstig voor hun zoon. Want die leidde nogal onder het feit dat zijn vader er nooit is, zoals je in de vorige aflevering had kunnen zien. en verder...........uhh ja. Ik weet verder niks meer ![]() Als er nog meer belangrijks is, om te vertellen vul me dan gerust aan mensen. Je bent in ieder geval weer een beetje bij gepraat, Senna fan ![]()
||
Citaat:
![]() weet niet of t echt belangrijk is, maar toch... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hmm ik dacht t gelijk al, an toen dat verhaal dacht ik "hmm zou dat nou wel of niet waar zijn?" en daarna vroeg andy ook aan ephram hoe t met hem ging enzo en ephram keek zelf ook een beetje .. zorgelijk. en later had ie t er nog met amy over en die was ook bang dat ie zichzelf wat aan zou doen... dus toen dacht ik helemaal van heeft ie t nou zelf gedaan of niet???
hopelijk dinsdag meer daarover ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
ik wordt zo ziek van dat meisje dat met colin heeft (kan nu even niet op d'r naam komen). ze loopt CONSTANT achter hem aan, en wilt Colin de hele tijd weg hebben.
ZIj gebruikt. muh. ik denk dat ik soms te veel in ga op de serie. hehe
|
Ik heb gisteren de afl. van vorige week dinsdag gezien, toch handig om m op te nemen en m pas zondag te kijken, dan duurt t maar 2 dagen voordat de volgende komt.
![]() Amy, argh ![]() Bright, t was wel lieff dat ie zn zusje begeleidde. Jammer dat Amy niet alleen hoefde te lopen, nou ja dat was dan weer wel zielig geweest voor haar. ![]() Colin. Hij wilde zo graag bewijzen dat hij mee kon doen, maar t lukte niet ![]() Het gaat volgens mij nog een keer fout met hem, hoewel hij Ephram in zn buurt heeft. Toch kan Ephram hem volgens mij niet echt 'redden'. Nou ja we zullen zien. ![]() Dr Abbott vind ik nu ook leuker worden, qua personage dan. Echt zo'n vaderfiguur. ![]() Carl is zo'n klootzak he, allemaal smoesjes verzinnen. En Nina blijft de hele tijd op hem wachten.. en waar was Edna nou? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ah oke, zie mijn sig he ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ghehe yes sir ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dus daarom doe ik daar maar niet meer aan ![]() ![]() give me a 100 pushups! ![]()
||
Citaat:
![]() mjah, het went zo ![]() en ik weet toch niks meer te verzinnen wat ik wil hebben, dus heb ook geen pakjes ![]() tegenspreken??! heb je al gejogd? ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() hmz dat laatste probleem heb ik ook altijd ![]() euh 00ps ![]() ssht ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Pakjes met pasen... paasavond ![]() Vervelend probleem hebben we he? ![]() Dat word de krijgsraad ![]() ah oke.. dan moet iedereen hier maar overheen lezen ![]()
||
![]() |
Citaat:
nou niet elk feestje ![]() mijn zusje had et over een paasboom ![]() we zijn iig niet verwend ![]() argh neej help ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja, das idd zeer goed, heel up to date en 100% ontopic. Keep it up girl! ![]() ![]()
||
Citaat:
Laat mij het doen: Shit, het is al begonnen!! ![]() ![]() ![]() Tot zo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar verder viel het wel mee... beetje simpel allemaal, wel leuke zus die van Colin... (Layne? of hoe heet ze?) Mja, ik vond hem niet zo leuk ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
helemaal het einde.. ik kan begrijpen dat ze wat christelijks doen ofzo, het is amerika.. maar de afsluiting, over ene job ofzo ![]() ![]() de enige jobs die ik ken is van lawnmowerman, en monsterboard ![]()
|
nou en ik vond t dus weer gewoon ouderwets een leuke aflevering. leuk juist dat heilige gedoe
![]() en de zus van collin vind ik geloof ik kewl ![]() ow en ik zat zo na te denken laatst (ja echt waar ![]() ![]() vond ik toch wel enigzins vreemd en waarom vertellen ephram en amy niet gewoon dat ze ene soort van bevriend waren. moeilijk doenerij.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() tis wat dat betreft wel vrij christenen gericht, maar ja.. opzich lijkt het mij niet storend als je job niet kent... (voor de achtergrond info: job was zo'n kerel die het Héél goed had en daardoor God vergat enzo en hij was ook nog vrij egoistisch geloof ik blabla. toen werd ie heel erg ziek bijna dood maar zag in dat ie slecht bezig was, vraagt God om vergeving die hem dat geeft, job betert zn leven. zo ongeveer is t geloof ik. I dont know the exact details ![]() |
![]() |
|
K vond et echt een mindere aflevering... Alleen het Colin vrienden met Ephram gedoe was lache.
En het grappigste ever was Dr Abott die zei: Yes... person??? Ik lach dubbel! ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() dus job vergat god.. hm.. maken ze over mij ook nog een keer een boek dan? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Everwood # 3 Verwijderd | 500 | 16-04-2006 18:24 | |
Films, TV & Radio |
Jouw tv-week Verwijderd | 43 | 05-03-2005 17:50 | |
Films, TV & Radio |