Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Even kijken of je je huiswerk van deze week hebt gedaan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ey kutje je zit wel te geilen op honden ofniet. Heb je vast wel veel ervaring mee. Maar jah over smaak valt niet te twisten dus ik zou zeggen doe waar je gelukkig van wordt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar verder even goeie vrienden wor... Jij wilde mn hw testen right?! tevreden? da vraag k me nou egt af! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar verder vrienden hoor. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zo te zien heb je thuis ook een scheldwoordenboek ofniet. Schelden is volgens mij 1 van je sterke kanten. ![]()
|
mijn vader noemde mun liefste ex een meisje...
![]() maar ut was gewoon een jongetje die een beetje gevoelig was.. hmm opmerkingen van skool... ut lulligste is lebi... maar ik ben bi nouw ![]() ![]() cheers
||
Citaat:
|
onwijze lullige kut opmerking van een wijf dat met een vriendin van mij omging. nog achter me rug om ook was vet nijdig, als ik dat wijf i.r.l tegenkom duw ik een mes tussen dr ribben. maar die opmerking was dat ik arrogant zou zijn en dat ik er uit zag als een lesbo. nou dat had ze dus midden in me bek moeten zeggen en niet achterbaks vriendelijk lopen doen.
kijk ik geloof dat dit topic voor dat soort kankerwijfies bedoeld is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Een vriendin en ik hadden het laatst over dikke konten enzo.
zij heeft een behoorlijk dikke kont en dat weet ze ook (gelukkig) maar goed, ze zei dus ook: ik heb echt een dikke kont. Dus om haar op te vrolijken zeg ik: ach ja, mijn buik is ook niet strak. (met de bedoeling van: iedereen heeft wel wat) zegt ze doodleuk: 'oh mijn buik is wel strak!' Naja! Ik dacht bij mezelf als je het zo wil, kan je het zo krijgen dus ik zei: ja maar die kont ziet iedereen en mijn buik zie je alleen in bikini! (hij is nl. niet zooo dik dat je 'm door trui ofzo heen ziet) Tja... eigen schuld hoor!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 | |
Algemene schoolzaken |
l*lligste actie die je hebt uitgehaald light fighter | 46 | 06-04-2003 17:08 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 |