Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2 keer erop lopen en ze zijn afgetrapt (bij mij dan ![]()
|
Verwijderd
|
Die goedkope van 2- a 30 euro zijn veel beter kwaliteit en zijn stukken beter afgewerkt..
De allstars die 3 jaar geleden werden gemaakt waren goed afgewerkt en mooi, maar dat van tegenwoordig is echt troep.. Snap alleen echt neit waarom mensen mijn schoenen (nep-Allstars) ineens geweldig vinden, en 3 jaar geleden en ervoor nog verschrikkelijk... |
![]() |
|
Ik had 3 jaar geleden van die skate-achtige converse schoenen, die waren wel cool. Ik vind de All Stars modellen veel minder. Toen ik vorig jaar schoenen ging kopen zei die gast al: dit wordt de nieuwe trend. Toen kon ik me het niet voorstellen (zo lelijk vind ik ze) maarja zoals zo vaak zat ik er weer eens naast...
|
![]() |
|
![]() |
Ik vin ze soms leuk... als je van die lange voeten heb vin ik het dus echt nie staan! en bij ons op school heeft echt iedereen ze!! je heb ook zo'n groepje van 8 meisjes en die staan dan buiten in de pauze en dan staan ze daar allemaal met hun eastpak en allstars...
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
All-stars waren leuk totje zo overal zag
Ik heb twee jaar geleden aal-stars gekocht, overigens wel de basketball uitvoering, die veeeeel vetter is, maja das mijn mening. Ik vind ze wel relaxed maar t beste is dat ze echt goddelijk zitten ![]()
|
![]() |
sorry misschien beetje verkeerd beschreven maar als je overal dezelfde schoenen ziet wordt het naar mijn mening beetje saai....bovendien zijn dat de all-stars die ik minder mooi vindt...de basketball all stars ruleren!!
![]()
||
Citaat:
Maargoed, laatmaar, je moet het zelf weten |
![]() |
|
Ik heb maat 41 en als ik die schoenen aandoe krijg ik echt van die lompe voeten man, staat echt niet! Dat vind ik wel jammer, maar boeie er zijn nog veel meer leuke schoenen!
|
Verwijderd
|
Ik droeg ze 2 jaar terug al, maar toen vond men ze vrij vaak 'lelijk'.
nu beginnen opeens alle 'popie jopies' erin te lopen en zijn ze stoer geworden ![]() maargoed: Ik vind vooral de oudere leuk met een wat grotere hals, die nieuwe 'profielen' en kleurtjes erop vind ik maar nix |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Allstars bestaan al uberlang ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ik vind t sip dat de 'massa' jaren geleden iedereen (punk/punkrockers) uitlachte met die 'clownschoenen', zoals ze ze noemden. en vooral ook op punkers neerkeken. en nu loopt iedereen met die clownschoenen en punkriemen en gebleekte broeken. omdat t 'in' is.
MUAHAHAHAHAHA wat n grap. maarja doe je niks aan zeg ik dan altijd maar. mensen blijven sip.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
http://californiadaze.com/slipon.htm
|