Advertentie | |
|
![]() |
|
ondertusse nogaltijd mijn pyama (een t-shirt en een onderbroek)
jeans --> coolcat witte blouse--> coolcat witte sokken beige trui beige muts rode vans aja en een bh en onderbroek ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
heb (zwarte) legerkisten aan, zwarte wijde ribbroek, ook heb ik een zwart longsleeve shirt aan met tribleprint (tatooprint zeg maar), de tribles zijn wit. Verder heb ik aan mijn linker polsje twee armbandjes, een met twee rijtjes punten en een van Ysland Style lol (zo'n klittebandding). Onder mijn shirt heb ik trouwens nog een witten polo o.i.d Ben helaas al mijn ringen kwijt, dus zal weer nieuwe moeten kopen . Heb nu even mijn bril op omdat ik bezig ben op de pc . Mijn haar.... Overeind naar tmidden toe (niet echt een hanekametje of zo, maar toch...) er zit gel in en haarlak...
|
![]() |
|
Wijde spijkerbroek ( donkerblauw)
Wijde kappa trui ( ook donkerblauw) Mn skateschoenen, Donkerode BH en grijze onderbroek ( ![]() zwarte sokken, euhm sieraden zijn 5 armbandjes, 1 kettins met naamplaatje van mn vriend en 1 ring eraan.. en dat was et ![]()
|
Zwart hemdje
Zwart t-shirtje met rafels ofzoiets onderaan Zwart vestje Zandkleurige baggy driekwartbroek met zakjes en touwtjes enzo Hoge Zwarte Doc's met ritsen Rood/zwart gestreepte kousen Gul horloge Ringetjes Zwarte 1-rij conicalriem Staartje
|
Van boven naar beneden:
+ Staart met zwart elastiekje + Rose/paarse/witte gestreepte haarband + Kettinkje met 5ster + Zwart rekstof dingetje met mouwen tot ellebogen + Daarover topje achtig ding van katoen met oranje rand + Knalrose bh + Donkerpaarse aanplakmouwtjes + Zwart gebreit rokje + Donkerblauw slipje + Zwarte broek van maf stofje + Lichtblauwe sokken + Zwarte gympies
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() - Grijze redelijk wijde pantalon. - Roze shirtje met lage hals en driekwartsmouwen. - Felrood shirtje met korte mouwen eroverheen. - Gekleurde teensokken. - Groene puntlaarsjes. - Zilver-met-blauw horloge. - Haar in slordig staartje. (Jaja, het kan weer! *trots*) Hmpf. Ik heb een opruim-herkansingdag. ![]() |
![]() |
|
Daarstraks (tijdens het skateboarden);
een afgeragte en oversizede witte G-susbroek. merkloos zwarte longsleeve. wit Hema-hemd. bootschoenen. een rotkop. Nu; blauw Armani Jeans-overhemd. quasi-hippe Evisubroek. sokken. bootschoenen. een nog rottere kop.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() -camel leren colbertje (menatwork) -zwart truitje (marithé + girbaud) -zwart kort leren rokje ![]() -zwarte panty -zwarte met roze en oranje kniekousen (burlington) -camel instappertjes met punt (invito) -haar los met pony -make-upjes nu mee bezig ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Roze sokken met bloemetjesreliëf, die ik van m'n zus gekregen heb, en 't zijn echt m'n lievelingssokken, hele mooie kleur roze en vooral dat relief vind ik erg gaaf
![]() Witte string met roze bloemetjes van hünkemoller Witte bh met 1 roze bloemetje van hünkemoller Strakke driekleurige broek (blauw/groen/geel) waarvan de broekspijpen onderaan ietwat uitlopen, van custo Wit dun zeeman-coltruitje Jurkje met bloemblaadjesmotief, bovenaan geel, dan een hele tijd paars, en onderaan oranje, van Pineapple Horloge ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wearing right now:
- Rode wijde [baggy] broek die aan de onderkant nog veeeeeeeeeeeel wijder is met 2 kettingen eraan.. -=Black Widow=- - Zwart shirtje met 'I Leave Bite Marks' -=Large=- - Daaroverheen zwart tshirt van Murderdolls -=Large=- - rood/zwart gestreepte panty -=Attitude Holland=- - lila string+bh -=weeniej waar k da heb gekocht=- - kisten -=Uhhh Dump2000 volgens mij ![]() - Elvish Love Ring -=Large=- - zwarte spike halsband -=Uhh..?=- ![]() - n paar kettingen: pentagram,edelstenen,een kruisje,en een met een Ankh.. -=Black Widow, Lotus=- - zwarte nagelak -=?? ![]() - zwart oogpotlood+zwarte oogschaduw -=?? ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() klote alto's... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() *Grmmbll* Dats gewoon discriminatie!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Soow da wou k ff kwijt..en niej gaan zegge da k niej mag zeike enzoow..want daar ist forum voor..! ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() You hate me I hate you end of story! ![]() asshole..
||
Verwijderd
|
Citaat:
En 't kan me aan m'n kont verroesten of 'jullie' gaan zeuren of ik wat-dan-ook-draag. En je mag zeiken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() zielige mensen hier..nog wel cristina aguilera als avatar..neeeej dan ben je goew in je hoowfd.. (NOT!) Laat iedereen lekker doen wattiej wil dragen wattiej wil zijn wattiej wil DAHAAAAAAG! bitches and asshole's..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.goth-punk-lady666.tk/ ik heb 'm nog niet eens bekeken en ik lach me al kapot... maar ik zal dit belangrijke 'wat draag je' topic niet verder verneuken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Voorronde: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 40 | 17-12-2006 13:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL-V? Tandpasta | 499 | 28-11-2003 22:11 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |