Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
over subtiel patsen gesproken.. jij kan een woordje meepraten geloof ik? (huis foto esmee, titels?, huis in aerdenhout, etc. (of moet ik nog even doorgaan?))
||
Citaat:
Hoe moet je het dan noemen als iemand opschept met kleren, geld en afkomst? Als diegene dat echt heeft, kan je die persoon geen snob noemen. Toch zien veel mensen het als iets negatiefs om te koop te lopen met je geld en je adelijke bloed en je bezittingen etc... Ik heb bijvoorbeeld ECHT altijd een potje kaviaar in de koelkast staan. Als ik zoiets zegt vinden sommigen me een snob.. maar ik doe niet als of.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Koken is gewoon leuk en aparte ingredienten maken het nog leuker. Maar hoe noem je dat dan? Gewoon opscheppen ofsow.. want volgens mij wordt je als snob gezien als je showed met wat je hebt EN als je doet alsof je meer hebt. Volgens mij zien mensen zichzelf nooit als snob.. het is negatief bedoeld en dat zeg je over een ander.
||
![]() |
Citaat:
En als je gewoon in een gesprek met een vriend hem verteld dat je altijd caviaar in de ijskast hebt staan noem ik dat geen patsen.. het word pas patsen als je dat tegen 4 onbekenden op school verteld ofzo. Niet ieder mens is gelijk, wel gelijkwaardig
||
Citaat:
Toch vinden anderen dat dan al belachelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nooit geproefd eigenlijk |
![]() |
||
Citaat:
Sommige soorten doen me een beetje denken aan de smaak van gerookte paling. Anderen zoals zalmkaviaar zijn meer bolletjes die stukgaan in je mond waar zeewater uitloopt.. die hebben minder smaak, maar zien er heel mooi uit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik geef je gelijk.. dom dat mensen dan zo reageren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap niet waarom mensen met merkjes lopen te showen... Als ik die al opmerk, vraag ik me hoogstens af wat voor merk dát nou weer is. Of het goed is of slecht zal ik niet eens kunnen zien, laat staan me er voor interesseren
![]() En ik ben geloof ik geen snob, op wat voor manier dan ook. Ik denk wel altijd dat ik slimmer ben, maar dat heet meestal arrogantie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Enne even offtopic gentleman: in vertrouwen verteld... kom op zeg max en ik hebben je erop aangesproken anders had je het nooit opgebiecht.. en als je zoiets idioots doet kun je er vanuit gaan dat dat niet zomaar vergeten wordt dus moet je ook niet gaan zeuren dat wij onze mond moeten houden erover, dan had je het maar niet moeten doen... En om even de snob uit te hangen; ik hou niet van kaviaar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |