Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2003, 19:34
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 09-04-2003 @ 19:29:
Kom op zeg! Pim Fortuyn was toch geen Hitler of Hussein!
Als allochtoon zijnde vreesde ik met regelmaat dat t zo een figuur was, al hoewel hij natuurlijk ook positieve kanten ahd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2003, 19:42
Fortuynist
Fortuynist is offline
Ben je mal! Wat wilde Pim Fortuyn nou voor iets verschrikkelijks doen met de allochtonen? Het enige wat hij deed was een reëel probleem aan de orde stellen en er oplossingen voor bieden.
Oud 09-04-2003, 19:44
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 09-04-2003 @ 20:42:
Ben je mal! Wat wilde Pim Fortuyn nou voor iets verschrikkelijks doen met de allochtonen? Het enige wat hij deed was een reëel probleem aan de orde stellen en er oplossingen voor bieden.
Maar niet altijd de meest ideale oplossingen: het afschaffen van artikel 1 van de Grondwet of het tot 0 terugbrengen van de immigratie van moslims ('als ik het juridisch rond zou kunnen krijgen', stond toen in de Volkskrant) kan ik niet bepaald goede oplossingen noemen.
Oud 09-04-2003, 19:50
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Van mij had zo'n vlag tegen geweld en vóór de vrijheid van meningsuiting er eerder mogen komen. De verbintenis met Pim Fortuyn zie ik niet helemaal zitten.
Oud 09-04-2003, 20:02
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 09-04-2003 @ 20:44:
Maar niet altijd de meest ideale oplossingen: het afschaffen van artikel 1 van de Grondwet of het tot 0 terugbrengen van de immigratie van moslims ('als ik het juridisch rond zou kunnen krijgen', stond toen in de Volkskrant) kan ik niet bepaald goede oplossingen noemen.
Vooral dit idd.
Verder gewoon dat hij t steeds over allochtonen en buitenlanders had, alsof dat alles is in de politiek.
Was gewoon natuurlijk tactiek om mee te scoren.

Verder ook zijn manier van groeten(hand op hoofd) en zijn uitstraling.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 20:03
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 09-04-2003 @ 19:29:
Kom op zeg! Pim Fortuyn was toch geen Hitler of Hussein!
Hey kun jij niet lezen ofzo? Ik heb het over p-e-r-so-n-s-v-e-r-h-e-e-r-l-i-j-k-i-n-g.
Oud 09-04-2003, 20:15
Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:
dystopia schreef op 09-04-2003 @ 21:03:
Hey kun jij niet lezen ofzo? Ik heb het over p-e-r-so-n-s-v-e-r-h-e-e-r-l-i-j-k-i-n-g.
Dat punt heb ik ook al eerder proberen te maken in dit topic, maar Fortuynist lijkt niet echt door te krijgen wat persoonsverheerlijking nu eigenlijk is.

DE KOP VAN EEN POLITIEK LEIDER OP EEN VLAG IS PERSOONSVERHEERLIJKING. LOS VAN HET FEIT OF DIE VLAG ÓÓK NOG ERGENS ANDERS VOOR STAAT!

Zo, dat moest ik ff kwijt!
Oud 09-04-2003, 20:42
BARON
BARON is offline
Citaat:
Hypochondriac schreef op 09-04-2003 @ 21:15:
Dat punt heb ik ook al eerder proberen te maken in dit topic, maar Fortuynist lijkt niet echt door te krijgen wat persoonsverheerlijking nu eigenlijk is.

DE KOP VAN EEN POLITIEK LEIDER OP EEN VLAG IS PERSOONSVERHEERLIJKING. LOS VAN HET FEIT OF DIE VLAG ÓÓK NOG ERGENS ANDERS VOOR STAAT!

En bepaalde figuren hier slepen er maar al te graag Hitler bij, om weer de link te kunnen leggen Fortuyn-Hitler. Net zoals de hele linkse kliek vorige jaar deed met Pim. Sommige mensen blijken er echter niet genoeg van te krijgen. Gaan we straks in een volgend topic Anne Frank ook weer van stal halen? Het mag wel weer eens tijd worden, straks wordt ze nog achtergesteld!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 20:48
Gans
Gans is offline
Stelletje linkse ratten hier...ongelovelijk. Zeker allemaal Sp-ers?. Altijd dat gelul dat LPF een extreem rechtse partij is. Ik snap niet waar jullie het vandaag halen.
Ik koop die vlag trouwens niet.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 20:50
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Gans schreef op 09-04-2003 @ 21:48:
Stelletje linkse ratten hier...ongelovelijk. Zeker allemaal Sp-ers?. Altijd dat gelul dat LPF een extreem rechtse partij is. Ik snap niet waar jullie het vandaag halen.
Ik koop die vlag trouwens niet.
Ga toch fietsen man! Wie noemt hier de LPF extreem-rechts? Precies, niemand.
Oud 09-04-2003, 20:56
Gans
Gans is offline
Hij wordt wel met Hitler vergeleken! Belachelijk natuurlijk...

Voortaan ff de politiek volgen en niet gelijk op je linkse gevoel af gaan, wat er vaak gedaan wordt.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 21:02
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Gans schreef op 09-04-2003 @ 21:56:
Hij wordt wel met Hitler vergeleken! Belachelijk natuurlijk...
Dat had te maken met de persoonsverheelijking van Fortuyn. Ik vind het zelf trouwens ook een wat kromme vergelijking, de verheerlijking van Hitler werd van bovenaf opgelegd.
Citaat:
Voortaan ff de politiek volgen en niet gelijk op je linkse gevoel af gaan, wat er vaak gedaan wordt.
Ik durf er heel wat onder te verwedden dat ik de politiek heel wat beter volg dan jij. Als je mijn posts leest, dan zul je zien dat ik mijn posts WEL onderbouw, in tegenstelling tot jou.
Oud 09-04-2003, 21:06
Gans
Gans is offline
Sorry, het was meer over het algemeen bedoeld. Ik respecteer ieder zijn mening hoor, maar als je ook maar iets aan de rechter kant bent, zoals ik, ben je gelijk een racist in de ogen van veel mensen. Als jij de politiek volgt, zoals jij zegt, weet jij zelf nl. ook wel dat Pim Fortuyn geen racist was.

Laatst gewijzigd op 09-04-2003 om 21:08.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 21:11
naam onbekend
naam onbekend is offline
Dat wist ik ook zeker, ik heb Pim Fortuyn nergens een rascist genoemd. Hij heeft echter wel een aantal uitspraken gedaan die drie jaar geleden nog rascistisch zouden worden genoemd, en waarmee hij voor mij de grens van het toelaatbare nog maar net niet overschreed. Zoals bijvoorbeeld zijn uitspraken in het beruchte interview met de Volkskrant: hij zei daarin dat artikel 1 van de Grondwet kon worden geschrapt, dat hij de immigratie van moslims tot 0 zou willen beperken 'als ik het jurirdisch rond zou kunnen krijgen' en dat de islam een achterlijke cultuur is.
Oud 09-04-2003, 21:21
Nate
Nate is offline
Hé, als nou de linkse hippies nooit meer het woord 'persoonsverheerlijking' in de mond nemen, dan onthouden onze rechtse fascho's zich van uitlatingen over de 'linkse kerk', deal? Iedereen tevreden, en dat scheelt weer wat gemekker.
Oud 09-04-2003, 21:33
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Hypochondriac schreef op 09-04-2003 @ 21:15:

Persoonsverheerlijking: het dwepen met, ophemeling van een bepaalde persoon.

Nogmaals! Op die vlag staat: laten wij waken over de vrijheid van het spreken.
Op de vlag staat niet: Pim, de intelligentste professor te wereld.

Als een vlag met het hoofd van Pim Fortuyn erop persoonsverheerlijking is, laten we de gulden met het gezicht van Beatrix erop dan ook maar zo noemen.
Mijn zusje heeft een vlag waar het gezicht van Michael Jackson op staat met de tekst: "Michael Jackson, King Of Pop." Zullen we dat ook gelijk maar onder persoonsverheerlijking laten vallen?
Oud 09-04-2003, 22:12
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 09-04-2003 @ 22:33:

Als een vlag met het hoofd van Pim Fortuyn erop persoonsverheerlijking is, laten we de gulden met het gezicht van Beatrix erop dan ook maar zo noemen.
Mijn zusje heeft een vlag waar het gezicht van Michael Jackson op staat met de tekst: "Michael Jackson, King Of Pop." Zullen we dat ook gelijk maar onder persoonsverheerlijking laten vallen?
dat is indd persoonsverheerlijking ja?
Oud 09-04-2003, 22:23
Fortuynist
Fortuynist is offline
Ja hoor, het is goed met jou. Ga slapen ofzo. Kinderbedtijd!
Oud 09-04-2003, 23:06
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:

Dat allemaal is idd persoonsverheerlijking
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 23:08
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 09-04-2003 @ 23:23:
Dan is het dus tijd voor jou om naar bed te gaan
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 23:27
Tampert
Tampert is offline
Citaat:

als dat laatste geen persoonsverheerlijking is dan weet ik niet meer wat persoonsverheerlijking dan wél is. Dat laatste is z oongeveer de woordenboekdefinitie ervan!

Maargoed. Ik ben allang blij dat de nationale driekleur voor dat soort zaken niet wordt misbruikt. Ik vind die vlag een zeer goed initiatief...

PS: Pim was gééén prof. Hij is het wél ooit geweest.
Oud 10-04-2003, 00:11
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 09-04-2003 @ 17:14:
Zeg Fortuynistje, wanneer snap je nu eens dat Pim Fortuyn niet vermoord is omdat hij zijn mening verkondigde, maar omdat hij een gevaarlijke mening verkondigde. Dat is een wezenlijk verschil.
Mijn waarde; daar ga je weer gruwelijk de mist in. Eerdere vergelijkingen met Hitler heb ik schijnbaar al bijzonder effectief van de kaart geveegd, maar je blijft er maar mee doorgaan.

Alles waar jij het niet mee eens bent is per definitie gevaarlijk en dient preventief geruimd te worden, nietwaar?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 00:14
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 09-04-2003 @ 16:12:
Ik vind jou verre van grappig en als je aan de overige voorwaarden zou voldoen, had je deze post niet geplaatst.
ZING!
Oud 10-04-2003, 00:18
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
BARON schreef op 09-04-2003 @ 17:37:
Wat heeft Wim Kok nu voor dit land gedaan, ben je soms z'n zoontje ofzo? Ik den k dat Lubbers dan heel wat meer heeft gedaan!
Haha, Lubbers hoor. Wat Lubbers gedaan heeft is het middelbaar onderwijs naar de klote helpen, de economie laten inzakken en verder alleen maar een hoop bullshit-projecten starten die veel geld kosten maar niets opleveren. Een puur prestige-kabinet was dat, niet voor niets hebben ze Lubbers weggepromoveerd naar een totaal onmogelijke positie (Hoge Commissaris voor de UNHCR).

Kok, daarentegen, heeft het poldermodel in elkaar gezet, heeft het homohuwelijk mogelijk gemaakt, heeft euthanasie en abortus uit de taboezone gehaald, heeft het politieke systeem vlot en tegelijk serieus gehouden (iets wat Fortuyn niet kon), hij heeft onze internationale betrekkingen sterk verstevigd waardoor we nu een goede positie in de wereld hebben, hij heeft de sociaal-democratie een menselijk gezicht gegeven en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik bewonder de man echt enorm, een uitstekend politicus zoals er weinigen zijn geweest.
Oud 10-04-2003, 12:02
Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:

Het is al een paar keer eerder gezegd, maar goed. De gulden met het gezicht van Beatrix erop. Persoonsverheerlijking! Sinds wanneer is de monarchie niet het ophemelen van een select groepje hooggeborenen. En met dat voorbeeld van Michael Jackson maak je jezelf al helemaal een beetje belachelijk. Het idoliseren van mensen door posters van ze op te hangen op je kamer, waarop staat King of Pop, is je reinste persoonsverheerlijking. Dat is namelijk het enige wat fans van popsterren doen volgens je eigen definitie van persoonsverheerlijking: 'dwepen met een bepaald persoon'.

Laat ik hier even een concessie doen. Misschien zie jij die vlag oprecht als een symbool voor de vrijheid van meningsuiting, dat vind ik best. Maar jij gaat mij hier niet vertellen dat de MEESTE mensen die die vlag kopen, het niet om de kop van Pim erop gaat. Anders zou dat ding namelijk voor geen meter verkopen. Dat weet jij net zo goed als ik.

Een vlag voor de vrijheid van meningsuiting, mij best. Maar probeer dan niet door een foto van 'de grote leider' erop te zetten alsnog een politiek statement te maken. Dat is gewoon een beetje zielig.
Oud 10-04-2003, 12:03
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 09-04-2003 @ 23:23:
net als die kale, weglopen tijdens een debat!
Oud 10-04-2003, 12:31
Jamais_Vu
Jamais_Vu is offline
Citaat:
Hypochondriac schreef op 09-04-2003 @ 14:23:
Sorry, dacht dat je sarcastisch bezig was omdat er zo'n ding in stond.

Zijn we het blijkbaar toch met elkaar eens
pfwiew, gelukkig maar........
Oud 10-04-2003, 13:17
Verwijderd
Ik ben VOOR vrijheid van meningsuiting maar TEGEN persoonsverheerlijking. Van mij mag er een vlag komen die vrijheid van meningsuiting promoot, maar om daar die kale kop van Fortuyn op te zetten? Fortuyn was een beste vent hoor, maar ik hoef zijn kop niet overal te zien. De vergelijking Fortuyn-Hitler is waardeloos. Alleen had Fortuyn wat sommige uitspraken betreft wel wat subtieler te werk kunnen gaan. Maar het is belachelijk om hem zo de grond in te boren (sowieso over een dood en vrij ongevaarlijk persoon discussieren heeft al weinig nut)... Weet je: laat zn fans die mooie vlag maar lekker kopen. Zo'n ding is van zn langzalielevensdagen niet aan mij besteed...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 14:06
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Hypochondriac schreef op 10-04-2003 @ 13:02:
Het is al een paar keer eerder gezegd, maar goed. De gulden met het gezicht van Beatrix erop. Persoonsverheerlijking! Sinds wanneer is de monarchie niet het ophemelen van een select groepje hooggeborenen. En met dat voorbeeld van Michael Jackson maak je jezelf al helemaal een beetje belachelijk. Het idoliseren van mensen door posters van ze op te hangen op je kamer, waarop staat King of Pop, is je reinste persoonsverheerlijking. Dat is namelijk het enige wat fans van popsterren doen volgens je eigen definitie van persoonsverheerlijking: 'dwepen met een bepaald persoon'.

Laat ik hier even een concessie doen. Misschien zie jij die vlag oprecht als een symbool voor de vrijheid van meningsuiting, dat vind ik best. Maar jij gaat mij hier niet vertellen dat de MEESTE mensen die die vlag kopen, het niet om de kop van Pim erop gaat. Anders zou dat ding namelijk voor geen meter verkopen. Dat weet jij net zo goed als ik.

Een vlag voor de vrijheid van meningsuiting, mij best. Maar probeer dan niet door een foto van 'de grote leider' erop te zetten alsnog een politiek statement te maken. Dat is gewoon een beetje zielig.
Wat die vlag van Michael Jackson betreft, die tekst van "King Of Pop." Dat is geen persoonsverheerlijking, maar een constatering. De man verkoopt miljarden CD's over heel de wereld en heeft miljoenen fans. Dan mag je jezelf toch best - ondanks de arrogantie die het in zich bergt - King of Pop mag noemen. En ja, wanneer je zoveel fans hebt, spreekt het voor zich dat er ook veel merchandising in omloop is, zoals bijvoorbeeld een vlag.

"Maar jij gaat mij hier niet vertellen dat de MEESTE mensen die die vlag kopen, het niet om de kop van Pim erop gaat. Anders zou dat ding namelijk voor geen meter verkopen."

Dat ben ik zonder meer met je eens. Ik zit zelf eigenlijk ook te twijfelen of ik die vlag wel op moet hangen. Jullie brengen me aan het twijfelen hier! Nou ja, niks erg natuurlijk, het kan geen kwaad om af en toe je mening te herzien... (maar ik denkt dat ik het toch doe!)
Oud 10-04-2003, 14:08
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 10-04-2003 @ 13:03:
net als die kale, weglopen tijdens een debat!
Hij liep niet weg, hij bleef, maar dat werd door de media (bijna allemaal Ad Melkert en Paul Rossenmuller fans) uiteraard niet uitgezonden.
Oud 10-04-2003, 15:09
naam onbekend
naam onbekend is offline
Het zit de Fortuyn-fans niet mee....ik hoorde net op het radiojournaal dat het standbeeld van Pim Fortuyn per ongeluk is onthoofd bij een aanrijding met een viaduct. De plaatsing is dus noodgedwongen nog even uitgesteld.

Ik kon er niks aan doen, maar ik moest toch wel even grinniken toen ik dit hoorde.
Oud 10-04-2003, 15:16
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 10-04-2003 @ 16:09:
Het zit de Fortuyn-fans niet mee....ik hoorde net op het radiojournaal dat het standbeeld van Pim Fortuyn per ongeluk is onthoofd bij een aanrijding met een viaduct. De plaatsing is dus noodgedwongen nog even uitgesteld.

Ik kon er niks aan doen, maar ik moest toch wel even grinniken toen ik dit hoorde.

WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA! (ja en ik moest dus ff keihard lachen heeheheheh) hehehehe
Oud 10-04-2003, 15:47
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 10-04-2003 @ 15:08:
Hij liep niet weg, hij bleef, maar dat werd door de media (bijna allemaal Ad Melkert en Paul Rossenmuller fans) uiteraard niet uitgezonden.
Ten eerste kun jij niet spellen. Ten tweede, als jij 'de media' waar je steeds over klaagt gevolgd had, dan wist je dat ze allesbehalve fan van Melkert waren. Eigenlijk zag iedereen in dat Melkert een slappe PvdA-marionet was, ook de media.
Oud 10-04-2003, 17:00
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Dat beeld wordt net zo snel afgetuigd als Saddam gisteren in Baghdad
Oud 10-04-2003, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Tweety2k schreef op 10-04-2003 @ 18:00:
Dat beeld wordt net zo snel afgetuigd als Saddam gisteren in Baghdad
En terecht. Iemand die niets concreets voor de samenleving heeft gedaan hoort geen standbeeld te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 17:07
MissCzechMeOut
Citaat:
nare man schreef op 10-04-2003 @ 18:01:
En terecht. Iemand die niets concreets voor de samenleving heeft gedaan hoort geen standbeeld te krijgen.
Amen

Mijn oma heeft nog meer voor de samenleving betekent dan hij.

Laatst gewijzigd op 10-04-2003 om 17:13.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 17:19
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 10-04-2003 @ 16:09:

Ja die vrachtwagenchauffeur was tegen een viaduct opgeknalt ofzo hahahah

heeft vast geen rijbewijs
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 17:56
BARON
BARON is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-04-2003 @ 18:01:
Jaloers dat er nooit een linkse politicus is geweest die een standbeeld heeft verdiend?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 17:57
BARON
BARON is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 10-04-2003 @ 18:07:
Amen

Mijn oma heeft nog meer voor de samenleving betekent dan hij.
Laat me raden: je oma was: Iem Dales

Een politica uit één stuk!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 18:07
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 10-04-2003 @ 18:56:
Jaloers dat er nooit een linkse politicus is geweest die een standbeeld heeft verdiend?
Ik geil niet op een beeld, is niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 18:09
BARON
BARON is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 10-04-2003 @ 19:07:
Ik geil niet op een beeld, is niet nodig.
Zelfs niet op een beeld van Ataturk?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 18:10
MissCzechMeOut
Citaat:
BARON schreef op 10-04-2003 @ 18:56:
Pim F. is wel de laatste die een beeld "VERDIEND"

En o wat heb ik gelachen dat hij onthoofd werdt.
Dubbele moord op Pim gewoon
Oud 10-04-2003, 18:12
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
BARON schreef op 10-04-2003 @ 19:09:
Zelfs niet op een beeld van Ataturk?
Nee, waarom zou ik.

Ik ben niet zo van dat populistische en fanatisme gediend, wat jij duidelijk wel bent.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 18:12
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 10-04-2003 @ 19:10:

Zeker een allochtoon die vrachtwagenchauffeur
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 19:45
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 10-04-2003 @ 19:10:

Wat een humor... Ook erg zwak. Grappen maken tenkoste van een ander. Maar goed, als het om Pim Fortuyn gaat schijnen de meeste mensen van dit forum het juist heel grappig te vinden.

Laatst gewijzigd op 10-04-2003 om 20:07.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 20:08
Martian
Martian is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 10-04-2003 @ 20:45:
Wat een humor... Ook erg zwak. Grappen maken tenkoste van een ander. Maar goed, als het om Pim Fortuyn gaat schijnen de meeste mensen van dit forum het juist heel grappig te vinden.
ik vond dat ook een slechte grap.
Oud 10-04-2003, 21:23
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 10-04-2003 @ 15:08:
hebben die fans???????
muziek groepen hebben fans, politiek heeft aanhangers!
Oud 10-04-2003, 21:43
Verwijderd
Citaat:
gegennazis schreef op 10-04-2003 @ 22:23:
hebben die fans???????
muziek groepen hebben fans, politiek heeft aanhangers!
Pim had fans: mensen die hem alleen maar tof vonden vanwege zijn uiterlijk voorkomen en manier van doen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2003, 22:45
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-04-2003 @ 22:43:
Pim had fans: mensen die hem alleen maar tof vonden vanwege zijn uiterlijk voorkomen en manier van doen.
Fans en aanhangers. Kan je nagaan hoe populair die man was!
Oud 10-04-2003, 22:57
Martian
Martian is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 10-04-2003 @ 23:45:
Fans en aanhangers. Kan je nagaan hoe populair die man was!
Reageren

Regels voor berichten