![]() |
|
Ok.. ik zeg het maar gewoon; ik heb maat 42, ook wel 44 omdat anders een broek niet om mijn heupen past. T-shirt maat meestal M, soms L, omdat het anders niet om mijn borsten mooi zit (80C)...ik vind mezelf niet dik, wel stevig, maar ik ben in verhouding. Ik heb een leuk gezicht en mensen vinden me aardig/lief. Ik ben 1.68m en dat vind ik best een mooie lengte.
Noem me gerust dik, ik voel me prima, en daar gaat het uiteindelijk om. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maat 40 is toch niej dik, enne als je 38 zou hebben so what!! ![]() Dan ben je nog steeds slank hoor..want volgens mij heb je wel soms ged8es als een anorexiapatiente ![]() Majah...moet je iig zelf weten.. ![]() Doeggg |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik kan er idd ook niet tegen als mensen zeggen dat maat 40 dik is! Dan ben je ziek in je hoofd of iets!!! Da wil dus zeggen dat je ongeveer (en nu doek een wilde gok) rond de 50 % (alst nie meer is) van de Nederlandse vrouwelijke bevolking te dik vindt!!!?
Ik heb zelf maatje 38 ongeveer en ik ben dus echt niet dik! Heb ook maat 40 gehad en toen was ik ook niet dik!
|
Verwijderd
|
Mystery, met maat 32/34 ben je wel dun. Met maat 36/38 ben je slank, met maat 40/42 ben je normaal, met maat 44/46 ben je mollig en met maar 48/50 ben je dik. Maat 38 is niet dik. Als je dat toch vindt, dan heb je óf erg weinig verstand van kledingmaten, óf een verwrongen beeld van mensen om je heen.
|
![]() |
|
blablabla....
nou en, ik vind VOOR MIJZELF zoals ik al duidelijk zei maar jullie schijnbaar niet leesden, maat 40 dik en als IKZELF maat 38 zou hebben, zou ik heel hard gaan trainen omdat het niet bij MIJN lijf past. so what als ik dat dik vind? ik wil er graag goed uitzien. en door die paar vetrollen die een vrouw van maat 40 heeft ben je echt niet vrouwelijker als een vrouw zonder vetrollen met maat 34. ik vind die vrouwen die je bij reclames ziet idd erg dun, iets meer vet mag wel. maar eerlijk is eerlijk, ik vind ze wel mooi! zelf heb ik ook een mooie strakke buik en daar ben ik hartstikke trots op. en als je maat 34 hebt, heb je niet gelijk anorexia. dit heeft namelijk niets met maten te maken, maar met je eetpatroon. en ik eet heel normaal, drie keer per dag. en daarnaast snoep ik ook nog. ik heb een hartstikke mooie strakke buik en iedereen die maat 40 heeft en zichzelf ook mooi vind, IS ook mooi. dat is toch het belangrijkste? dat je tevreden bent met JEZELF?! nou, dat ben ik, maat 34 past gewoon bij mij. dat is mijn bouw. en maat 38 niet. ![]()
|
Verwijderd
|
Je mag ook best maat 34 hebben, ga je gang, maar het is wel dun. Geen probleem verder, dan vindt jij het voor jezelf mooi als je dun bent. Ik zeg ook niet dat je té dun bent. Bovendien zijn er zó veel dunne meisjes van onze leeftijd, dat 't nauwelijks opvalt. 't Is alleen een beetje cru om te zeggen dat je maat 40 dik vind. Je zei oorspronkelijk niet dat je dat te dik voor jezelf vond, je woorden waren 'Ik vind maat 40 wel dik'.
Anorexia is niet 'je eetpatroon'. Anorexia is een combinatie van een verkeerd (te negatief) zelfbeeld, weinig vertrouwen in jezelf en anderen, neerslachtigheid, perfectionisme, grote onzekerheid en vaak eenzaamheid, die geuit wordt door extreem af (proberen) te vallen. Met een verkeerd of raar eetpatroon, heb je nog geen anorexia. Met maat 34 inderdaad ook niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
nou je zin? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
sorry, moest er even uit...
||
Citaat:
![]()
|
Pfff... Aan de reacties hier te zien ben ik dan toch wel echt dun --> maat 34 en 1.75 lang. Ik heb ook maar cupje A dus alles is wel lekker in verhouding
![]() Ik heb ook echt geen anorexia, eten is een van mijn favoriete dingen ![]() ![]() Ik vind trouwens niet dat je kan zeggen dat een bepaalde maat te dik of te dun is... in sommige gevallen misschien wel, maar dat ligt ook helemaal aan de houding van die persoon. Als iemand zichzelf namelijk te dik of te dun vindt dam zie je dat in de houding en valt t ook meer op. Wat ik persoonlijk t mooist vind bij een meisje is maat 36, 1.70 lang een cup C... Maarja t gaat er natuurlijk om dat je zelf tevreden bent met je lijfje, of dat nou maat 32 of 42 is ![]()
|
![]() |
Nou is er nog een discussie; je kan "te dik" zijn qua schoonheidsideaal, of te dik dat het een probleem word voor je gezondheid, persoonlijk vind ik dat laatste toch net ff iets belangrijker, en die mensen met maat 40 komen niet in de gevarenzone
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welke kies je? Je moet kiezen Michel1992 | 27 | 29-08-2009 15:46 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |