Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2003, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 22-04-2003 @ 23:19:
Het was trouwens de bedoeling om te zeggen welk maatje je bij meisjes mooi vind en niet welk maatje je zelf hebt.
ze willen complimenten horen,snap dat dan
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 20:15
Grimmetje
Grimmetje is offline
m'n vriendin heeft 75 C en vink helemaal geweldig
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 10:33
Linda18
Linda18 is offline
Ik heb maat 34/36 en ben er tevreden mee. Vroeger was ik wel dunner. Maar dat komt denk ik omdat je ouder wordt.

Maar het ligt ook aan de lengte. Ik ben 1.57 lang. Maar als een lange meisje maat 34/36 heeft vind ik het niet meer mooi!!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 10:42
Linda18
Linda18 is offline
Citaat:
David schreef op 11-04-2003 @ 10:04:
Ok , voor de jongens die een vriendin hebben. "welk maatje heeft je vriendin" en ben je hier tevreden mee ? of zou je het stiekum wat anders willen ?

en voor de vrijgezellen,

wat vinden jullie nu het ultieme maatje ?

-----

Ik begin maar bij mezelf , ik heb niks te klagen denk ik zo.
Mijn vriendin heeft maatje 34 en heeft een 75b bh maatje.

Ik ben 1.85 en zij is zo ongeveer een 1.65 volgens mij
daar hoor je mij niet over klagen ^_^ aangezien ik een man ben die niet van ontzettend grote borsten houd en wel van slanke vrouwen.

nu jullie
Ik heb zelf maat 34/36 en ben daar tevreden mee, maar ik ben ook best wel klein 1.57 dus dan valt het niet zow op. Maar als je een meisje hebt dat veel langer is dan vind ik dat niet mooi.
Toen ik een jaar of 14 was was ik nog dunner toe kreeg ik van iedereen commentaar over dat ik zo dun was nu heb ik dat in ieder geval niet meer.

Ik vind dat je naar het geheel moet kijken!!!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 10:48
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Ik vin alles wel mooi als de verhoudingen maar klopt, dat geldt voor zowel vrouwen als mannen
Oud 26-04-2003, 16:36
Fleurop
Fleurop is offline
Ok.. ik zeg het maar gewoon; ik heb maat 42, ook wel 44 omdat anders een broek niet om mijn heupen past. T-shirt maat meestal M, soms L, omdat het anders niet om mijn borsten mooi zit (80C)...ik vind mezelf niet dik, wel stevig, maar ik ben in verhouding. Ik heb een leuk gezicht en mensen vinden me aardig/lief. Ik ben 1.68m en dat vind ik best een mooie lengte.
Noem me gerust dik, ik voel me prima, en daar gaat het uiteindelijk om.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 22:30
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Morgan schreef op 22-04-2003 @ 17:52:
Mja, als je 1.50 bent dan is dat inderdaad niet te dun. Maar als je nou 1.70 was wel.
bullshit! ik ben 1,67m en ik heb ook maat 32/34 zo dun is dat niet hoor!!! mijn vriend kan me nog makkelijk aan m'n vetrolletje vasthouden! ik weeg 50 kilo, eet gezond, snoep net zoveel als ieder ander van mijn leeftijd en ja, ik sport zo nu en dan ja. maar ik vind maat 40 wel dik. ik zou me echt helemaal rot trainen als ik maat 38 zou hebben! dat staat mij gewoon niet! en nee, ik heb geen anorexia!
Oud 26-04-2003, 22:36
ikke133
ikke133 is offline
Citaat:
*mystery* schreef op 26-04-2003 @ 23:30:
maar ik vind maat 40 wel dik. ik zou me echt helemaal rot trainen als ik maat 38 zou hebben! dat staat mij gewoon niet! en nee, ik heb geen anorexia!
Srry hoor vin je nou zelf ook niej dat je een beetje ver gaat

maat 40 is toch niej dik, enne als je 38 zou hebben so what!!
Dan ben je nog steeds slank hoor..want volgens mij heb je wel soms ged8es als een anorexiapatiente

Majah...moet je iig zelf weten..

Doeggg
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 22:41
Verwijderd
Citaat:
bullshit! ik ben 1,67m en ik heb ook maat 32/34 zo dun is dat niet hoor!!! mijn vriend kan me nog makkelijk aan m'n vetrolletje vasthouden! ik weeg 50 kilo, eet gezond, snoep net zoveel als ieder ander van mijn leeftijd en ja, ik sport zo nu en dan ja. maar ik vind maat 40 wel dik. ik zou me echt helemaal rot trainen als ik maat 38 zou hebben! dat staat mij gewoon niet! en nee, ik heb geen anorexia!
Nou, zo klinkt het wel.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2003, 22:46
ikke133
ikke133 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 26-04-2003 @ 23:41:
Nou, zo klinkt het wel.
I agree
Oud 27-04-2003, 12:24
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
ik vind maat 40 wel dik. ik zou me echt helemaal rot trainen als ik maat 38 zou hebben!
Besef je wel wat je zegt?! Hoe kun je maat 40 IN GODSNAAM dik vinden?! Sorry hoor, ik kan echt niet tegen dit soort opmerkingen. Enig idee wat de wat vollere (lees: vrouwelijkere) dames hier op dit forum hiervan vinden? Ik ben ook klein en heb maat 38, soms 40, SO WHAT? Moet ik me ook maar rot gaan trainen???
Oud 27-04-2003, 14:21
steentje
steentje is offline
Ik kan er idd ook niet tegen als mensen zeggen dat maat 40 dik is! Dan ben je ziek in je hoofd of iets!!! Da wil dus zeggen dat je ongeveer (en nu doek een wilde gok) rond de 50 % (alst nie meer is) van de Nederlandse vrouwelijke bevolking te dik vindt!!!?

Ik heb zelf maatje 38 ongeveer en ik ben dus echt niet dik! Heb ook maat 40 gehad en toen was ik ook niet dik!
Oud 27-04-2003, 14:52
Verwijderd
Mystery, met maat 32/34 ben je wel dun. Met maat 36/38 ben je slank, met maat 40/42 ben je normaal, met maat 44/46 ben je mollig en met maar 48/50 ben je dik. Maat 38 is niet dik. Als je dat toch vindt, dan heb je óf erg weinig verstand van kledingmaten, óf een verwrongen beeld van mensen om je heen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 15:12
*mystery*
*mystery* is offline
blablabla....
nou en, ik vind VOOR MIJZELF zoals ik al duidelijk zei maar jullie schijnbaar niet leesden, maat 40 dik en als IKZELF maat 38 zou hebben, zou ik heel hard gaan trainen omdat het niet bij MIJN lijf past. so what als ik dat dik vind? ik wil er graag goed uitzien. en door die paar vetrollen die een vrouw van maat 40 heeft ben je echt niet vrouwelijker als een vrouw zonder vetrollen met maat 34. ik vind die vrouwen die je bij reclames ziet idd erg dun, iets meer vet mag wel. maar eerlijk is eerlijk, ik vind ze wel mooi! zelf heb ik ook een mooie strakke buik en daar ben ik hartstikke trots op. en als je maat 34 hebt, heb je niet gelijk anorexia. dit heeft namelijk niets met maten te maken, maar met je eetpatroon. en ik eet heel normaal, drie keer per dag. en daarnaast snoep ik ook nog. ik heb een hartstikke mooie strakke buik en iedereen die maat 40 heeft en zichzelf ook mooi vind, IS ook mooi. dat is toch het belangrijkste? dat je tevreden bent met JEZELF?! nou, dat ben ik, maat 34 past gewoon bij mij. dat is mijn bouw. en maat 38 niet.
Oud 27-04-2003, 15:37
Verwijderd
Je mag ook best maat 34 hebben, ga je gang, maar het is wel dun. Geen probleem verder, dan vindt jij het voor jezelf mooi als je dun bent. Ik zeg ook niet dat je té dun bent. Bovendien zijn er zó veel dunne meisjes van onze leeftijd, dat 't nauwelijks opvalt. 't Is alleen een beetje cru om te zeggen dat je maat 40 dik vind. Je zei oorspronkelijk niet dat je dat te dik voor jezelf vond, je woorden waren 'Ik vind maat 40 wel dik'.

Anorexia is niet 'je eetpatroon'. Anorexia is een combinatie van een verkeerd (te negatief) zelfbeeld, weinig vertrouwen in jezelf en anderen, neerslachtigheid, perfectionisme, grote onzekerheid en vaak eenzaamheid, die geuit wordt door extreem af (proberen) te vallen. Met een verkeerd of raar eetpatroon, heb je nog geen anorexia. Met maat 34 inderdaad ook niet.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2003, 16:15
*mystery*
*mystery* is offline
ow en nog even wat 48% van de nederlanders is te dik. dat is DE HELFT van Nederland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 27-04-2003, 16:29
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
*mystery* schreef op 27-04-2003 @ 17:15:
ow en nog even wat 48% van de nederlanders is te dik. dat is DE HELFT van Nederland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oja, 48% van de Nederlanders zal dan wel maat 40 hebben...
Oud 27-04-2003, 16:31
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 27-04-2003 @ 17:29:
Oja, 48% van de Nederlanders zal dan wel maat 40 hebben...
JESUS!!! dat ligt natuurlijk aan je lengte en je gewicht. niet aan je maat doos...
Oud 27-04-2003, 16:40
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
maar ik vind maat 40 wel dik.
Heb jij de lengte en het gewicht meegenomen in het stellen van deze mening?
Oud 27-04-2003, 16:44
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 27-04-2003 @ 17:40:
Heb jij de lengte en het gewicht meegenomen in het stellen van deze mening?
bij de meeste mensen die maat 40 hebben vind ik het 'dik'. en bij mezelf al helemaal. er zijn mensen bij wie het staat en er zijn mensen bij wie het niet staat. ik behoor tot de laatste groep.
nou je zin?
Oud 27-04-2003, 16:48
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
*mystery* schreef op 27-04-2003 @ 17:44:
bij de meeste mensen die maat 40 hebben vind ik het 'dik'. en bij mezelf al helemaal. er zijn mensen bij wie het staat en er zijn mensen bij wie het niet staat. ik behoor tot de laatste groep.
nou je zin?
Ja, nou mijn zin. Je hoeft niet zo vijandig te doen. Ik hou er alleen niet van als ik beschuldigd wordt van het niet goed nadenken over mijn replies. Als er iemand is die dat niet doet...
Oud 27-04-2003, 16:52
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 27-04-2003 @ 17:48:
Ja, nou mijn zin. Je hoeft niet zo vijandig te doen. Ik hou er alleen niet van als ik beschuldigd wordt van het niet goed nadenken over mijn replies. Als er iemand is die dat niet doet...
dan ben ik het wou je zeggen? HAHAHA!!!
sorry, moest er even uit...
Oud 27-04-2003, 17:10
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
*mystery* schreef op 27-04-2003 @ 17:52:
dan ben ik het wou je zeggen? HAHAHA!!!
sorry, moest er even uit...
Laat maar zitten meisje, enige vriendelijkheidspogingen worden niet in dank afgenomen (de "" achter mijn vorige post duidde toch echt op een vorm van ironie).
Oud 27-04-2003, 19:56
Satine
Satine is offline
Pfff... Aan de reacties hier te zien ben ik dan toch wel echt dun --> maat 34 en 1.75 lang. Ik heb ook maar cupje A dus alles is wel lekker in verhouding
Ik heb ook echt geen anorexia, eten is een van mijn favoriete dingen Ik eet als een gek en ik hou van junkfood en snoep maar ik kom gewoon niet aan en ik vind t ook wel goed eigenlijk. Heel veel mensen in mijn omgeving zitten te zeuren om hun gewicht ookal zien ze er nog zo geweldig uit. Als ik me ergens geen zorgen over hoef te maken dan is t wel mijn gewicht
Ik vind trouwens niet dat je kan zeggen dat een bepaalde maat te dik of te dun is... in sommige gevallen misschien wel, maar dat ligt ook helemaal aan de houding van die persoon. Als iemand zichzelf namelijk te dik of te dun vindt dam zie je dat in de houding en valt t ook meer op.
Wat ik persoonlijk t mooist vind bij een meisje is maat 36, 1.70 lang een cup C... Maarja t gaat er natuurlijk om dat je zelf tevreden bent met je lijfje, of dat nou maat 32 of 42 is
Oud 27-04-2003, 20:40
neeltje
neeltje is offline
Nou is er nog een discussie; je kan "te dik" zijn qua schoonheidsideaal, of te dik dat het een probleem word voor je gezondheid, persoonlijk vind ik dat laatste toch net ff iets belangrijker, en die mensen met maat 40 komen niet in de gevarenzone
Oud 28-04-2003, 11:08
CraZyLaDy
CraZyLaDy is offline
Damn wat hebben sommige mensen hier een vooroordeel
Ik heb 40 en wil ook nog welis een 42 hebben. Dus dan ben ik dik volgens sommige mensen hier. Hey bedankt... lekker voor mn ego!!!!
Oud 28-04-2003, 11:26
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
CraZyLaDy schreef op 28-04-2003 @ 12:08:
Damn wat hebben sommige mensen hier een vooroordeel
Ik heb 40 en wil ook nog welis een 42 hebben. Dus dan ben ik dik volgens sommige mensen hier. Hey bedankt... lekker voor mn ego!!!!
muahhahah ik ben 'mollig'

so what.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten