|
|
|
Verwijderd
|
Anale penetratie raakt ook de prostaat. De G-spot is ook een plek waar je je prostaat stimuleert. Anale sex bij vrouwen is dus helemaal zo raar nog niet, volgens mij. 40% van de heteroseksuele vrouwen heeft het al ooit geprobeerd, volgens een recent onderzoek. Mocht je er serieus verder mee willen gaan kun je het beste een buttplug of anal beads kopen.
Ik wil zelf dus NIET anaal gepenetreerd worden, maar ik heb er wat informatie over opgezocht, omdat het altijd zo snel veroordeeld wordt, dus toen wou ik wel eens weten wat het in hield. |
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
De vloeistof die mogelijk vrijkomt bij een vrouwelijke ejaculatie lijkt zeer sterk op prostaat vloeistof, maar komt uit de urinebuis. Anale stimulatie bij vrouwen stimuleert vrijwel alleen de anus (waar veel zenuwen in zitten), maar deze stimulatie kan wel leiden tot een ejaculatie... Tja...Biologie1,2 ![]() Citaat:
Er rust een maatschappelijk taboe op en ik wou weten waarom precies...Wat is daar zo erg aan?
Laatst gewijzigd op 11-10-2003 om 02:20. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| ARTistiek |
Scrapbook voor me klas weirdome | 13 | 07-02-2006 19:51 | |
| Lifestyle |
Je hairdo-lifestyle. Verwijderd | 96 | 09-12-2005 17:52 | |
| Eten & Drinken |
Milkshakes maken Flowerless | 22 | 22-08-2005 09:20 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Dimensies Upke | 17 | 07-06-2005 14:59 | |
| Software & Hardware |
[Moederbord/VGA kaart] Oké, wie snapt hier iets van? M@rco | 9 | 24-02-2005 09:17 | |