Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ach, soms boeit het me nix, soms veol ik me een week lang klote.. echt duidelijk is het nog niet. |
![]() |
||
Citaat:
Hmm, maar ik wil niet dat het dit keer net op een verkeerd moment komt en dat het dus dit keer slecht valt. Dus vandaar.
||
Citaat:
![]() ...ik blijf mijn best doen...
||
Citaat:
Esther Veel kan ik niet over je zeggen omdat ik gewoon niet veel hoogte van je kan krijgen. Wat ik denk te weten is dat je sociaal vaardig bent en goed met kinderen kunt opschieten, vooral jongere kinderen. Het lijkt alsof je heel erg je best doet om origineel te zijn. Meer een trendsetter dan een trendvolger. Door je stoere en beetje afstandelijke houding weet je mensen enigszins op een afstand te houden. Ik heb het idee dat je een beetje bang bent om je diepere gevoelens te tonen of dat je er gewoon geen raad mee weet. Volgens mij ben je onder je stoerheid heel erg liefdevol en teder. Je lijkt me een goede teamspeler en iemand die “er helemaal voor kan gaan”. Meer weet ik helaas niet te zeggen over je. Klopt het een beetje? Groetjes...
||
Citaat:
ja ! klopt behoorlijk.. jij zei: Door je stoere en beetje afstandelijke houding weet je mensen enigszins op een afstand te houden. Ik heb het idee dat je een beetje bang bent om je diepere gevoelens te tonen of dat je er gewoon geen raad mee weet. stoere houding? dat had ik nog niet door.. bang om diepere gevoelens te tonen... tja.. beetje wel ja. |
![]() |
||
Citaat:
Je komt gewoon een beetje op mij over zo, maar laat je niets aanpraten door mijn hoor... ![]()
||
Citaat:
![]() dat je je best blijft doen, heb ik gemerkt ja. is er nog iemand die mij durft te analyseren?
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
-beetje practisch ingestled, had ergens gelezen dat je over alle vriendinnen 10 goede punten had opgeschreven mocht het ooit niet goed met ze gaan
-eigen mening goed weergeven -komt goed uti woordrn -drang om te helpen; je grote hoeveelheid posts die je hebt op psyg -verstandig -past zich aan aan anderen -creatief -sociaal -aardig -vol met problemen en klopt het een beetje? Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 08:48. |
![]() |
|
@ ********
-beetje practisch ingestled, had ergens gelezen dat je over alle vriendinnen 10 goede punten had opgeschreven mocht het ooit niet goed met ze gaan ja, haha, dat hebt u goed onthouden! ![]() ![]() -eigen mening goed weergeven mm.... liev dat je dat zegt, daar kan ik zelf niet over oordelen. -komt goed uti woordrn ligt eraan met wat!! uhmzz, soms wil ik iets zeggen, en dan heb ik zoiets van 'komop wen!! en nu in normaal Nederlands!' ghehe -drang om te helpen; je grote hoeveelheid posts die je hebt op psyg ja, ik schrok zelf een beetje van mn hoeveelheid post ![]() -verstandig vind je? ![]() -past zich aan aan anderen klopt helemaal! -creatief je kan creatief zijn op verschillende manieren. ik kan absoluut niet knutselen ofzow. maar ik vind het heel leuk om verhalen te schrijven, foto-albums van een of andere reis te maken en gedichten te schrijven (maar vooral als ik me rot voel) -sociaal ja, misschien af en toe TE sociaal... -aardig ieder z'n mening. sommige vinden me helemaal niet aardig, anderen wel... (en over mn eigen mening laat ik me maar niet uit, dan krijg ik toch een preek van jullie!! ![]() -vol met problemen tja, het gaat nou wel weer wat beter. heb wel aardig wat problemen gehad, maar meer problemen met mezelf, om het zo maar te zeggen. en mn laatste probleem met mn moeder, maar daar hebben we het thuis niet meer over dusz... en klopt het een beetje? ja, het meeste wel!
||
Citaat:
![]() toevoeging: -zelfkleinerend hierboven doe je het dus weer, probeer dat eens af te leren, je bent een lieve, behulpzame meid (ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat je tegen andere mensen, die niet op dit forum komen, een ontzettende bitch bent en iedereen uitscheld en slaat enzo ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
@ ********
ja, haha, dat hebt u goed onthouden! ![]() ![]() nou , stiekem ben ik gewoon al je posts af gegaan, maar met practisch ingesteld bedoel ik neit van ja je kan je eigen band plaakken.. maar meer dat je meteen denkt waar iets handigs voro is.. stel je ziet een armbandje dat je heel leuk vind om de pols vane en vriendin die pas 3 amanden later jarig is, dan koop je dat en bewaar je dat.. voor later, dat bedoel ik met practisch ingesteld mm.... liev dat je dat zegt, daar kan ik zelf niet over oordelen. ligt eraan met wat!! uhmzz, soms wil ik iets zeggen, en dan heb ik zoiets van 'komop wen!! en nu in normaal Nederlands!' ghehe ja maar je past je zo aan dat anderen geen last hebben van jouw twijfel ja, ik schrok zelf een beetje van mn hoeveelheid post ![]() wacht maar tot je onzin ondekt.. anderhalve week onzin = 3000 posts vind je? ![]() nou, uit je posts kwam uit dat je behoorlijk verstandig postte, neit met ziektes ging roepen en gewoon zei wat die eprsoon moest horen en open bleef voor andere opties |
![]() |
||
Citaat:
alhoewel, ik je niet al te goed ken. ik kom je wel eens tegen op de fora enzow. maar okay ik ga het proberen. *arme meid, ben je nog nooit geanalyseerd?* - lief - betrouwbaar - eigenwijs - geeft echt om de mensen die ze als haar 'vrienden' beschouwd. - kan zich ineens heel goed voelen als iemand haar een compliment maakt (??) pff, moeilijk.... (er klopt vast geen bal van)
||
Citaat:
dus tja, heel veel zinnigs zal er wel niet bij staan. ![]() Sociaal, je wilt mensen behoeden voor fouten die jij hebt gemaakt, door te vertellen wat er fout aan is ed. En daar kan je best fel in zijn. Kan goed uit je woorden komen, ik vind iig je posts vrij helder.. Je hebt het niet makkelijk, maar vecht er wèl voor om problemen te overwinnen.. En ik hoop/denk dat het lukt. Jij komt er wel. ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Bedankt voor het gedeeltelijk stillen van mijn honger naar analyse !
||
Citaat:
![]() Ik kan fel reageren ja, dat is meestal als ik zie dat iemand heel hard de verkeerde bocht in gaat en heb zo iets van 'been there, done that'. Dan zit ik hier achter de toetsenbord helemaal hysterisch dingen proberen te posten die haar/hem maar de ogen open zouden kunnen maken, zodat ze/hij slimmer reageert dan ik in een dergelijke situatie. Ik weet hoe verschrikkelijk sommige dingen voelen/zijn, en als ik over iemand lees dan zit ik hier soms ook wel te janken, zo vol van verdriet en spijt ... ook naar mezelf toe, omdat ik niet eerder wist. Maar helaas, ervaring is geen overdraagbaar unit, je kunt wel vertellen wat JOUW ervaringen zijn, maar die ander neemt het toch niet aan totdat hij zelf op de bek is gevallen op precies dezelfde manier als JIJ en als JIJ hem had verteld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wijzig emm steeds -onzeker ; grote bijdrage lijntopics en ook dat je daarbuiten er vaak over begint - niet standaart -beetje vreemde smaak -als jij de in je hok ztest zou doen zou je alto worden genoemd -veel met dr lichaam en gezondheid bezig -geval apart dit is het meeste waar ik mee kon komen, je post heel veel in de lijntopics en die heb ik neit echt gelezen Laatst gewijzigd op 14-05-2003 om 08:45. |
![]() |
||
Bedankt !
Citaat:
|
Verwijderd
|
-onzeker ; grote bijdrage lijntopics en ook dat je daarbuiten er vaak over begint Waar, ik heb geen zelfvertrouwen en een groot minderwaardigheidcomplex ... begin er vaak over omdat ik een eetstoornis heb, of te wel ALLES of BIJNA alles is bij mij wel tot eten/ niet eten te betrekken.
- niet standaart -beetje vreemde smaak -als jij de in je hok ztest zou doen zou je alto worden genoemd Zou je deze misschien wat meer willen uitleggen ? Ik weet namelijk niet wat ik me er bij moet voorstellen en ben wel nieuwsgierig ! www.bnn.nl, en dan injehok opzoeken, dr is een test wat voro soort mens jij bent, en ik denk dat jij bij de alto's zou worden ingedeeld. daar moest ik opeens aan denken -veel met dr lichaam en gezondheid bezig Nou ja, ik vond biologie altijd leuk en weet er best wat van af (al zeg ik het zelf), en ook heb ik veel last van dingen en dus heb ik veel gelezen (zie weer die eetstoornis), daarom kan ik het ook met anderen delen op de L&G forum. Bovendien post het daar veel makkelijker dan bvb. op L&R en hier al helemaal, omdat je meer feiten geeft dan heel ingewikkelg je mening over dingen uitspreken (en geloof mij, MIJN mening KAN wel ingewikkeld zijn ). Een beetje ... niet uit mijn schelpje willen komen ofzo ? En met MIJN lichaam ben ik inderdaad veel bezig (verrassing ), met het gezondheid niet zo zeer. lijnen is deel van je gezondheid dus toch wel -geval apart Bij dees gelieve ook wat meer uitleg, als het kan. nou ik kon neit echt veel opmaken uit je posts.. je bent meoilijk in een hok te stoppen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja, had ook een stuk taart van m gekregen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zoek ongeveer 50 posts van iemand op.. hangt er vanaf hoeveel zinnige dr zijn en aan de hand daarvan post ik |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- dat weet ik niet.. denk dat ik graag zo over kom, maar heb bepaalde mensen echt heel hard nodig anders was ik nu al ingestort denk ik.. - alweer dank je wel ![]() - niet dus.. voor andere mensen lijkt het zo, en lijk ik het goed te kunnen verwoorden enzo (zegt mn moeder altijd) maar ik heb er altijd heel veel moeite mee en ik vind t ook nooit goed wat ik schrijf.. het is nooit gewoon wat het echt is.. - thnx.. - naja, ben wel vreemd.. ![]() ![]() thnx voor analyseren |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Idmind:
-Heeft een wijze manier van praten en redelijk goede adviezen en voorbeelden. Lenoor -Geeft de beste adviezen die ik heb gezien en kan zich goed inleven in andere mensen ******** -Heel lief meisje dat andere graag helpt. ... ![]() -Heel erg slim en heel erg wijs voor haar leefdtijd. Hetzelfde geld voor myself. Kwyjibo -Onzekker over zichzelf onterecht! Heel erg verlegen en behoefde aan liefde. Another way -Gaat niet echt vooruit en haat zichzelf. Ook als kwyjibo is hij heel onzeker. Nou dat was het. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() stiekem ontvlucht ik mijn stedenreis en ben ik te lui om elke dag op school gewoon werk te komen maken. dus echte vaakntie is het niet. nouwja officieel dan.. in het echt zit ik gewoon lekker thuis |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Evaluatietopic Otis | 308 | 14-06-2005 20:00 | |
Lifestyle |
Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic Ragnar | 500 | 28-06-2004 21:19 | |
Lifestyle |
De grote 'analyseer je medeforummer' topic! I <3 cock | 4 | 19-06-2004 10:15 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummer! Verwijderd | 334 | 18-04-2004 22:48 | |
Lifestyle |
analyseer alles & iedereen ~Sjeherazade~ | 17 | 23-04-2003 03:46 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummers. deel II Cinamon | 239 | 17-06-2002 16:02 |