Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ontopic: 't gaat wel goed, alleen veel herhalingstopics, maarja, ik probeer daar een beetje doorheen te prikken! En vaak zijn het ook nieuwkomers die dit soort topics (vb. favoriete luchtje), misschien moet het meer ingeprent worden de search te gebruiken, verder heb ik weinig op- of aan te merken. |
![]() |
||
Citaat:
Dus ik zal eens wat over mezelf vertellen. Ik ben 17 jaar en woon in Enschede, nog lekker veilig bij m'n mams thuis. Mijn ouders zijn nog niet zo lang geleden geschijden vandaar alleen mijn mams. Maar gelukkig woont paps maar een paar kilometer verderop. Momenteel doe ik een opleiding beeld en media in Almelo, met als richting fotografie. Dit is m'n eerste jaar dus voel me weer net een brugger, mja gaat ook wel weer over. Zo kom ik gelijk bij mijn hobby's, fotografie, tekenen/schilderen en muziek. Ik heb een tijdje gitaarles gehad, en teken, schilder en fotograveer graag in mijn vrije tijd. Voor de rest doe ik weinig bijzonders, hang een beetje hier op het forum en in de binnenstad van Enschede rond. Zo nu en dan als mijn portomonnee het toelaat ga ik dagjes weg naar andere steden of lekker naar de film met mijn vriend Arjen. We hebben nu 10 maand met elkaar, en alles gaat nog steeds hardstikke goed. Mijn langste relatie tot nu toe. *trots* Uhm, *denkt* Als jullie vraagjes hebben barst maar los. Groetjes Iris.
|
Verwijderd
|
*naar aanleiding van ninnocs post*
het waar-vind-ik-topic moet blijven, het waar-vind-ik topic moet blijven, het waar-vind-ik topic moet blijven! Hij loopt echt heel goed, en het is waanzinnig handig ![]() En bovendien leer je zo steeds nieuwe winkels kennen waar je eventueel langs zou kunnen gaan ![]() *thumbs up for the waar-vind-ik-topic* |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien heb je dan alles in 1 topic, zodat niet iedereen aparte topic aanmaakt met een vraag over 1 kledingsstuk.
|
![]() |
ik vind het ook gaar dat de fototopic is gesloten!!!
![]() ![]() en over het gechat...dat valt toch wel meej?? er zijn genoeg foto´s geplaatst en er zijn een hoop leuke reacties! dat is toch alleen maar gezellig!! waarom sluiten? niemand die er last van had? echt dom... Laatst gewijzigd op 16-09-2002 om 17:32. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
helemaal mee eens ![]()
||
Verwijderd
|
Blacksugar heb je wel contact gehad met rodina en ninnoc voordat je het fototopic hebt gesloten? Op feedback was namelijk het volgende te lezen:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
even een heel kort berichtje;
ik heb een storing met m'n computer, nadat m'n paps er een of ander nieuw betalingssysteem heeft opgezet, doet het inet een beetje vreemd. Msn doet helemaal raar, en s.com doet t pas na een heleboel keer vernieuwen. Dus vandaar dat ik nou anderhalve week zo'n beetje niet online ben ![]() ![]()
|
Ik denk dat dit inderdaad een gevolg van miscommunicatie is geweest.
Maar verder ben ik trouwens ook de beroerdste niet, het was dat ik behoorlijk sjagie werd van die reacties dat ik niet dezelfde avond nog een nieuw foto topic heb aangemaakt wat ik in eerste instantie wel van plan was. Het was zoals ik al heb gezegd meer een waarschuwing.
|
![]() |
ik vind t niet ofzo, ik bemoei me altijd zo min mogelijk met de fototopics, laat dat mooi aan jullie over
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ja herfstmode.. maar verder?
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ook topics over wanten, mutsen, sjalen en regenpakken of het weer invloed heeft op je lifestyle: ga je nu minder vaak naar buiten als het regent? Of neem je nu eerder de bus ipv de fiets? en hoe je de sfeer in je huis veranders? 's avond heel burgerlijk en gezellie kaarsjes aan doen... en misschien ook een topic over eten. Sommige groenten zijn seizoensgebonden. Daarnaast gaat men weer anders eten stampot etc... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() en mirl: dooh, ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vraagje: Als je een topic echt bagger vind, wil je er dan niet op in gaan? Dan zakt hij vanzelf weer weg. (alleen nu maar hopen dat eigenlijk iedereen hem bagger vind) Als hij dan al op pagina 3 ofzow staat met maar een stuk of 3 replys kan ik hem makkelijker sluiten..... Mischien dat dit helpt. ![]() Owja een thema, zal het er met de andere fb's over hebben want dat is wel weer een goed idee.
|
Verwijderd
|
Blacksugar, waarom heb je dit topic gesloten? http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=227811
Op de index-pagina staat dat lifestyele bedoeld is voor de laatste trends. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vind het trouwens wel moeilijk om grenzen te leggen. Dus ik doe zo goed mogelijk m'n best.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
*even een afscheidszwaai van mij*
Ik ben bij deze gestopt met FB'en. Dat is vrij duidelijk denk ik. Maar goed nog een kleine uitleg. Ik zit hier al vanaf dat het Lifestyle een sub-forum is, niet als FB weliswaar, maar goed ik heb het hier wel een beetje gezien ![]() Ik vond 't wel koel, tuurlijk niet altijd, maar over het algemeen wel tof. Jullie zijn nog niet van me af, want nou mag ik lekker rebelleren als lid zijnde ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() *je bent ook nog niet van mij af* ![]() Kan je nu lekker terroriseren als Fb. ![]()
|
![]() ![]() ![]() En ja wouter m'n msn doet 't niet meer, ik weet 't niet, maar ik lig midden in een scheiding met m'n computer ofzow ![]() Er schijnt nog een soort van msn-achtig-iets te zijn, dan heb je iig de mensen van je msn lijst er in staan, en je hoeft niets te downloaden, heeft iemand dat adres?
||
![]() |
Citaat:
volgens mij... kan je ook via msn.nl in je msn inloggen zegmaar ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 16:54 | |
Beleidszaken |
'gewone topic's op Lifestyle Verwijderd | 49 | 20-12-2004 12:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwaar antisemitisch incident Frankrijk Verwijderd | 245 | 02-08-2004 00:12 | |
Lifestyle |
Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic Ragnar | 500 | 28-06-2004 21:19 | |
Lifestyle |
lifestyle evaluatie topic Verwijderd | 480 | 26-04-2004 21:31 | |
Beleidszaken |
A&N: Mag dit topic weer open? Rabbi Daniel | 8 | 26-05-2003 11:25 |