Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2002, 10:33
Hukkie
Hukkie is offline
Maar... dat is toch ieders goed recht? Sommige plaatsen zijn gewoon te ver en dan kun je daar wel op rekenen. Bovendien houdt men hier wel rekening met elkaar wat betreft meetings en dan met name de data. Daarnaast zijn alle meetings qua aantal belangstellenden wel een succes
Oud 24-08-2002, 01:23
Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Waarom zijn er drie topics over haar open?
Oud 24-08-2002, 17:53
Ninnoc
Ninnoc is offline
'kleine' mededeling, ik heb een kamer in amsterdam waar ik morgen in trek (ja erg snel gegaan allemaal en ik ben er erg blij mee).
MAAR de vrouw waar ik een kamer van huur heeft geen internet (niet eens een computer , maar ze is ook al 88). Dus ik kan wat minder vaak aanwezig zijn. Ik zal zo goed mogelijk proberen toch zo veel mogelijk er te zijn. Ik vind fb zijn leuk maar als ik het toch niet voor elkaar krijg een goede fb te zijn en jullie hebben zoiets . Nou die ninnoc is ook een kut fb ze kan beter plaats maken voor iemand met meer tijd. heb ik graag dat je dat zegt. Ik kijk t gewoon aan en hoop dat t gaat.
Oud 24-08-2002, 23:11
deWit
deWit is offline
bertbart, wat ben je toch een zwijn Je heb privee berichtjes uitstaan. Schaam je
Oud 25-08-2002, 22:41
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Maar... dat is toch ieders goed recht? Sommige plaatsen zijn gewoon te ver en dan kun je daar wel op rekenen. Bovendien houdt men hier wel rekening met elkaar wat betreft meetings en dan met name de data. Daarnaast zijn alle meetings qua aantal belangstellenden wel een succes
ze zijn nu al redelijk gezakt.. belangstelling is dus ff ver te vinden
maar dat zal wel liggen aan lowlands
Oud 27-08-2002, 11:25
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
UnUsual schreef:

ze zijn nu al redelijk gezakt.. belangstelling is dus ff ver te vinden
maar dat zal wel liggen aan lowlands
het lag aan lowlands ja
Oud 27-08-2002, 13:03
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
UnUsual schreef:
het lag aan lowlands ja
Ik ben niet voor niks een inhaalrace ivm Lowlands aan het houden
Oud 01-09-2002, 13:26
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:

Ik zal het doorgeven
Lief beugelbekkie

ontopic:

't gaat wel goed, alleen veel herhalingstopics, maarja, ik probeer daar een beetje doorheen te prikken!
En vaak zijn het ook nieuwkomers die dit soort topics (vb. favoriete luchtje), misschien moet het meer ingeprent worden de search te gebruiken, verder heb ik weinig op- of aan te merken.
Oud 05-09-2002, 19:37
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
rodina schreef:
Black Sugar is onze nieuwe FB

Succes meisje
Hey hoi, ik ben Iris (Black Sugar) zoals hier boven vermeld.
Dus ik zal eens wat over mezelf vertellen.

Ik ben 17 jaar en woon in Enschede, nog lekker veilig bij m'n mams thuis.
Mijn ouders zijn nog niet zo lang geleden geschijden vandaar alleen mijn mams. Maar gelukkig woont paps maar een paar kilometer verderop.
Momenteel doe ik een opleiding beeld en media in Almelo, met als richting fotografie. Dit is m'n eerste jaar dus voel me weer net een brugger, mja gaat ook wel weer over.
Zo kom ik gelijk bij mijn hobby's, fotografie, tekenen/schilderen en muziek.
Ik heb een tijdje gitaarles gehad, en teken, schilder en fotograveer graag in mijn vrije tijd. Voor de rest doe ik weinig bijzonders, hang een beetje hier op het forum en in de binnenstad van Enschede rond. Zo nu en dan als mijn portomonnee het toelaat ga ik dagjes weg naar andere steden of lekker naar de film met mijn vriend Arjen.
We hebben nu 10 maand met elkaar, en alles gaat nog steeds hardstikke goed. Mijn langste relatie tot nu toe. *trots*

Uhm, *denkt*

Als jullie vraagjes hebben barst maar los.
Groetjes Iris.
Oud 13-09-2002, 21:52
Verwijderd
*naar aanleiding van ninnocs post*

het waar-vind-ik-topic moet blijven, het waar-vind-ik topic moet blijven, het waar-vind-ik topic moet blijven!

Hij loopt echt heel goed, en het is waanzinnig handig
En bovendien leer je zo steeds nieuwe winkels kennen waar je eventueel langs zou kunnen gaan

*thumbs up for the waar-vind-ik-topic*
Oud 14-09-2002, 10:14
Roos
Roos is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
*naar aanleiding van ninnocs post*

het waar-vind-ik-topic moet blijven, het waar-vind-ik topic moet blijven, het waar-vind-ik topic moet blijven!

Hij loopt echt heel goed, en het is waanzinnig handig
En bovendien leer je zo steeds nieuwe winkels kennen waar je eventueel langs zou kunnen gaan

*thumbs up for the waar-vind-ik-topic*
Ja dat vind ik ook wel handig.
Bovendien heb je dan alles in 1 topic, zodat niet iedereen aparte topic aanmaakt met een vraag over 1 kledingsstuk.
Oud 15-09-2002, 17:37
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
maar dan moet-ie wel snel komen, want ik zie al verschillende topics die daar makkelijk in gekund hadden
Oud 16-09-2002, 14:03
punkyfish
punkyfish is offline
Misschien ben ik raar, maar ik vond dat er in dit fototopic relatief minder werd geruzied dan in die andere. Gechat, okay, maar niet zoveel om hem vroegtijdig te sluiten... En hoezo 'doorlezen om te kijken wat er mis is gegaan'?!
Oud 16-09-2002, 16:45
punkyfish
punkyfish is offline
Ik dacht eigenlijk dat de leden inspraak zouden hebben als er weer een nieuwe fb zou komen, of heb ik dat ook gemist?
Oud 16-09-2002, 17:30
scala
scala is offline
ik vind het ook gaar dat de fototopic is gesloten!!! sjees ik heb afgelopen donderdag een topic geplaatst op feedback over het geruzie, of dat aub verwijderd zou kunnen worden. Nix nada noppes reactie!!! en nu opeens de topic gaan sluiten! btje laat he.....bovendien is het geruzie allang over
en over het gechat...dat valt toch wel meej?? er zijn genoeg foto´s geplaatst en er zijn een hoop leuke reacties! dat is toch alleen maar gezellig!! waarom sluiten? niemand die er last van had? echt dom...

Laatst gewijzigd op 16-09-2002 om 17:32.
Oud 16-09-2002, 17:56
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
scala schreef:
ik vind het ook gaar dat de fototopic is gesloten!!! sjees ik heb afgelopen donderdag een topic geplaatst op feedback over het geruzie, of dat aub verwijderd zou kunnen worden. Nix nada noppes reactie!!! en nu opeens de topic gaan sluiten! btje laat he.....bovendien is het geruzie allang over
en over het gechat...dat valt toch wel meej?? er zijn genoeg foto´s geplaatst en er zijn een hoop leuke reacties! dat is toch alleen maar gezellig!! waarom sluiten? niemand die er last van had? echt dom...

helemaal mee eens
Oud 16-09-2002, 18:33
Verwijderd
Blacksugar heb je wel contact gehad met rodina en ninnoc voordat je het fototopic hebt gesloten? Op feedback was namelijk het volgende te lezen:

Citaat:
Ninnoc schreef:
fototopics zijn enigzins autonoom gebied, elke keer als er wat aan posts wordt gedaan of er een regel wordt gesteld barst er een luidkeels kabaal van commentaar los, doe je t niet krijg je ook gezeur.... vrijwel alle verantwoordelijkhied ligt bij de leden zelf, topic langer open? chat m dan niet helemaal vol. Wil je dat t leukblijft? geef dan geen grof commentaar op anderen.
Natuurlijk zal ik ff kijken of ik wat kan doen maar wat ik ff wilde zeggen is dat de fbs bijna altijd commentaar krijgen over fototopic beleid (vooral in het verleden) en dat daarom fototopics op een gegeven moment als bijna anarchistisch gebied zijn verklaard.

(dit gaat natuurlijk alleen over lifestyle)
Black sugar, is het niet mogelijk sprake van miscommunicatie? Volgens mij klopt er iets niet in het beleid. Mijn mening is dat je eerst moet overleggen met rodina en ninnoc voordat je iets besluit, zodat er geen tegenstrijdigheden onstaan. Het is voor de leden niet echt duidelijk als de forumbazen het beleid verschillend uitvoeren. Het is daarom ook een beetje vreemd van jou om het topic te sluiten. Maar goed, je bent als fb net nieuw en er is nog een hoop te leren. Ik als ex-fb deed het ook niet gelijk perfect
Oud 16-09-2002, 20:24
rodina
rodina is offline
even een heel kort berichtje;

ik heb een storing met m'n computer, nadat m'n paps er een of ander nieuw betalingssysteem heeft opgezet, doet het inet een beetje vreemd. Msn doet helemaal raar, en s.com doet t pas na een heleboel keer vernieuwen.

Dus vandaar dat ik nou anderhalve week zo'n beetje niet online ben maar als het goed is is het binnen 1 a 2 weken verholpen
Oud 17-09-2002, 17:37
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik denk dat dit inderdaad een gevolg van miscommunicatie is geweest.

Maar verder ben ik trouwens ook de beroerdste niet, het was dat ik behoorlijk sjagie werd van die reacties dat ik niet dezelfde avond nog een nieuw foto topic heb aangemaakt wat ik in eerste instantie wel van plan was. Het was zoals ik al heb gezegd meer een waarschuwing.
Oud 18-09-2002, 19:19
WishfulDreaming
echt geweldig dat al dat gezeur eruit is [fototopic]

dank u
het werd wel weer heel erg
Oud 22-09-2002, 14:17
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik vind t niet ofzo, ik bemoei me altijd zo min mogelijk met de fototopics, laat dat mooi aan jullie over bovendien ben ik er de laatste tijd weinig (woon nu op kamers, heb nog geen internet, word aan gewerkt) dus
Oud 22-09-2002, 15:56
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
ik houd van jullie hoor
Oud 22-09-2002, 17:06
Mysterons
Mysterons is offline
komt er nog een keer een nieuw thema of zijn jullie daarmee gestopt?
Oud 22-09-2002, 17:10
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
MoonDance schreef:
Oud 22-09-2002, 17:37
Verwijderd
Citaat:
MoonDance schreef:
ja, ik heb een goed id voor een nieuw thema!!! herfst... laten we niet afwachten wat de fb's doen, maar laten we gewoon zelf topics openen over het onderwerp...
Oud 22-09-2002, 17:43
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
bertbart schreef:
ja, ik heb een goed id voor een nieuw thema!!! herfst... laten we niet afwachten wat de fb's doen, maar laten we gewoon zelf topics openen over het onderwerp...
wat moet je nou met herfst

ja herfstmode.. maar verder?
Oud 22-09-2002, 17:45
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
MoonDance schreef:

Je kamer in herfstsfeer, overal dode blaadjes neerstrooien enzo. Dooh.
Oud 22-09-2002, 17:56
Verwijderd
Citaat:
MoonDance schreef:

ten eerste de trends in de herfstmode...
maar ook topics over wanten, mutsen, sjalen en regenpakken

of het weer invloed heeft op je lifestyle: ga je nu minder vaak naar buiten als het regent? Of neem je nu eerder de bus ipv de fiets?

en hoe je de sfeer in je huis veranders? 's avond heel burgerlijk en gezellie kaarsjes aan doen...

en misschien ook een topic over eten. Sommige groenten zijn seizoensgebonden. Daarnaast gaat men weer anders eten stampot etc...
Oud 22-09-2002, 19:41
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
bertbart schreef:
ten eerste de trends in de herfstmode...
maar ook topics over wanten, mutsen, sjalen en regenpakken

of het weer invloed heeft op je lifestyle: ga je nu minder vaak naar buiten als het regent? Of neem je nu eerder de bus ipv de fiets?

en hoe je de sfeer in je huis veranders? 's avond heel burgerlijk en gezellie kaarsjes aan doen...

en misschien ook een topic over eten. Sommige groenten zijn seizoensgebonden. Daarnaast gaat men weer anders eten stampot etc...

oke je hebt weer es gelijk bart

en mirl: dooh, wie heeft er nou geen eikenboom in zn kamer staan dan *sjees*
Oud 23-09-2002, 09:03
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
teveel topics over hetzelfde zoals altijd... teveel 'alto' en 'gothic' topics I guess.. maybe it's me..if so,fuck me.
Oud 23-09-2002, 12:40
Roos
Roos is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef:
teveel topics over hetzelfde zoals altijd... teveel 'alto' en 'gothic' topics I guess.. maybe it's me..if so,fuck me.
Mja dat heb je altijd wel. Ook moeilijk tegen te gaan. Er hoeft maar 1 (nieuw) lid te zijn, die met zo'n topic komt, en gelijk heb je weer zo'n oninteressant topic waar niemand serieus op ingaat.
Oud 23-09-2002, 21:30
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
rosi schreef:
Mja dat heb je altijd wel. Ook moeilijk tegen te gaan. Er hoeft maar 1 (nieuw) lid te zijn, die met zo'n topic komt, en gelijk heb je weer zo'n oninteressant topic waar niemand serieus op ingaat.
Ja, idd en het moeilijke vind ik dat de topics vaak net niet slecht genoeg zijn om ze te sluiten.

Vraagje: Als je een topic echt bagger vind, wil je er dan niet op in gaan? Dan zakt hij vanzelf weer weg. (alleen nu maar hopen dat eigenlijk iedereen hem bagger vind)
Als hij dan al op pagina 3 ofzow staat met maar een stuk of 3 replys kan ik hem makkelijker sluiten.....

Mischien dat dit helpt.

Owja een thema, zal het er met de andere fb's over hebben want dat is wel weer een goed idee.
Oud 25-09-2002, 18:05
Verwijderd
Blacksugar, waarom heb je dit topic gesloten? http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=227811
Op de index-pagina staat dat lifestyele bedoeld is voor de laatste trends.
Oud 25-09-2002, 18:36
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Blacksugar, waarom heb je dit topic gesloten? http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=227811
Op de index-pagina staat dat lifestyele bedoeld is voor de laatste trends.
Omdat de vraag heel beperkt is en dit topics zijn waar nooit iemand een zinnig antwoord op geeft. (tsja mischien nu wel.. maar dat is zo'n ech uitzonderings geval dan.)
Vind het trouwens wel moeilijk om grenzen te leggen. Dus ik doe zo goed mogelijk m'n best.
Oud 28-09-2002, 16:08
nenne
nenne is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Je kamer in herfstsfeer, overal dode blaadjes neerstrooien enzo. Dooh.
HAHA, dat heeft onze biologieleraar ooit gedaan in het lokaal, omdat 'ie altijd zo depressief wordt van de herfst, en hij daarom t lokaal n beetje wilde opfleuren....lagen overal bladeren op de grond, sloeg echt nergens op...maja.
Oud 28-09-2002, 23:32
WishfulDreaming
Citaat:
nenne schreef:
HAHA, dat heeft onze biologieleraar ooit gedaan in het lokaal, omdat 'ie altijd zo depressief wordt van de herfst, en hij daarom t lokaal n beetje wilde opfleuren....lagen overal bladeren op de grond, sloeg echt nergens op...maja.
bedankt voor de info
Oud 30-09-2002, 18:28
rodina
rodina is offline
*even een afscheidszwaai van mij*

Ik ben bij deze gestopt met FB'en. Dat is vrij duidelijk denk ik. Maar goed nog een kleine uitleg. Ik zit hier al vanaf dat het Lifestyle een sub-forum is, niet als FB weliswaar, maar goed ik heb het hier wel een beetje gezien . Bovendien denk ik dat het ook wel goed is als ik plaats maak voor een ander, wie dat is horen jullie nog wel. Behalve dat zit ik met een probleem met m'n pc, waardoor ik nog vrij weinig, naar mijn mening te weinig online ben om goed te functioneren als FB, dus dan kan ik beter opstappen.

Ik vond 't wel koel, tuurlijk niet altijd, maar over het algemeen wel tof. Jullie zijn nog niet van me af, want nou mag ik lekker rebelleren als lid zijnde
Oud 30-09-2002, 19:09
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:
Ik vond 't wel koel, tuurlijk niet altijd, maar over het algemeen wel tof. Jullie zijn nog niet van me af, want nou mag ik lekker rebelleren als lid zijnde
Mag je wel 'ns online komen op MSN, of heb ik je verkeerde adres?
Oud 30-09-2002, 19:44
Roos
Roos is offline
Nou jaa rodina, dat had ik niet verwacht! Jij was juist leuk als FB! Maar ja..
Oud 30-09-2002, 22:15
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
rodina schreef:
*even een afscheidszwaai van mij*

Ik ben bij deze gestopt met FB'en. Dat is vrij duidelijk denk ik. Maar goed nog een kleine uitleg. Ik zit hier al vanaf dat het Lifestyle een sub-forum is, niet als FB weliswaar, maar goed ik heb het hier wel een beetje gezien . Bovendien denk ik dat het ook wel goed is als ik plaats maak voor een ander, wie dat is horen jullie nog wel. Behalve dat zit ik met een probleem met m'n pc, waardoor ik nog vrij weinig, naar mijn mening te weinig online ben om goed te functioneren als FB, dus dan kan ik beter opstappen.

Dagdaag, was kort maar leuk collega zijn

*je bent ook nog niet van mij af*
Kan je nu lekker terroriseren als Fb.
Oud 01-10-2002, 12:28
Verwijderd
Rodina ik zal je missen!!! Je was één van de weinige fb-ers die echt tof was!!!
Oud 01-10-2002, 16:15
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
nare man schreef:
Mag je wel 'ns online komen op MSN, of heb ik je verkeerde adres?

IEEEEH jouw avatar is eng

Rodina, je was een relaxte FB ik zal je missen
Oud 01-10-2002, 18:08
rodina
rodina is offline

En ja wouter m'n msn doet 't niet meer, ik weet 't niet, maar ik lig midden in een scheiding met m'n computer ofzow iig t werkt voor geen meter.

Er schijnt nog een soort van msn-achtig-iets te zijn, dan heb je iig de mensen van je msn lijst er in staan, en je hoeft niets te downloaden, heeft iemand dat adres?
Oud 01-10-2002, 20:33
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
rodina schreef:

En ja wouter m'n msn doet 't niet meer, ik weet 't niet, maar ik lig midden in een scheiding met m'n computer ofzow iig t werkt voor geen meter.

Er schijnt nog een soort van msn-achtig-iets te zijn, dan heb je iig de mensen van je msn lijst er in staan, en je hoeft niets te downloaden, heeft iemand dat adres?

volgens mij... kan je ook via msn.nl in je msn inloggen zegmaar
Oud 02-10-2002, 22:26
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:

Vraagje: Als je een topic echt bagger vind, wil je er dan niet op in gaan? Dan zakt hij vanzelf weer weg. (alleen nu maar hopen dat eigenlijk iedereen hem bagger vind)
Als hij dan al op pagina 3 ofzow staat met maar een stuk of 3 replys kan ik hem makkelijker sluiten.....

ik snap ook niet waarom iedereen altijd even duidelijk moet maken dat het topic nergens opslaat.. ga er dan serieus op in of zeg gewoon niets. dan zakt ie vanzelf wel, hoef jeje er ook niet meer aan te ergeren.
Oud 04-10-2002, 21:36
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Mwoah ik vind het wel goed gaan op LS,als je een topic niet koel vind post je toch gewoon niet...niet alle topics kunnen naar jouw smaak zijn
Oud 04-10-2002, 21:40
WishfulDreaming
maar toch gaat het eigenlijk weer nergens over
niet echt boeiende topics verder.. Niet dat ik zelf een goeie kan bedenken, maar toch
Oud 05-10-2002, 10:55
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
waar is mijn topic gebleven
Oud 05-10-2002, 10:57
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
waar is mijn topic gebleven

ja ik was net een reply aan het typen toen die ineens weg was
Oud 05-10-2002, 11:34