Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verbetert trouwens ook niet echt de communicatie (of hoe dat ook heet) tussen allochtonen en autochtonen, als ze die dingen behouden. Wat uiteindelijk voor problemen kan zorgen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik weet niet of jij je wel een beetje hebt ingelezen op het onderwerp voordat je zulke uitspraken deed, want dit slaat nergens op. D'66 is juist opgericht omdat ze een andere mening hebben en omdat ze die bekend willen maken. Als er één partij is die echt ergens voor staat dan is het D'66 wel (op sociaal vlak dan).
|
Verwijderd
|
Eigenlijk is D'66 een soort LPF avant-la-lettre. De partij is opgericht met als doel bestuurlijke vernieuwingen, vergrote transparantie van de Nederlandse administratie en meer directe volksinvloed.
Eigenlijk pleegde Pim dus gewoon vet plagiaat, met z'n 'ik wil de politiek teruggeven aan de burger'-praatjes. Die verkondigde D'66 al decennia lang. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Persoonlijk liever niet vanwege hun standpunten over abortus en al die zooi
![]() Bovendien vind ik de SGP te ver achter lopen op maatschappelijk gebied en de ChristenUnie te klein voor regeringsdeelname. Verder zal vooral de SGP een belemmering voor de VVD zijn en t zou een 4 partijencoalitie moeten zijn die erg instabiel zou worden, dan maar liever de LPF... Maar mijn voorkeur is D66, vooral omdat ze echt typisch democraten zijn en veel willen investeren in t onderwijs. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De LPF doet ineens alsof de gekozen burgemeester haar stokpaardje is, dat hebben zíj erdoor gekregen. Niet dus. Gewoon een pijl die al veel langer in de koker zat, echt niet de geestesvrucht van enig LPF-lid. Het grote verschil LPF-D'66 is dat D'66 zich altijd aan de politieke etiquette heeft gehouden, de LPF niet waardoor er veel minder makkelijk mee te praten was. Na de dood van Pim waren de LPF-mensen iets meer voor rede vatbaar, maar nog steeds niet dat je zegt 'communicatief vaardig'. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat is ook het geval in een samenleving waarin verschillende geloven worden aangehangen. Scheiding van kerk en houdt ook in dat er niet een bepaald geloof overheersend aanwezig mag zijn, zodat het het beleid in z'n eentje bepalen. Het wil echter niet zeggen dat een bepaalde godsdienst niet vertegenwoordigd kan zijn in een politieke partij.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Geef je broertje eens een mep in zijn gezicht, misschien wordt ie wakker geschudt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Om even bij het onderwerp te blijven...
![]() De ChristenUnie, de andere mogelijke regeringspartner, heeft nog eens aangegeven dat de wetgeving inzake abortus en euthanasie moet veranderen wil de partij 'aanschuiven'. Datzelfde geldt voor de SGP. VVD-leider Zalm: ,,Dat ligt moeilijk bij ons.’’ Bron: Utrechts Nieuwsblad, 17 april 2003 Ik denk eigenlijk dat zo'n kabinet er niet in zit. Mocht dat wel zo zijn, dan ben ik het er niet mee eens.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat 'onze zoon' zei vond ik een zeer sterk punt: de SGP kan dan een beetje milder worden, onder invloed van de beschaafde partijen. Dat lijkt me helemaal niet verkeerd. De D'66 wil ik er absoluut niet inhebben, willen zij ook niet, doen dit voor publiciteit (en geef ze eens ongelijk) en de LPF heeft teveel weerstand. Klein Christelijk heeft mijn voorkeur.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
HALLO??? Kunnen jullie dit niet even uitvechten in één van de vele topics over turken, Pim Fortuyn en dergelijke??? Vooral Evito... zijn er geen beheerders die de discussie ontopic proberen te houden? Anders mag deze topic van mij ook wel gesloten worden hoor! Start anders een eigen topic (evito..)...
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
King Arthur and the knights of the saai table #594 Chick Rock | 500 | 06-05-2009 10:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Gedwongen abortus" Love & Peace | 111 | 21-02-2006 15:42 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Rohit | 501 | 26-12-2005 19:40 | |
Europese Grondwet Gatara | 500 | 26-05-2005 14:26 | |
europese verkiezingen: wat stem jij? Verwijderd | 338 | 13-06-2004 09:57 | |
Europese stemwijzer Verwijderd | 213 | 10-06-2004 19:44 |