Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2003, 13:50
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Nu maar eens over regerinsdeelname van Christenunie en SGP. Christenunie zie ik geen groot moreel bezwaar tegen, hoewel het mij iets te Christelijk is. SGP daarentegen vind ik een ronduit gevaarlijke partij tegenover vrouwen en homoseksuelen. Ze zijn echter wel enigszins sociaal in hun beleid, wat wel aan te prijzen valt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2003, 13:51
Verwijderd
ik vind SGP/ChristenUnie nobele, waardige en ook stabiele partijen

ik was onder de indruk hoe dapper de SGP tijdens dat 'doodstraf-debat' uitlegde waarom zij juist voor waren
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 13:56
Verwijderd
nobel...

tsk-tsk-tsk.

lang geleden dak dat woord hoorde en jij misbruikt eht meteen door eht in 1 zin met SGP te plaatsen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 16-04-2003 @ 14:46:
! Dat doen die allochtonen juist, die hier naartoe komen omdat het in hun land zo kut is, en jij wilt ze tegenhouden!
ja, en waarom blijven ze dan wel de TV van hun vorige land willen zien? En waarom blijven ze dan voor hun eigen nationale voetbalelftal? En waarom blijven ze soms ook hun eigen taaltje spreken?? ...
Ze moeten maar kiezen: of naar Nederland komen en op bepaalde gebieden (zie hierboven) wat meer te veranderen óf gewoon in hun eigen land blijven en hun eigen taal en cultuur enz.. helemaal behouden.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:04
Evito
Evito is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 16-04-2003 @ 15:03:
ja, en waarom blijven ze dan wel de TV van hun vorige land willen zien? En waarom blijven ze dan voor hun eigen nationale voetbalelftal? En waarom blijven ze soms ook hun eigen taaltje spreken?? ...
Ze moeten maar kiezen: of naar Nederland komen en op bepaalde gebieden (zie hierboven) wat meer te veranderen óf gewoon in hun eigen land blijven en hun eigen taal en cultuur enz.. helemaal behouden.
Met die TV is niets mis, net als met de taal en het voetbalelftal. Daar hebben ze hun hele leven al naar gekeken. Het regime is het probleem.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:05
BARON
BARON is offline
Citaat:
Het beste zou zijn als ze allemaal voor Feyenoord worden, in Rotterdam wonen bijna alleen allochtonen, dus de Kuip is lekker dichtbij.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:05
Evito
Evito is offline
Citaat:
BARON schreef op 16-04-2003 @ 15:05:
Het beste zou zijn als ze allemaal voor Feyenoord worden, in Rotterdam wonen bijna alleen allochtonen, dus de Kuip is lekker dichtbij.
Het interessante is dat Feyenoord nou juist die typische rechtse houding uitstraalt. Lelijk, gemeen, onaantrekkelijk, economisch, vies.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:06
Insane Juggalo
Citaat:
Ach, als ze zich maar goed kunnen redden in de Nederlandse samenleving, wat maakt het dan verder uit welke taal ze onderling praten, wat ze eten, welke zenders ze kijken, welk voetbalelftal ze aanhangen? Dat zijn allemaal privézaken waar anderen zich niet mee moeten bemoeien.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 16-04-2003 @ 15:04:
Met die TV is niets mis, net als met de taal en het voetbalelftal. Daar hebben ze hun hele leven al naar gekeken. Het regime is het probleem.
Hallo, die lui komen hier naar toe. Wij bieden zij die kans. Dan mogen ze daar ook wel wat voor terugdoen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:08
Evito
Evito is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 16-04-2003 @ 15:07:
Hallo, die lui komen hier naar toe. Wij bieden zij die kans. Dan mogen ze daar ook wel wat voor terugdoen.
Terugdoen? Waar heb je het in Godsnaam over? Wat is het probleem? Zolang jij niet naar die TV hoeft te kijken, en die taal hoeft te spreken is er toch geen probleem?>
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 16-04-2003 @ 15:06:
Ach, als ze zich maar goed kunnen redden in de Nederlandse samenleving, wat maakt het dan verder uit welke taal ze onderling praten, wat ze eten, welke zenders ze kijken, welk voetbalelftal ze aanhangen? Dat zijn allemaal privézaken waar anderen zich niet mee moeten bemoeien.
vind ik dus wel. Ik hoef straks niet in 'Klein-Turkije' te wonen. Oke is natuurlijk iets overdreven hoor, maar als alle mensen die naar Nederland migreren, hun eigen dingen mogen behouden, dan krijg je wel zoiets.
Verbetert trouwens ook niet echt de communicatie (of hoe dat ook heet) tussen allochtonen en autochtonen, als ze die dingen behouden. Wat uiteindelijk voor problemen kan zorgen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 16-04-2003 @ 15:08:
Terugdoen? Waar heb je het in Godsnaam over? Wat is het probleem? Zolang jij niet naar die TV hoeft te kijken, en die taal hoeft te spreken is er toch geen probleem?>
Zie bovenstaande post ^^^^
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:26
Insane Juggalo
Citaat:
de ballonnenman schreef op 16-04-2003 @ 15:11:
vind ik dus wel. Ik hoef straks niet in 'Klein-Turkije' te wonen. Oke is natuurlijk iets overdreven hoor, maar als alle mensen die naar Nederland migreren, hun eigen dingen mogen behouden, dan krijg je wel zoiets.
Verbetert trouwens ook niet echt de communicatie (of hoe dat ook heet) tussen allochtonen en autochtonen, als ze die dingen behouden. Wat uiteindelijk voor problemen kan zorgen.
Ik kan het met je eens zijn dat allochtonen zich in het openbare leven aan moeten proberen te passen, maar zaken als tv-zenders hebben puur met hun privé-leven te maken. Jij hebt er geen last van wat die mensen doen als ze thuis zijn, waarom zou jij je er dan mee bemoeien?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 14:58
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 16-04-2003 @ 13:57:
Mijn broertje gaat uit z'n dak als de Joegoslavische club Obelic (vroeger van Zeljko Raznjatovic, alias Arkan geweest) wint. Leven en laten leven toch?
Hier krijg ik toch een bittere nasmaak van. Ik hoop niet dat het je broertje om Raznatovic te doen was, maar om de club zelf.
Oud 16-04-2003, 16:51
Mmmmm
Mmmmm is offline
Citaat:
Mardrax schreef op 16-04-2003 @ 12:00:
als je vroeger (in de tijd dat hier nog geen beveiliging voor was ingebouwd) bij de stemwijzer (www.stemwijzer.nl) bij elke vraag "geen mening" of "neutraal" invoerde was je een perfecte D66 stemmer
Waar haal je het vandaan dat D'66 geen mening heeft?
Ik weet niet of jij je wel een beetje hebt ingelezen op het onderwerp voordat je zulke uitspraken deed, want dit slaat nergens op. D'66 is juist opgericht omdat ze een andere mening hebben en omdat ze die bekend willen maken. Als er één partij is die echt ergens voor staat dan is het D'66 wel (op sociaal vlak dan).
Oud 16-04-2003, 16:57
Verwijderd
Eigenlijk is D'66 een soort LPF avant-la-lettre. De partij is opgericht met als doel bestuurlijke vernieuwingen, vergrote transparantie van de Nederlandse administratie en meer directe volksinvloed.

Eigenlijk pleegde Pim dus gewoon vet plagiaat, met z'n 'ik wil de politiek teruggeven aan de burger'-praatjes. Die verkondigde D'66 al decennia lang.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 17:51
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-04-2003 @ 17:57:
Eigenlijk is D'66 een soort LPF avant-la-lettre. De partij is opgericht met als doel bestuurlijke vernieuwingen, vergrote transparantie van de Nederlandse administratie en meer directe volksinvloed.

Eigenlijk pleegde Pim dus gewoon vet plagiaat, met z'n 'ik wil de politiek teruggeven aan de burger'-praatjes. Die verkondigde D'66 al decennia lang.
Het verschil was dat je er bij de LPF nog wat van merkte. D'66 zijn een stelletje paarse nichten die alles doen om maar bij de grote jongens te horen. Daar komt bij dat de mensen van D'66 geen principes hebben, LPF heeft die tenminste nog of je het er mee eens bent is wat anders maar ze hebben principes.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Assasin schreef op 16-04-2003 @ 18:51:
Het verschil was dat je er bij de LPF nog wat van merkte. D'66 zijn een stelletje paarse nichten die alles doen om maar bij de grote jongens te horen. Daar komt bij dat de mensen van D'66 geen principes hebben, LPF heeft die tenminste nog of je het er mee eens bent is wat anders maar ze hebben principes.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 18:04
thugz-angel
thugz-angel is offline
ik vindt ze te rechts, en daar hou ik niet zo van eigenlijk...... nee, niet echt dus...

xdelal
Oud 16-04-2003, 18:06
thugz-angel
thugz-angel is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 16-04-2003 @ 11:39:
Het is trouwens rijdt, ga maar gauw een inburgeringscursus volgen.
Whahhahahaha, ja sorry, en dan zeggen ze tegen de allochtonen dat ze Nederlands moeten leren
Oud 16-04-2003, 19:16
Atje85
Atje85 is offline
Persoonlijk liever niet vanwege hun standpunten over abortus en al die zooi

Bovendien vind ik de SGP te ver achter lopen op maatschappelijk gebied en de ChristenUnie te klein voor regeringsdeelname.

Verder zal vooral de SGP een belemmering voor de VVD zijn en t zou een 4 partijencoalitie moeten zijn die erg instabiel zou worden, dan maar liever de LPF...

Maar mijn voorkeur is D66, vooral omdat ze echt typisch democraten zijn en veel willen investeren in t onderwijs.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 20:18
Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-04-2003 @ 17:57:

Wat hebben ze zoal waargemaakt...
Oud 16-04-2003, 20:21
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Fortuynist schreef op 16-04-2003 @ 21:18:

beide niet veel
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Niets, omdat de behoefte aan bestuurlijke vernieuwingen nooit zo groot was. Dat was het nu ook niet, maar blijkbaar hadden mensen wel het gevóel dat het zo was. Pim sprong handig in dat gat, riep wat loze kreten zonder op concrete uitvoeringshandelingen in te gaan (zodra iemand praatte over wat Pims plannen gingen kosten was het 'ach hou toch op, meneer de boekhouder').

De LPF doet ineens alsof de gekozen burgemeester haar stokpaardje is, dat hebben zíj erdoor gekregen. Niet dus. Gewoon een pijl die al veel langer in de koker zat, echt niet de geestesvrucht van enig LPF-lid.

Het grote verschil LPF-D'66 is dat D'66 zich altijd aan de politieke etiquette heeft gehouden, de LPF niet waardoor er veel minder makkelijk mee te praten was. Na de dood van Pim waren de LPF-mensen iets meer voor rede vatbaar, maar nog steeds niet dat je zegt 'communicatief vaardig'.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 20:44
BARON
BARON is offline
Citaat:
Evito schreef op 16-04-2003 @ 15:05:
Het interessante is dat Feyenoord nou juist die typische rechtse houding uitstraalt. Lelijk, gemeen, onaantrekkelijk, economisch, vies.
Maar we hebben wel gewonnen vanavond! Ballonnenman, waar ben je nou??
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 20:45
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
thugz-angel schreef op 16-04-2003 @ 19:06:
Whahhahahaha, ja sorry, en dan zeggen ze tegen de allochtonen dat ze Nederlands moeten leren
Citaat:
ik vindt ze te rechts, en daar hou ik niet zo van eigenlijk...... nee, niet echt dus...
Ik denk dat jij gauw je mond moet houden over Nederlands leren... Je beheerst de spelling zelf niet eens...
Oud 16-04-2003, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 16-04-2003 @ 21:45:
Ik denk dat jij gauw je mond moet houden over Nederlands leren... Je beheerst de spelling zelf niet eens...
Ze is Koerdisch, vooroordeel bevestigend hè
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Wat dacht je van integratie met behoud van eigen cultuur? Wat boeit het nou of een allochtoon 's avonds gezellig Turkse lingo gaat zitten kijken? Als een allochtoon tijdens z'n werk/studie goed functioneert is daar toch niets op tegen? Wat moet een allochtoon nog meer dan Nederlands kunnen spreken? Je moet normen en waarden niet verwarren met cultuur, ook in Turkije/Marokko/Somalië noem maar op is het onfatsoenlijk om te stelen, het zit em gewoon in het feit dat allochtonen in achterstandswijken wonen waar andere regels gelden. Nederlanders uit achterstandswijken gedragen zich precies hetzelfde, geloof me.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 21:37
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Ik ben duidelijk voor deze formatie, zo kan men de SGP milder maken en ook komen de goede normen en waarde weer terug, en komt er weer eens echte tucht en iemand straffen doe je alleen maar uit liefde voor je mede mens
Oud 17-04-2003, 08:18
Insane Juggalo
Citaat:
Gatara schreef op 16-04-2003 @ 15:58:
Hier krijg ik toch een bittere nasmaak van. Ik hoop niet dat het je broertje om Raznatovic te doen was, maar om de club zelf.
Uhm, ben bang van niet. Denk toch dat ie een extreem uitgevallen versie van BARON is.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 08:22
Insane Juggalo
Citaat:
Assasin schreef op 16-04-2003 @ 18:51:
Vriend, waar haal je die bullshit vandaan? D '66 niet principieel? Zonder principes jarenlang strijden voor de rechten van de homoseksuelen? Voor zelfbeschikkingsrecht (euthanasie)? Voor de gekozen premier, voor het afschaffen van de politieke functie van het koningshuis. Je kakelt als een kip zonder kop de rest van de Nederlanders na.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 08:24
Insane Juggalo
Citaat:
Op het gebied van bestuurlijke vernieuwing hebben ze helaas weinig waar kunnen maken, maar zaken als homohuwelijk en euthanasie zijn er gekomen. Voor een groot deel door de invloed van D66
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 08:34
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 16-04-2003 @ 11:32:
In feite heb je gelijk. Je geloof is iets wat je in eigen kring moet houden, dat mag je niet aan een ander opdringen.

Het wordt vooral problematisch als je in een samenleving komt met heel veel conflicterende geloofjes. Zoals nu.
Geloof op zichzelf mag je natuurlijk niet aan een ander opdringen. Bij een geloof hoort echter ook een bepaalde filosofie. Dat leidt tot het nastreven van zekere waarden; voila het verband met politiek, waar ook waarden de basis (horen te) vormen voor het uit te voeren beleid.
Dat is ook het geval in een samenleving waarin verschillende geloven worden aangehangen. Scheiding van kerk en houdt ook in dat er niet een bepaald geloof overheersend aanwezig mag zijn, zodat het het beleid in z'n eentje bepalen. Het wil echter niet zeggen dat een bepaalde godsdienst niet vertegenwoordigd kan zijn in een politieke partij.
Oud 17-04-2003, 08:41
Insane Juggalo
Citaat:
*Burning water* schreef op 17-04-2003 @ 09:34:
Geloof op zichzelf mag je natuurlijk niet aan een ander opdringen. Bij een geloof hoort echter ook een bepaalde filosofie. Dat leidt tot het nastreven van zekere waarden; voila het verband met politiek, waar ook waarden de basis (horen te) vormen voor het uit te voeren beleid.
Dat is ook het geval in een samenleving waarin verschillende geloven worden aangehangen. Scheiding van kerk en houdt ook in dat er niet een bepaald geloof overheersend aanwezig mag zijn, zodat het het beleid in z'n eentje bepalen. Het wil echter niet zeggen dat een bepaalde godsdienst niet vertegenwoordigd kan zijn in een politieke partij.
Volgens mij houdt scheiding van kerk en staat in dat de geestelijkheid geen directe politieke invloed heeft.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 08:43
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 17-04-2003 @ 09:41:
Volgens mij houdt scheiding van kerk en staat in dat de geestelijkheid geen directe politieke invloed heeft.
Ja, dat denk ik ook.
Oud 17-04-2003, 08:50
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 17-04-2003 @ 09:18:
Uhm, ben bang van niet. Denk toch dat ie een extreem uitgevallen versie van BARON is.
Aj. Baron zie ik niet in 1 lijn met Arkan, hoor.

Geef je broertje eens een mep in zijn gezicht, misschien wordt ie wakker geschudt.
Oud 17-04-2003, 08:52
Insane Juggalo
Citaat:
Gatara schreef op 17-04-2003 @ 09:50:
Aj. Baron zie ik niet in 1 lijn met Arkan, hoor.

Geef je broertje eens een mep in zijn gezicht, misschien wordt ie wakker geschudt.
Ben bang van niet. Probleem is dat ie ook nog een IQ van 138 heeft en dus heel goed weet wat ie zegt en waar ie mee bezig is.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 09:01
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 17-04-2003 @ 09:52:
Ben bang van niet. Probleem is dat ie ook nog een IQ van 138 heeft en dus heel goed weet wat ie zegt en waar ie mee bezig is.
Wat zijn zijn beweegredenen?
Oud 17-04-2003, 09:01
Anne
Anne is offline
Om even bij het onderwerp te blijven...

De ChristenUnie, de andere mogelijke regeringspartner, heeft nog eens aangegeven dat de wetgeving inzake abortus en euthanasie moet veranderen wil de partij 'aanschuiven'. Datzelfde geldt voor de SGP. VVD-leider Zalm: ,,Dat ligt moeilijk bij ons.’’

Bron: Utrechts Nieuwsblad, 17 april 2003

Ik denk eigenlijk dat zo'n kabinet er niet in zit. Mocht dat wel zo zijn, dan ben ik het er niet mee eens.
Oud 17-04-2003, 09:04
Insane Juggalo
Citaat:
Gatara schreef op 17-04-2003 @ 10:01:
Wat zijn zijn beweegredenen?
Puberale gevoelens die hij ergens tegen moet uiten. Gaat zelfs naar winkelcentra om moslima's aan hun hoofddoekje te trekken etc.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 09:06
Insane Juggalo
Citaat:
Anneee schreef op 17-04-2003 @ 10:01:
Om even bij het onderwerp te blijven...

De ChristenUnie, de andere mogelijke regeringspartner, heeft nog eens aangegeven dat de wetgeving inzake abortus en euthanasie moet veranderen wil de partij 'aanschuiven'. Datzelfde geldt voor de SGP. VVD-leider Zalm: ,,Dat ligt moeilijk bij ons.’’

Bron: Utrechts Nieuwsblad, 17 april 2003

Ik denk eigenlijk dat zo'n kabinet er niet in zit. Mocht dat wel zo zijn, dan ben ik het er niet mee eens.
Idd, zo'n kabinet zal er niet komen en als het er wel komt alleen onder de voorwaarde dat Christenunie en SGP de euthanasiewet en de abortuswetgeving niet willen terugdraaien.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 09:17
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 17-04-2003 @ 10:06:
Idd, zo'n kabinet zal er niet komen en als het er wel komt alleen onder de voorwaarde dat Christenunie en SGP de euthanasiewet en de abortuswetgeving niet willen terugdraaien.
Terugdraaien zal nóóit gebeuren, daar hoef je je niet druk om te maken, maar verscherpen dat kan wel denk ik. 2x zoveel papier invullen, 2x zolang bedenktijd hebben ofzo zal het dan op neer komen. Als het nog maar kan.

Wat 'onze zoon' zei vond ik een zeer sterk punt: de SGP kan dan een beetje milder worden, onder invloed van de beschaafde partijen. Dat lijkt me helemaal niet verkeerd.

De D'66 wil ik er absoluut niet inhebben, willen zij ook niet, doen dit voor publiciteit (en geef ze eens ongelijk) en de LPF heeft teveel weerstand. Klein Christelijk heeft mijn voorkeur.
Oud 17-04-2003, 09:27
Insane Juggalo
Citaat:
meelman schreef op 17-04-2003 @ 10:17:
Terugdraaien zal nóóit gebeuren, daar hoef je je niet druk om te maken, maar verscherpen dat kan wel denk ik. 2x zoveel papier invullen, 2x zolang bedenktijd hebben ofzo zal het dan op neer komen. Als het nog maar kan.
Ik dacht dat we van dat papierwerk juist een beetje af wilden in NL?
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 09:31
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 17-04-2003 @ 10:27:
Ik dacht dat we van dat papierwerk juist een beetje af wilden in NL?
Ja, dat is zo, op heel veel terreinen, maar als het op het gebied van abortus enzo niet anders kan, dan moet het maar. Het is niet zomaar iets hoor, de dood. In zulk soort gevallen kan me dat niets schelen. Maar als ik op het gemeentetehuis sta en er zit daar zo'n doos koffie te drinken terwijl ik me kapot loop te ergeren, dan kan het me wel schelen.
Oud 17-04-2003, 09:33
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 17-04-2003 @ 10:04:
Puberale gevoelens die hij ergens tegen moet uiten. Gaat zelfs naar winkelcentra om moslima's aan hun hoofddoekje te trekken etc.
Keurt ie goed wat Arkan deed?
Oud 17-04-2003, 09:42
Insane Juggalo
Citaat:
Gatara schreef op 17-04-2003 @ 10:33:
Keurt ie goed wat Arkan deed?
Ja, dat keurt hij goed. Hij heeft het over dat Arkan en Miloseic alleen maar een stel terroristen hebben opgeruimd.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Insane Juggalo schreef op 17-04-2003 @ 10:42:
Ja, dat keurt hij goed. Hij heeft het over dat Arkan en Miloseic alleen maar een stel terroristen hebben opgeruimd.
Lekker broertje heb jij, sterkte ermee.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 09:55
Evito
Evito is offline
Citaat:
BARON schreef op 16-04-2003 @ 21:44:
Maar we hebben wel gewonnen vanavond! Ballonnenman, waar ben je nou??
Ach die zielige kutmongooltjes die met hun pik strak in de broek over het veld lopen en zich niet in kunnen houden. Die sukkel van een van Hooydonk, die loser van een Chivu. Sukkels zijn het, allemaal.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 10:54
geen punt.
geen punt. is offline
HALLO??? Kunnen jullie dit niet even uitvechten in één van de vele topics over turken, Pim Fortuyn en dergelijke??? Vooral Evito... zijn er geen beheerders die de discussie ontopic proberen te houden? Anders mag deze topic van mij ook wel gesloten worden hoor! Start anders een eigen topic (evito..)...
Oud 17-04-2003, 10:54
Martian
Martian is offline
Citaat:
Evito schreef op 17-04-2003 @ 10:55:
Ach die zielige kutmongooltjes die met hun pik strak in de broek over het veld lopen en zich niet in kunnen houden. Die sukkel van een van Hooydonk, die loser van een Chivu. Sukkels zijn het, allemaal.
Jij komt echt over als een zeer gefrustreerd mannetje.
Reageren

Regels voor berichten