Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2003, 15:04
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
GodGod SSanne waar moet het heen ..?
Advertentie
Oud 18-04-2003, 15:56
Verwijderd
Citaat:
gegennazis schreef op 17-04-2003 @ 14:23:
ik ben 110% tegen neonazis of ander laag tuig!
voor mij zijn dat soort "mensen" lager dan het vuil tussen mijn nagels...

ik vind dat je ze allemaal in zee moet jagen!
weg met die gasten!
Oud 18-04-2003, 19:38
el manuel
Avatar van el manuel
el manuel is offline
Ik vind dit echt een gaar topic. Ik heb ook een lonsdale t shirt ben ik daarom nazi? Ik ga gewoon met buitenlanders om. Paar van mijn vrienden zijn ook buitenlanders.Je kan met elk merk wel een leus bedenken dus ik vind t nogal onzin om het te verbieden.
Oud 18-04-2003, 20:00
Verwijderd
londsdale is ok
nazi's niet

klaar
Oud 18-04-2003, 20:06
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
a new nose schreef op 18-04-2003 @ 21:00:
londsdale is ok
nazi's niet

klaar
Oud 18-04-2003, 20:31
luckyleo
luckyleo is offline
Ben zeer anti-nazi's maar soms word wel iets te snel aangenomen dat iemand al een nazi, alleen al bij het dragen van bijv een Lonsdale trui. Als ik een DDR ketting van Large om doe en statig poseer, zie ik er dan ook uit als nazi?
Oud 18-04-2003, 21:39
Verwijderd
ssanne, leg eens uit: waaróm heb je een hekel aan buitenlanders?
Oud 19-04-2003, 09:08
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Citaat:
luckyleo schreef op 18-04-2003 @ 21:31:
Ben zeer anti-nazi's maar soms word wel iets te snel aangenomen dat iemand al een nazi, alleen al bij het dragen van bijv een Lonsdale trui. Als ik een DDR ketting van Large om doe en statig poseer, zie ik er dan ook uit als nazi?
ja

Nee. Het probleem is, dat Lonsdale vooral (dus NIET IEDEREEN) gedragen wordt door... pubertjes die denken dat ze wel effetjes de nationalist uit kunnen hangen. Het verschijnsel wat ik hier in m'n buurt zie (jaja: de achterhoek, daar heb je 't al ) dat meisjes rood-wit-blauwe elastiekjes gaan dragen en dat jongens van die Nederlandse vlaggetjes op hun truien gaan spelden. Allemaal leuk en aardig, maar waarom trek je dan voor de rest een merk als Lonsdale aan, wat über-Engels is?? En prima als je extreem-rechtse uitspraken doet (nouja, niet gezellig natuurlijk) maar weet dat dan ook te onderbouwen... (als je snapt wat ik bedoel: IQ van 0,1 dus)
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Oud 19-04-2003, 09:55
Verwijderd
ik vind die SSanne wel grappig.

bann haar niet, alsjeblieeeeft
Oud 19-04-2003, 10:08
Verwijderd
SSanne, ik hoop dat jij niet bent wie ik denk dat je bent.
Oud 19-04-2003, 10:14
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
en dan komt types als sanne alleen voor uit op internet. natuurlijk niet midden op de straat met de turken en surinamers erbij want dan is ze bang, want ze is pas 14. in het echte leven is ze een gewone kakker ofzo. heb ik gelijk of niet. of ben je hem al gepeert van dit topic
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Oud 19-04-2003, 18:56
UNLIMITED
UNLIMITED is offline
Ik vind het zo irritant dat mensen direct van je denken dat je neonazi bent als je bijvoorbeeld een bomberjack draagt of een lonsdale trui .. Lonsdale word ook gedragen door donkere mensen, in het begin maakten ze er zelfs reclame van.. en dat daar toen van die nazi's waren die er een racistisch merk van wouden maken is echt verrot!! maar dat wil niet zeggen dat het ook zo is!.. Je moet mensen niet op hun kleding beoordelen maar op hun gedrag vind ik!!! dus als je een groep blanken een donker iemand in elkaar ziet slaan, kan je aannemen dat het racisten zijn.. of kleine aanwijzingen als 88 enz vind ik weer niet kunnen!! Dat mag wat mij betreft verboden worden, maar lonsdale, bomberjassen of kisten staan er buiten!
Oud 19-04-2003, 20:05
Verwijderd
uiteraard staat de kleding erbuiten, maar als je meestal bovengenoemde combinatie ziet kan je in 99% van de gevallen ervanuitgaan dat het "neo-nazis" zijn.
Oud 19-04-2003, 20:55
Miss G. Fish
Avatar van Miss G. Fish
Miss G. Fish is offline
Citaat:
on the moon schreef op 17-04-2003 @ 10:26:
Er staat vandaag een bericht in de volkskrant over neonazi's en al hun 'kenmerken'. zo is er bijvoorbeeld het merk Lonsdale. doe er een bomberjack over en voilá: er staat NSDA, alleen nog een P en je hebt Hitlers NSDAP. er is inmiddels nog een kledingmerk: CoNSDAPle... (en dit is geen toeval) het merk zou afgeplakt moeten worden van de politie, maar dit helpt natuurlijk helemaal niets.
nog een kenmerk: witte schoenveters in zwarte kisten of het cijfer 88: de achtste letter van het alfabet: en je hebt Heil Hitler... en zo zijn er nog wel een heleboel te noemen.
ik vind het echt ziekelijk maar er kan niets/weinig aan worden gedaan. als er iets wordt verboden verzinnen ze wel weer iets anders.
wat vinden jullie hier nou van?

Heb je wel eens de fim AMERICAN HISTORIE X gezien? Dat is echt een geweldig goede film, die film gaat ook over Neo-Nazi's. Ik raad iedereen aan om die film eens te huren ofzo, het is boeiend van begin tot het eind, hij is mooi, dramatisch, spannend, maar vooral HARD.
__________________
*boe* schrok je?
Oud 19-04-2003, 20:58
SSanne
SSanne is offline
die film is ckrss fucking lijp..
mooiste film die k ooit gezien heb
Oud 19-04-2003, 21:03
Verwijderd
Citaat:
SSanne schreef op 19-04-2003 @ 21:58:
die film is ckrss fucking lijp..
mooiste film die k ooit gezien heb
ik zou alsik jou was maar eens Schindlers' list gaan kijken. Dát is een mooie film.
Oud 19-04-2003, 21:06
SSanne
SSanne is offline
wat doe jij nou vaag dan?
wrom zou k ergens naar gaan kijken wat jij mooi vindt?
Oud 19-04-2003, 21:10
Miss G. Fish
Avatar van Miss G. Fish
Miss G. Fish is offline
Citaat:
SSanne schreef op 19-04-2003 @ 21:58:
die film is ckrss fucking lijp..
mooiste film die k ooit gezien heb
Dat geloof ik best, ik denk alleen NIET dat ik wil weten WAAROM jij die film zo goed vind aangezien je vorige posts op dit forom. Het lijkt me dus een goed idee om te luisteren naar wat Glow tegen je zei en dat je nu maar eens lekker buiten gaat spelen.

De groeten!
__________________
*boe* schrok je?
Oud 19-04-2003, 21:11
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
SSanne schreef op 19-04-2003 @ 22:06:
wat doe jij nou vaag dan?
wrom zou k ergens naar gaan kijken wat jij mooi vindt?
omdat je als nazi toch al leert om je mening op te geven voor die van de grootste gemene deler....kun je vast oefenen
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Oud 19-04-2003, 21:46
on the moon
Avatar van on the moon
on the moon is offline
Citaat:
Black Elysium schreef op 19-04-2003 @ 21:55:
Heb je wel eens de fim AMERICAN HISTORIE X gezien? Dat is echt een geweldig goede film, die film gaat ook over Neo-Nazi's. Ik raad iedereen aan om die film eens te huren ofzo, het is boeiend van begin tot het eind, hij is mooi, dramatisch, spannend, maar vooral HARD.
ja dankje! ik wilde die film al een keer gaan kijken, maar ik ben het weer vergeten ofzo , maar wat ik me nou afvraag he, vind ssanne het nou grappig, of leerzaam, of wat? ( ja sorry, negeren lukt niet, ik begrijp het meiske niet hè)
Oud 19-04-2003, 22:51
Miss G. Fish
Avatar van Miss G. Fish
Miss G. Fish is offline
Citaat:
on the moon schreef op 19-04-2003 @ 22:46:
ja dankje! ik wilde die film al een keer gaan kijken, maar ik ben het weer vergeten ofzo , maar wat ik me nou afvraag he, vind ssanne het nou grappig, of leerzaam, of wat? ( ja sorry, negeren lukt niet, ik begrijp het meiske niet hè)
Ik denk dat die Ssanne die film niet echt doorheeft (misschien is ze nog te jong voor dat soort films ofzo), want anders zou ze er wel wat van hebben opgestoken, bijvoorbeeld dat je er helemaal niets mee opschiet om je eigen soort niet te respecteren!
Maargoed, sommige mensen hebben helaas de hersens van een koe, en van dat soort mensjes als Ssanne hoef je zoiso al niet veel van te verwachten.
__________________
*boe* schrok je?
Oud 20-04-2003, 02:15
Verwijderd
Citaat:
Black Elysium schreef op 19-04-2003 @ 21:55:
Heb je wel eens de fim AMERICAN HISTORIE X gezien? Dat is echt een geweldig goede film, die film gaat ook over Neo-Nazi's. Ik raad iedereen aan om die film eens te huren ofzo, het is boeiend van begin tot het eind, hij is mooi, dramatisch, spannend, maar vooral HARD.
EN vooral overrated.

En het is "history".
Oud 20-04-2003, 03:35
Mardrax
Mardrax is offline
tja, die types als SSanne ook he, die met zn allen VMBO doen (of mavo gedaan hebben) en extreem koel vinden staan om stoer te doen tegen hun 15-16, misschien wel 20 jarige vriendjes en vriendinnetjes met hun laat-al-die-buitenlanders-oprotten terwijl ze in hun lonsdale outfits strak van de pillen (of met last van een loopneus ofzo ) over raves heenhobbelen.

ah wat lucht dat generaliseren toch altijd weer lekker op
edit: (een kijkje bij der info laat zien dat het grootste deel nog waar is ook)

maja, weer 3 minuten van mn tijd verspild
__________________
"Inter deum et diabolum semper musica est"
Oud 20-04-2003, 10:16
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Ik heb altijd het gevoel dat neo-nazi's die de film "American History X" goed vinden of een heel slechte/selectieve perceptie hebben of te dom zijn om het echt te begrijpen...........
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Oud 20-04-2003, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 20-04-2003 @ 11:16:
Ik heb altijd het gevoel dat neo-nazi's die de film "American History X" goed vinden of een heel slechte/selectieve perceptie hebben of te dom zijn om het echt te begrijpen...........
Oud 20-04-2003, 11:25
Verwijderd
Citaat:
SSanne schreef op 18-04-2003 @ 14:53:
Nouwe ik vind jullie wel een beetje grappig, ik mag hier toch ckr wel mn eigen mening geven of niej? en ja ik ben gabber en ja ik ben nazi maar wat heeft dat er mee temaken dat ik dan meteen dom ben dan? niet alle gabbers/nazi's zijn dom... en niet elke gabber is een nazi
gabbers luisteren naar hardcore, nazi's hebbeb een hekel aan buitenlanders das nog wel een groot verschil vind ik.. en ja je kan ook net zo als ik gabber en nazi zijn!!
D'r trots voor uitkomen dat je nazi bent. En dan ook nog eens beweren dat je dan 'niet meteen dom hoeft te zijn'. Grow a brain, pak een geschiedenis boek en kijk wat die fijne stroming die je aanhangt in het verleden al heeft uitgevreten.

Verder, nee, hou alsjeblieft je bek, of doe op een minst een poging 'jouw mening' te onderbouwen. En vooral, probeer die mening maar eens overeind te houden..ongelooflijke doos.
Oud 20-04-2003, 12:07
Verwijderd
op al die gabber cu2s ontbreekt ook nooit een plaatje van american history x
Oud 20-04-2003, 12:21
Hagel
Hagel is offline
er is nog altijd een verschil tussen nazi "zijn en onderscheid maken. Ik ben gewoon trots op mijn ras en op mijn vaderland, is daar wat mis mee, waarom mag ik mezelf niet beter vinden asl een neger? omdat iedereen gelijk is? nee, niet iedereen is gelijk. Afrikanen kun je niet met ons vergelijken, als je hun civilisatie ziet van nu, dat hadden wij al bereikt in de 17 eeuw or whatsoever, tuurlijk is er onderscheid, maar dan ben je toch geen nazi.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 20-04-2003, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Narod schreef op 20-04-2003 @ 13:21:
er is nog altijd een verschil tussen nazi "zijn en onderscheid maken. Ik ben gewoon trots op mijn ras en op mijn vaderland, is daar wat mis mee, waarom mag ik mezelf niet beter vinden asl een neger? omdat iedereen gelijk is? nee, niet iedereen is gelijk. Afrikanen kun je niet met ons vergelijken, als je hun civilisatie ziet van nu, dat hadden wij al bereikt in de 17 eeuw or whatsoever, tuurlijk is er onderscheid, maar dan ben je toch geen nazi.
En gelukkig leven we niet meer in de 17de eeuw. Mislukte viking.
Oud 20-04-2003, 12:32
Verwijderd
Citaat:
a new nose schreef op 20-04-2003 @ 13:27:
En gelukkig leven we niet meer in de 17de eeuw. Mislukte viking.


(hey, dat is toch die 17e eeuw waarin we ook meteen maar hun gebieden ging kolonizeren? Omdat wij toevallig een paar uitvindingen ( buskruit, zeilschepen ) net iets eerder hadden gedaan konden we 'daar' dus als eerste zijn en d'r grondig op ene so called geciviliseerde manier d'r voor zorgen dat die 'negers' de volgende paar honderd jaar ook uberhaupt geen kans kregen om wat verder te 'civiliseren' ? )
Oud 20-04-2003, 14:20
naan
Avatar van naan
naan is offline
Citaat:
Narod schreef op 20-04-2003 @ 13:21:
er is nog altijd een verschil tussen nazi "zijn en onderscheid maken. Ik ben gewoon trots op mijn ras en op mijn vaderland, is daar wat mis mee, waarom mag ik mezelf niet beter vinden asl een neger? omdat iedereen gelijk is? nee, niet iedereen is gelijk. Afrikanen kun je niet met ons vergelijken, als je hun civilisatie ziet van nu, dat hadden wij al bereikt in de 17 eeuw or whatsoever, tuurlijk is er onderscheid, maar dan ben je toch geen nazi.
tis maar net wat je geciviliseerd noemt....
Oud 20-04-2003, 21:13
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
a new nose schreef op 20-04-2003 @ 13:27:
En gelukkig leven we niet meer in de 17de eeuw. Mislukte viking.
zwak van je, dat je ipv met argumenten komt mij een mislukte viking noemt als ik een mening geef. Het gaat hier toch om een mening, een topic is om te discusieren, niet om mensen snel mislukt te noemen omdat je voor de rest niks weet?

en dan nog...viking? hoe kom je daarbij?
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 20-04-2003, 21:18
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
biersmurfin schreef op 20-04-2003 @ 15:20:
tis maar net wat je geciviliseerd noemt....
idd...Het grootste aantal depressies bijvoorbeeld vind je toch maar in onze 'beschaving'.

@ Narod: hoe kan je nu zo trots zijn op iets waar je helemaal niets hebt voor moeten doen? Je kon evengoed een neger geweest zijn.
beetje zielig dat mensen daaruit hun trots moeten halen..
Oud 20-04-2003, 21:34
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Narod schreef op 20-04-2003 @ 22:13:
zwak van je, dat je ipv met argumenten komt mij een mislukte viking noemt als ik een mening geef. Het gaat hier toch om een mening, een topic is om te discusieren, niet om mensen snel mislukt te noemen omdat je voor de rest niks weet?

en dan nog...viking? hoe kom je daarbij?

kom jij dan ook met zinnige argumenten aan....

de afrikanen hadden namelijk ver voor onze beschaving ook maar begon al grotere beschavingen...



maar als jij aan non-argumentatie doet, dan mag a new noise dat ook...

en daar komt nog bij dat die van hem veel minder eng is...
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Oud 20-04-2003, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Narod schreef op 20-04-2003 @ 13:21:
er is nog altijd een verschil tussen nazi "zijn en onderscheid maken. Ik ben gewoon trots op mijn ras en op mijn vaderland, is daar wat mis mee, waarom mag ik mezelf niet beter vinden asl een neger? omdat iedereen gelijk is? nee, niet iedereen is gelijk. Afrikanen kun je niet met ons vergelijken, als je hun civilisatie ziet van nu, dat hadden wij al bereikt in de 17 eeuw or whatsoever, tuurlijk is er onderscheid, maar dan ben je toch geen nazi.
Je kunt niet vinden dat je beter bent dan een neger, omdat je niet zeker kunt zeggen dat je beter ben dan welke neger dan ook. Beetje domme uitspraak IMO. Er zijn duizend-en-één oorzaken aan te wijzen waarom het in Afrika slechter gaat dan hier. Het is veel te kort door de bocht om zomaar te zeggen dat elke neger dús dom is.
Oud 20-04-2003, 21:43
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
ik ben buitenlander (oke half dan)

ik ben niet tegen gabbers en londsdale, laat iedereen doen wat ze willen!

ben er wel tegen als ze de neo nazi gaan uithangen

maar de volskrant zet volgend mij een veel ste verkeerd beeld neer, niet objectief, ze willen de gabber voor slecht uitmaken terwijl ze dit meestal niet zijn, de media is een hipocriete bende
__________________
Kom maar op!
Oud 20-04-2003, 22:18
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-04-2003 @ 22:41:
Er zijn duizend-en-één oorzaken aan te wijzen waarom het in Afrika slechter gaat dan hier. Het is veel te kort door de bocht om zomaar te zeggen dat elke neger dús dom is.
Inderdaad... Eén van de redenen waarom het in afrika slecht gaat, is onder meer onze vuile kolonialisatie waarmee we geld konden verdienen op de rug van de 'zwartjes' want zo noemden we ze, om zo onze economie draaiende te houden.
En als de afrikaanse landen zelfstandig werden, werden ze volledig aan hun lot overgelaten; ze mochten wel leningen aangaan bij het Westen oh dankjewel, maar kwamen op den duur in onbetaalbare schulden terecht omdat ze het westen niet konden terugbetalen. Mooi zo, en daar ben jij (narod) trots op?

(Vergeet trouwens niet dat Mesopotamië en Eqypte allang grote beschavingen waren toen wij hier nog als primitievelingen rondhobberden. Dus je ubermensch-theorie is maar zielig.)
Oud 20-04-2003, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Narod schreef op 20-04-2003 @ 13:21:
E r is nog altijd een verschil tussen nazi zijn en onderscheid maken. Ik ben gewoon trots op mijn ras en op mijn vaderland, is daar wat mis mee, waarom mag ik mezelf niet beter vinden dan een neger? Omdat iedereen gelijk is? Nee, niet iedereen is gelijk. Afrikanen kun je niet met ons vergelijken, als je hun civilisatie ziet van nu, dat hadden wij al bereikt in de zeventiende (getallen onder de honderd graag volledig uitschrijven) eeuw of zo (foei, geen Engels gebruiken als je je op dezelfde manier in het Nederlands kunt uitdrukken), tuurlijk is er onderscheid, maar dan ben je toch geen nazi?
Hebben jullie momenteel geen grotere hekel aan moslims? De voornaamste ontwikkelaars van de wis- en sterrenkunde, de grondleggers van de geneeskunde.
En Chinezen: de uitvinders van heel wat zaken, bijv. papier en buskruit.
De Azteken en Inca's hadden een beschaving waarvan de Westerse beschaving nog het één en ander had kunnen leren. De steden van de Azteken waren een prachtbeeld van stedenbouwkunde, voor de Inca's geldt hetzelfde. En wat hebben de westerlingen en vervolgens mee gedaan? Ze hebben een ordinaire genocide gepleegd op de indianen en de gehele cultuur verwoest.
Het voorbeeld van de Afrikaanse culturen is al gegeven, evenals de redenen voor de slechte situatie in Afrika.
De ontwikkeling van beschavingen is bovendien sterk geografisch bepaald, je kan je voorstellen dat op vruchtbare landbouwgronden zorgen voor een eenvoudigere ontwikkeling dan droge woestijngebieden, of juist ijskoude gebieden.
Ik moet je gelijk geven wat betreft je uitspraak dat niet iedereen gelijk is. Natuurlijk is niet iedereen gelijk, ieder mens is anders. Maar iedereen is wel gelijkwaardig, dat wil zeggen dat je ieder mens met respect en waardigheid moet behandelen.
Overigens, waarom ben je zo trots op je land? Ik ben altijd trots geweest op Nederland omdat het zo'n tolerant land was, maar daar merk ik de laatste tijd nog maar weinig van. Als je trots bent op je land moet je trouwens wel je taal goed spreken. Ik heb je taalfouten (spelling en interpunctie) maar even verbeterd. Normaal gesproken interesseert me dat niet zo, maar van iemand die claimt trots te zijn op haar land verwacht ik toch wel een goede kennis van de Nederlandse taal.
P.s: gefeliciteerd met je verjaardag.

Laatst gewijzigd op 20-04-2003 om 23:04.
Oud 20-04-2003, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 21-04-2003 @ 00:02:
"betoog"

Niemand had dit beter kunnen verwoorden
Oud 21-04-2003, 00:45
Verwijderd
Citaat:
Narod schreef op 20-04-2003 @ 22:13:
zwak van je, dat je ipv met argumenten komt mij een mislukte viking noemt als ik een mening geef. Het gaat hier toch om een mening, een topic is om te discusieren, niet om mensen snel mislukt te noemen omdat je voor de rest niks weet?

en dan nog...viking? hoe kom je daarbij?
Ok dan zal ik het even beargumenteren, je bent een viking omdat je het smegma van je vader drinkt.
Oud 21-04-2003, 01:26
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
haha. prachtig altijd hoe achterlijke mensen worden onderuit gehaald om vervolgens met nog achterlijke argumenten te komen.

@new nose. haha geweldig zo zou ik ook reageren
Oud 21-04-2003, 09:38
on the moon
Avatar van on the moon
on the moon is offline
Citaat:
Tha#1ChiLL schreef op 20-04-2003 @ 22:43:
ik ben buitenlander (oke half dan)

ik ben niet tegen gabbers en londsdale, laat iedereen doen wat ze willen!

ben er wel tegen als ze de neo nazi gaan uithangen

maar de volskrant zet volgend mij een veel ste verkeerd beeld neer, niet objectief, ze willen de gabber voor slecht uitmaken terwijl ze dit meestal niet zijn, de media is een hipocriete bende
nee. het stuk ging namelijk niet over gabbers, maar over neonazi's. heel veel gabbers voelen zich snel aangesproken omdat ze vaak worden aangekeken als neonazi's omdat die het zelfde soort kleding aan kunnen hebben. ik vind het heel verkeerd dat dat gebeurd, en ook jammer. want Lonsdale heeft bijvoorbeeld nooit de bedoeling gehad om het een rasistisch uiterlijk te geven.
Oud 21-04-2003, 09:45
Hagel
Hagel is offline
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 21-04-2003, 09:50
meisjekim
Avatar van meisjekim
meisjekim is offline
Zolang die neo's alleen zichzelf ermee lastig vallen vind ik het best hoor. Maar mochten ze ooit nog een keer een "optocht" gaan houden hier in limburg dan ga ik toch een flink potje op ze schelden.. Die mensen zijn zo dom, "nee hoor er zijn helemaal niet zoveel mensen vermoord in de tweede wereldoorlog". Kom op zeg.
__________________
meisje kim
Oud 21-04-2003, 10:07
PieterB
Avatar van PieterB
PieterB is offline
ten eerste, het merk Lonsdale wordt vooral door de media gebombadeerd als Nazi merk... in de hardcore scene (en ik spreek even voor de punk hardcore) zijn er zoveel gasten met lonsdale aan.. Er zijn extr(lame)eem rechtse skins met lonsdale, maar die zijn verre weg in de minderheid...

stel je voor, dat het bij neo nazis over 2 jaar in is om diesel te dragen... hoe denken jullie er dan over?

verder moet je het gevaar van neo nazis nooit onderschatten, als je naar het verleden kijkt MAG je dat nog niet eens doen...
Vooral in deze tijd zijn een hoop jongeren verdomd gemakkelijk te beinvloeden (kijk maar naar dat LPF gedoe (en nee, ik associeer LPF en pim niet met neo nazis)
__________________
Can’t live in yesterday!
Oud 21-04-2003, 10:20
Verwijderd
Citaat:
servatia schreef op 21-04-2003 @ 10:50:
Zolang die neo's alleen zichzelf ermee lastig vallen vind ik het best hoor. Maar mochten ze ooit nog een keer een "optocht" gaan houden hier in limburg dan ga ik toch een flink potje op ze schelden.. Die mensen zijn zo dom, "nee hoor er zijn helemaal niet zoveel mensen vermoord in de tweede wereldoorlog". Kom op zeg.
Ach, ik denk zelfs dat schelden nog teveel moeite is. Als je dan iets wilt doen, doe dan iets waar ze direct en fysiek nadeel van hebben, zoals met poep gooien.
Oud 21-04-2003, 10:21
meisjekim
Avatar van meisjekim
meisjekim is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-04-2003 @ 11:20:
Ach, ik denk zelfs dat schelden nog teveel moeite is. Als je dan iets wilt doen, doe dan iets waar ze direct en fysiek nadeel van hebben, zoals met poep gooien.
dat is een goed idee. Dan is zo'n mestwagen met zo'n spuiter best handig..
__________________
meisje kim
Oud 21-04-2003, 10:22
Verwijderd
Citaat:
servatia schreef op 21-04-2003 @ 11:21:
dat is een goed idee. Dan is zo'n mestwagen met zo'n spuiter best handig..
Helaas ging de demonstratie in Apeldoorn (redelijk dicht in de buurt) van de NVU op het laatste moment niet door. Ik had wel zin in wat old-fashioned straattheater.
Oud 21-04-2003, 10:26
meisjekim
Avatar van meisjekim
meisjekim is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-04-2003 @ 11:22:
Helaas ging de demonstratie in Apeldoorn (redelijk dicht in de buurt) van de NVU op het laatste moment niet door. Ik had wel zin in wat old-fashioned straattheater.
We zouden ze es een dagje naar een concentratie kamp moeten sturen.. (inclusief soldaten etc) kijken hoe neo ze dan nog zijn.
__________________
meisje kim
Oud 21-04-2003, 10:39
attrib
Avatar van attrib
attrib is offline
Citaat:
servatia schreef op 21-04-2003 @ 11:21:
dat is een goed idee. Dan is zo'n mestwagen met zo'n spuiter best handig..

Dixie toiletten gooien (of inhoud daarvan), veel beter
schijt van hun eigen ras, kan niet beter
__________________
Subba Subba!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Salafisme rukt op. AIVD en Kamer bezorgd. Terecht?
Gatara
156 09-10-2007 14:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Moet lonsdale verboden worden op scholen?
x-Jola-x
199 24-05-2004 22:53
Muziek leden duitse neo-nazigroep veroordeeld
ridderke
154 23-02-2004 22:48
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap nazi's spelen stoeprandscene (American History X) na *SHOCK*
damaetas
148 09-06-2003 00:10
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Neonazi's willen vechten voor Saddam
Suqeunse
40 04-03-2003 18:41
De Kantine De vogeltjes in het vogelnestje zijn dood
Sister Bliz
144 16-05-2002 21:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33.