Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
liefs+zoen niki |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als je daadwerkelijk geïnteresseerd bent in mijn présence, dan verwijs ik je gaarne door naar mijn fotoboekpagina.
Laatst gewijzigd op 23-04-2003 om 13:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Leuke foto's ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoewel ik er nu minder sneaky uit zie, ben ik het nog steeds - wees niet bang!
||
Citaat:
*probeert te temmen* Ik kan op vrijdag of in het weekend even langsrijden. Ik ben tot volgende week niet meer op het internet, ik bel je op donderdagavond even.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
je ziet er niet slecht uit. Slik je ook? Toedels. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
is het ook mogelijk om die arm weg te halen? Kwam je net terug van de hockey? Zelf hockey ik ook in Heren 1, met een stel andere kameraden. Misschien kom ik je nog eens tegen. Toedels. Postscriptum; Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
PS: ik verveel me... dus zit ik maar eens wat te zeiken... moet eigenlijk studeren... ![]()
Laatst gewijzigd op 25-04-2003 om 16:31. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ehm...
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
we hoeven elkaar niet te gaan beledigen. Het niveau van mijn post is discussieerbaar, maar dat is geen reden om met een zogenaamde 'ban' te dreigen, en een ander fictief persoon erbij te halen. Ik voel me ook niet niet geneigd om me bij mijn uitlatingen een blad voor de mond te nemen. Die jongen moet gewoon weten dat hij er naar mijn idee lelijk uitziet. Toedels. |
![]() |
||
Citaat:
Naar aanleiding van uw posts moet ik maar aannemen dat u het verschil tussen de geslachten nog niet weet. Tevens moet ik u erop attenderen dat u de betekenis van de letter M naast mijn ondertitel en leeftijd eens wat beter moet interpreteren. Tuurlijk heeft u als persoon de vrijheid om iemand lelijk te vinden. Echter in deze kunt u desbetreffende persoon misschien wel beperken in zijn vrijheid. Hetgeen betekent dat u in beginsel zich asociaal gedraagt. U houd namelijk geen rekening met het vrijheidsgevoel van een ander. Hopende u bij een ander beeld van de wereld gegeven te hebben verblijf. Met liberale groet.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |