![]() |
||
Citaat:
verder zo groot is ie toch niet? ik bedoel, ik denk niet dat ik een kleintje heb, maar ik heb toch ook geen grote? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vergelijkend warenonderzoek, wat de consumentenbond altijd doet? Dan hoef je zelf niet allerlei wasmachines uit te proberen. Ga je meteen voor de beste koop. Slik. Het kon erger hoor. Ik heb wel raardere exemplaren in me...ik zeg al niks meer.
||
Citaat:
![]() als je innerlijk zo goed is als je uiterlijk......* (*=zeer positief)
||
Citaat:
Dan vind je jezelf blijkbaar geen ruk waard ofzo? ![]() Als je een vriend hebt, ga je toch ook niet met andere jongens neuken? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Driewerf lol!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
"mammie mammie wat is dat!" ![]() Ik lig trouwens niet nakend op een strand; ik heb een zwembroek aan. En het witte spul op mijn gezicht is dan zonnebrand olie en geen sperma. ![]() .. omg de waterbeddenconcurrent heeft een nieuwe reclame. .. |
![]() |
||
Citaat:
De waterbeddenconcurrent is de meest irritante reclame ever. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ps je vergeet de _ erbij te vermelden ![]()
Laatst gewijzigd op 23-04-2003 om 00:36. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
mooi ![]() |
![]() |
|
ik heb nog een bewerkte van m,n vriendin
![]() is best wel sexy ,, de orginele houd ik voor mijzelf ,, deze mogen jullie wel zien ![]() http://home.wanadoo.nl/erolips/mirjam.jpg ikzelf ben niet zo sexy ,, ik zoek nog wel even naar een gepaste foto ![]() Laatst gewijzigd op 23-04-2003 om 10:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar slaat dát nou weer op? Je weet best dat je niet mag chatten en je weet ook best dat ik niets kan veranderen aan de PM's. Kopieer ze maar naar word ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je goed kijkt staat er ook nog 'buik' op geschreven.... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De cumshotpic was al tijden een dolletje, en niet bedoeld als estetisch verantwoorde foto. Gewoon het allerergste wat ik kon bedenken, qua shock. Daar is Evito dus weer ver overheen gegaan! En Sarah is een mooie meid, dus dat is nogal makkelijk.
||
![]() |
Citaat:
Goed zo, echte mannen dragen boxers. En wat ben je nog schattig smalletjes...
||
Citaat:
En Sarah is een mooie dame idd, maar wat is daar makkelijk aan?Die foto's zijn toch gewoon smaakvol? Heeft niks te maken met iemands uiterlijk.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Lang, dun en lekker hoor. Ja, ik vind dat schattig. Kijk op Evito's pic maar eens naar wat er achter de staafmixer zit: dat dunne polsje. Wat cute!( hij wil vast niet cute zijn, gna) Maar jullie zijn pas 18, jullie groeien nog. Pas op zijn 25 ste was mijn vriend uitgegroeid in de breedte, qua botten. Dat scheelt twee kledingmaten. Toen was-ie pas een man.
||
![]() |
Citaat:
Ik heb ze een maand gewaarschuwd, maar ze bleven zeuren. Ze moesten en ze zouden 'm zien. Geintje, moet kunnen hoor. Ik lijk er op een of andere manier niet eens op mezelf, als jullie me op straat tegenkomen loop je me straal voorbij. Komt door de groothoeklens op 30 centimeter.
||
![]() |
Citaat:
Hulde aan de brave borst. En dan hoeft-ie helemaal niet breed te zijn. Niet iedereen vindt brede behaarde mannenborsten mooi. Dunne polsjes is liev!Dat er net een horloge op past, dat is zooo kjoet!
||
![]() |
Citaat:
Het is hier geen miss verkiezing, zoals al die andere fototopics, waar ze mekaar gaan lopen afbranden.
|
|