![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Echt alleen van die patserige players lopen daarin zo'n beetje ![]() Of Jim look a likes : \ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jahk een man in een string is een gaylord man |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zoals ik al zei, ik vind dat zo stom joh patsen ![]() |
![]() |
|
Hm...aangezien ik mager ben
![]() ![]() Wat me opvalt aan alle bovenstaande reacties: Het verschilt heel erg per vrouw/meid/dame/whatever wat jullie mooi vinden. Maar bedankt...ben wel wat wijzer geworden. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Neem je vriendin mee en laat haar beslissen!
||
![]() |
Citaat:
![]() ik kwam thuis met: Een strak wit shirtje met korte mouwen en een leren veter op de borst die het boeltje bij elkaar moet houden. Een blauw shirtje zonder mouwen een gave donkerblauwe spijkerbroek.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
We hebben het nu vooral over kleding maar welke styl vinden jullie dan aantrekkelijk/sexy
Als je het bevoorbeeld hebt over: Gabber(en dan niet met een trainingspak ofzo maar gewoon hoe ze er nu uitzien..),skin,alto,skater,punker,gothic,breezer(slet)(boy), kakker euh nog......?naja kweeni maar welke styl vinden jullie er over het algemeen aantrekkelijk uitzien of juist niet....
||
Citaat:
kijk maar uit voor vogelpest. kippeborstje :b
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gabber: Nee, ik hou niet van kaalheid en agressieve blikken (en ze dragen nu toch nog steeds trainingspakken? Die in Enschede iig...) Skinhead: Nee, ik hou niet van kaalheid en agressieve blikken, en ook niet van rood-wit-blauwe bandjes Alto: Kan leuk staan, niet sexy Skater: Broeken niet sexy doch lomp, bovenkleding (tanktops ![]() Punker: Kan leuk staan, niet sexy Gothic: Kan mooi zijn, niet sexy Breezer: ieuw! Kakker: Neeeheee *rent weg* Zodra je het toonbeeld van zo'n groepje bent, zie je er al niet sexy uit... iemand die sexy gekleed is, valt vaak wel in een groepje te zetten, maar is nooit het stereotype daarvan. |
![]() |
|
![]() |
Gabber: Neuh.
Skinhead: Kan wel mooi zijn. Alto: Neuh. Skater: Neuh. Punker: Kan mooi zijn. Gothic: Kan mooi zijn. Breezer: Never!!! Kakker: Neeeeever!!!!! Geef mij maar gewoon een lekkere metal-gast in een mooie, vrij strak vallende spijkerbroek of leren broek. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 12-05-2003 om 15:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Jij snapt 'm! Gabber: die mensen snappen zelf niet hoe lelijk ze zijn. Skinhead: Nee, sorry, niet echt wat. Alto: Kan ermee door. Skater: Idem. Je kunt het ook overdrijven trouwens, maar meestal zijn skaters wel leuk. Punker: Mwaoh. Gothic: Erg mooi, tenminste als ze een beetje goede smaak hebben, zo gauw het in de richting van metal gaat, ben je mij kwijt. Breezer: vind ik persoonlijk nogal homo. De meeste jongens kun je zien dat ze hun best hebben gedaan op hun kleding. ![]() Kakker: Iewl iewl iewl. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #116 Verwijderd | 500 | 05-05-2011 08:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #23!!! Daantje_0705 | 479 | 13-08-2004 11:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |
Muziek |
Dryathon Verwijderd | 317 | 16-05-2003 14:56 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |