Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Je MOET een tattoo? GEWELDIG, dan hoef je er niet voor te betalen! Hmmm, kiezen wordt lastig.... het wordt:
OF een zwarte tribal, van schouderblad tot schouderblad, en dan in een steeds spitser wordende V-vorm naar m'n onderrug. OF een full-color draak, beginnende met de staart op m'n enkel, helemaal omhoogkronkelend totdat z'n kop en klauwen over m'n schouders rusten. OF een full-color Yakuza tattoo, m'n hele torso, m'n bovenbenen en de helft ongeveer van m'n bovenarm. Waarschijnlijk een draak (macht) een Koi karper (wilskracht) een tijger (kracht) of anders een Samurai. Tattoos zijn geweldig, maar dan moet je het wel goed doen ook. Ik wordt niet goed van die mode-tattoos die IEDEREEN tegenwoordig laat zetten. Fuck die chinese tekentjes. Fuck doodshoofdjes/hartjes/dolfijntjes/alle schattige en onzinnige dingen. Fuck alles dat klein is, Fuck alle random tattoos; verschillende tattoos op je lijf die geen enkele samenhang vertonen... doe het goed. maak er een kunstwerk van, of laat het, want het ziet er niet uit!
|
heb er al eentje. Een tribal onderaan m'n rug, boven m'n kontje
![]() ![]() Of een zonnetje op m'n heup, net boven m'n bot, richting venusheuvel. ![]() Of deze zonder de tekens en in kleur: ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou PRACHTIG : \ ik kan me wel mooiere quotes verzinnen : \ iig ![]() Zaterdag misschien een tribal op m'n schouder |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
ARTistiek |
Tattoo SupahhSannie | 22 | 16-05-2004 16:56 | |
Lifestyle |
wie heeft er hier een tatto, waar en wat voor een? steentje | 266 | 11-04-2004 11:00 | |
Lifestyle |
Tattoo..!! Arun | 151 | 12-05-2003 13:09 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |