| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Coldplay - For you, Shiver, Trouble, The Scientist (ennogveel meer
)Green Lizard - Autumn Kate Bush - Wuthering Heights KoRn - Clown,Faget Marilyn Manson - The Beautiful People The White Stripes - Seven Nation Army e.a. Chemical Brothers - Dig Your Own Hole Euhh..zowiets denkk
|
|
|
|
Ik heb nu al zo'n vijf keer achter elkaar My Girl van Nirvana geluisterd, maar dat komt omdat t me doet denken aan een onwijs lekker ding dat t woensdag voor me gezongen heeft
Als t echt een liedje van dit moment moet zijn ga ik denk ik ook voor Seven Nation Army...
|
|
|
|
Genesis - Follow you, follow me
Underworld - Born Slippy Lifehouse - Somewhere in between Lifehouse - Only one Live - They stood up for love (the acoustic sessions) Toploader - Achilles Heel Savage Garden - The lover after me Oasis - Live forever Laatst gewijzigd op 25-05-2003 om 17:04. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Bennie Benassi: satisfaction....
(woei ik vind hem vet, en dat is vreemd want ik hou eigelijk nietzo van techno, alleen als ik gek ben in m'n hoofd en zin heb om te dansen The Beatles: Sexy Sadie (doet me denken aan iemand Allanis Morisette: You Oughta Know. (hmm heerlijk om mee te zingen als ik boos ben op m'n ex-(sukkel)vriendje) Skik: Ik Wil Weg Creedence Clearwater Revival: I Put A Spell On You (Suzie Q is ook wel leuk) Led Zeppelin: Whole Lotta Love (=sexy) owja en dat nieuwe liedje van de Sugababes: Shape vind ik ook wel mooi maar niet dat ik het elke dag luister doei LIKJE van mij
|
|
|
|
(grabbelt in de hoge hoed en haalt eruit)
The Rolling Stones - Time Is On My Side Tori Amos - Leather Bob Dylan - Shelter For The Storm The Stone Roses - I Wanna Be Adored Nina Simone - My Baby Just Cares For Me Nick Drake - River Man Jeff Buckley - Satisfied Mind Fela Kuti - Zombie Funkadelic - Maggot Brain
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 21:32 | |
| Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 15:36 | |
| Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 22:45 | |
| Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 15:45 | |
| Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 14:30 | |
| ARTistiek |
[Verhaal] Een verhaal Verwijderd | 10 | 19-09-2002 19:57 | |