Advertentie | |
|
![]() |
|
Coldplay - For you, Shiver, Trouble, The Scientist (ennogveel meer
![]() Green Lizard - Autumn Kate Bush - Wuthering Heights KoRn - Clown,Faget Marilyn Manson - The Beautiful People The White Stripes - Seven Nation Army e.a. Chemical Brothers - Dig Your Own Hole Euhh..zowiets denkk ![]()
|
Ik heb nu al zo'n vijf keer achter elkaar My Girl van Nirvana geluisterd, maar dat komt omdat t me doet denken aan een onwijs lekker ding dat t woensdag voor me gezongen heeft
![]() Als t echt een liedje van dit moment moet zijn ga ik denk ik ook voor Seven Nation Army...
|
![]() |
Genesis - Follow you, follow me
Underworld - Born Slippy Lifehouse - Somewhere in between ![]() Lifehouse - Only one ![]() Live - They stood up for love (the acoustic sessions) Toploader - Achilles Heel Savage Garden - The lover after me Oasis - Live forever Laatst gewijzigd op 25-05-2003 om 16:04. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Bennie Benassi: satisfaction....
(woei ik vind hem vet, en dat is vreemd want ik hou eigelijk nietzo van techno, alleen als ik gek ben in m'n hoofd en zin heb om te dansen ![]() The Beatles: Sexy Sadie (doet me denken aan iemand ![]() Allanis Morisette: You Oughta Know. (hmm heerlijk om mee te zingen als ik boos ben op m'n ex-(sukkel)vriendje) Skik: Ik Wil Weg Creedence Clearwater Revival: I Put A Spell On You (Suzie Q is ook wel leuk) Led Zeppelin: Whole Lotta Love (=sexy) owja en dat nieuwe liedje van de Sugababes: Shape vind ik ook wel mooi maar niet dat ik het elke dag luister doei LIKJE van mij
|
(grabbelt in de hoge hoed en haalt eruit)
The Rolling Stones - Time Is On My Side Tori Amos - Leather Bob Dylan - Shelter For The Storm The Stone Roses - I Wanna Be Adored Nina Simone - My Baby Just Cares For Me Nick Drake - River Man Jeff Buckley - Satisfied Mind Fela Kuti - Zombie Funkadelic - Maggot Brain
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
ARTistiek |
[Verhaal] Een verhaal Verwijderd | 10 | 19-09-2002 18:57 |