Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
SCENE 1, EXO'S BEDROOM EXO'S VRIENDIN, ZO GEIL ALS BOTER: 'godverdomme exo je presteert de laatste tijd helemaal niks meer, ik dacht al dat ik het summum van onbedrevedigbaarheid had bereikt, maar de laatste weken is het helemaal prut, ik geef je nog 1 kans om het goed te maken dus trek onmiddelijk je broek uit!!!!!' EXO: uhh ja uh... hmm zeg, heb je gister nog transformers gekeken? VRIENDIN: ik wacht... EXO: we kunnen toch ook gewoon praten? VRIENDIN: wtf? EXO: uh ja ik heb zoiets afgesproken meteen paar d00ds op 't forum.. VRIENDIN GAAT ERVAN DOOR EN DOET HET HARD DIEP EN ANAAL MET DE BUURMAN... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dudes helemaal niet klaarkomen vind ik ![]() ![]() niet nu niet neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee plies?
||
Citaat:
Mijn rechter(uiterst gespierde)arm. Die zegt 'kom jongen, we gaan weer' ik: nee eehm, niet 'Kom jongen, lekker trainen, lekker morgen spierballen laten zien' ik: nee eem, vanavond niet arm arm:'WAT?' ik ![]() arm:'OOk al begon je een bloemenzaak met schijt erin, dat maatk me niet uit! fuck die dryaklon' 'dryathon' arm weg. zo hebben we allemaal onze excuses
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
er komt niemadn met zijn mond in de buurt van een piemel.
||
Citaat:
![]()
|
STEVE ZIJN EXCUUS
Het is op een donderdagavond plaatselijke kroeg Komt een of ander plaatselijk sletje op steve af 'Hallo' Steve knikt (gewoonweg te lui om te praten) 'zeg eeh zin om met me mee naar huis te gaan?' Steve knikt Thuis: Kleed ze zich uit 'zullen we neuken?' Steve wil knikken, maar dan: Dryathon! 'Nee eehm sorry, ik kan eehm , nou weeet je' "wat is er?' vraagt het meisje 'NOu eehm ik kan niet eehm, niet geen sex, eehm niet klaarkomen vandaag, want het is eehm nou het ligt eeh' 'BROEK uit ik ga je pijpen!' 'Nee doe dat nou niet, daar komen alleen maar nare dingen van en eehm' ze trekt zijn broek naar beneden, steve schrikt, rent keihard weg gillend' AAAAARGHHH IT BURNS IT BURNS IT BURNS'. komt ie even later exo en Mij tegen: 'AARGHHH' verteld het verhaal exo en friso: 'maar je zit er nog wel in' NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF A DRYATHLON
||
Citaat:
jij?? ![]() ![]() gafe p00p jongen
|
Ik ga zo een jenna jameson filmpje downen
me zalig rukken en dan.. -niet hopen op ochtendstijfjes -Geen natte dromen -wezens van andere geslacht 'nee' verkopen ![]() -Poepen zonder te rukken (gewoonte geworden om eeh ![]() Natte dromen trouwens-dan heb je ook pech
|
|