Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bestaan er trouwens ook sphynx-honden?
|
![]() |
Ik heb een hele lieve labrador (Ayla)... ze is alleen al 10.. het lijkt me echt kut als ik 's morgens beneden komt en ze komt me nie meer begroeten.. ik vertelde vroeger ook al m'n geheimen en problemen aan d'r, haha...
![]() Heb wel een foto maar weet niet hoe ik m erop moet zetten, haha
Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 18:38. |
![]() |
|
ik heb een Golden Retriever van 10 jaar (Chip) goudblond (al word ie nu wit van ouderdom
![]() ![]() ![]() I Loooooooooove my doggies!!! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wij hebben een Beagle en die zijn echt super schattig, maar wel heel erg druk!
![]() ![]() ![]() [IMG] http://images.google.nl/images?q=tbn:kRr4Lk_KWDgC:www.dogtimes.com.br/imagens/max-beagle.jpg [/IMG] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dobermanns zijn de aller aller aller liefste en coolste en meest geweldige en mooie honden ever!! ![]() *mn oom had er een die bang was voor een pekineesje die naar hem blafte ![]() ![]() ![]() Snoop Dogg ook? ik weet wel dat Bow Wow en JD in een Rotweiller en een Dobermann veranderden en dat George Michael, N Sync en Sophie Ellis Bexter ook dobermanns in de clip hadden... (en DMX vast ook wel een keer ![]() welke clip bedoel je dan ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Flora & Fauna |
Stelling sterilisatie/castratie Volk | 7 | 25-09-2010 22:55 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Lifestyle |
honden-lifestyle crook | 6 | 02-07-2005 12:24 | |
Verhalen & Gedichten |
De wedstrijd: stem hier op je favoriete gedicht! xineof | 49 | 18-05-2004 16:06 | |
Flora & Fauna |
Voor het eerst een hond kopen.......advies ?!?!? G.T.C. | 29 | 11-03-2003 18:41 |