Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2002, 16:05
Klaine Je
Klaine Je is offline
ik weet niet wat een leuke jongen vandaag aan heeft want hij zit voor 10 dagen met school in Rome en ik mis hem verschrikkelijk
__________________
*how can hell be any worse when life alone is such a curse?*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2002, 16:05
xsten
Avatar van xsten
xsten is offline
Mijn beschrijving is trouwens:

*mooi overhemd
*lamswollen v-hals trui of rugbyshirt (merken noemen lijkt me overbodig )
*versleten lichte spijker G-star broek of gewoon een mooie rl, gant of dockers broek
*ruitjesokken
*bootschoentjes, lumberjacks, timbs
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 16:06
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
xsten schreef:

(merken noemen lijkt me overbodig )
HOezo je wete maar nooit misschien doet hij wel eens gek
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 16:24
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
volgens mij ben ik niet echt kieskeurig.. maar ik kwam er laatst achter dat mijn ogen onbewust langer blijven hangen op meisjes die voldoen aan de beschrijving:
donkere broek.. donkerblauw of zwart
wit/blauw gestreept of geruit blousje.. waarbij het me in tegenstelling tot veel mensen hier een rotzorg zal zijn of er toevallig een paardje op haar borst hangt
donkerbruin of zwart haar
niet te mager, een studente mag best een subtiel bierbuikje hebben
en een lief glimlachje
hmm..
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 16:30
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Li schreef:


je staat toch in de mijne??

Maarre zo'n stijl als S vind ik ook nog wel mooi voor een jongen
Waha. Thnx. Jouwe ook .
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 17:13
Guineverea_witch
Guineverea_witch is offline
ehm een karl kani geval
__________________
And ye harm none, do what ye will
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 17:16
LiViNg EnD
Avatar van LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
Een wijde skatebroek met een kewlig bandshirtje van een 1 of ander punk / metal bandje

en hij heeft veel sieraden, armbanden en halsbanden ensoww om... en z'n haar staat rechtop en nu heb ik de jongen die ik opt moment leuwk vind beschreven (qua uiterlijk dan)
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 18:35
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:


Is goed hoor Esje, jij bent ook zoooooooo uniek

Ghihi
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 18:35
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
xsten schreef:


Haha, vrij grappig Esmée, dat is nou precies de beschrijving van mijn broertje.....
Dan heb jij een leuk broertje
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 18:54
Alet
Alet is offline
Tom zegt:
Ik draag timberland bootschoenen, dan witte broek replay, en dan witte overhemd tommy en dan bruine polo met lange mouwen van lacoste
Alette zegt:




Laatst gewijzigd op 12-04-2002 om 18:58.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 18:24
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Zeg heren van de 'kak'clan wat zijn jullie enorm a-creatief bezig zeg...wat een standaard outfits daar zie je mij dus niet in lopen...bleeh
*kuch*, maakt Es er op attent dat de dames van de 'kak'clan ook niet echt creatief zijn qua verzinnen van le(kkere)-uke kleding/boys.

*Samenvatting, blonde lokken - Timberlands *
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 18:30
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:


*kuch*, maakt Es er op attent dat de dames van de 'kak'clan ook niet echt creatief zijn qua verzinnen van le(kkere)-uke kleding/boys.

*Samenvatting, blonde lokken - Timberlands *
Tja kan t ook nie helpen die jongens zijn gewoon mooi
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 18:32
Alet
Alet is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:


*kuch*, maakt Es er op attent dat de dames van de 'kak'clan ook niet echt creatief zijn qua verzinnen van le(kkere)-uke kleding/boys.

*Samenvatting, blonde lokken - Timberlands *
Mag ook best bruine lokken zijn...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 18:33
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Alet schreef:
Mag ook best bruine lokken zijn...
Mee eens
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 18:35
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Alet schreef:


Mag ook best bruine lokken zijn...
Hehe nah vooruit
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 18:35
red violin
red violin is offline
Het leukste vind ik als een jongen leuk weet te varieren met verschillende merken op een aparte, maar toch nette manier ofzo. Of merken zoals Mambo/GSUS/SYMMERSTYLE als het niet te alternatief is, of merken als TH/D.E.P.T/RL/Gant als het niet te netjes/zakelijk is.

ietsje wijde broek (TH of iets anders).

Niet te serieuze schoenen:
All Stars, Campers, Mexx

Ruitjesblouse/Capuchontrui/Vest is wel ok voor erop.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 15:24
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
maar schreef:
Wat zou 'een leuke jongen'/ 'een leuk meisje' vandaag dragen?

nix, hehe

ff sereneus: zoals alle andere dagen; een lekkere wijde skatebroek met een leuke blouse (hawaii print enzo ook allemaal o.k.) of een wijde trui, merken geef ik nix om
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:32
tinkelbel
tinkelbel is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Laat ik ook ff meedoen dan
Dus zeg maar beetje versleten spijkerbroek, overhemd en Timberlandtrui of zo (met capuchon)/ rugbyshirt erover, met gele Timbies en niet te vergeten het kralenkettinkje! En evt een petje. En mooie blonde halflange lokken natuurlijk Dat vind ik altijd het leukste.
Bijna precies mijn vriend!
Behalve dat hij geen gele timberlands heeft maar beige-kaki.
Maar voorderest kloppen de details, halflange blonde lokken, kralenkettinkje, kleren enzo...
__________________
Is niet alles een illusie en is illusie niet alles?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:41
tinkelbel
tinkelbel is offline
Vandaag droeg hij trouwens beige met blauwe perry-ellis'en, een donkere jeans, beige overhemd en een donkerblauw jasje.
__________________
Is niet alles een illusie en is illusie niet alles?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:53
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
tinkelbel schreef:


Bijna precies mijn vriend!
Behalve dat hij geen gele timberlands heeft maar beige-kaki.
Maar voorderest kloppen de details, halflange blonde lokken, kralenkettinkje, kleren enzo...
Oei, mag ik je een tip geven? Zet niet per ongeluk zijn woonplaats op het forum, voor je het weet is Esmee in de buurt
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:11
Vespasienne
Vespasienne is offline
Citaat:
Esmée schreef:
En polo over blouse vind ik ook nie mooi
Je snapt het niet he, hoe kan jij nou zeggen of iets mooi is......

En wat ik leuk vind:

*Donkerblauwe of khaki dockers, hoog water
*roze of blauw of rood polotje Bien bleu of iets dergelijks, als het maar geen gant of RL is.
*(heel belangrijk!!) ruitsokken
*bootschoenen/ blote voeten (in de zomer)
*wild knotje blond of donker bruin iig met voldoende glans
*geen sieraden of alleen een geknoopt touwtje om haar pols oid
*geen make-up
*rechte houding
*verlegen (is soms leuk)
*en ze moet bier (kunnen) drinken

En vooral niet tuttig, vlekken/ kreukels/ gaatjes alles mag!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:59
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Hij had vandaag een knalblauwe trui van polo, een donkerblauw jasje van polo. en jeansbroek van levis en timberlands
snob? nee hoor
__________________
help! ______\o/______/\______
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 21:38
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:


Oei, mag ik je een tip geven? Zet niet per ongeluk zijn woonplaats op het forum, voor je het weet is Esmee in de buurt
Zeg maak me eens niet zo belachelijk wil je

Mensen ik heb vandaag de liefde van mijn leven ontmoet! *zucht*
Echt totaal niet volgens mijn beschrijving, het is namelijk een skater, tja, Esmée dacht kom we doen eens wat anders
Maar wat een schatje, echt superleuke jongen

Hij had aan (voor zover ik nog weet) een skatebroek (spijkerstof), euh gympen? (weet niet wat voor, geen verstand van ), mosgroene polo (jaja dat dan weer wel) en capuchontrui eroverheen, nou ik weet niet wat me overkwam maar er was een donder....een bliksem...een slag toen ik hem zag...
Maar geen zware skater of zo.. gewoon een beetje skate-stijl, hij had ook geen kettingen of zo...naja
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 21:52
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
Esmée schreef:


Zeg maak me eens niet zo belachelijk wil je

Mensen ik heb vandaag de liefde van mijn leven ontmoet! *zucht*
Echt totaal niet volgens mijn beschrijving, het is namelijk een skater, tja, Esmée dacht kom we doen eens wat anders
Maar wat een schatje, echt superleuke jongen

Hij had aan (voor zover ik nog weet) een skatebroek (spijkerstof), euh gympen? (weet niet wat voor, geen verstand van ), mosgroene polo (jaja dat dan weer wel) en capuchontrui eroverheen, nou ik weet niet wat me overkwam maar er was een donder....een bliksem...een slag toen ik hem zag...
Maar geen zware skater of zo.. gewoon een beetje skate-stijl, hij had ook geen kettingen of zo...naja
OMFG !! Dat ik dit nog mee mag maken

You go girl!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 09:39
xsten
Avatar van xsten
xsten is offline
Citaat:
Vespasienne schreef:




En wat ik leuk vind:

*Donkerblauwe of khaki dockers, hoog water
*roze of blauw of rood polotje Bien bleu of iets dergelijks, als het maar geen gant of RL is.
*(heel belangrijk!!) ruitsokken
*bootschoenen/ blote voeten (in de zomer)
*wild knotje blond of donker bruin iig met voldoende glans
*geen sieraden of alleen een geknoopt touwtje om haar pols oid
*geen make-up
*rechte houding
*verlegen (is soms leuk)
*en ze moet bier (kunnen) drinken

[/B]
Waarom voldoe ik nou niet aan die omschrijving?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 10:04
Darkwell
Darkwell is offline
vandaag draagt hij (waarschijnlijk):
* wijde yinxbroek (donker blauw)
* blauwe (millencolin) capushontrui
* zo`n zilverenbolletjes ketting
* witte sportsokken
* zwarte boxershort
* t-shirt onder de trui (of heeel misschien erover)

dat vind ik leuk
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 11:42
Bienie
Avatar van Bienie
Bienie is offline
Euhm iets van een wijde (spijker)broek, hoeft niet superwijd te zijn maar iig niet strak. zo'n wijde broek met touwtjes aan de onderkant vastgemaakt is ook koel...en dan iets van een t shirt en daarover een olschool jasje van Adidas ofzooi, of gewoon een wijd vest van bijvoorbeeld Converse...
Schoenen maken niet zo heelveel uit, een beetje sportieve schoentjes of skateschoenen zijn wel koel, zolang het maar niet van die schoenen zonder veters zijn ofzooi

zoiets
__________________
That boy needs therapy !
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 11:44
Bienie
Avatar van Bienie
Bienie is offline
En o ja het haar gewoon het liefst kort (inhammen vind ik heel mooi) of een warrig kapsel...en een sikje ofzoiets mag er ook wel zijn
__________________
That boy needs therapy !
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 12:45
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Wat ik ook super lief vind:
een donkerlbauwe dockers oid, dan een witte trui met een lichtrose overhemd eronder (of lichtrose-wit verticaal gestreept is nog beter ).
Is echt schattig.

Trouwens, een kapsel met héél veel gel vind ik niet zo leuk. Ik wil er wel aan mogen zitten. (het don't touch the hair-type doet het niet zo goed bij mij )
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 13:03
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Esmée schreef:


Zeg maak me eens niet zo belachelijk wil je

Mensen ik heb vandaag de liefde van mijn leven ontmoet! *zucht*
Echt totaal niet volgens mijn beschrijving, het is namelijk een skater, tja, Esmée dacht kom we doen eens wat anders
Maar wat een schatje, echt superleuke jongen

Hij had aan (voor zover ik nog weet) een skatebroek (spijkerstof), euh gympen? (weet niet wat voor, geen verstand van ), mosgroene polo (jaja dat dan weer wel) en capuchontrui eroverheen, nou ik weet niet wat me overkwam maar er was een donder....een bliksem...een slag toen ik hem zag...
Maar geen zware skater of zo.. gewoon een beetje skate-stijl, hij had ook geen kettingen of zo...naja
shocked

WAT!?!?!

Nou meid, moet je je nog gaan verdiepen in een andere lifestyle, had je dat ooit kunnen denken!?

(ik zou het wel vinden trouwens!)
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 13:46
Vespasienne
Vespasienne is offline
Citaat:
xsten schreef:


Waarom voldoe ik nou niet aan die omschrijving?
Nou het meeste klopt toch wel? en zo niet, lekker belangrijk......
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 13:59
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Haha wooow iedereen vet geshockeerd hier
Ik zat er nog eens over na te denken en hij had trouwens geen capuchontrui aan maar een gewoon sweatshirt zeg maar.
Tja kweet ook niet hoe het komt maar hij komt gewoon heel leuk over, maar hij woont best een eind weg en ik ben vergeten emailadres te vragen
Maar goed mijn normale smaak blijft ook staan hoor, dit is even een uitzondering

En Vespasienne, hoezo geen RL of Gant polootjes voor vrouwen??
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 14:22
Vespasienne
Vespasienne is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Haha wooow iedereen vet geshockeerd hier
Ik zat er nog eens over na te denken en hij had trouwens geen capuchontrui aan maar een gewoon sweatshirt zeg maar.
Tja kweet ook niet hoe het komt maar hij komt gewoon heel leuk over, maar hij woont best een eind weg en ik ben vergeten emailadres te vragen
Maar goed mijn normale smaak blijft ook staan hoor, dit is even een uitzondering

En Vespasienne, hoezo geen RL of Gant polootjes voor vrouwen??
Komt mij vaak standaard en quasi-kak over..........
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:07
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
Esmée schreef:


Zeg maak me eens niet zo belachelijk wil je

Mensen ik heb vandaag de liefde van mijn leven ontmoet! *zucht*
Echt totaal niet volgens mijn beschrijving, het is namelijk een skater, tja, Esmée dacht kom we doen eens wat anders
Maar wat een schatje, echt superleuke jongen

Hij had aan (voor zover ik nog weet) een skatebroek (spijkerstof), euh gympen? (weet niet wat voor, geen verstand van ), mosgroene polo (jaja dat dan weer wel) en capuchontrui eroverheen, nou ik weet niet wat me overkwam maar er was een donder....een bliksem...een slag toen ik hem zag...
Maar geen zware skater of zo.. gewoon een beetje skate-stijl, hij had ook geen kettingen of zo...naja
Zal ik er dan ook maar voor uitkomen??
De jongen die ik leuk vind, draagt skate schoenen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:12
tinkelbel
tinkelbel is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:


Oei, mag ik je een tip geven? Zet niet per ongeluk zijn woonplaats op het forum, voor je het weet is Esmee in de buurt
Ok, ik pas wel op...
__________________
Is niet alles een illusie en is illusie niet alles?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:28
Penelopeia
Penelopeia is offline
haha, Esmée..geweldig! Het type wat je beschrijft klinkt absoluut leuk..lekker nonchalant heeft wel wat, en als daar nog een leuk hoofd bij hoort is het helemaal oke natuurlijk!

Ik vraag mezelf af waar ik mee bezig ben de laatste tijd, want ik begin een beetje meer oog te krijgen voor een toch wel erg leuke jongen met soms minder leuke kleding. haha, sja, hoe ik dat dan toch voor elkaar krijg
maar kwam hem vandaag weer tegen en heb hem eens even goed bekeken en dit is wat hij aan had:
*zwarte mags-schoenen (mijn god..ja, daar heb ik zo'n hekel aan..) wel van die hoge..en die vieze opvallende zool was al lekker donker zodat het niet eens echt opvalt dat het die mag-dingen zijn..
*een donkere spijkerbroek..niet vies strak, maar gewoon mooi.. beetje g-starachtig...(mwah..hier kon ik sowieso nog wel op vallen )
*wit shirtje met lange mouwen..niet superstrak maar ook niet erg wijd..gewoon wel mooi. verder heeft ie mooie donkere haren enzo..en een leuk hoofd maar toch, ab-so-luut niet mijn type..maja, beetje verandering kan geen kwaad

normaal zou ik overigens vallen op een type met een leuk hoofd dat iets heeft, lieve ogen, blousje/polo-tje/leuke trui, tikkeltje wijde broek en een paar mooie schoenen (bootschoenen, of bepaalde gympen kunnen er ook mee door..)

maja, deze jongen is toch wel ff wat anders..(silly me..haha)
__________________
geniet eens even
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 19:02
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
uuhhmm:

-Zilverglanzende FuBu broek
-Zilverglanzend bloesje

*zucht*
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 19:27
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Wat een revolutie hiero onder de kakkers
*geniet hier erg van*

Dat krijg je d'r van als je te specifieke 'eisen' stelt...op een dag kom je iemand tegen die daar bij lange na niet aan voldoet maar die toch stiekem eigenlijk wel heel leuk is
Tenminste, dat kan...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 19:35
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Wat een revolutie hiero onder de kakkers
*geniet hier erg van*

Dat krijg je d'r van als je te specifieke 'eisen' stelt...op een dag kom je iemand tegen die daar bij lange na niet aan voldoet maar die toch stiekem eigenlijk wel heel leuk is
Tenminste, dat kan...
Eisen? Mja... het valt me zo (het lijkt zo..) op dat kakkers altijd 1001 eisen hebben, net alsof mensen allemaal perfect moeten zijn..
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 19:42
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
]{ing schreef:
Eisen? Mja... het valt me zo (het lijkt zo..) op dat kakkers altijd 1001 eisen hebben, net alsof mensen allemaal perfect moeten zijn..
Neeeee.. dat zie je echt verkeerd, dat blijkt toch ook uit het Esmée voorbeeld (go for it girl ).
Het zijn geen EISEN, het zijn alleen dingen die ze/we leuk vinden.
Jullie kunnen bijvoorbeeld zeggen: zwarte docs, rood/zwart geruite broek, zwart corset erop, kort haar met rode plukjes, felrode lippenstift, omdat je dat gewoon leuk/schattig/kjoet vindt.
Dat wil toch niet zeggen dat het EISEN zijn? Je noemt gewoon een paar dingen die je over het algemeen leuk vindt staan, zoals kort haar of een bandshirt of whatever.

Esmée (als ik je even als voorbeeld mag gebruiken ) gaf ook een aantal dingen aan, spijkerbroek, capuchontrui, overhemd, polo, timbies, terwijl de jongen die ze nu leuk vindt er toch anders uit ziet.

Het is niet alleen de kleding, dat geldt voor alle groepen, niet alleen de alto's of alleen de kakkers.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 19:51
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Oh ja,
Ik moest van Merlijn zeggen dat een grijze RL trui ook heel leuk was (lekker puh ). Ja, erg spontaan zo
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 00:49
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Rosi, je hebt wel gelijk dat dat in principe voor alle groepen geldt maar er wordt vaak zo'n enorme nadruk gelegd op merken. (ook in die wat-heb-je-aan-topics)
Ik vond het ook heel typisch dat iedereen Friso ineens super leuk vond terwijl hij amper 3 dingen gepost had...een 'hockeyfoto' en wat over merkkleding...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 01:16
maar
Avatar van maar
maar is offline
Citaat:
Li schreef:


Zal ik er dan ook maar voor uitkomen??
De jongen die ik leuk vind, draagt skate schoenen
de jongen die ik leuk vind, draagt skate schoenen, witte adidas gympen of slippers
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 07:09
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Iedereen komt ineens voor de dag met zijn geheime verliefdheden

Nou, het meisje dat ik erg leuk vind is wel mn smaak, dus ik doe er lekker niet aan mee hoor puh
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 07:20
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Wat een revolutie hiero onder de kakkers
*geniet hier erg van*

Dat krijg je d'r van als je te specifieke 'eisen' stelt...op een dag kom je iemand tegen die daar bij lange na niet aan voldoet maar die toch stiekem eigenlijk wel heel leuk is
Tenminste, dat kan...
liefde overwint alles! Heb ik zelf ook gemerkt ik vind nu een jongen heel erg leuk, en qua uiterlijk is hij niet mijn type. Maar hij is gewoon leuk
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 09:34
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
Loesje schreef:


liefde overwint alles! Heb ik zelf ook gemerkt ik vind nu een jongen heel erg leuk, en qua uiterlijk is hij niet mijn type. Maar hij is gewoon leuk

Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Loesje schreef:
liefde overwint alles! Heb ik zelf ook gemerkt ik vind nu een jongen heel erg leuk, en qua uiterlijk is hij niet mijn type. Maar hij is gewoon leuk
Hear hear!

Ben ik het helemaal mee eens trouwens..

Doe mij een lekkere altomeid
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 09:44
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Citaat:
nare man schreef:


Doe mij een lekkere altomeid
Waaaahhhhh this is getting better and better
*lol*
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 09:50
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Citaat:
nare man schreef:




Doe mij een lekkere altomeid

Hij draagt nu een blauwe boxer, en een zwarte trui meteen zwart DK sjirtervover.
En ja,dat weet ik
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 10:09
Verwijderd
oh ja mn favo broeken bij meisjes zijn van die gordijnstoffe dingen...ziet tof uit

en...altijd wel eens willen voelen -HINT-
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Undercover Weerwolfspel #2
Fawkes
462 16-12-2011 11:27
Verhalen & Gedichten Paul
WolterB
6 06-06-2004 15:09
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Voor Alle Moslims!!!
Mizz-Scatjuh
49 10-05-2004 15:25
Lifestyle Wat draagt Hij/Zij vandaag
Eaglewing
87 06-05-2004 11:46
Lifestyle Oldy: wat draagt hij/zij vandaag?
Esmée
251 26-12-2002 18:47
Lifestyle Beschrijf jou droom man is qua kleding
Verwijderd
21 23-11-2002 20:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.