Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() (mn internet is traag en ik ga geen half uur wachten tot ie het toelaat dat ik de url van een plaatje kopieer. dus. of ga hierheen .) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Da's nou lief van je.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Will Young vind ik echt super lelijk... hij heeft echt een apenkop... en Brian Molko vind ik afzichtelijk... hij mag dan wel zwoel in de camera kijken
![]() Als we het dan toch over zangers hebben, dan vind ik Keith Caputo echt een lekker ding... wow ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mannen
Orlando Bloom, niet als elf en met haar. Eric Zsmanda <3 Ik weet niet wie dit is, heb het plaatje een keer opgeslagen, echt geweldig jochje: Zelfde verhaal met deze, hij heet Jordan iig: Elijah Wood: Vrouwen Sophie Ellis Bextor: Liv Tyler: ![]() Megan van Guess? ![]() Drew Barrymore: ![]() En zo nog velen.. ![]()
||
Citaat:
![]() Oh enne... ![]() Sorry, maar in Meet Joe Black is ie echt heel schattig... En ik vergeet bijna Claire Danes! ![]() ![]() ![]() Die ogen! ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 08-05-2003 om 20:46. |
![]() |
|
Hee mensen hoe kunnen jullie nou toch CHARLIE SIMPSON vergeten! He so fit!!! alleen nou weet ik niet hoe ik een plaatje moet toevoegen! hmmm naja kijk iig naar het plaatje hiernaast! Ik ga ff uitvinden hoe ik jullie meer kan showen van deze hunk! aaaah heeee ROCKS!!! (btw voor de mensen die ut nie weten: hij is dus member van Busted!)
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ook leuk: Tony Vincent ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
mooiste mensen 2006 ~SmG~ | 164 | 05-06-2006 17:30 | |
Lifestyle |
Le topique des photos Verwijderd | 490 | 07-06-2003 20:52 | |
Films, TV & Radio |
Mooie acteurs/actrices/presentators/nieuwslezers foto topic Chelsea | 66 | 28-10-2002 21:54 |