![]() |
||
Citaat:
Maar het is ook zo dat er geen 'middenweg' is ... je kunt niet zo veel water drinken dat het je 'een beetje kwaad' doet, of drink je 'redelijk' veel maar kunnen de cellen zich ervan herstellen zonder blijvende gevolgen, of drink je zo'n hoeveelheid dat je er dood aan gaat. Alleen, zoals ik al zei, dat is een hele erge extreem.
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
goedenmorgen *bijna middag* iedereen..
Ik ben vandaag begonnen met me dieet.. Het voelt fijn om het idee te hebben dat ik over een tijd me buikje kwijt te zijn.. Misschien dat ik het niet lang volhoudt, maar ik stel me gewoon dat voor.. en dan kan ik doorzetten hoe dan ook!.. Ik heb nu al ontbeten net pauze gehad op school, en al flink gedronken... Ik zal vanavond wel ff posten wat ik heb gegeten deze dag.. Aan N*A*Shezbaernon: Meisje, ik heb alles gelezen van je.. Ik ben op je foto(ding) gaan kijken en je bent echt zo'n mooi meisje..!! Echt waar.. Ik begrijp dat het geen nut heeft als ik dit zeg, dat jij toch ander beeld hebt vanjezelf enzow.. (ik ken het) maar je moet weten dat ik dit meen!.. Ik schrok best van je verhaal.. en hoop dat het snel beter met je gaat.. Ik weet dat dat niet 1, 2, 3 kan.. Maar het is al knap dat je zelf ziet dat dit niet goed is.. Meisje.. ik denk dat het belangrijk is dat je geholpen wordt door iemand.. Als je begrijpt wat je bedoeld, want meis.. je bent echt mooi.. Ik ga nu even verder kijken op het forum, en "spreek" jullie vanmiddag/avond weer.. Veel succes allemaal.. *kus* *knuffel* Mij..
|
wat is naast fruit nog meer een tussendoortje waar GEEN vet in zit maar je toch kan eten als je echt gruwelijke honger hebt?
:/ (droge toastjes ofzo kan dat kwaad? ![]() btw.. gisteren weer wat brood teveel op omdat ik zo'n honger had en ik ben gewoon bang om alle hoop weer kwijt te raken (omdat ik 1 keer teveel eet denk ik al meteen dat alles in duigen valt enzo ![]() ![]() -x-.
Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 10:25. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je kan het best gezond eten en veel bewegen, en zorgen dat je het niet te zwaar maakt voor jezelf, dan kan je het namelijk veel langer volhouden. |
![]() |
||
Citaat:
Zitten er opzich best veel kcal in (25 in 1 zo'n dingetje, geloof ik), maar geen vet. Op die kcal moet je niet letten hoor, ik bedenk me nu dat het voor diegenen die 'normaal' eten nix is, 25 ![]()
||
Citaat:
![]() Ook heel knap dat je het bij brood hebt gehouden en niet naar chips of koekjes bent gegaan ... dat is heel goed, maar waardeer je het bij jezelf ook wel ? Het is heel normaal dat je de ene keer meer honger/trek hebt dan de andere keer, en dan kan je best wat meer te eten pakken. Succes met je dieet, en als je je niet goed voelt over gisteren, ga je vandaan toch een extra stukje wandelen/hardlopen/skaten of welk ander sport je leuk vindt ? Das' veel beter dan meteen alle hoop en moed op te geven en je lijn te ruineren ![]()
||
Citaat:
![]() Heel erg bedankt voor je reactie, want het betekent wel veel voor mij ... misschien kan dat wat je zegt over hoe ik er uit zie niet helemaal tot mijn gestoorde verstand doordringen, maar ik zie dat er mensen zijn die op mij reageren ... of te wel ik WORD NIET GENEGEERD ... en dat geeft mij zo'n enorm goed gevoel ...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hey ff een vraagje...ik las in een 'vriendin' ( het tijdschrift dus
![]() heeft iemand hier ervaring meer of weet iemand of dat echt werkt??
||
Citaat:
![]() ik zal dadelijk denk ik nog wel een lang stuk met mijn hond gaan wandelen en vanavond moet ik ook weer schoonmaken dus dan beweeg ik toch weer een beetje ![]() ik eet voortaan alleen nog maar bruin brood (heb wel altijd wit gegeten) maar op dit moment drink ik alleen water en ik heb net een appel gepakt. ik zal onthouden dat het niet veel uitmaakt om bruin brood te eten enzo ![]() -x-.
||
Citaat:
|||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb nu 4 kilo eraf.. Ben nu 57 kilo. Ik weet dat sommige met dezelfde lengte veel lichter zijn (1.58 m) maar ik voel me een stuk beter. Mijn maag voelt niet zo opgezwollen. Die vier kilo's zijn er heel geleidelijk af gegaan door gezond te eten en veel te bewegen, dus ik hoop dat ze er voorlopig afblijven.
Ik vind alleen mijn bovenbenen nog veels te dik.. Weet iemand tips ofzoiets om strakkere en slankere benen te krijgen? Verder allemaal veel sterkte en succes bij het (gezond!) afvallen! |
![]() |
||
Citaat:
vanaf een liter of 20 per dag schijnt het echt schadelijk te worden....drink dus vooral zoveel je wilt!
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar volgens mij klopt dat wel, ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik denk dat je het gewoone eens uit moet proberen volgens mij kan het geen kwaad ![]() Maar ja.. Met 'mijn dieet' gaat het best goed.. vandaag in totaal 4 boterhammen, 4 flesjes water op.. en *denkt* nog zo'n zonder suiker tarwe koekje.. zoiets dergelijks.. En ben nu bezig met kop groene thee waar nog een beker in zit ofzow.. *ooh w8 heb ook nog glas melk op vanochtend*.. Mam kwam net thuis en had kiwi's mee gebracht, dus die heb ik een op.. en tzjah.. kmerk wel dak beetje honger heb nu.. Mam is met het eten bezig dus dadelijk eten.. Ik weet zeker dat ik nu meer zal genieten dan ooit van mijn eten.. Ik zie er al naar uit.. We eten nasi is dat heel slecht? Dat vraag ik me eigen eigenlijk af, er zit kip in me verse groente.. Nou ik hoor het nog wel.. Succes allemaal! *kus* Mandiej
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat van die citroen schijnt onzin te zijn btw (volgens een vriendin van mij die er, laten we zeggen, wel 'iets' van af weet). |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Nou ja, IK zou ook van brood aankomen. Dat heeft natuurlijk weer met wat anders te maken, maar toch ... ik denk dat de meeste mensen van wat extra brood niet aan zullen komen, tenminste, ik ken niemand die het wel gelukt is ... ook van iemand gehoord, aleee, tot voor kort. Citaat:
'ie niet ![]()
||
Citaat:
maar ik neem ws een tussenpauze van een half weekje ofzo.. En ik moet 20 kilo afvallen... ![]()
||
Citaat:
![]() je zou evergreen met krentjes kunnen kopen ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb al een paar dagen flinke vreetbuien. Vandaag heb ik een lekker stokbrood gekocht omdat ik wist dat ik toch weer veel zou gaan eten. Toen heb ik heel veel brood gegeten zodat ik niks anders meer wilde.
Ik weet dat 't niet de goede manier is, maar toch... Weet iemand hoe slecht het is om zo veel te eten? (ook als het brood is)
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Het is pas echt slecht als je je er heel erg schuldig of slecht over gaat voelen, dan krijg je het des te sneller weer (waarschijnlijk informatie die je zelf ook wel al had bedacht, maargoed), en dat je eigenlijk bij de oorzaak van de vreetbui moet zoeken dat hoef ik je ook niet te vertellen. Maargoed, ik dwaal af ![]() Zo slecht zijn die vreetbuien nou ook weer niet, mits ze niet te vaak voorkomen. Neem je gewoon voor om morgen weer normaal te eten en een extra stuk te wandelen ofzo. Het is in ieder geval al heel goed dat je een stokbrood hebt gekocht in plaats van een zak snoep ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik at eerder veel meer en ik weet best dat het niet echt superlekker gaat wat eten betreft maar het is belangrijk voor me om er goed en dun uit te zien. En daar kom je niet zomaar vanaf ![]() En trouwens, ik ben het helemaal mee eens met de mening van anderen. Ik keek laatst ook eens bij jouw foto en snapte niet dat zo'n mooi meisje als jij je er zo druk om maakt! Maar ja, anderen zeggen dat ook van mij. Dat ik maar tevreden moet zijn met hoe ik er nu uit zie (was eerder veel dikker enzo) en dat ik eigenlijk niets te klagen heb maar ja. T zit er nu eenmaal zo in bij mij ![]()
Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 19:30. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Ik kan het bijna niet meer, ik ben er te zwak voor ... en dat is nog erger. Je weegt weinig, veel te weinig, maar vind jezelf nog steeds niet mooi. Alleen, je kunt er nix meer aan doen, dus ga je maar door met de enige manier van 'je proporties controleren' : namelijk afvallen. Waardoor je nog uitgeputter raakt ... een perfecte spiraal naar beneden. Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
Dit is wat ik vandaag heb gegeten:
sochtends: 2 boterhammen met smeerkaas 20+ smiddasgs: 2 boterhammen met smeerkaas 20+ savonds: nasi, met daarna yoghurt drinken: 4 flesjes water = 2 liter 3 kopjes thee 3 potten thee melk ojah en nog 2 kiwi's Ik vond het zelf niet overdreven veel.. Dat drinken kan geen kwaad, en kom je niet van aan.. Maar op lijntopic tien staat zo'n site met dat ene programma en die geeft aan dat ik 1000 calorie螚 teveel heb gegeten.. Is dat programma nie goed.. Eet ik teveel of wat? of kan ik gewoon dat beter niet gebruiken.. Want ik heb het idee dat ik dat proggie niet nodig heb, ik eet zo volgens mij voldoende/goed.. En voel zelf wel dat het wel effect zal gaan krijgen denk ik *dat weeti k dus nog niet* Maar kan iemand mij antwoor dgeven op mijn vraag Succes iedereen! *kus* *knuffel* Mandiej
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik weet het..
Was eentonig.. maar komt omdat we weinig in huis hadden, mam gaat morgen boodschappen doen en heeft vandaag al wat gedaan.. maar in de zin van. heb jij nog idee-en om wat te eten.. wat eetjij enzow.. etc etc.. en uuh.. shit wat wou ik nou zeggen.. Ojah ik had niet eens het water en thee bij dat proggie aangevinkt.. kon water zo gauw niet vinden en dacht alat dan maar dusjah ![]() Maar ik hoop dat jij nog wat tips voor me hebt, dan vraag ik ofdat me moeder het in huis haalt, ze haalt morgen al citroen om in me water te doen ![]() Bedankt alvast.. Nogmaals.. je bent echt mooi meis..! *kan het niet vaak genoeg zgegen* en adt is niet om slijmen, maar hoopdat je het op een keer ook zelf zult zien meis! Succes *kus* Mandiej
||||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 21:06. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zorg eerst dat je goed in je vel zit, want van alleen afvallen zal je dat echt niet lukken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien, je vindt altijd mensen in vergelijking met wie je dik bent ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Trouwens ... ik heb een vraagje ... hoe kan ik 'vreetbuien' stoppen ? Nu wilt het weer verdere uitleg, want ik weet natuurlijk dat ik '... blablabla regelmatig ... blablabla genoeg moet eten blablabla ...' maar bij mij gaat het om iets anders.
Ik heb al wel eens geschreven dat het bij mij om 'drinkbuien' ging ... als ik te veel had gedronken, kreeg ik een uitgepuilde buik en moest het er uit. Alleen nu is het probleem dat ik zowat bij elk beetje dat ik drink (ook water) wel naar een drinkbui doorsla, dan neem ik gewoon bewust meer drinken en ga ik het er uit gooien. Maar wat kan ik er in godsnaam aan doen ? Ik wil wel dat regel van voorkomen van vreetbuien hier op toepassen, maar hoe kan ik, als ik het gewoon niet kan stoppen ? Dan ga ik iets te drinken nemen om '... blablabla regelmatig, voldoende blablabla te drinken ...', maar ook DAT resulteert in een vreetbui. Dit heb ik trouwens pas de laatste 2 dagen, vanaf mijn terugval dus.
Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 21:41. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
teveel water drinken, dus rond de tien liter per dag is slecht omdat: - je alle goede voedingsstoffen wegspoelt. je geeft je lichaam niet de kans die op te nemen. -je nieren of lever(ik weet nooit het verschil ![]() ik heb een tijdje op de 7 liter gezeten en dat is dus niet goed. ik werd er niet dunner van, als ik minder ging drinken kreeg ik last van mijn nieren (of lever) en van mijn blaas. ik moest ontzettend vaak plassen en kon dus nooit ergens heen omdat er in de bus bijvoorbeeld geen wc is. en dus al de goede stoffen die mijn lichaam nodig heeft, werden weggespoelt. op een gegeven moment werd het echt een obsessie. ik ben toen beetje bij beetje gaan minderen en nu zit ik op de 3 liter ongeveer. maar ik merk nog steeds dat als ik maar 2 liter drink ofzo, ik weer last krijg van mijn nieren(of lever): stekende pijn en dat ik ook weer last krijg van mijn blaas, ook een soort van stekende pijn. dus met andere woorden, teveel is nooit goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben trouwens met dat 10 dagen dieet al een kilo afgevallen in 2 dagen
![]() ![]() en ik weet niet precies meer wie zei dat ie niet geloofde dat dat hongergevoel niet goed was...maar dat is dus wel goed. Want als je dat gevoel hebt, dan betekend dat dat je vetten aan het verbranden ben.
||
Citaat:
![]() Ik was diegene die er aan twijfelde of het hongergevoel = het verbranden van vet, en daar ben ik anders nog steeds niet van overtuigd.
|
![]() |
ojah wat ik nog even wou vragen..
Kun je TE veel fruit eten.. Ik bedoel wat is echt het uiterste.. En nog iets.. Ik heb een vraagje.. Ik sport momenteel nauwelijks, af en toe keer skaten.. En elke dag 6 km heen en 6 km terug naar school.. Ik sport nauwelijks omdat ik pfeiffer heb.. Op dat moment heb ik de puf er voor om naar school te fietsen, althans ik zet door, en weet gewoon nie van stoppen, maar als ik smiddags/ savonds thuis ben dan ben ik kapot.. etc etc.. maar dat heeft hier niks mee te make.. Mijn vraag was.. wat kan ik doen wat niet teveel energie kost, om toch een beetje te sporten..??
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
afvallen als voornemen 0heksje0 | 4 | 02-01-2005 17:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Heeft iemand tips over lijnen? sweetchrissiej | 11 | 11-05-2003 07:51 | |
Lichaam & Gezondheid |