Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik wil best wel aanpassen, maar veranderen... nee. Sorry daar begin ik dus maar niet aan!
|
achjah, ik ben er ook 1 van, en dan denk je dat ze je leuk vinden en dan word je vet gebruikt...en dan vind je iemand die je niet zou gebruiken, woontie fucking beneden nederland!
![]() ![]()
|
Mensen doen er denk ik ook niet genoeg moeite voor.
mijn helen leven zoek ik,maar het blijkt dat ik minder met meisjes bezig met houden,dus ik stop maar met zoeken ![]() Ik ben niet lelijk en niet knap,aardig tegen meise,bot tegen jongens. toch heb ik geen vriendin gehad. ik wacht gewoon op mijn tijd,komt vanzelf wel. ben pas 15 en heb een helen leven voor me. en je mag zelf beoordelen als je wilt of ik knap ben of niet ![]() ik zelf vind me gewoontjes pic: P.S. meiden ronduit nijmegen pm me ^_^ ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
pfff paar vriendinnen van mij op school zijn best wel knap, nu al 18 en paar daarevan hebben pas net voor het eerst gezoend, maar ze gaan nooit en uit en zijn super kieskeurig, en andere hebben nog nooit gezoend...(en ze zijn helemaal niet wanhopig, ze hebben dr gewoon geen behoefte aan)
|
![]() |
|
waarom moet je zo ie zo perse een vriendje?(wat heb je daar nou aan
![]() volgens mij als je je daar zoveel op gaat focussen lukt het al helemaal niet.het komt vanzelf wel aanwaaien (ja daar heb je veel aan) maar het is wel zo. en dat het aan uiterlijk ofzo zou liggen dat is een beetje onzin het hangt meer van je karakter/spontaniteit enz. af en of je je "openstelt "voor een relatie.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet ook echt heel verliefd zijn op een meisje, wil ik me echt helemaal voor haar inzetten. Anders blijf ik gewoon 'aardig'. En dat is voor veel meisjes natuurlijk niet genoeg. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Sommige mensen vinden een relatie nu nog niet belangrijk. Of vaak doen mensen ook teveel moeite, das ook niet goed. Sommige mensen willen wel maar kunnen niet omdat ze zich te weinig in t openbaar vertonen.
Ach je hebt allerlei redenen. Zolang je wel wil maar niet teveel je best doet lukt t altijd. En verliefd worden heb ik t dan over he, je moet geen vriend of vriendin "nemen" omdat je zo graag een partner wil hebben. (en ja ik ken mensen die dat doen) |
![]() |
|
![]() |
K denk dat veel mensen zichzelf nogal snel verliefd vinden en dan weer de volgende vriend/vriendin hebben. Ik heb echt geen tekort aan aandacht maar heb ook amper vriendjes gewoon omdat ik niet zo snel verliefd ben. (Die andere kinders volgens mij ook niet, maar als je je zelf maar voorhoudt dat je verliefd bent geloof je het vanzelf)
|
![]() |
|
mh herken je probleem, maar je bent pas 17, ik ben ook 17 en ik heb in me hele leven pas 1 weekie verkering gehad, stelde nix voor, en je moet voorlopig genieten van je vrijheid.....je bent nog hartstikke jong, me broer kreeg op zn 19e verkering en heeft het nu, na 6 maanden, nog steeds met dat meisje....voorheen had ie ook geen "echte" relaties.
die mensen die elke week een ander hebben doen dat alleen maar om stoer te doen tegenover hun vrienden, gewoon negeren die zooi en je eigen ding doen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1 *check* (niet superveel contact met het vrouwelijke geslacht, of in elk geval niet met het deel ervan dat potentieel interessant is (en vooralsnog onbekend is aan mij dus ![]() 2 *check* 3 *che.. mwah valt mee 4 *CHECK* 5 *check.. nou een halfie 6 *check* jah niet echt open ofzo.. kijk aan 5 out of 6, that explains alot
|
![]() |
het moet egt hard to get zijn als ik een jongen leuk vindt en dan wil ie ook hoef ik em al niet meer
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Off-topic: ik ben weer terug uit Londen.. was echt baggerzooi daar.. maahja.. ![]() Nieuwe foto's: www.roosfotos.tk (sorry)
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 07:06. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dacht ik de heletijd bij mezelf dat ik juist mezelf moest blijven. Moet je dan absoluut niet aardig zijn?? Nou als ik de volgende keer word afgewezen, dan sla ik haar helemaal kapot, misschien ben ik dan wel een uitdaging? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 |