Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou dan ook maar even mijn kortsamengevatte verslagje in korte maar krachtige zinnen.
Sommige mensen zeuren te veel. Mijn hoogtepunt was tijdens het eten. ![]() Ik heb nog nooit beseft dat er in stoplichten een reggaebeat zat. Ein-de-lijk iemand gevonden met dezelfde humor. Ik had sommige mensen wat luidruchtiger verwachter (waaronder mezelf) Volgens mij vonden sommige mensen mij echt stom. Nou boeie want ik vond sommige mensen ook stom. Dus je mag mij stom vinden, maar laat het wel even weten dan ontwijk ik je de volgende meet. Ik ben 100x pringles aangeboden en heb er niet een op gehad. Ik heb van 2 mensen maar een hele stevige goede knuffel gekregen. Mijn bastogne koek is nog steeds niet op. Lollies waren wel hip aan het begin van de meet. Sommige mensen ruiken subliem ![]() Malboro sigaretten zijn niet fout. Steve vind mij lief. Nou dat vind ik toch wel een mission accomplished dat ik het niet totaal verneukt heb ![]() Ik had toch wel een stukje ei gewild maar toen was hij al weg ![]() Tamara en Mark zijn ZO lief. Ik dacht dat mensen me in elkaar zouden slaan als ik naar KFC wilde maar ik had nog ruim 4 aanhangers (true ![]() Roze komt ZO in. Eigenlijk is alleen zitten op een meeting helemaal niet erg. Want dan kun je lekker observeren. Ik heb ongeveer 27 foto's gemaakt. En morgen krijg ik ze pas te zien ![]() Maar jullie ook. Lange mensen zijn cool (go Ieme!) *zucht* en nu heb ik after meeting heimwee. Maar eind goed al goed. Ik heb m'n bastogne koeken en nog een pakje speculaas. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() en nogmaals. lieve avatar.
||
Citaat:
![]() Ik heb er dan ook alles aan gedaan om het er zo echt mogelijk uit te laten zien.. Heb er wel mensen mee verrast. Mijn achternichtje die ik vlak voor de meeting ontmoet heb voor het eerst in 2 jaar trapte er niet in.. Ik weet dus nu zeker dat ik mijn haar maar hele tijdniet meer ga knippen. Jij ziet er trouwens in het echt leuker en liever uit dan op de foto's die ik van je gezien had zoals je avatar.. SounD.... vraagt zich af wat ie volgende meeting met zijn haar gaat doen....
|
Verwijderd
|
Hoei! Ik vond het hip!
Al was ik stiekem heel erg moe en duf en raakte ik daardoor telkens in een staar, maar dan staarde ik mooi wel naar leuke mensjes! Ha! +eindelijk mijn Q geknuft +wauw al dat roze +jammer dat ik niet meekon naar de pizzeria +ik ben moe en ik weet verder nix meer.. bluh |
![]() |
||
Citaat:
plus kikce fotos. maar exo ik ben dat niet hoor en die ander die gezond word is ook jos niet ![]()
|
Verwijderd
|
whii ja het was gezellie en hip
![]() alleen jammer dat het zo'n grote groep was, ik heb met de helft niet eens gepraat ofzo. *flege werd* ![]() ![]() whi en jammer dat ik eerder wegmoest, maar ging naar gathering concert. waarna ik de trein heb gemist en ik 2 uur eenzaam op den haag centraal moest zitten wachten. *wuh* maar dankzij exo's cd, nighttime birds trui en koffie&thee heb ik het overleefd ![]() woei |
![]() |
|
begin me inmiddels iets meer te herinneren.
dat exo en ik gingen dichten en daar uitkwamen: blaffende honden bijten niet mensen met obstipatie schijten niet als de drank in de man is pollepel en dat de put in aalsmeer opdrinken pas echt ranzig is. eeh ok door de meeting ligt steve in ieder geval uit de dryathon EN DAT FUCKING ROEL OP MIJN BROEK GAAT STAAN
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"zoem zoem, zij de bij, dat maakt ons allen blij" |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er in iedergeval van genoten en dr wat vriendjes en vriendinnetjes bij ![]()
||
Citaat:
Als het toch een slechte foto is, dan is het de boom die je straft ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Britt wordt steeds gemener
Roel is een geweldige droogkloot die houdt ervan gepijpt te worden en helemaal niet irritant is Black Reina was zeer koel en hoofpijndoenerig gekleed ![]() ![]() eXo had ont-zet-tend hip haar en was dit keer laag bij de grond Kaps heeft me rondgeslingerd en we hebben knuff-a-soup gedeeld, heeft een zeer lief vriendinnetje Servatia weinig gesproken ![]() weezz is een konijntje (jij Brittch, dat was mijn uitspraak ![]() Hidde geweldig en mooi zoals altijd maar ook zielig dreadlocks tof ende energiek sociaal wezentje waarbij het haarbandje wel geweldig staat Marijke altijd geweldig geweldige pOOp zelfde voorderestvandeclan knalroze is wel koel (de V&D zegt van ook) tuinwierook ook en de nieuwe groet *knal*
Laatst gewijzigd op 11-05-2003 om 14:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En dat ik helemaal goed zat toen ik voor de lol zei.. aah wierrookstokjes.. die zo groot zijn dat je ze in de tuin moet zetten? Das wel freaky als dat zo is... SounD...die zich afvraagd waarom hij niet in dit soort lijstjes genoemd wordt....
|
Ik vond het niet leuk dat ik zo vroeg weg moest
![]() ![]() volgende keer blijf ik langer,... volgens mij weet de helft niet wie ik ben ![]() hoe heten die twee die omgaan.. -->ze zien er echt perfect voor elkaar uit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik snap de zin 'hoe heten die twee die omgaan' niet, ligt dat nou aan mij? |
![]() |
||
Citaat:
![]() weezzz is mijn broer Hidde ook Ieme en ik kunnen niet goed zwaaien Manonfirefly heeft geen inkijk op de Charlies Angels foto Manonfreakjuh luistert hippe muziek die mijn vader ook leuk zou vinden Pharmacon lacht nog steeds hilarisch om zijn eigen grapjes ( ![]() SounD zegt in het echt gelukkig niet steeds: "SounD..vraagt zich af blablabla" Kasper en ik kunnen ENORM goed drollen kleiien Olga had gelukkig Sanex handschoonmaak doekjes eXo's haar lijkt van de zijkant een reebok-logo te bevatten maar het is evengoed erg geil Ufke woont in Eindhoven en vertelt op 1 dag drie keer hetzelfde verhaal, trekt zonder pardon zijn broek uit als iemand hem een [geilestem] blowjoooob[/geilestem] aanbied Friso is wijs Cesar OLLERAARST AtHell maakt bomen kapot en gaat daarna met ze op de foto Steve geilt op geel (wij nu ook) Jos is roze Avelon en ik zeggen na elke meet: "wij hebben ook niet veel gepraat" Freakinaround is haar discman kwijt ![]() Rutger stampt op ontbijtkoek, EPD stampt op Rutger Bram en Marge vind ik cool Tarona is een poepiescheetje Ssjpan is stil en ze rookt op jonge leeftijd ![]() ![]() Irismuis is een mooi meisje Mark had die dakloze vrouw in elkaar moeten slaan ( ![]() Tamara heeft lieve spikedingetjes op haar jas *rub* en last but not least: Bertbart was er niet .. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
After-meeting-topic deel 2 (met foto's) Verwijderd | 54 | 21-06-2004 10:35 | |
Lifestyle |
Fototopic: Meeting 10/5 - MET BESCHRIJVING Verwijderd | 177 | 19-05-2003 18:42 | |
Lifestyle |
Evaluatie-topic rodina | 496 | 14-04-2003 15:29 | |
Lifestyle |
After-after-meeting-topic Ieme | 127 | 27-12-2002 15:22 | |
Verhalen & Gedichten |
After DoP Meeting topic Gothic | 40 | 17-11-2002 14:51 | |
Lifestyle |
After Meeting topic! Black Sugar | 102 | 26-06-2002 10:23 |