Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2003, 16:25
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 13-05-2003 @ 17:23:
Iedere discussie is een argumenteerwedstrijd. Maakt niet uit waar het over gaat, en over een mening valt te twisten.
helaas ben je wat dit betreft nogal in de minderheid met jouw eerste mening vrees ik voor je
Oud 13-05-2003, 16:25
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 13-05-2003 @ 17:23:
Iedere discussie is een argumenteerwedstrijd. Maakt niet uit waar het over gaat, en over een mening valt te twisten.
Einde discussie? Ik word er zolangzamerhand nogal ziek van, en met mij vast nog meer mensen...
Oud 13-05-2003, 16:45
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
Bruut schreef op 13-05-2003 @ 16:20:
poesiefox, als je nou gewoon zegt dat het een kut opmerking was!! dan ben je van al het gezeik af, ipv jezelf er proberen uit te lullen met je wijze praatjes!

1 woord --> walgelijk
Idd!

Citaat:
poesiefox: Ja natuurlijk, nou wil ik winnen!
Maargoed, ze wil dus alleen maar winnen. Dus word het een wedstrijd. Dan vind ik je eigen fout niet durven toegeven niet echt sportief. Ik vraag me sowieso af wat er voor poesiefox te winnen valt als zij de enige is die een foutje heeft gemaakt. De enige manier waarop je zou kunnen winnen is je fout toegeven. Alleen dat dringt nog niet echt tot je door, ist wel?

Citaat:
Vampiria: Waarom zou ze iets moeten zeggen waar ze zelf niet achter staat? Om jullie een plezier te doen? Dat zou ik maar zwak vinden.
Ze hoeft haar mening ook helemaal niet aan te passen. Maar het zou alleen sociaal zijn als ze haar fout toe zou geven.
Maargoed, MIJ gaat het niet om het winnen hoor:

Poesiefox, je hebt gewonnen hoor!

Slotje! (wat mij betreft...)

tenzij iemand nog de behoefte heeft hier zijn mening te geven over het wel/niet willen hebben van 'sex met een lilliputter'
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 16:48
Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
ik vind mensen die fotos van hun gezicht vol met sperma op een scholierenforum zetten geen mensen.

i win. good game, slotje.
Oud 13-05-2003, 16:49
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Gerard SnEl schreef op 13-05-2003 @ 17:45:
Maargoed, ze wil dus alleen maar winnen. Dus word het een wedstrijd. Dan vind ik je eigen fout niet durven toegeven niet echt sportief. Ik vraag me sowieso af wat er voor poesiefox te winnen valt als zij de enige is die een foutje heeft gemaakt. De enige manier waarop je zou kunnen winnen is je fout toegeven. Alleen dat dringt nog niet echt tot je door, ist wel?
Ja, dûh, als ze toegeeft dat die opmerking te ver ging (wat op zich al van gróóóte zwakte getuigd), kan ze deze "wedstrijd" niet meer winnen...

Gerard, ik sluit me compleet aan bij je.
Oud 13-05-2003, 16:59
poesiefox
poesiefox is offline
Dus in feite word ik gediskwalificeerd?

Sjeeses, wat een moraalridders, wat een fatsoensrakkers zijn jullie!

Een vraag: als je geen sex wilt met een dwerg of een mongool, waarom niet?

Omdat je ze niet aantrekkelijk vindt?

Waarom niet?

Omdat ze te lelijk zijn?

Waarom zijn ze te lelijk?

Teveel afwijkend?

Waarvan dan?
Oud 13-05-2003, 17:07
kastdeur
kastdeur is offline
muhahahaha

sorry...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 17:11
Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 13-05-2003 @ 17:59:
Nee, dat kan niet. Je had namelijk al gewonnen.

Maar je kan natuurlijk altijd een nieuw topic openen. Waarin de vraagstelling anders is...(want daar lijk je naartoe te willen... of het is nog steeds dat 'willen winnen')

SLOTJE!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 17:43
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Super-Eefjuh schreef op 13-05-2003 @ 00:36:
okeej.. ik heb het iddverkeerd gebruikt.. ik bdoelde "mislukt"

T zijn gewoon mensen met een afwijking... en als een koe met 5 poten word geboren noemen wij dat toch ook een mislukte koe en niet een gehandicapte koe?
In feite zou je wel van een gehandicapte koe moeten spreken. Dat we dat in het dagelijks leven niet doen is een andere kwestie.
Hoe dan ook, ik blijf erbij dat het beter is de term gehandicapt te gebruiken in plaats van mislukt als het om mensen met dwerggroei of het syndroom van Down gaat.

Citaat:
Want mensen die gehandicapt zijn die kunnen niet normaal functioneren... en dat kunnen liliputters wel.. alleen op een wat lager niveau
Om te beginnen is het zo dat je conclusie dat mensen die gehandicapt zijn niet normaal kunnen functioneren niet juist is. Als ik mezelf in dat verband even als voorbeeld mag nemen: ik weet sinds 18 maart dat ik een stoornis in het autistische spectrum heb die bekend staat als het syndroom van Asperger, maar desondanks functioneer ik uitstekend. Ik werk vanwege mijn handicap bij de sociale werkvoorziening in Helmond. Het merendeel van de werknemers daar heeft ook een handicap, en ik kan je verzekeren dat ze net als ik normaal kunnen functioneren, ondanks bepaalde beperkingen als gevolg van hun handicap.
Mochten jij en anderen meer over mijn handicap willen weten, dan kun je daarover informatie vinden in mijn openingspost in http://forum.scholieren.com/showthre...light=Asperger
Via de link die ik daar vermeld vind je een omschrijving van de kenmerken ervan.
Citaat:
alhoewel.. ik heb een programma dr over gezien en liliputters krijgen wel degelijk problemen met lopen en weet ik veet... ze zijn iig niet normaal!
Dat ligt er maar net aan hoe je het begrip normaal precies wenst te definiëren. Ze zijn anders vanwege hun lichaamsbouw, maar verder zijn ze net zo normaal als iemand die niet gehandicapt is.

Citaat:
Maar dat wil nog niet gaan inhouden dat ik ze uitlach?

Kijk als ik kleine mensen zie wil ik nog wel es zegge: kijk heb je weer een hobbit

maar dat zou k uit respect voor die liliputters niet doen...
Er beweert ook helemaal niemand dat je ze misschien uit zou (willen) lachen, maar daar gaat het ook niet om.

Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 17:48.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 18:11
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 13-05-2003 @ 18:43:

Om te beginnen is het zo dat je conclusie dat mensen die gehandicapt zijn niet normaal kunnen functioneren niet juist is. Als ik mezelf in dat verband even als voorbeeld mag nemen: ik weet sinds 18 maart dat ik een stoornis in het autistische spectrum heb die bekend staat als het syndroom van Asperger, maar desondanks functioneer ik uitstekend. Ik werk vanwege mijn handicap bij de sociale werkvoorziening in Helmond. Het merendeel van de werknemers daar heeft ook een handicap, en ik kan je verzekeren dat ze net als ik normaal kunnen functioneren, ondanks bepaalde beperkingen als gevolg van hun handicap.
We dwalen nu echt helemaal af, maar ik wil het toch even weten. Jij zegt dat je normaal functioneert, ondanks je handicap. Maar je werkt in een sociale werkplaats, en met bepaalde beperkingen. Dan kun je toch niet spreken van normaal functioneren?

Gelijk wil ik zeggen dat ik hiermee dus niemand aanval of iets of iemand afkeur. Ook denk ik dat het wel terecht is om toch even te laten weten dat ik wel respect heb voor de open manier waarmee jij over je handicap spreekt cq typt. Ook al is dit een forum, toch zou menigeen het moeilijk vinden om zo eerlijk te zijn over zichzelf. Mijn vraag is er zuiver op gericht om te weten te komen, waarom jij in jouw ogen normaal functioneert. Want onder normaal functioneren in een samenleving, versta ik functioneren zoals de meerderheid het doet. Mensen die van de meerderheid afwijken, functioneren dus niet normaal.

Wat ik absoluut niet met deze post wil bereiken is om de mensen met een handicap een schop na te geven of om te laten blijken dat ik mezelf hoger acht dan mensen met een handicap. Deze post is dan ook helemaal niet bedoelt om te provoceren of iets dergelijks, maar echt alleen om te weten waarom jij vindt dat je normaal functioneert. Het interesseert mij gewoon om te weten hoe jij daar over denkt.

Als ik het zo terug lees, heb ik alsnog mijn twijfels of mijn bedoeling wel helemaal juist overkomt, maar ik hoop erop dat niemand aan mijn oprechte interesse twijfelt.
Oud 13-05-2003, 19:01
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Studentje schreef op 13-05-2003 @ 19:11:
We dwalen nu echt helemaal af, maar ik wil het toch even weten. Jij zegt dat je normaal functioneert, ondanks je handicap. Maar je werkt in een sociale werkplaats, en met bepaalde beperkingen. Dan kun je toch niet spreken van normaal functioneren?

Gelijk wil ik zeggen dat ik hiermee dus niemand aanval of iets of iemand afkeur. Ook denk ik dat het wel terecht is om toch even te laten weten dat ik wel respect heb voor de open manier waarmee jij over je handicap spreekt cq typt. Ook al is dit een forum, toch zou menigeen het moeilijk vinden om zo eerlijk te zijn over zichzelf. Mijn vraag is er zuiver op gericht om te weten te komen, waarom jij in jouw ogen normaal functioneert. Want onder normaal functioneren in een samenleving, versta ik functioneren zoals de meerderheid het doet. Mensen die van de meerderheid afwijken, functioneren dus niet normaal.
Ik functioneer normaal op taalkundig en cognitief niveau, aangezien deze vaardigheden bij het syndroom van Asperger normaal zijn ontwikkeld. Sociaal gezien functioneer ik over het algemeen ook normaal, met die beperking dat contact maken met anderen af en toe moeilijk is, maar ik denk dat je er gewoon verstandig aan doet om de informatie in die link te bekijken om jezelf een redelijk beeld van mijn handicap te kunnen vormen. Overigens is het maar zeer de vraag hoe je het begrip normaal functioneren exact zou willen definiëren, aangenomen dat zo'n exacte definitie mogelijk is.

Citaat:
Wat ik absoluut niet met deze post wil bereiken is om de mensen met een handicap een schop na te geven of om te laten blijken dat ik mezelf hoger acht dan mensen met een handicap. Deze post is dan ook helemaal niet bedoelt om te provoceren of iets dergelijks, maar echt alleen om te weten waarom jij vindt dat je normaal functioneert. Het interesseert mij gewoon om te weten hoe jij daar over denkt.
Laat ik het zo stellen: er is voor mij geen enkele grond om aan te nemen dat ik vanwege mijn handicap niet normaal zou functioneren, dus doe ik dat ook niet. Het is zelfs zo dat het autistische aspect van mijn handicap in mijn dagelijks functioneren nauwelijks opvalt bij anderen, tenzij ze het zouden weten.

Citaat:
Als ik het zo terug lees, heb ik alsnog mijn twijfels of mijn bedoeling wel helemaal juist overkomt, maar ik hoop erop dat niemand aan mijn oprechte interesse twijfelt.
Ik heb daar in ieder geval geen enkele twijfel over en anderen waarschijnlijk ook niet. Het doet mij op mijn beurt veel genoegen dat je mijn openheid over mijn handicap zo positief weet te waarderen.
Oud 13-05-2003, 20:00
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 13-05-2003 @ 17:59:

Sjeeses, wat een moraalridders, wat een fatsoensrakkers zijn jullie!

Een vraag: als je geen sex wilt met een dwerg of een mongool, waarom niet?

Omdat je ze niet aantrekkelijk vindt?

Waarom niet?

Omdat ze te lelijk zijn?

Waarom zijn ze te lelijk?

Teveel afwijkend?

Waarvan dan?
Lieve schat (en dit is echt, echt, echt het laatste wat ik ga schrijven in dit topic), jij snapt het nog steeds niet. Het gaat er (mij) niet om dat jij geen sex met een lilliputter zou willen, na jou veelvuldige uitleg snap ik je volkómen, geloof me. Het gaat erom dat jij lilliputters geen mensen noemt. Hoe het ook paste in de context van dit hele verhaal en hoe zeer het ook sloeg op "dat je ze niet als bedpartner wil", zoiets zeg je nóóit! Noem me een moraalridder of een fatsoenrakker, zoiets zég je niet. En als je het meende, dan heb ik het erg met je te doen.

Zo.

*stopt vingers in oren* (als we toch kinderachtig bezig zijn)

Ik hoor niks meer.
Oud 13-05-2003, 20:14
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 13-05-2003 @ 20:01:
Ik functioneer normaal op taalkundig en cognitief niveau, aangezien deze vaardigheden bij het syndroom van Asperger normaal zijn ontwikkeld. Sociaal gezien functioneer ik over het algemeen ook normaal, met die beperking dat contact maken met anderen af en toe moeilijk is, maar ik denk dat je er gewoon verstandig aan doet om de informatie in die link te bekijken om jezelf een redelijk beeld van mijn handicap te kunnen vormen. Overigens is het maar zeer de vraag hoe je het begrip normaal functioneren exact zou willen definiëren, aangenomen dat zo'n exacte definitie mogelijk is.

Laat ik het zo stellen: er is voor mij geen enkele grond om aan te nemen dat ik vanwege mijn handicap niet normaal zou functioneren, dus doe ik dat ook niet. Het is zelfs zo dat het autistische aspect van mijn handicap in mijn dagelijks functioneren nauwelijks opvalt bij anderen, tenzij ze het zouden weten.

Ik heb daar in ieder geval geen enkele twijfel over en anderen waarschijnlijk ook niet. Het doet mij op mijn beurt veel genoegen dat je mijn openheid over mijn handicap zo positief weet te waarderen.
ooit geleerd een mening te kunne respecteren?
Oud 13-05-2003, 20:39
Bruut
Bruut is offline
gooi dicht dit topic, voordat ik nare dingen ga zegge

Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 21:07
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Super-Eefjuh schreef op 13-05-2003 @ 21:14:
ooit geleerd een mening te kunne respecteren?
Zeker wel. Ik hoop alleen dat jij er begrip voor op kunt brengen dat ik als gehandicapte anders tegen bepaalde zaken aankijk dan een niet-gehandicapte. Mijn reactie op jouw replies was niet als een aanval bedoeld. Mocht dat wel zo op je zijn overgekomen dan spijt me dat omdat het niet als zodanig was bedoeld.
Oud 13-05-2003, 21:30
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Mijn zus heeft ook een handicap... die heeft een spierdystrofie aan dr been..

Je ziet t niet aan dr af.. maar ze krijgt na een tijd van te lang lope/staan pijn aan dr been...

Ze kan dus niet normaal functioneren dus is t een handicap...
Oud 14-05-2003, 08:23
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Bruut schreef op 13-05-2003 @ 21:39:
gooi dicht dit topic, voordat ik nare dingen ga zegge

Agree. Jij bent al de zoveelste die erom vraagt en geen enkele forumbaas werkt mee
Oud 14-05-2003, 19:51
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Super-Eefjuh schreef op 13-05-2003 @ 22:30:
Mijn zus heeft ook een handicap... die heeft een spierdystrofie aan dr been..

Je ziet t niet aan dr af.. maar ze krijgt na een tijd van te lang lope/staan pijn aan dr been...

Ze kan dus niet normaal functioneren dus is t een handicap...
Ze kan misschien niet voor lange tijd lopen of staan, maar dat wil niet zeggen dat ze daarom niet normaal functioneert. Laat ik mezelf maar weer even als voorbeeld nemen: ik maak vanwege mijn handicap moeilijk contact met andere mensen, maar afgezien daarvan functioneer ik normaal, en voor jouw zus geldt in zekere zin hetzelfde. Het feit dat ze niet voor lange tijd kan lopen of staan wil nog niet zeggen dat ze niet normaal functioneert. Haar loop- en stavermogen mag dan beperkt zijn, maar dat is naar mijn idee geen belemmering om ondanks een beperking toch normaal te kunnen functioneren. Dat is het punt waar het mij in feite om te doen is.
Oud 15-05-2003, 11:03
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Voor mijn zus geldt dat helemala niet! ze kan geen dingen doen die mensen normaal gespoken wel kunnen.. zoals uitgaan en dat soort dingen... dr word een stuk van je leven weggenomen dus functioneer je ook niet normaal meer..

En ze is t met me eens!

Zodra jij geen dingen meer kan doen die andere mensen WEL kunnen functioneer jiij niet goed meer...
Oud 15-05-2003, 18:45
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Super-Eefjuh schreef op 15-05-2003 @ 12:03:
Voor mijn zus geldt dat helemala niet! ze kan geen dingen doen die mensen normaal gespoken wel kunnen.. zoals uitgaan en dat soort dingen... dr word een stuk van je leven weggenomen dus functioneer je ook niet normaal meer..

En ze is t met me eens!

Zodra jij geen dingen meer kan doen die andere mensen WEL kunnen functioneer jiij niet goed meer...
Er is toch zeker wel zoiets als aangepast vervoer of andere aanpassingen, zodat je zus toch uit zou kunnen gaan en dat soort dingen? Ik blijf er wat dat betreft bij dat je ondanks een beperking toch normaal kunt functioneren, ook al zijn daar misschien bepaalde aanpassingen voor nodig. Ik stel echter voor om het hier verder maar bij te laten.
Oud 15-05-2003, 18:50
Violence Fetishist
het gaat al lang niet meer over kabouterseks, dus slotje?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 22:13
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 14-05-2003 @ 20:51:
(..) ik maak vanwege mijn handicap moeilijk contact met andere mensen, maar afgezien daarvan functioneer ik normaal, (..)
Maar als je afgezien van een paar dingen normaal functioneert, is het dan nog wel 'normaal functioneren'? Is het 'normale' functioneren niet de manier zoals de meeste mensen leven?

Ik ben weer gewoon benieuwd hoe jij dit ziet.
Oud 16-05-2003, 00:46
Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
zou me nix verbazen als deze topic is gestart door een lilliputter
een lilliputter die nu echt in en deuk ligt
Oud 16-05-2003, 00:54
Verwijderd
Jezus, wat een stelletje rukkers hier zeg. Poesiefox zegt dat ze het op argumenten wil winnen, wat mij betreft heeft ze het gewonnen, en mensen beginnen maar cynisch te doen. Dát is pas een teken van verliezen.

Stelletje non-wetenschappelijk ingestelde nitwits, steek je kop in het zand.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 10:13
jos-fan
jos-fan is offline
Oud 16-05-2003, 10:16
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-05-2003 @ 01:54:
Jezus, wat een stelletje rukkers hier zeg. Poesiefox zegt dat ze het op argumenten wil winnen, wat mij betreft heeft ze het gewonnen, en mensen beginnen maar cynisch te doen. Dát is pas een teken van verliezen.

mischien wel maar een opmerking als:"liliputters zijn geen mensen" vind ik een beetje grof...dat was eigenlijk het enige... en dat het een ander soort mensen zijn oke...maar het zijn wel mensen
Oud 16-05-2003, 10:41
Violence Fetishist
Citaat:
nare man schreef op 16-05-2003 @ 01:54:

je posts beginnen steeds lozer te worden.
of komt het doordat het donderdag was?
overigens is rechten wel de minst wetenschappelijke studie die je kunt volgen, maargoed.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 12:16
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
rysdigital schreef op 16-05-2003 @ 11:41:
je posts beginnen steeds lozer te worden.
of komt het doordat het donderdag was?
overigens is rechten wel de minst wetenschappelijke studie die je kunt volgen, maargoed.

Het is een studie waarbij je leert argumenteren, waarbij je drogredenen leert herkennen en waarbij je ontzettend moe wordt van mensen die dat allemaal niet kunnen en dan maar hun toevlucht zoeken tot schelden.

En als Nare zegt dat ik gewonnen heb, dan is me dat meer waard dan jullie achterbakse aanvallen op mijn persoon. Want hij weet waar hij over praat.

NB: Van mensen als soort heb je verschillende rassen, waar de lilliputters een apart deel van uit maken. Genetisch gezien. Net zoals je binnen de soort hond ook tekkels en bouviers hebt. Maar het zijn allemaal honden, en inderdaad, allemaal mensen.

Da's waar. Maar lilliputters zijn niet de ras mensen waar ik het mee wil doen. Niet hetzelfde ras als ik. Te... anders.

Maar dat klinkt zo mogelijk nog erger, omdat iedereen hele nare associaties krijgt bij de woordencombinatie mens en ras, terwijl het biologisch gezien een hele normale Linnaeus indeling is. Dus dat durfde ik al helemaal niet aan te dragen in de discussie.

Dat was mijn fout, want zo was mijn definitie van mens anders dan die van jullie, en gingen we appels met peren vergelijken.

Het zijn juist de mensen zelf die met de termen uber of untermensch aankwamen zetten. Dat is kolder, vind jij een bouvier superieur aan de herder? Of de windhond inferieur ten opzichte van de spaniel?

Of vind jij stiekem onbewust de lilliputter inferieur aan jezelf en projecteer je dat op mij? Want dan kun je je eigen demonen uitbannen door mij af te zeiken. Terwijl ik dat niet gezegd heb.

Als er iemand trouwens níet rascistisch of xenofoob is, ben ik het wel. Ras, geloof, sexuele geaardheid, het zal me allemaal worst wezen.

Bewuste onwetendheid, dat is het enige waar ik giftig van word.
Oud 16-05-2003, 12:27
amehoewla
amehoewla is offline
Oud 16-05-2003, 12:44
jos-fan
jos-fan is offline
Citaat:
Poesiefox schreef:
Het is een studie waarbij je leert argumenteren, waarbij je drogredenen leert herkennen en waarbij je ontzettend moe wordt van mensen die dat allemaal niet kunnen en dan maar hun toevlucht zoeken tot schelden .
Citaat:
Nare man schreef:
Ehm, jah, ik denk niet dat Nare Man veel kaas heeft gegeten van z'n studie...
Oud 16-05-2003, 12:48
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
jos-fan schreef op 16-05-2003 @ 13:44:
Ehm, jah, ik denk niet dat Nare Man veel kaas heeft gegeten van z'n studie...
Soms moet je je toevlucht zoeken tot datgene wat de geestelijk minder bedeelden nu eenmaal nog wel kunnen begrijpen. Ja, dan verlaag je jezelf tot hun niveau. Dat is betreurenswaardig, maar soms noodzakelijk.
Oud 16-05-2003, 12:50
jos-fan
jos-fan is offline
Citaat:
Soms moet je je toevlucht zoeken tot datgene wat de geestelijk minder bedeelden nu eenmaal nog wel kunnen begrijpen. Ja, dan verlaag je jezelf tot hun niveau. Dat is betreurenswaardig, maar soms noodzakelijk.
Oud 16-05-2003, 19:13
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Studentje schreef op 15-05-2003 @ 23:13:
Maar als je afgezien van een paar dingen normaal functioneert, is het dan nog wel 'normaal functioneren'? Is het 'normale' functioneren niet de manier zoals de meeste mensen leven?

Ik ben weer gewoon benieuwd hoe jij dit ziet.
Voor mij is het in ieder geval wel normaal functioneren. Mensen met autisme imiteren veel dingen van anderen, waardoor ze zichzelf alsnog bepaalde vaardigheden aan kunnen leren. Op die manier kunnen ze toch normaal functioneren zonder dat anderen merken dat ze in een bepaald opzicht anders zijn, want als er iets is wat mensen met autisme niet willen, dan is dat wel opvallen.
Oud 19-06-2003, 23:54
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Evito schreef op 11-05-2003 @ 16:25:
Geil? Het lijkt mij wel extreem geil. Ik heb ooit eens een deel van een pornofilm gezien met een lilliputster, geweldig, lekker wijf ook! Het was BTW wel een bevoorrechte lilliputster, I believe, omdat geloof ik haar hoofd wel op normale grootte was.
Was dat niet gewoon een erg klein meisje van let's say... een jaar of 10?
Dat had namelijk ook gewoon gekund. Dan hadden we dat gezeik in deze thread niet zo gehad..
Oud 20-06-2003, 00:13
Violence Fetishist
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 20-06-2003 @ 00:54:
Was dat niet gewoon een erg klein meisje van let's say... een jaar of 10?
Dat had namelijk ook gewoon gekund. Dan hadden we dat gezeik in deze thread niet zo gehad..
ff niet uppen na een maand?

Regels voor berichten