![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maargoed, MIJ gaat het niet om het winnen hoor: Poesiefox, je hebt gewonnen hoor! ![]() Slotje! (wat mij betreft...) tenzij iemand nog de behoefte heeft hier zijn mening te geven over het wel/niet willen hebben van 'sex met een lilliputter' |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gerard, ik sluit me compleet aan bij je.
|
![]() |
Dus in feite word ik gediskwalificeerd?
Sjeeses, wat een moraalridders, wat een fatsoensrakkers zijn jullie! Een vraag: als je geen sex wilt met een dwerg of een mongool, waarom niet? Omdat je ze niet aantrekkelijk vindt? Waarom niet? Omdat ze te lelijk zijn? Waarom zijn ze te lelijk? Teveel afwijkend? Waarvan dan?
||
Citaat:
![]() Maar je kan natuurlijk altijd een nieuw topic openen. Waarin de vraagstelling anders is...(want daar lijk je naartoe te willen... of het is nog steeds dat 'willen winnen') SLOTJE! |
![]() |
|||||
Citaat:
Hoe dan ook, ik blijf erbij dat het beter is de term gehandicapt te gebruiken in plaats van mislukt als het om mensen met dwerggroei of het syndroom van Down gaat. Citaat:
Mochten jij en anderen meer over mijn handicap willen weten, dan kun je daarover informatie vinden in mijn openingspost in http://forum.scholieren.com/showthre...light=Asperger Via de link die ik daar vermeld vind je een omschrijving van de kenmerken ervan. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 17:48. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gelijk wil ik zeggen dat ik hiermee dus niemand aanval of iets of iemand afkeur. Ook denk ik dat het wel terecht is om toch even te laten weten dat ik wel respect heb voor de open manier waarmee jij over je handicap spreekt cq typt. Ook al is dit een forum, toch zou menigeen het moeilijk vinden om zo eerlijk te zijn over zichzelf. Mijn vraag is er zuiver op gericht om te weten te komen, waarom jij in jouw ogen normaal functioneert. Want onder normaal functioneren in een samenleving, versta ik functioneren zoals de meerderheid het doet. Mensen die van de meerderheid afwijken, functioneren dus niet normaal. Wat ik absoluut niet met deze post wil bereiken is om de mensen met een handicap een schop na te geven of om te laten blijken dat ik mezelf hoger acht dan mensen met een handicap. Deze post is dan ook helemaal niet bedoelt om te provoceren of iets dergelijks, maar echt alleen om te weten waarom jij vindt dat je normaal functioneert. Het interesseert mij gewoon om te weten hoe jij daar over denkt. Als ik het zo terug lees, heb ik alsnog mijn twijfels of mijn bedoeling wel helemaal juist overkomt, maar ik hoop erop dat niemand aan mijn oprechte interesse twijfelt.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Zo. *stopt vingers in oren* (als we toch kinderachtig bezig zijn) Ik hoor niks meer.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Mijn zus heeft ook een handicap... die heeft een spierdystrofie aan dr been..
Je ziet t niet aan dr af.. maar ze krijgt na een tijd van te lang lope/staan pijn aan dr been... Ze kan dus niet normaal functioneren dus is t een handicap...
||
Citaat:
|
Voor mijn zus geldt dat helemala niet! ze kan geen dingen doen die mensen normaal gespoken wel kunnen.. zoals uitgaan en dat soort dingen... dr word een stuk van je leven weggenomen dus functioneer je ook niet normaal meer..
En ze is t met me eens! Zodra jij geen dingen meer kan doen die andere mensen WEL kunnen functioneer jiij niet goed meer...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik ben weer gewoon benieuwd hoe jij dit ziet.
|
Verwijderd
|
Jezus, wat een stelletje rukkers hier zeg. Poesiefox zegt dat ze het op argumenten wil winnen, wat mij betreft heeft ze het gewonnen, en mensen beginnen maar cynisch te doen. Dát is pas een teken van verliezen.
Stelletje non-wetenschappelijk ingestelde nitwits, steek je kop in het zand. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
of komt het doordat het donderdag was? overigens is rechten wel de minst wetenschappelijke studie die je kunt volgen, maargoed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is een studie waarbij je leert argumenteren, waarbij je drogredenen leert herkennen en waarbij je ontzettend moe wordt van mensen die dat allemaal niet kunnen en dan maar hun toevlucht zoeken tot schelden. En als Nare zegt dat ik gewonnen heb, dan is me dat meer waard dan jullie achterbakse aanvallen op mijn persoon. Want hij weet waar hij over praat. NB: Van mensen als soort heb je verschillende rassen, waar de lilliputters een apart deel van uit maken. Genetisch gezien. Net zoals je binnen de soort hond ook tekkels en bouviers hebt. Maar het zijn allemaal honden, en inderdaad, allemaal mensen. Da's waar. Maar lilliputters zijn niet de ras mensen waar ik het mee wil doen. Niet hetzelfde ras als ik. Te... anders. Maar dat klinkt zo mogelijk nog erger, omdat iedereen hele nare associaties krijgt bij de woordencombinatie mens en ras, terwijl het biologisch gezien een hele normale Linnaeus indeling is. Dus dat durfde ik al helemaal niet aan te dragen in de discussie. Dat was mijn fout, want zo was mijn definitie van mens anders dan die van jullie, en gingen we appels met peren vergelijken. Het zijn juist de mensen zelf die met de termen uber of untermensch aankwamen zetten. Dat is kolder, vind jij een bouvier superieur aan de herder? Of de windhond inferieur ten opzichte van de spaniel? Of vind jij stiekem onbewust de lilliputter inferieur aan jezelf en projecteer je dat op mij? Want dan kun je je eigen demonen uitbannen door mij af te zeiken. Terwijl ik dat niet gezegd heb. Als er iemand trouwens níet rascistisch of xenofoob is, ben ik het wel. Ras, geloof, sexuele geaardheid, het zal me allemaal worst wezen. Bewuste onwetendheid, dat is het enige waar ik giftig van word.
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat had namelijk ook gewoon gekund. Dan hadden we dat gezeik in deze thread niet zo gehad..
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
BBC Saais Music #940 Trimm Trabb | 501 | 04-04-2010 16:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Vegetariers verzamel je :) Anarchychick | 138 | 24-05-2003 21:35 | |
Liefde & Relatie |