Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ga jou bands die jij leuk vindt toch ook niet af lopen zeiken... |
![]() |
||
Citaat:
Wat vind jij van rockband Good Charlotte? dan moet je je MENING geven, en die kan wel eens negatief zijn... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Komop, jullie zijn allemaal zo 'punk' met NOFX en the Offspring ![]() |
![]() |
|
![]() |
Geen coole band, maar voor de mensen die blijkbaar stekeblind zijn: die band draait al een jaar of 4 mee in de punkscene. Uit dezelfde scene als de craig's brother dudes. Die gasten weten heel goed waar ze mee bezig zijn en zijn niet veen "nepper" te noemen dan 80% van de kansloze rukkers op dit board.
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb ze nooit egt gemogen...maar ze worden slegter om de dag.. maar lifestile of rich and famous is wel leuk...maar naar 3 keer is et ook kut...
||
Verwijderd
|
Citaat:
zelfs trance en hardcore is muziek (jaahaaa!) alleen met wa minder inhoud.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
eigenlijk wel grappig... punk is eigenlijk een leefstijl waarbij verzet is tegen regels e.d. (verbeter mij als ik het fout heb hoor). hoezo gaan dan de mensen die 'het meest' punk zijn zeiken over een bandje dat ze niet punk gnoeg zijn... terwijl je dat niet kan zeggen omdat er geen regels voor behoren te zijn...
toch een lastig begrip.. dat 'punk' Laatst gewijzigd op 14-06-2003 om 09:55. |
![]() |
||
Citaat:
|
ik kan me daar toch zo ontzettend aan irriteren; 'ze zijn nep-punk!', wat maakt het in GODSNAAM uit hoe je hun muziek soort noemt? ik baal ervan als ze iedereen zo maar in hokjes plaatsen! en dat geld niet alleen voor good charlotte, tgaat om alle bands
maarjaaaa... sommigen zullen het toch nooit leren
|
![]() |
|
|