Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik zou toch de lat hoger willen leggen.. mikken voor het minfesitval met podium op een veld met een overnachting.. Gaat het nie lukken, gaan we op ons bek.. dan kunnen we altijd het rustiger aanpakken en naar zaaltje uitwijken.. We hebben nog een aantal maanden en veel enthousiaste mensen dus ik wil gewoon eerst zien wat mogelijk is. @paco.. jah dat weet ik.. was meer alvast een voorbereidend antwoord op reacties die ik vaak over camperen hoor. Ik ken teveel mensen die niet weten wat camperen is en gelijk over huisjes, duingalows, electriciteit en tv beginnen te zeuren en klagen over in een tent. Maar hier zullen vast wel echte campeerders zitten die zelfs een keertje vanuit je doorweekte tent de modder in vallen nog op waarde kunnen schatten ![]()
|
IK HEB DE OPLOSSING!
![]() ik las net in het eerste mailtje dat jullie een soort mini fest wilde houden voor forum bandjes. Ik zocht niet al die mailtjes te lezen dus ik weet niet of dat jullie al een zaaltje gevonden hebben maar ik heb er een als je wilt. Nl. een jongerencentrum Gratis en voor niks. ![]() Er hebben al bands als the apers en rightdirection en dergelijke opgetreden, en voor de mensen die dat niet kennen, die zijn dus aardig bekent. ![]() Het zaaltje is een jongerencentrum gelegen in Gemert (Brabant)en ik zit daar ik ben daar vrijwilliger en blabla.. maar in ieders geval wij zijn op zoek naar mensen zoals jullie die zoiets willen organiseren. genoeg gezeik... kijk effe op www.jcdebunker.nl en neem even contact met mij op via email: bored87@hotmail.com ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hartelijk bedankt voor de tip ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
de vraag is dus hoe je bands gaat selecteren, wie speelt wel en wie niet... op zig de regel van er moet meer dan 1 forummer in de band spelen, ja mooi dan zeg ik wel tegen me drummer dat ie zig ook ff moet aanmelden
![]()
||
Citaat:
dus om te zeggen minstens 2 heeft toch geen nut. gewoon iedereen met een band en dan het heel de dag laten duren als dat kan.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik wil op zig ook wel helpen met regelen enzow
|
hoe geweldig dit..
ik zie het al helemaal voor me: een zaterdag eind augustus/begin september, rond 2 uur bands en organisatie in de zaal, 3 uur 'het publiek'.. 4 of 5 bandjes die max een uur ofzo mogen spelen tussenduur ff pauze misschien rond etenstijd een wat langere pauze, samen wat eten.. na het eten nog een bandje.. daarna ouwehoeren op de camping die in de buurt is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als dit gaat lukken allemaal wordt het echt super! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik geloof trouwens wel dat ze meer punkgeoriënteerd zijn, krijgt Patrick toch zn zin ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
alleen bands van forummers mogen, dus niet van vrienden of waar forummers roadies van zijn |
![]() |
|
Laatste nieuws...
we hebben een naam : RUNKAPOP Organisatie is : Ulfke Roxy Sooz Escapism SounD Voorlopig kunnen wij het waarschijnlijk met zijn vijfen af.. als er hulp nodig is dan ziet u dat vanzelf. Op dit moment zijn we druk met van alles afspreken en plannen. Hoe en wanneer de bandjes zich echt aan kunnen gaan melden volgt nog. Eerst moeten we locatie vastleggen en kosten doorrekenen. Datum wordt waarschijnlijk eind september. We houden u op de hoogte.
||
Citaat:
||
Citaat:
Klare blokutten bij stukken grond.
|
![]() |
Ik denk dat een zaaltje "ergens in Brabant" niet echt ideaal is....
Dat is voor mensen uit het noorden wel erg ver rijden, we moeten ook nog terug natuurlijk. Ook lijkt me buiten nog steeds veel leuker dan binnen, dat schept veel meer sfeer dan in een donker zaaltje, buiten met een kampvuur, kratten bier en voor degene die het willen een tjapie ![]()
||
Citaat:
Zaaltje + aansluitend camping. Kom je niet meer thuis dan kun je naar de camping. Best of both worlds.. want scheelt een hoop spullen in een veld opzetten. Als je andere en/of betere locaties weet kun je die posten of aan 1 van de leden van de organisatie doorgeven.
||
Citaat:
Overleg maar met ze idd en houd het muziek forum in de gaten. ennuh.. Ga dan NIET in Den Helder wonen ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben ook vrijwilliger in een jongerencentrum...in Hillegom. Dat is dus Zuid-holland, 2 stations boven leiden, dat is dus iets centraler. Ik bedoel, Brabant is best gezellig en zo, maar het is voor sommigen (te) ver. Niet dat ik er zelf problemen mee heb, maar het is gewoon even een aanvulling om wat meer keus te creeeren.
|
![]() |
|
OPLOSSING MEISJE!
ik heb net gelezen dat er al iemand een mailtje had gestuurd naar de bunker, heel goed, maar als je dan even mij naam er bij zet is dat ook wat makkelijker. Mijn naam is Hanneke dan weten ze het wel. ![]() Camping is erg gewild las ik. Nou is er heel toevallig langs de bunker een enorm grasveld dat van een sportcentrum is, en ik zou echt niet weten of dat we er mogen verblijven maar het is natuurlijk te proberen. ![]() Ook is mijn (dan EX) school er vlakbij en die hebben ook een reusachtig veld, dus als ik een keer lief zou lachen naar de eigenaars dan zit er wel een mogelijkheid in. Ik zag ook al een lijstje staan van mensen die het gaan organiseren;zeer gut. ![]() Maar stel we doen het in de bunker dan zou ik graag de coordinator willen zijn ![]() ![]() ![]() Nou ik hoor het nog wel, het linkt in ieders geval echt top! ![]()
||
Citaat:
den bosch zou misschien nog het meest centraal liggen als je kijkt naar het aantal mensen wat waar vandaan komt. maar daar moet je dan ook maar net iets vinden |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|