Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wees blij dat je nog koffie en thee kreeg....! wij moesten t doen met één pakje helly wat echt super ranzig&goedkoop is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag had ik tot 12 uur, Mavo moest om 11 uur weg (*kwekkwekkwek*) en Havo om 11.30 uur (*kwekkwekkwek*)
Vervolgens gingen de surveillanten alvast blaadjes neerleggen voor het examen van 's middags, ook erg fijn, *ahum*, alsof ze je weg willen werken ofzo. En tja, wat wel lief was, was dat ik om 11.55 uur de zaal toch mocht verlaten mét kladpapier en opgaven ![]() |
![]() |
|
![]() |
okeee!!!! ik ook een rijtje met klachten...
economie - telefoon van een klasgenoot... - leraar die daarop reageert....dubbel gestoort dus. - muzieklokaal naast de gymzaal buiten gebruik> no way...half uur lang een "mooie" tang gehoord...toen was ik het wel zat. verder bruggers die op het binnenplein gingen gymen...."klaar voor de start af!!!!" en iedereen moet opeens z'n voordeur schuren...lijkt het wel. dat was het voorlopig...als ik morgen wiskunde door zoiets verpest....so.... ![]() ![]()
|
ik ergerde me aan mezelf!! ik kreeg de hik waardoor ik met een rooie kop snel nar de wc moest, en dat mijn buik verschillende keren luidruchtig heeft geprotesteerd, terwijl ik al mijn koekjes en broodjes en snoepjes al op had...
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Meestal voel je het wel aankomen, dan moet je met een arm heel hard tegen je maag duwen, dan gaat het wel weg... Maar als het dat niet doet is het echt stom ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
pff. bij ons mag je niet eens zoveel troep op je tafeltje. het enige wat mag is: wat eten en drinken, paar pennen, een grijs potlood(en evt. als dat op het vak van toepassing is een geo en rekenmachine en rode en blauwe potloden en woordenboek)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij wiskunde B begon een meisje na een half uur te huilen.. dat vind ik dan echt zo een actie waarbij iemand alleen aan zichzelf denkt
![]() Verder zaten er een paar mannetjes vandaag tijdens M&O te voetballen naast de school: kwam de bal vrij hard tegen de ruiten boven in de gymzaal aan ![]() Ach en verder viel het wel mee, alles was goed geregeld bij mij op school |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en bij duits een uberirritante vrouw die dan iets aan het eten was en je dat gemaal keihard hoorde ![]() ![]() |
![]() |
|
Vandaag was er een leraar/surveillant die zo nodig aan het zonnescherm moest gaan trekken omdat hij blijkbaar dacht dat iemand last had van de zon...Niemand die ook maar iets in de zon zat ofzo, maargoed. Hij wilde waarschijnlijk alleen maar even interessant doen
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() PETER! Hij was allang klaar, wilde dat laten merken en ging daarom overdreven hard met zn vingers op zn stoel trommelen, overdreven hard zuchten, overdreven hard knisperen met zn pakje Sultana, overdreven hard op zn GR tikken....KILL! ![]() ![]() ![]()
|
Ik had mn examens in een kerk want onze school werdt verbouwd! dan heb ik het toch liever in de gymzaal, helemaal omdat zo'n kerkzaal best wel gehorig is. dus iedereen die hakken aanhad liep onder begeleiding van ritmisch getik naar voren om zn blaadje in te leveren. en weer terug om een blaadje op te halen dat nog vergeten was, en je raad het al, ook weer naar voren om dàt blaadje in te leveren.
![]() vandaar dat ik hakken boycot ![]() |
![]() |
|
De mavo-kandidaten in de examenzaal.
Conrecor mavo 10.45 uur: "Jongens, jullie hebben nog een kwartier, dat betekent dat iedereen die nog niet klaar is, moet blijven zitten tot het einde en dan pas het werk mag inleveren". Minstens 10 lui stonden tussen 10.45 en 11.00 op om het werk in te leveren om vervolgens teruggestuurd te worden.. Om 11.00 uur conrector: "Het werk wordt nu ingenomen, aub even blijven zitten tot alles is opgehaald"; en hoppa, ja hoor, de mavo staat weer massaal op.. Ook kunnen ze niet bedenken dat het wel handig is om je mobieltje uit te zetten, omdat het niet zo plezierig is als ie overgaat terwijl er 200 mensen examen aan het doen zijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb me tijdens mijn examen groen en geel geërgerd aan de mensen die helemaal gaan lopen stressen en zuchten en je dan ook nog eens met afgunstige blikken aankijken wanneer je als eerste de zaal uitloopt.
Maar het meest irritante was het feit dat sommige mensen wéken vantevoren al liepen te miemelen over hoeveel ze wel niet moesten leren, hoe moeilijk het wel niet was, hoe gestresst ze er wel niet van werden, hoe groot de kans wel niet was dat ze gingen zakken (terwijl ze gemiddeld een zeveneneenhalf stonden)... Domme stresskippen ![]() |
![]() |
|
Ikhad tijdens natuurkunde ook zoiets leuks. Ik heb adhd, en krijg dus extra examentijd (half uurtje), maar de surveilanten vonden blijkbaar dat het geen "echte examentijd" was, en iets waar ik maar blij mee moest zijn, dus vonden ze het niet de moeite waard om even een half uurtje extra hun mond te houden, ze gingen gewoon hardop praten!!! ik heb het wel afgekregen, maar heb toch onze rector gewaarschuwd, die was helemaal laaiend, en de dag daarop was het hééééél erg stil tijdens de examens
![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat soort lui heb je bij ons op school ook. Die moeten dan voor een examen een 2,5 halen om een 6 te staan en dan nog zeggen ze dat ze het examen verkloot hebben. ![]() (En dan zul je zien op hun eindlijst dat ze voor het betreffende examen een 7 ofzo gehaald hebben...) |
Advertentie |
|
|
|