Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2003, 18:41
Yohst
Yohst is offline
het gefluister van 2 docenten voor me de hele tijd :/

dan heb ik nog liever dat ze hardop praten
Oud 25-05-2003, 20:59
kiki is de naam
kiki is de naam is offline
de surviant die het systeem van uitdelen niet helemaal begreep. Ze wist niet wie nu wat wel en wat niet had en ging tot 3keer toe vragen of alles wel klopte en of iedereen wel alles had.
Vervolgens ging ze naar de andere surviant toe en ging ze staan praten met hem.
Toen ging ze hele tijd langs alle tafels lopen...was ook niet echt prettig
En tot overmaat van ramp vond ze het wel beter als de luxaflex dicht was dus werd er aan dat touw getrokken en ging er met een hels kabaal dat ding naar beneden. Raam II idem raam III idem... "ja sorry hoor ik moet nog 1 raam"
tsss echt belachelijk
En afgelopen vrijdag gingen 2 survianten verstoppertje spelen zeg maar. De ene zat voor, de andere achter en dan keek diegene die voor zat helemaal naar links, en die achter zat keek dan naar rechts... Ze dachten dat niemand het zag en toen kwamen ze erachter dat ik het wel zag. Vervolgens kreeg de surviant een beetje een rood hoofd. Ja goed, was opzich best lachwekkend om naar te kijken hoe iemand van in de 40 zon pret om zoiets kan hebben maar werkte niet echt motiverend...
Oud 26-05-2003, 07:44
Knoop
Knoop is offline
2 docenten die blijkbaar iets grappig vonden....eerst een beetje gefluister en toen gelach!
Oud 26-05-2003, 09:38
Stephanie19
Stephanie19 is offline
Ik was zelf lekker irritant vandaag

Ik zat langs de verwarming, (ja, wie gaat daar dan ook zitten; ik dus) en ik had te weinig plek voor al die blaadjes. Dus ik moest alles stapelen en t viel allemaal om. En toen wou ik mijn woordenboek pakken, ik geloof dat het me 1 keer gelukt is om die niet tegen de verwarming te slaan.
(resultaat; een klap die echt door de HELE zaal galmt)

En verder ben ik steeds als eerste klaar. Volgens mij wekt ook dat enige irritatie op..
Oud 26-05-2003, 12:32
bellaisabella
bellaisabella is offline
Citaat:
jongen die schuin voor mij zat had op zn (toch al niet zo grote) tafeltje 4 pakjes drinken.een knuffeltbeertje.een foto van zn vriendin.een rekenmachine en zn etui staan. de helf flikkerde dus elke keer van zn tafel.ook had hij naast zn tafel een tas staan met: zuurtjes.keelsnoepjes.sultana's.een tros bananen een een flesje cola....en dan vond ie dat ie te weinig tijd had voor zn examen...ja halloooo.als je de hele tijd zit te eten.
MY god; een foto van z'n vriendin!

Ik ergerde me kapot aan een meisje uit m'n klas die bij alle, ik herhaal: ALLE examens als eerste klaar was... Vandaag bij frans weer en ik was nog niet eens op de helft!!! Daar kan ik dus echt niet tegen... Verder vind ik in een gymzaal zitten echt demotiverend werken, vind het echt een kutruimte. En ik erger me ook aan mezelf, ik heb bij elk examen een ontzettende broodtrommel meegenomen, tot de nok toe gevuld ook, en ik heb er gewoon nooit wat uit gegeten!!! Geen tijd voor en door de stress ook totaal geen honger! En ik maar koppig elke dag het voedselpakket mee BLIJVEN nemen, want ik zou toch maar honger krijgen...
Oud 26-05-2003, 13:49
blondje1983
blondje1983 is offline
Citaat:
Lynn schreef op 15-05-2003 @ 14:26:
Oftewel: Waar heb jij je tijdens je examen(s) enorm aan geërgerd? Zon topic moet er ook zijn natuurlijk, misschien kunnen we de link ooit opsturen naar 't LAKS .

Maargoed, lucht je hart!

Ik heb zelf nog geen examens gehad, maar een vriendin van me vertelde dat ze het tijdens Grieks heel irritant vond dat "die k*twijven" langskwamen met koffie en thee. Er kwamen vrouwen met zon krakend, ratelend karretje langs met de vraag of je iets wilde drinken, wat dan dan mocht zijn, of je suiker nodig had, of je melk nodig had, of je een roerstaafje nodig had, blablabla. En dat bij 27 mensen...
Erg storend dus. Vooral toen ze, toen ze het spul aan het opruimen waren, volop aan het kletsen waren.
Blijkbaar nooit van Stilte Tijdens Examens gehoord
De eerste ergenis hier tot nu toe

wees blij dat je nog koffie en thee kreeg....! wij moesten t doen met één pakje helly wat echt super ranzig&goedkoop is
Oud 26-05-2003, 14:05
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef op 24-05-2003 @ 16:40:
het vervelendst van alles zijn nog wel de bruggers die op de trappen naast de gymzaal naar elkaar gaan lopen schreeuwen: "HEEJ! ER ZIJN TOCH EXAMENS NU?" "JA MAN! LIJKT ME ECHT KUT!" GRRRRRRRRRRRRR!!!!!
Bij ons mag je in een straal van veertig meter in de buurt van de gymzaal niet eens meer komen, omdat er examens zijn, dus het zal wel lekker rustig zijn...
Oud 26-05-2003, 14:11
Verwijderd
Vandaag had ik tot 12 uur, Mavo moest om 11 uur weg (*kwekkwekkwek*) en Havo om 11.30 uur (*kwekkwekkwek*)
Vervolgens gingen de surveillanten alvast blaadjes neerleggen voor het examen van 's middags, ook erg fijn, *ahum*, alsof ze je weg willen werken ofzo.
En tja, wat wel lief was, was dat ik om 11.55 uur de zaal toch mocht verlaten mét kladpapier en opgaven Mja, Nederlands Opstel he...
Oud 26-05-2003, 15:12
jeanine
jeanine is offline
okeee!!!! ik ook een rijtje met klachten...

economie
- telefoon van een klasgenoot...
- leraar die daarop reageert....dubbel gestoort dus.
- muzieklokaal naast de gymzaal buiten gebruik> no way...half uur lang een "mooie" tang gehoord...toen was ik het wel zat.

verder bruggers die op het binnenplein gingen gymen...."klaar voor de start af!!!!"

en iedereen moet opeens z'n voordeur schuren...lijkt het wel.

dat was het voorlopig...als ik morgen wiskunde door zoiets verpest....so....

Oud 26-05-2003, 16:18
smilodon
smilodon is offline
ik ergerde me aan mezelf!! ik kreeg de hik waardoor ik met een rooie kop snel nar de wc moest, en dat mijn buik verschillende keren luidruchtig heeft geprotesteerd, terwijl ik al mijn koekjes en broodjes en snoepjes al op had...
Oud 26-05-2003, 16:19
Verwijderd
Citaat:
smilodon schreef op 26-05-2003 @ 17:18:
ik ergerde me aan mezelf!! ik kreeg de hik waardoor ik met een rooie kop snel nar de wc moest, en dat mijn buik verschillende keren luidruchtig heeft geprotesteerd, terwijl ik al mijn koekjes en broodjes en snoepjes al op had...
Oef, dat doet mijn buik nu ook altijd... echt stom... Dan knort hij ineens heel hard
Meestal voel je het wel aankomen, dan moet je met een arm heel hard tegen je maag duwen, dan gaat het wel weg... Maar als het dat niet doet is het echt stom
Oud 26-05-2003, 16:22
Iwein
Iwein is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 26-05-2003 @ 17:19:
Oef, dat doet mijn buik nu ook altijd... echt stom... Dan knort hij ineens heel hard
Meestal voel je het wel aankomen, dan moet je met een arm heel hard tegen je maag duwen, dan gaat het wel weg... Maar als het dat niet doet is het echt stom
ik ook, en vandaag bij natuurkunde steeds dat ik kriebelhoest had, maar geen zin had iedereen uit zn concentratie te halen, en die een uur moest inhouden
Oud 26-05-2003, 16:23
smilodon
smilodon is offline
Citaat:
madwoman schreef op 19-05-2003 @ 13:46:
jongen die schuin voor mij zat had op zn (toch al niet zo grote) tafeltje 4 pakjes drinken.een knuffeltbeertje.een foto van zn vriendin.een rekenmachine en zn etui staan. de helf flikkerde dus elke keer van zn tafel.ook had hij naast zn tafel een tas staan met: zuurtjes.keelsnoepjes.sultana's.een tros bananen een een flesje cola....en dan vond ie dat ie te weinig tijd had voor zn examen...ja halloooo.als je de hele tijd zit te eten.

ook ging de bel steeds.ook best irri.

pff. bij ons mag je niet eens zoveel troep op je tafeltje. het enige wat mag is: wat eten en drinken, paar pennen, een grijs potlood(en evt. als dat op het vak van toepassing is een geo en rekenmachine en rode en blauwe potloden en woordenboek)
Oud 26-05-2003, 16:25
Verwijderd
Citaat:
iwein schreef op 26-05-2003 @ 17:22:
ik ook, en vandaag bij natuurkunde steeds dat ik kriebelhoest had, maar geen zin had iedereen uit zn concentratie te halen, en die een uur moest inhouden
Whehe, dat had een surveillant bij mij. Ze probeerde hem in te houden, maar begon na een tijdje als een bezetene te hoesten... rende ze snel naar buiten
Oud 26-05-2003, 16:45
Just-Rian
Just-Rian is offline
Aan van die superirritante lui. Die dan met hun pen klikken en ondertussen arrogant rondkijken. of heel hard "ahum" zeggen.. als zogenaamde hoest.. of bij elk geluidje een heel geërgerd "tuh oohhh" laten horen.. *klaag*klaag*
Oud 26-05-2003, 16:46
Verwijderd
Bij wiskunde B begon een meisje na een half uur te huilen.. dat vind ik dan echt zo een actie waarbij iemand alleen aan zichzelf denkt . Erg irritant, ze is misschien wel 3 keer de zaal uitgelopen en weer teruggekomen.

Verder zaten er een paar mannetjes vandaag tijdens M&O te voetballen naast de school: kwam de bal vrij hard tegen de ruiten boven in de gymzaal aan !knal!

Ach en verder viel het wel mee, alles was goed geregeld bij mij op school
Oud 26-05-2003, 16:51
Iwein
Iwein is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 26-05-2003 @ 17:25:
Whehe, dat had een surveillant bij mij. Ze probeerde hem in te houden, maar begon na een tijdje als een bezetene te hoesten... rende ze snel naar buiten
en 7 mensen liepen bij natuurkunde toen 1 uur voorbij was, er meteen uit... de hoop opgegeven

en bij duits een uberirritante vrouw die dan iets aan het eten was en je dat gemaal keihard hoorde
Oud 26-05-2003, 17:08
Lynn
Lynn is offline
Vandaag was er een leraar/surveillant die zo nodig aan het zonnescherm moest gaan trekken omdat hij blijkbaar dacht dat iemand last had van de zon...Niemand die ook maar iets in de zon zat ofzo, maargoed. Hij wilde waarschijnlijk alleen maar even interessant doen
Oud 26-05-2003, 17:17
marlies
marlies is offline
Citaat:
summer1986 schreef op 16-05-2003 @ 17:30:
Dat er 1 ex van me VOOR me zat, en 1 ex van me ACHTER me...
dat doe je zelf
Oud 26-05-2003, 17:20
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
marlies schreef op 26-05-2003 @ 18:17:
dat doe je zelf
Hoeft niet. Bij ons had de school overal kaartjes neergelegd met ons examennummer erop. Daar moest je dan maar gewoon gaan zitten
Oud 26-05-2003, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Lynn schreef op 26-05-2003 @ 18:20:
Hoeft niet. Bij ons had de school overal kaartjes neergelegd met ons examennummer erop. Daar moest je dan maar gewoon gaan zitten
Misschien dat ze ook niet met die kerels had kunnen nemen
Oud 26-05-2003, 17:26
Verwijderd
Gerrit!
O wat haat ik die gast met zn nerveuze getik en gekraak en gewiebel, ieeeel bah.
Oud 26-05-2003, 17:30
Lynn
Lynn is offline
Citaat:
! am mE schreef op 26-05-2003 @ 18:26:
Gerrit!
O wat haat ik die gast met zn nerveuze getik en gekraak en gewiebel, ieeeel bah.
Oh, als we personen bij naam gaan noemen
PETER! Hij was allang klaar, wilde dat laten merken en ging daarom overdreven hard met zn vingers op zn stoel trommelen, overdreven hard zuchten, overdreven hard knisperen met zn pakje Sultana, overdreven hard op zn GR tikken....KILL!
Oud 26-05-2003, 17:33
sas_andrea
sas_andrea is offline
Vandaag heb ik me toch echt aan onze leraar aardrijkskunde (wat btw niet heb) geergerd. Hij ging rennen door de zaal om leuk te zijn, hij niesde en hoeste overdreven hard en.... Zn kop staat me gewoon niet aan.
Oud 27-05-2003, 22:07
Druppel
Druppel is offline
Ik heb me vandaag tijdens filosofie geërgerd aan de leraar op de gang die een half uur heeft staan brullen DAT IEDEREEN STIL MOEST ZIJN WANT ER WAREN EXAMENS AAN DE GANG!!!!!!
Oud 28-05-2003, 15:24
Ponk
Ponk is offline
Ik had mn examens in een kerk want onze school werdt verbouwd! dan heb ik het toch liever in de gymzaal, helemaal omdat zo'n kerkzaal best wel gehorig is. dus iedereen die hakken aanhad liep onder begeleiding van ritmisch getik naar voren om zn blaadje in te leveren. en weer terug om een blaadje op te halen dat nog vergeten was, en je raad het al, ook weer naar voren om dàt blaadje in te leveren.

vandaar dat ik hakken boycot
Oud 28-05-2003, 17:25
Blisss
Blisss is offline
De mavo-kandidaten in de examenzaal.

Conrecor mavo 10.45 uur: "Jongens, jullie hebben nog een kwartier, dat betekent dat iedereen die nog niet klaar is, moet blijven zitten tot het einde en dan pas het werk mag inleveren". Minstens 10 lui stonden tussen 10.45 en 11.00 op om het werk in te leveren om vervolgens teruggestuurd te worden.. Om 11.00 uur conrector: "Het werk wordt nu ingenomen, aub even blijven zitten tot alles is opgehaald"; en hoppa, ja hoor, de mavo staat weer massaal op.. Ook kunnen ze niet bedenken dat het wel handig is om je mobieltje uit te zetten, omdat het niet zo plezierig is als ie overgaat terwijl er 200 mensen examen aan het doen zijn.
Oud 02-06-2003, 09:48
YPrue
YPrue is offline
Ik had dus Wiskunde A 1,2 in de gymzaal.
Aan de buitenkant van de ramen van de gymzaal zitten vensterbanken. Daar zaten heel gezellig twee raven naast elkaar en waren steeds tegen het raam aan het tikken!!!! En het leuke was: ze kwamen ook nog steeds terug.........
Oud 02-06-2003, 11:08
Verwijderd
Ik heb me tijdens mijn examen groen en geel geërgerd aan de mensen die helemaal gaan lopen stressen en zuchten en je dan ook nog eens met afgunstige blikken aankijken wanneer je als eerste de zaal uitloopt.

Maar het meest irritante was het feit dat sommige mensen wéken vantevoren al liepen te miemelen over hoeveel ze wel niet moesten leren, hoe moeilijk het wel niet was, hoe gestresst ze er wel niet van werden, hoe groot de kans wel niet was dat ze gingen zakken (terwijl ze gemiddeld een zeveneneenhalf stonden)...

Domme stresskippen
Oud 02-06-2003, 11:13
SuperSanne
SuperSanne is offline
Ikhad tijdens natuurkunde ook zoiets leuks. Ik heb adhd, en krijg dus extra examentijd (half uurtje), maar de surveilanten vonden blijkbaar dat het geen "echte examentijd" was, en iets waar ik maar blij mee moest zijn, dus vonden ze het niet de moeite waard om even een half uurtje extra hun mond te houden, ze gingen gewoon hardop praten!!! ik heb het wel afgekregen, maar heb toch onze rector gewaarschuwd, die was helemaal laaiend, en de dag daarop was het hééééél erg stil tijdens de examens
Oud 02-06-2003, 11:34
m@rie
m@rie is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-06-2003 @ 12:08:

Maar het meest irritante was het feit dat sommige mensen wéken vantevoren al liepen te miemelen over hoeveel ze wel niet moesten leren, hoe moeilijk het wel niet was, hoe gestresst ze er wel niet van werden, hoe groot de kans wel niet was dat ze gingen zakken (terwijl ze gemiddeld een zeveneneenhalf stonden)...

Domme stresskippen
Inderdaad!
Dat soort lui heb je bij ons op school ook. Die moeten dan voor een examen een 2,5 halen om een 6 te staan en dan nog zeggen ze dat ze het examen verkloot hebben.
(En dan zul je zien op hun eindlijst dat ze voor het betreffende examen een 7 ofzo gehaald hebben...)
Advertentie

Regels voor berichten