Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2003, 14:53
poesiefox
poesiefox is offline
Ik weet van een kledingkastincident, dat is nog wel een graadje erger!
Oud 20-05-2003, 15:00
Ode
Ode is offline
Ik heb ooit iemand gezegd dat hij bloed aan zijn tenen had. En ik ben een keer heel hard gaan lachen. Toen degene naast me toen vroeg waar ik om moest lachen blijk ik gezegd te hebben:

"NOh, iets lekkers. Een tovenaar ofzo"
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 23:02
the exploding boy
the exploding boy is offline
ik lig hier echt helemaal dubbel geweldige topic

iig

met een ex van me:

lagen we in bed en hij maakt me ineens wakker.

"Hej olg word eens wakker...."
*wat is er?
*hij pakt een halve rol wc papier en begint dat uit te rollen en legt het helemaal over mij heen*
dus ik:
zegt ie; "jah zo... want je was helemaal nat"

Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 08:14
Verwijderd
Ikzelf praat heel veel in m'n slaap, soms zo hard dat ik er zelf wakker van word. Ook slaapwandel ik best veel.

Ik weet alleen geen letterlijke quotes
Wel iets van mijn vader: Het was al laat in de avond, en ik lag te slapen. Opeens werd ik wakker omdat het licht in mijn kamer aanging. Komt mijn vader aangelopen, duwt mij aan de kant, en gaat gewoon in m'n bed liggen (ik werd helemaal tegen de muur aan geperst). Na een paar minuten heb ik me los weten te wrikken, en ben ik maar in het bed van mijn ouders naast mijn moeder gaan liggen. De volgende morgen komt mijn vader naar beneden met de vraag waarom hij in Godsnaam in mijn bed lag Is alweer een heel aantal jaar geleden, trouwens.

Oh ja! Ik heb mezelf een keer midden in de nacht aangekleed en gewassen, ben naar de slaapkamer van mijn ouders gelopen, het licht aan gedaan, en ik zei dat ik naar school ging en daarna naar de stad

En ik ben een keer laat op de avond naar beneden gelopen, en ben gewoon naast mijn ouders op de bank gaan zitten zonder iets te zeggen. Omdat ik mijn ogen open had,dacht mijn vader dat ik hem voor de gek hield, maar mijn moeder zag aan de stand van mijn ogen dat ik sliep (ik "keek" nogalwazig voor me uit)
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 08:20
damaetas
damaetas is offline
ik blijk tegenwoordig heel veel te praten in me slaap straks ff aan vriendje vragen.
Oud 21-05-2003, 08:46
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 21-05-2003 @ 00:02:
lagen we in bed en hij maakt me ineens wakker.

"Hej olg word eens wakker...."
*wat is er?
*hij pakt een halve rol wc papier en begint dat uit te rollen en legt het helemaal over mij heen*
dus ik:
zegt ie; "jah zo... want je was helemaal nat"

OMG

Wat zei hij de volgende dag toen je het vertelde?
Oud 22-05-2003, 11:23
Punkygirl
Punkygirl is offline
Serieus ik vind dit echt helemaaaaal geweldig!!!!!!
Jezus de tranen lopen me over de wangen en ik heb buikpijn..

Zelf word ik wel eens wakker mn mn eigen geroep ofzow..

of ik logeerde bij mn oma en sliep bij hara in een 2 persoonbed bed.. ik vet agressief tegeg mn oma.. geef godver mn dekbed terug!! Scheen haar geslagen te hebben. Kreeg ineens een knal en werd versuft wakker.. ikke "waarom sla je me?" Niks laat maar ga maar slapen..
schijn haar dus een flinke blauwe plek te hebben geslagen..

Vriendin van me op vakantie
ouders en dr broer+zus waren spelletje aan et doen..
zij sliep al, doet ineens schuifdeur open, had ogen nog dicht..
" Maaaaamm..." Mja?
" je vergeet je kaartje" *valt achterover en begint luid te snurken* .. de moeder bleek inderdaad het kaartje vergeten te zijn met dat spel.
Oud 24-05-2003, 13:55
freakje
freakje is offline
Niets zo grappig als praten in je slaap:

Dit vertelde mijn moeder me eens:

Ze kwam op een vrijdagavond thuis en ik lag al te slapen. (Ik was uitgegaan met mijn vriendje) Ze komt aan me vragen wat ik gedaan had en blijkbaar had ik geantwoord dat ik gewoon thuis gebleven was en dat ik mijn vriendje niet gezien had, omdat er toch niks te doen was. Haar verbazing was groot toen ik zei dat ik me de dag ervoor heel goed geamuseerd had samen met mijn vriend

Het is dus al zo erg met mij gesteld dat ik leugens vertel in mijn slaap !
Oud 24-05-2003, 19:13
Muze
Muze is offline
Ik ben welleens wakkergeworden terwijl ik midden in een zin zat, ik zei: "Ja maar hoe..." en toen besefte ik me dat ik het in mn slaap zei.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:53
Silver rain
Silver rain is offline
ik praat niet in m'n slaap. Mijn zus wel. Die zegt echt rare dingen:

"help, de bananen vallen aan!!!"
"als je de boom doodschiet eet ik je op"
"ik moet naar scholmdjnws" Moet waarschijnlijk zijn ik moet naar school
Oud 26-06-2003, 12:15
bonsai
bonsai is offline
Citaat:
i'll-be-ok schreef op 26-06-2003 @ 12:53:
ik praat niet in m'n slaap. Mijn zus wel. Die zegt echt rare dingen:

"help, de bananen vallen aan!!!"
"als je de boom doodschiet eet ik je op"
"ik moet naar scholmdjnws" Moet waarschijnlijk zijn ik moet naar school
Oud 26-06-2003, 12:29
Envy
Envy is offline
*heeft slappe lach*

Toen mijn broertje een jaar of 7 was had ie een smurfenstrip gelezen. Wordt ie midden in de nacht huilend en schreeuwend wakker: 'Heeeeeeeelp, Gargamel zit achter me aaan!!!! Hij wil me opeten!!!' Hij was echt heelemaal overstuur en ik kwam echt ni meer bij van et lache
Oud 26-06-2003, 12:30
GeritoDM
GeritoDM is offline
Ik ging vroeger altijd rondjes in de kamer lopen als ik naar de wc moest. Vroeg m'n broer: Wat is er? Moet naar de wc... Maar ik bleef gewoon vrolijk rondjes lopen, totdat m'n moeder kwam ofzo. En ik wist het wel de volgende dag...

M'n broertje: "Mama! Ik wil een snoepjeee..." Ik: "Hm?" "Ik wil een snoepje!"

M'n broer is een keer 's avonds in z'n ondergoed naar beneden gelopen, om vervolgens op de bank te gaan zitten en tv te gaan kijken met m'n ouders en andere broer. Maar zonder zijn bril, en toen had hij al iets van -5 ofzo, dus hij zag niet zoveel. M'n vader probeerde 'em toen naar z'n bed terug te brengen, dus trap op enzo, maar hij ging te ver door, en liep naar zolder. Uiteindelijk kwam hij er wel.

Een buurmeisje die heel lang geleden een keer kwam logeren, ging midden in de nacht naar de wc, maar ze pakte een deur te vroeg en ging in de kast d'r naast op de snoepjestrommel zitten.

Ben een paar keer midden in een zin wakker geworden, wat helemaal nergens op sloeg, of wat niemand mocht weten ofzo. En dat was dan meestal als ik bij iemand logeerde...
Oud 26-06-2003, 12:45
Verwijderd
"Sterretjes. Roze sterretjes. En witte. Ennnmmm.. Ook nog roze."

Ohja.

En Adrenaline/Marge heeft een keer toen ze hier was een heel verhaal zitten vertellen over hoe gezond groene appels wel niet waren. >:]
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 12:49
feyegirl
feyegirl is offline
ik weet zelf eigenlijk niet wat ik zelf zeg ik me slaap maar me broertje heeft het de heletijd over voetballen egt heel vaag

ook een keertje
ik lig in me bed komt me broertje, maakt mij wakker, zeg dat hij iets zoekt. dus ik vraag wat hij zoekt, loopt ie weg en issie helemaal aan het schelden tegen mij. en gaat daarna gewoon weer slapen
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 13:05
fiesta
fiesta is offline
ik ben een keer midden in de nacht opgestaan om tegen mijn moeder te zeggen: 'waarom heb je die sigaretten opgegeten?' .... sigaretten eten?!

en toen ik 7j was ofzo was ik aan't dromen dat ik naar't wc ging, ik had natuurlijk niet door dat het maar een droom was, de rest kunt ge al raden...

tis echt super boeiend om te zien wat mensen allemaal in hun dromen vertellen

greetz
Oud 26-06-2003, 13:26
guess what
guess what is offline
ik sliep een tijdje geleden bij mijn (inmiddels ex) vriendje, toen ik midden in de nacht wakker werd. vriendje lag niet meer naast me, dus ik dacht die is vast aant plassen ofzo. paar minuten later, nog steeds geen vriendje! dus ik op onderzoek uit, staat hij in de keuken, brood te smeren!! ikke: '(naamvriendje), wat doe je in godsnaam om half 4 in de keuken?' vriendje:'ja hallo, niemand zorgt voor mij, laat mij nou lekker brood smeren, voordat alles morgen vroeg al weer is opgegeten'

hij was dus gewoon aant slaap wandelen
toen hij zn ontbijt af had wilde hij pas weer naar boven, waar hij meteen in slaap viel, en de volgende ochtend heeeel verbaasd zijn gesmeerde brood in de koelkast terug vond

nog iets: sliep een keer op hemelvaartsavond (???) bij een vriendin van mij, vraagt ze ineens: ja, ging je eigenlijk douwtrappen met vrienden of met je familie?' En dat terwijl we de hele dag samen waren geweest
Oud 26-06-2003, 13:36
Silver rain
Silver rain is offline
oh ja, mijn zus kwam 's nachts een keer mijn bamer kinnen gaat ze op de grond zitten liedjes zingen . Dus ik word wakker en zeg "waarom zit je leidjes te zingen?" valt ze in slaap op de grond , ach ja
Oud 27-06-2003, 02:10
rockyj
rockyj is offline
Op schoolkamp in groep 8 zat ik te vloeken in mijn slaap volgens de mensen die naast me sliepen

Citaat:
Godverdomme geef die bal terug
ik kan het me niet herinneren maarja zal vast wel gebeurd zijn.

Heb ook weleens met iemand gebeld in me slaap. Ik lag te slapen, er werd gebeld voor me en me zus legde de hoorn naast me hoofd en ik heb toen geloof ik een heel gesprek gevoerd waar ik me niks van kan herinneren
Oud 16-07-2003, 02:02
Violently Happy
Violently Happy is offline
Ikzelf kan wel es mompelen in mn slaap of driftig met mn armen zwaaien maar meer ook niet. Mn broertje daarentegen is echt erg! niet zo grappig als de rest, maar hij is wel erg!
Bijvoorbeeld vorige week in italie: ik moet naast em slapen en ineens voel ik keihard getrap in mn rug, wil ie me gewoon uit bed gooien. En om t halfuur brabbelt ie wel wat.
En gewoon thuis savonds hoor ik hem altijd wel schreeuwen. Ik kwam ook wel es zn kamer binnen om te vragen wat er mis was, en dan schreeuwde ie: rot op bitch! en toen kreeg ik een pets in mn gezicht
en het komt ook vaak voor dat ie roept: blijf van mn playstation af, gvd!
zoals ik al zei, niet zo grappig als de rest, maar ik wilde t toch ff met jullie delen
Oud 16-07-2003, 08:24
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Lezen jullie wel is in je droom?

Dat is ook lache! Een krant ofzo. Maar dat slaat echt nergens op. Een keertje op vakantie werd ik snachts wakker en had ik de laatste zin onthouden. OMdat ik geen pen kon vinden probeerde ik um te onthouden tot de volgende ochtend.

*Vergeten*
Oud 16-07-2003, 08:31
- DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Mijn broer deed vroeger aan slaapwandelen (leuke sport). Hij heeft zichzelf toen een keer opgesloten in zn kamer. 's Ochtends helemaal overstuur omdat ie zn deur opeens niet open kreeg...

Op de camping kan je zulke dingen allemaal goed horen:

Kwoot van mijn broer: "KOEN KOM UIT DIE KAST!!!"

Mijn broertje loop vaak te schelden in zn slaap. Vinden mn ouders ook erg leuk

Mijn broer en broertje hebben samen wellis een gesprek gehad terwijl ze sliepen. Waar het ongeveer over ging, weet ik niet meer, helaas. De gesprekken liepen volledig langs elkaar

Een paar jaar geleden plaste mijn broertje wellis in zn bed, daarom maakte mn ouders hem altijd wakker 'snachts. Loopt hij heel droog naar een hoek in de tent, doet zn broek naar beneden.
Vader: Wat doe je?
Hij: Ik ga plassen
Vader: Maar daar staat de wc helemaal niet!
Dus mijn broertje loop naar mijn tent, weer zn broek naar beneden.... Gelukkig dat mn vader niet sliep...

En de volgende ochtend altijd erom lachen als je het verteld
Oud 16-07-2003, 10:56
AlopiA
AlopiA is offline
ik sliep, en m'n moeder voerde met mij de conversatie..
ik: neeneeneee...
moeder: ja dat is natuurlijk niet leuk..
ik: ach, het is natuurlijk maar een film..
moeder: dan is het goed..!
ik: NEE HELEMAAL NIET!!!

blijkbaar draaide ik me toen boos om
ik kan het me niet herinneren

ik ben ook een keer midden in de nacht naar beneden gelopen..
vader: wat kom jij doen?
ik: water drinken!
vader: kan dat niet boven dan?
ik: jawel, maar hier is het water kouder

Oud 18-07-2003, 08:14
Girl87
Girl87 is offline
Leuk, topic!! Ik weet niet wat ik in mijn slaap allemaal zeg, ik slaap alleen

De vriend van mijn zus heeft wel eens in zijn slaap zogenaamd de telefoon opgenomen. (hand naar zijn oor) ''Met Kasper. Hallo? Oh, ik dacht dat de telefoon ging"

Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 10:11
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Mijn zus praat enorm veel in haar slaap

"Komaan kindjes!!"

"murmelmurmel accordeon murmel"

"seg sus, bel nu eens"

"*spaansgepraat *"

is soms echt grappig
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 10:18
duifeltje
duifeltje is offline
aaahhhh, kutwesp, rot op nee hè! shit oooowwww kutbeest!!!

of: nou, m'n ijsje is gevallen!

vroeger ging ik ook wel eens zomaar huilen en een vriendin zei dat ik een keer tegen haar begon te praten en dat we een heel gesprek voerden maar ik sliep gewoon

vaak ram ik tijdens m'n slaap ook mensen in mekaar maar dat heeft niks met praten te maken.
Oud 18-07-2003, 10:53
Lyra
Lyra is offline

Toen ik nog klein was..

Ik: gaat naar beneden : ' mijn kast is weg'
pa: 'hoezo de kast is weg?'
ik:' JAHAA.. de kast is weg!!'
pa: 'okeej, kom we gaan even kijken.'
wij naar boven
pa: ' welke kast?'
ik: ' weet ik veel!'
Oud 18-07-2003, 12:29
Verwijderd
M'n vader ging een keer midden in de nacht recht op in z'n bed zitten en zei: "er loopt hier iets of iemand door het huis."
Daarna ging hij weer liggen en zei nix meer.

M'n moeder dacht dat er misschien inbrekers waren ofzo en dat m'n vader zich stil hield. Dus na een tijdje fluisterde ze z'n naam een aantal keer en kwam ze erachter dat hij dus sliep.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 12:33
Beloved
Beloved is offline
Een vriendin schreeuwde tijdens mijn slaapfeest: "Nee Roshell ik ruim niet jouw kamer op!!"

ciao,
Beloved
p.s roshell is haar zus
Oud 18-07-2003, 12:38
Verwijderd
ohja en m'n ex had het vaak over computers in z'n slaap.
Hij zat in zo'n UT-clan en daar zei hij dan dingen over. Meestal begreep ik er nix van.
Dan zei hij iets en dacht ik dat hij nog niet sliep, dus ik zo "wat?" en hij herhaalde het dan, een beetje geirriteerd, alsof het de normaalste zaak vd wereld was wat hij zei.
Na een paar keer vragen kwam ik er dan achter dat hij sliep.
Ook een keer iets als "heb je je bot al aangezet?" (ofzo)

Ohja en ook nog een keer met m'n ex: we lagen allebei beneden op de bank, hij sliep nog niet en ik was net een beetje in slaap aan het vallen. Ik: "wanneer heb ik nou pauze?" (ik droomde iets over de Hema, waar ik werk). Daarna was ik ook meteen weer wakker.

Laatst gewijzigd op 18-07-2003 om 12:44.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 14:20
Verwijderd
"ik wil een blauwe"
"uhm..geen idee"
"jij bent aan de beurt"

ik was in mn slaap aan het trivianten
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 14:22
Mononoke
Mononoke is offline
Ik doe aan kaboutertaal.
En word weleens huilend/schreeuwend wakker.
Ja, de mompeltactiek beheers ik ook.
Oud 18-07-2003, 14:24
melkpakje
melkpakje is offline
me zusje tegen mij in haar slaap:
"Nouhou trut! Niet doehoen! Niet in de gordijnen!"

Oud 20-07-2003, 13:12
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
toen ik nog op de vleeswarenafd werkte viel ik regelmatig in slaap en begon dan te praten over salami en zo
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 13:27
chaostar
chaostar is offline
mn zus: "saté, das vlees aan een stokje."
Oud 20-07-2003, 13:28
snoopy
snoopy is offline
Ik had een stapelbed. Op een gegeven moment kruip ik naar het voeteneinde van het onderste bed, en begin op dat houten schot te kloppen. "mama, mama, we moeten naar school, we moeten naar school"

Een andere keer sliep ik met een vriendin in een tweepersoonsbed. Midden in de nacht ga ik ineens op haar kussen liggen. Zegt ze: "kun je alsjeblieft een stuk opschuiven" dus ik: "welke kant op?" Lekker stom...

Soms doe ik ook echt m'n ogen open enz. als ik in m'n slaap praat. Zo heb ik m'n broertje de stuipen op het lijf gejaagd, door midden in de nacht rechtop in bed te gaan zitten, m'n ogen open te doen, naar m te wijzen en tegen m te schreeuwen: "jij hebt onze tractor gestolen" whihi!

Ook heb ik een keer gezegd: "ik heb de tas van angela niet gestolen" en ik ken helemaal geen angela...
Oud 20-07-2003, 13:34
snoopy
snoopy is offline
ow ja... nog een verhaaltje.
Ik was heel klein, en ziek. Dan mocht ik altijd bij m'n moeder in bed, m'n vader ging dan in mijn bed.
Ik droomde dat sinterklaas kwam. M'n broertje ging de straat op, maar ik mocht niet mee, want ik was ziek (dat wist ik dus wel in m'n droom). Ineens ging ik toch de straat op, met m'n bed (heeft het soms wieltjes?). Daar kom ik sinterklaas tegen. Hij zegt: "ik hoorde van je broertje dat je ziek bent. Wat heb je?" Dus ik antwoord: "ik heb hoofdpijn, keelpijn en buikpijn".
Blijkbaar zeg ik dit hardop, want ik word wakker van m'n moeder die vraagt of ik een asperientje wil
Oud 20-07-2003, 14:08
chaostar
chaostar is offline
Nog een paar acties van mn moeder:

"Bukken! Bukken! Anders rijdt die vrachtwagen over je heen. Kijk uit!"

Mn moeder schrikt wakker:
Tegen mn vader: "Gefeliciteerd schat!"
Mn vader: "Waarmee"
Moeder: "met je verjaardag"
VAder: "Maar ik ben helemaal niet jarig, het is mei." (hij is in september jarig)

Mn moeder had gedroomd dat ze mn vaders verjaardag vergeten was en geen cadeautje had gekocht dus wilde ze hem zo snel mogelijk feliciteren.

Laatst in Londen, buiten waren ze containers aan't legen en mn moeder werd wakker:
zij: "de vuilnisman komt hier zelfs op zondag"
ik: "mam, het is donderdag"
zij: "Oja"
Oud 20-07-2003, 14:30
klikorat
klikorat is offline
terwijl ik wild om me heen aan het slaan was:

'waar is mijn slangetje, waar issie, WAAR??'

hmm tja
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 14:33
vixen
vixen is offline
ghe, ik lag een keer bij een jongen in bed en die begon opeens te zeggen 'dankjeweldankjeweldankjewel....DANKJEWEL'..toen kwam k niet meer bij

En een andere keer ging het zo 'ja, maar dat zijn jouw cadeautjes!!!' op een slaapfeesje.

Maar het leukst was een vriend van me die iets zei als 'ja, dr liggen emails voor de deur' en 'ja, het mad sin festival' gheghe.
Oud 21-07-2003, 20:47
LegallyBrunette
LegallyBrunette is offline
Op vakantie:
Mijn tante was mijn neefje (=baby) aant voeren

En ik: Wat een stomme doos, wat ben ik een stomme doos
Tante: Wie is er een stomme doos
Ik: Ik ben zown stomme doos ik gooide de aardappels verkeerd
Tante: De aardappels??
Ik: Ach hou je bek stomme doos

En mijn vader droomde een keer dattie uit een kabelbaan viel en dattie zich nog maar net ergens aan vast kon houden. Toen hield ie dus krampachtig het nachtkastje vast en schreeuwde help.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 00:05
artnael
artnael is offline
ik was ziek.. en lag al 4 hele dagen op de bank.... 's avonds keken we voor de zoveelste keer de film Grease... Middenin de film viel ik in slaap (bij het schooldansstukje)... zo begon het gesprek tussen m'n moeder en ik:

moeder: Lean, (afkorting van naam) wakker worden, je moet naar je eigen bed, de film is afgelopen..
ik: Ik zie een partner...
moeder: een parner???
ik: Ja, een partner, daar en daar.. (ik wees naar m'n moeder en naar een andere kant van de kamer)
moeder: er zijn hier helmaal geen partners
ik: jawel hoor, daar en daar .. (ik wees nog een keer)
moeder: Kom op naar boven......
ik: huh?? wat is er?? (werd ik eindelijk een B-tje wakker)

ik had eigenlijk geen zin om dit meer te schrijven, want na het lezen van deze hele topic,,,,...,,, lig je helemaal dubbel, en heb je zin om te gaan slapen... (het is nu dus 1:07 uur....) slaap ze... praat ze.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 00:19
Verwijderd
*ligt in deuk om topic*

Mijn tantes sliepen op vakantie samen in een tweepersoonsbed bij gebrek aan ruimte (twee zussen dus, geen lesbisch stel ). Mijn ene tante lag wakker, begint de ander naast haar opeens:
"...nee, dat moet zo," en zegt vervolgens het hele 'Berend Botje' op, tot en met Amerika.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 09:29
Verwijderd
Ik kan me geen eigen quotes herinneren, maar ik ga weleens bij mijn ouders in bed liggen als ik ziek ben ofzo.

Een vriendin van mij zei vorige week:
-"Wil je dat vraagteken even voor me weghalen?"
-Ik:
-(geirriteerde toon: )-"Ja dat vraagteken... of je dat even weg kunt halen?"

Ik dacht eerst dat ze nog wakker was maar omdat haar diepzinnige gesprekken voor ze gaat slapen meestal omslaan in slap gelul had ik mijn conclusie al getrokken.

Met koninginnenacht (zelfde vriendin):
-"Ze was ineens helemaal gepikeerd."
-Ik: wie?
-"Janine"
-Ik: oh oke, hoezo begin je daar ineens over?
-"Dat zei ik toch al, ze had zijn moeder aan de telefoon en die zei dat ze wat moest bedaren... Toen gaf ze haar wat koekjes enzo"

Ik neem aan dat ze met dat vraagteken zichzelf bedoelde!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 09:45
Demiurge
Demiurge is offline
het enige is dat ik een keer om 5 uur s'ochtens dacht dat ik me verslapen had, heb nog nooit zo snel gegeten en aangekleed. Wil ik me fiets pakken, kijk ik op me horloge... uuh half 6, ik heb nog zo'n 2 uur
Dan maar 2 uur tv kijken
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 09:59
telluriet
telluriet is offline
Ok, ik schaam me hier nog steeds heel erg voor, maar ik schijn dus een keer in de prullebak geurineerd te hebben

Maar ik sliep, dus dan gaat mikken wat lastig, dus werd het dweilen de volgende ochtend
Oud 23-07-2003, 10:50
Verwijderd
Op schoolkamp in groep 8:

Ik word midden in de nacht wakker en hoor opeens naast me: "Nee, godverd*mme, ik wil niet, nee mamma, ik wil niet!"
Ik ben in mijn slaap niet te verstaan, alleen schijn ik ooit eens in mijn slaap te hebben getandenknarst.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 16:05
Muze
Muze is offline
Een vriendin van mij viel eens zat bij mij in slaap, zij lag op een matras naast mn bed en ik in bed;

Zij: ik ben helemaal naakt
Ik:*keek en zag dat alleen haar shirtje iets omhoog zat zodat er een klein stukje rug te zien was* Nee hoor
Zij: Nou het voelt wel zo
Oud 23-07-2003, 16:21
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb wel eens iets over smurfen gezegt
was op de campnig en onze buurjongens smurfde de hele dag dus ik ging in mijn slaap door

en met mijn broertje een gesprekje gehad:
ik liep langs zijn kamer
hij: he jij heb jij die bom daar neer gelegt?
ik: welke bom?
hij: nou die daar bij die mannetjes
ik: nee sorry heb er net wel een neergeschoten maar geen bom
hij: nou oke
ik: verder zoeken dus he
hij: jah ik vraag het mamma zo wel

*lol* hij zat gewoon midden in een pc spelletje

zo zijn er nog wel meer gespreken geweest
Oud 23-07-2003, 17:56
ijslollie
ijslollie is offline
Mijn broer is een keer tijdens het slaapwandelen tegen een muur aangelopen, vervolgens had ie een bult op zijn hoofd. Ook heeft ie een keer water in mijn andere broer zijn kast gegooid. En hij heeft tegen zijn vriendin in zijn slaap een heel verhaal over Pim Fortuijn gehouden.

Mijn beste vriendin zegt altijd: "Bal !" in dr slaap. En dat meerdere keren per nacht. Echt vreemd.
Reageren

Regels voor berichten