Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2003, 15:09
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
RDH schreef op 09-06-2003 @ 15:57:
ik heb ooit weleens ruzie gehad met een gymleraar...hij gedroeg zich als een homo (niks op tegen) maar hij gaf les alsof we groep 5 basisschool waren ofzo. (3vwo mocht schipper mag ik overvaren doen).
afijn het was 5-6 graden buiten en meneer vond het nodig om ons buiten te laten gymen.
Staan we buiten volgt de volgende dialoog:

> Jongens, we gaan pyramideloop doen
< (steekt middelvinger op)
> Hee, dat soort gebaren doe je maar naar je vrienden maar niet naar mij
< Ja, dat doet u vast ook weleens naar uw vriend
> Ga je maar omkleden
< YESSSS, t was toch al veels te koud buiten

nooit geen straf meer voor gehad...
Advertentie
Oud 10-06-2003, 16:16
Verwijderd
uhhh eerlijk gezegd weet ik dat nietmeer zal wel iets van klootzak ofzo zijn geweest en vooral veel waar slaaaaaat dat op.
ik ben wel een keertje vrij hard geweest tegen mijn metrix. ze wou me goede adviezen geven ofzo maar die hoefde ik niet, en al helemaal niet van haar. twas zon opgefokt, chaotisch wijf dat grieks en latijn gaf...
ow en ik heb een keer een potje water door het klaslokaal gesmeten, maar dat had niks met de leraar ofzo te maken, ik had het zelf gewoon ff gehad.
oja en ik had de vertrouwenspersoon bijna geslagen toenie naar huis belde maar dat is weer helemaal goed gekomen hoor, tis een super lieve man en hij deed het alleen om mij te helpen.
Oud 13-06-2003, 11:12
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 17-05-2003 @ 12:39:
tegen lerares verzorging toen we met zn negenen moesten nablijven zij ik richt in haar gezicht : jeezus wat denk jij wel niet man jij kutwijf daalijk worden ik en robin en jim geschorst mede dankzij jou zielig wijf je kan niet eens lesgeven man denk je dat wij da leuk vinden ofzo geschorst worden als brugger zijnde stom klootwijf ga tog naar de hel man ga een andere baan zoeken ofsow stom kind

en het geinigste was nog dat ze er heeeelemaal niets tegen deed muhahahaha

tegen leraar gym toen robin (dezelfde als hierboven) dr uit werd gestuurd om een zielige reden : wat denk jij man? echt zielig van je om haar daarom dr uit te sturen!!! oeiiii ga je mij nu ook eruit sturen? oeiii I'm shaaaking

hij schreeuwt/krijst/gilt ook altijd tegen ons, doettie gwoon om aandacht te krijgen, de baby...

tegen lerares engels heb ik me (toen ik dr uit was gestuurd) flink uit zitten kuren want ze zei namelijk dat ik mijn stomme kop niet zo stom moest trekken dus ik zat te vloeken en te tieren tegen mijn mentor want ze had ook nog es gelogen op dat dr uitzet briefje (moet je zown mening geven waarom je dr uit bent gestuurd en een mening van de lerares die j dr uit had gezet) dus ik had een grote bek tegen dr op gezet tegen mijn mentor

ennehm...tsjah...verder bennik volges mij wel braaf geweest....misschien nog wat tegen mijn muziek/levensbeschouwing leraar maarja da week dan niet meer
en wat zijn we weer stoer
Oud 13-06-2003, 13:48
NG
NG is offline
Waarom heb ik nou het gevoel dat 80% van de mensen hier vmbo of lager volgt?

Ik snap niet waarom je je leraar of lerares uit zou schelden. Ben je dan zo slecht opgevoed dat je niemand in zijn waarde kan laten? Vooral het gequote bericht een post boven mij doet mijn hoofd flink heen-en-weer shudden

De enige manier waarop ik brutaal te noemen was, is dat ik nooit over me heen liet lopen en altijd maar de discussie aanging.
Oud 13-06-2003, 16:32
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ach ik heb me eens zo geergerd aan een economie lerares dat ik zei ja echt niet expres ... Ach hou toch je kop man KUT WIJF... Maar toen merkte ik het ook wel...

Gr,
DaLoverBoy
Oud 14-06-2003, 08:11
Mabo
Mabo is offline
Een leraar had het over integratie en desintegratie maar stond dat zo verward uit te leggen dat ik zei: "Een complete desintegratie in het verhaal van (...)"
Oud 15-06-2003, 19:53
MrT
MrT is offline
(waren al de hele les met elastiekjes aan het schieten, ik zit in V5, dus gaat wel ver)

leraar: ik zie dat je met elastiekjes hebt lopen schieten, ruim ze maar op
ik: die zijn niet van mij, die zijn van XXX. die van mij liggen namelijk aan de andere kant van de klas
Oud 15-06-2003, 22:20
Bluesummers
Bluesummers is offline
over het algemeen ben k net zo grof tegen leraren, maar er is er 1 waar k zo'n hekel aan heb..de hele klas trouwens..en das mn roemeense, onverstaanbare lerares wiskunde, die nooit naar je wil luisteren..toen ze weer ns oostindisch doof was, riep k 'als ik nou Roemeens leer, luistert u dan wel naar me?' was wel gemeen, maar dan moet ze maar luisteren hoor. als het de eerste keer was had k het niet gezegd, maar na de zoveelste keer floept dat er gewoon uit..heb trouwens nog eens een goed gesprek met dr gehad, over kippesoep. toen luisterde ze gek genoeg wel.
Oud 18-06-2003, 07:47
bloemkool
bloemkool is offline
het brutaalste dat ik ooit tegen een leraar heb gezegd?

"...eh....nou meneer, dat vind ik toch niet helemaal juist"
Oud 18-06-2003, 16:47
Fortisi
Fortisi is offline
Ik heb nooit leraren uitgescholden, in hun gezicht tenminste.

In de eerste of tweede, op dat liedje van cartman (kyle's mom is a bitch) had ik kyle's mom vervangen door de naam van een bepaalde lerares, en dat liep ik saampjes met een vriendin best hard door de gang te zingen ,uiteraard liep ze achter ons. niks van gezegd though...

verder niks ergs gedaan...alleen dan als iemand zegt dat ik te hard praat en dat ie dta niet allemaal hoeft te horen, "nou dan luister je toch niet?!" ....ik heb maar twee leraren waarbij ik me kinderachtig gedraag en dat soort stomme opmerkingen maak, maar dat komt omdat ik me verlaag tot hun niveau.
Oud 18-06-2003, 17:47
MuSeLiVe
MuSeLiVe is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-05-2003 @ 15:18:
Niks. Ik ben altijd beleefd geweest tegen mijn docenten en ben dat nu uiteraard nog. Schelden getuigt juist van zwakte. Ik vond het op de middelbare school al heerlijk om ze eruit te lullen zodat ze zélf kwaad werden en moeite moesten doen niet te schelden, terwijl ik doodleuk kalm bleef
vind ik ook, als je gaat schelden word je er toch meteen uitgegooid. Als je tegen die leraar in gaat en met redelijke argumenten je mening ondersteund dan weet die leraar heel vaak niks terug te zeggen
Oud 19-06-2003, 15:23
Edithjuh
Edithjuh is offline
Citaat:
hajo schreef op 18-05-2003 @ 21:18:
Ik moest mij een keer melden van een duitse leraar, en dat had ik gedaan. EN toen vroeg hij of ik dat bij de administratie of bij de concierge had gedaan. Toen zei ik dat ik geen idee had. Toen zei hij dat ik een groot probleem had als ik me bij de verkeerde had gemeld. Toen zei ik dat dat ik niet in problemen geloofde maar alleen in uitdagingen. En toen had ik een probleem, want toen mocht ik vertrekken om niet meer terug te komen (iets waarvoor de leraar in kwestie op zijn kop kreeg, en zijn excuses voor aan moest bieden.)
En toen, en toen, en toen ?? Sorry, ik ben gemeen
Oud 19-06-2003, 20:19
AlopiA
AlopiA is offline
ik heb een keer de scheikundeleraar uitgescholden voor stinkerd

ik had hulp nodig bij een opgave, en hij liep me gewoon voorbij..
toen zei ik dus stinkerd, hij hoordde me gelukkig niet het floepte er een beetje snel uit
Oud 19-06-2003, 20:24
AlopiA
AlopiA is offline
oeh..en een keer bij economie, hele klas stond in 1 grote ploeg keihard te praten, een vriendin van mij en ik hadden daar geen zin in en gingen zitten kaarten (ok achteraf misschien niet zo slim maar goed), hij komt naar ons toe, gooit de kaarten van tafel en stuurt ons eruit..wij weg, gaan ons niet melden omdat we nog een gesprek wilden met die leraar..
dus wij na de les naar hem toe..
- m'near, mogen wij ff met u praten?
- ja..
- wij vinden het onterecht dat u ons eruit stuurde
- jullie zaten te kaarten!!
- de rest stond te praten
- die stonden bij elkaar!
- dus als wij sociaal bij de rest waren gaan staan had u ons er niet uitgestuurd
*stilte*
- dat is namelijk handig voor de volgende keer..
*nog meer stilte*
- ja, ehm, ga nou maar een briefje halen!

best leuk eigenlijk om een leraar uit te lullen, hoewel we niet hadden moeten kaarten misschien, maar dan nog een beetje onterecht was het wel..

we hebben trouwens nog steeds geen briefje gehaald en moeten nu steeds heel snel weglopen en ons verstoppen tussen de andere leerlingen om te voorkomen dat 'ie ons ziet
Oud 19-06-2003, 21:39
Black Reina
Black Reina is offline
een leraar vond het nodig dat als je 3 keer achterelkaar of je huiswerk niet had of je boeken was vergeten je maar moest trakteren op chocotoffs
en ik niet maken en vergeten was ik redelijk goed dus het kwam vaak voor
voor de zoveelste keer dat ik moest trakteren had ik het er wel mee gehad. standaard kreeg de leraar altijd 2 van die toffees en de leerlingen een. die vent was redelijk dik en ik legde er maar een op zn tafel "heej ik krijg er normaal altijd 2" "nee dit keer niet, u bent al dik genoeg" en toen wistie zich koest te houden, ik had eigenlijk verwacht dat ik de volle lading kreeg maar ik kwam er heelhuids vanaf
Oud 20-06-2003, 09:27
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Kreeziee85 schreef op 20-05-2003 @ 17:27:
FF off doen hoor...maar ik wil later lerares worden..leuk om te horen zo allemaal...

....Maar je hebt ook LEUKE leerkrachten!! en daar word ik er dus een van!!!
jah inderdaad zijn er ook leuke. maar de stomme zijn nou eenmaal leuker om over te roddelen daarom hoor je daar zoveel over en minder over de leuke leraren
Oud 20-06-2003, 09:28
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Black Reina schreef op 19-06-2003 @ 22:39:
een leraar vond het nodig dat als je 3 keer achterelkaar of je huiswerk niet had of je boeken was vergeten je maar moest trakteren op chocotoffs
en ik niet maken en vergeten was ik redelijk goed dus het kwam vaak voor
voor de zoveelste keer dat ik moest trakteren had ik het er wel mee gehad. standaard kreeg de leraar altijd 2 van die toffees en de leerlingen een. die vent was redelijk dik en ik legde er maar een op zn tafel "heej ik krijg er normaal altijd 2" "nee dit keer niet, u bent al dik genoeg" en toen wistie zich koest te houden, ik had eigenlijk verwacht dat ik de volle lading kreeg maar ik kwam er heelhuids vanaf
haha dat is leuk
Oud 20-06-2003, 09:35
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
CrazyIkke schreef op 25-05-2003 @ 20:38:
waarom zou je zo dom doen tegen leraren?
je doet het alleen maar om jezelf te bewijzen bij andere leerlingen...
ben je anders niet stoer genoeg ofzo?
zolang het niet al te lullig is wat je zegt is het toch niet zo erg? heb je tenminste nog een manier om je te vermaken tijdens de les
Oud 20-06-2003, 09:38
Verwijderd
Tis niet echt brutaal vond ik dan , het was tijdens techniek waar we meestal niets doen aan theorie omdat onze leraar dat overbodig vind : "dat leren jullie wel in de praktijk!" Maar dat deden we dus ook niet, toen kwam onze conrector binnen en die zag dat we echt niets deden. Ze vroeg of we ff stil wilde zijn en toen reageerde ik zo van :"Ja, heeft u een moment? Ik maak even deze discussie af" en toen mocht ik vertrekken
Oud 20-06-2003, 09:44
zoef de haas
zoef de haas is offline
zo'n leraar wilde niket naar me luisteren en onderbrak me de hele tijd
en toe schoot er iets uit van jesus wat bent u een eikel zeg u luistrert niet naar uw leerlingen en u hebt al helkemaal geen respect voor ze
toen zei hij zoiets van Nu ga je over de schreef en toe zei ik dattie zen bek moest houden en dattie een egte klootzak was nah jah
eigenlijk nooit meer wat van gehoord hij wist gewoon datik gelijk had
Oud 20-06-2003, 13:18
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
sjonge, jonge. jonge, jonge. Hebben jullie geen respekt voor die leraren ofzo. Bedenk wel dat ze elke dag wel 5 of meer klassen les moeten geven. Het zijn ook maar mensen, bovendien verpest je je eigen toekomst met dat soort praktijken en niet die van de leraar. Anyway, ik heb eens een keer fuck you gezegd tegen lerares Engels. Uitstuurbrief natuurlijk. Ook heb ik tegen Tekenen lerares een keer gezegd dat ze een racist was omdat ze mij een 6 gaf voor een tekening, terwijl ze zei dat als ik een VMBO'er was ik een 10 zou krijgen. Ik zat fout en ik zal het nooit meer doen.
Respekt!!
Oud 20-06-2003, 18:40
R-J-N
R-J-N is offline
hmmm..brutaalste meot toch zijn geweest: "Jawohl, Herr kampfcommandant!!" tegen me Duitsleraar Nadat ie voor de duiendste keer iemand de les uit had getsuurd om dwaze reden en we met de hele klas weg zouden gaan en ik natuurlijk weer de enigste was blablabla...

gelukkig had de decaan en mijn mentor geen hoog petje van me duitsleraar op, zodat de consequenties minimaal bleven
Oud 27-06-2003, 13:40
simoontje88
simoontje88 is offline
Ik heb eigenlijk nog nooit iets brutaals gezegd tegen leraar of lerares.

Ik zeg wel bijna altijd nee op vragen van leraren bv. wil je dat ff opruimen/kom jij eens voor de klas dat op het bord schrijven

Laatst had ik voor de 2e keer achterelkaar geen duits gemaakten toen zei ze: anders kom jij maar eens een uurtje na en ik zei zo: ja fuck you
Oud 27-06-2003, 13:45
Machiavelli
Machiavelli is offline
'Stop je klotehoofd toch in die dikke reet van je' Dat was bij een leraar waar ik al sinds de eerste klas ruzie mee had.
Oud 27-06-2003, 15:08
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
*rukt zich los*, wil je me nou wel es loslaten zeg! => tegen me lerares van lichamelijke opvoeding, nou ja ze doet altijd zo handtastelijk en ik had een slechte dag ...
Oud 27-06-2003, 15:32
pyres74
pyres74 is offline
oh ik maakte pas echt harde opmerkingen toen ik eenmaal in de bovenbouw van de HAVO zat (ja ik dacht; ik ben nu een veteraan dus moet ik me ook maar zo gedragen en mezelf eindelijk afzetten tegen de maatschappij zoals een gewone puber dat ook doet).

leraar: wanneer ga je nou eens eindelijk je hw maken?
ik: als de tijd rijp is

leraar werd helemaal gek. ik vond het wel een mooie

zelf maakte ik ook altijd opmerkingen naar mn leraar sk dit jaar, maar toen maakte hij ook opmerkingen terug

leraar sk: ja waar is die jongen die daar altijd zit? *wijst naar lege stoel*
leerling: ja die zag ik dernet nog in de mac zitten
leraarsk: jij bent echt een matennaaier

leraar: oh er is 1 onvoldoende; en die is natuurlijk weer eens van jou *wijst naar leerling* haha neej hoor je hebt een 5,5 maar ik dacht; laat ik eens een grapje uithalen

leraar ak: er zijn 5 onvoldoendes gevallen
*leerlingen tellen de onvoldoendes en een leerlinge (ik dus)komt tot de conclusie dat zij dus (ik in dit geval) een voldoende moet hebben*
leraar ak: ok .... hey wacht ff.... er zijn 6 onvoldoendes want esther heeft er ook één

ik ga de middelbare school echt missen
Oud 27-06-2003, 16:32
Mindfields
Mindfields is offline
Ehm..vast wel bijdehantee dingen. Maar ik ga vaak door waar anderen afhaken als ik het ergens niet mee eens ben of gewoon iets belachelijk vind. Goeie, maar tegelijk ook slechte eigenschap..
Verder..Mja, iets anders, condoombijsluiter in de tas van een christelijke leraar Latijn gedaan, kinderachtig maar we moesten er wel om lachen. En vandaag moesten we bij Latijn omdat het de laatste les was Latijnse beroepen uitbeelden voor anderen. Dus ik en een jongen naar voren.
"wat doen jullie nou?"
"ik doe een romeinse prostituee na, meneer"
Oud 27-06-2003, 20:15
BBEM
BBEM is offline
scheitlul, nadat meneer de leraar in een drifbui mijn map met tekening van hem in de prullenbak gegooid had
Oud 27-06-2003, 20:49
Severus
Severus is offline
Het brutaalste wat ik ooit tegen een leraar heb gezegd? Nou, toen ik in de brugklas zat, noemde ik mijn ex-Geschiedenis leraar een keer bij zijn voornaam (dat was op sportdag) en toen ging hij door het lint (hij pakte me bij mijn arm en zei dat hij zulke taal niet tolereerde). Waarom dat nou zo'n crime is, weet ik ook niet.

Ripper
Oud 30-06-2003, 11:14
simoontje88
simoontje88 is offline
Citaat:
Ripper schreef op 27-06-2003 @ 21:49:
Het brutaalste wat ik ooit tegen een leraar heb gezegd? Nou, toen ik in de brugklas zat, noemde ik mijn ex-Geschiedenis leraar een keer bij zijn voornaam (dat was op sportdag) en toen ging hij door het lint (hij pakte me bij mijn arm en zei dat hij zulke taal niet tolereerde). Waarom dat nou zo'n crime is, weet ik ook niet.

Ripper

hahahahaha
Oud 30-06-2003, 11:36
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
oei, dat zijn wel meerdere dingen...
k heb een keer tegen een leraar gezegd dat k het dom van hem vond.. en verder kwam k niet want toen begonnen ze(hij had dr nog een paar leraren bij gehaald) dat k hem had beledigd.. naja... maar goed, heb toen de hele middag op school gezeten
maar het leukste wat me is bij gebleven, is dat iemand een keeer bij duits aan de lerares vroeg:"ben u in de overgang" en dan dat gezicht.. HAHA k heb me kapot gelachen... en zo zijn dr nog wel meer dingen...
zo schold k bijvoorbeeld een lerares uit, voor schaap(dat haar!) stond ze achter mij.. maar goed dat mens was dus ook echt onredelijk...
als me nog meer dingen te binnen schieten laat k je jullie weten

kuzz mir
Oud 30-06-2003, 12:05
Severus
Severus is offline
Citaat:
simoontje88 schreef op 30-06-2003 @ 12:14:
hahahahaha
Nou, grappig was het niet! Hij heet John, en ik noemde hem Johnnyboy.... Mij lijkt het niet brutaal ofzo, maar ik schrok me dood toen 'ie kwaad werd!

Ripper
Oud 30-06-2003, 16:10
Hagel
Hagel is offline
geen wonder dat er een lerarentekort is...als je dit allemaal leest
Oud 30-06-2003, 16:41
mystery86
mystery86 is offline
Onze lerares gezondheidskunde was zo'n mens wat je gewoon niet uit laat praten en het echt nooooooit toegeeft als ze zelf is een keer fout zit. ik had altijd ruzie met der omdat ze dus echt de hele tijd deed of ze alles beter wist en ons niet liet uitpraten. als je wat wou zeggen moest je je vinger omhoog doen en aangezien je dan na een kwartier best wel een lamme arm kreeg begon je maar te schreeuwen want ze luisterde toch voor geen meter. ik ben toen 1x zoooo boos geworden. ik ben opgestaan heb de hele boel stil geschreeuwd en ben tegen der tekeergegaan: als je wil dat we luisteren moet je het eerst zelf is leren te doen en ons een keer uit laten praten we moeten onze vinger omhoog doen als we wat willen zeggen maar vervolgens mogen we toch niets zeggen. ik ben echt heel erg lang tegen der staan schreeuwen en de hele klas was stil. ik had een hoofd dat steeds roder werd en toen ik klaar was met me verhaal ging ik rustig zitten en heb verder niets meer gezegt. iedereen was blij met mijn uitbasting behalve die doos zelf. die zei zoals gewoonlijk ja maar jullie moeten nu stil zijn en werken. daar wordt je toch gek van??
Oud 30-06-2003, 16:43
mystery86
mystery86 is offline
ow ja!! en een jongen uit me klas heeft een keer met deo onder de arm van een lerares duits gespoten...ze had giga zweetplekken en stond verschrikkelijk. ze zei daarop als reactie: doe is ff niet!! en die jongen: doe het dan zelf!! hahaha toen was ze stil en heeft nix meer gezegt. was ook behoorlijk grappig
Oud 30-06-2003, 16:54
Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
HelpMePlease schreef op 16-05-2003 @ 22:04:
'oh iemand help help toch!'
Vandaar je naam...

Flauw hè!

Ik ben niet echt heel brutaal, meer op een grappige manier, maar niet brutaal.
Men kan ook wel veel van mij hebben eigenlijk
Oud 30-06-2003, 20:02
M@rco
M@rco is offline
Ik kan me niet herinneren ooit echt brutaal te zijn geweest, ik weet me altijd wel in te houden.

Ben er wel om de meest vreemde dingen uitgestuurd (een propje weggooien, een dropje eten ) maar echt leraren uitschelden heb ik - volgens mij - nog nooit gedaan
Oud 30-06-2003, 20:09
Verwijderd
Ik heb een keer tegen een leraar die homo is (schijnt te zijn) gezegt:

Wat een flikkerstreek!!
Oud 01-07-2003, 16:50
Choke
Choke is offline
ik riep een keer keihard panfluit door de klas tijdens een pw.. waarom.. ik weet het niet.. maar ik moest eruit.. en het pw een 8e uur inhalen
Oud 01-07-2003, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Choke schreef op 01-07-2003 @ 17:50:
ik riep een keer keihard panfluit door de klas tijdens een pw.. waarom.. ik weet het niet.. maar ik moest eruit.. en het pw een 8e uur inhalen
Oud 01-07-2003, 17:54
)Vampje(
)Vampje( is offline
-M'n tekenleraar klaagde in de vijfde over de 6 die ik had gehaald voor zijn vak, en toen zei ik: 'Als u het wat beter had uitgelegd, had ik misschien een hoger cijfer gehad!'
-M'n M&Oleraar zei dat de scheur in mijn broek allang uit de mode was. Toen zei ik: 'Nou meneer, u bent zelf anders ook aardig uit de mode hoor!'

Jaja, ik ben extreem grofgebekt..
Oud 02-07-2003, 11:28
MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
NOu haha het enige wat ik ooit heb gedaan;

Een Lerares die mij totaal nie mocht en nooi antwoord wou geven uitschelden voor alles wat je maar kunt bedenken; ze ging jankend naar de directie, ik kreeg van de rector ook nog gelijk

En dit jaar mijn wiskundelerares gruwelijk uitgescholden; stuurt ze de hele klas weg; Wat bent u gruwelijk zielig Zij; Ja jij dan niet ? Ik zo nee ik ben nie zo zielig dak de halve klas wegstuur omdat ik zelf geen les kan geven Zij; Als je nu niet weggaat laat ik je verwijderen; Ik; Ja nou gak dan weer zitten hoor; Zij; Krijssen en hysterisch haha en toen GING de ZOEMER haha; ik heb hier nooit niks meer van gehoord , was nl de laaste les van dit schooljaar
Oud 02-07-2003, 13:37
Verwijderd
schelden is niet cool

uitlullen wel, maar houd t netjes
Oud 07-07-2003, 20:53
El Kim
El Kim is offline
Ik was ook 'gezegend' met een grote mond...

Tegen lerares Engels:
Leraar: Kim ik wens je hier niet te horen!!!
ik: *negeer*
Leraar: Ik wens je hier niet te horen!
Ik: *negeer*
Leraar: Ik wens je hier niet te horen!!!
ik: EN IK WENS U OOK NIET TE HOREN!!!

en toen mocht ik dr uit...

Verder heb ik ooit een leraar helemaal gek gemaakt door hem steeds uit te schelden voor Erwt (geloof t of niet, hij leek dr echt op). Werd ik op het matje geroepen met een vrienden van me, en die vent helemaal in tranen: waarom doen jullie dat enz. En ik heb tegen hem gezegd dat de hele school dat zei, en dat ie zich niet moest aanstellen en ik heb hem gewoon in zn gezicht uit zitten lachen... Achteraf bleek dat ie een trauma had, want hij was zn hele middelbare schooltijd gepest door klasgenoten die hem uitscholden voor, jawel.... Erwt.

Ook nog een anekdote:
Leraar: KIM WERK!!!!!
Ik: Ik ben uw hond niet!!!

Verder heb ik ooit aan een leraar gevraagd of ie nou helemaal gek geworden was, buiten gymen in de regen met een temperatuur van -10C.

En ooit heb ik een leraar helemaal de tering in gescholden hij gaf me 10 A4 die ik moest volschrijven met strafregels en dat ging me toch iets te ver....

En ooit hebben we met de hele klas het Wilhelmus gezongen omdat die invaller zoooooo erg op Wim-Lex leek....*iehhh*

Verder was het een sport van mij om bepaalde leraren helemaal te bombarderen met propjes, etc.

Tot dusver mn herinneringen van de middelbare school...... o was was ik eigenlijk een vervelend kreng om in de klas te hebben
Oud 07-07-2003, 21:19
Verwijderd
dis niet leuk, of om trots op te zijn, maar de docent in kwestie vroeg er zowat om...:

Een leraar, doceerde economie, was zwaar religieus (pinkstergemeente) en vond het nodig om ons als klas mede te delen dat God en het geloof goed was en al het overige heidens. Op een gegeven moment had de beste man het over een radartje in iedereen die Jezus waarnam welke we moesten ontwikkelen en in die stille klas kwam ik erbovenuit met een hand op mijn hoofd die ronddraaide als een radar en veel te hard blerend: `Bliep Bliep! Bliep Bliep!` De man kon er niet om lachen en verbande mij dan ook tot de 4e laag van de hel....

Wat wel interessant was was op een andere school een les waarbij de desbetreffende docent Nederlands en ik een les lang elkaar uitscholden, gewoon voor de grap. Die man had scheldwoorden!

`Hey, graftak! Wilt u nu gauw uw murf dichthameren, de klas heeft weinig zin in het aanblik van dat uitgebrande kerkhof achterin uw strot...´ Kom er maar eens zo 1, 2, 3 op....

Laatst gewijzigd op 07-07-2003 om 21:22.
Oud 08-07-2003, 00:11
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Op schoolkamp, we zouden een half uurtje gaan fietsen. Na anderhalf uur zag ik bordjes staan "vuurtoren, nog 12 KM"
toen heb ik even gevraagd wat de bedoeling was
"ja maartje, we gaan naar de vuurtoren fietsen"
-"mooie zaak, mag ik dan weg ik heb mijn half uurtje wel gehad"
"nee samen uit samen thuis"
-"Is dit godverdomme een strafkamp, of een gezellig uitje met de klas"

toen rukte hij aan mijn fiets, omdat ik me omdraaide.

"IK heb de borg voor deze fiets betaald, dus IK ben de enige die aan deze fiets komt, en IK en MIJN fiets gaan NU de andere kant op, veel plezier bij de vuurtoren, en tot vanavond meneer de kruijk"

aan het einde van het jaar toen we de rapporten kregen heb ik een woordenwisseling met mijn natuurkunde docent gehad.

hij "Veel succes in je verdere schoolcarriere, ik hoop dat ik je heb kunnen helpen om te vinden wat je zocht"

ik: "Waag het verdomme niet om te doen alsof u ook maar wat heeft bij gedrage aan mijn "succes" U heeft het het hele jaar vertikt om me op wat voor manier dan ook te helpen, een gesprek voeren met u was onmogelijk. En nu denkt u me nog succes te wensen ook. Achterlijke gladiool."

Voor de rest ben ik altijd vrij rustig geweest, wetende dat ik er uiteindelijk alleen mezelf mee had als ik leraren ging uitschelden, hoe opluchtend het ook mag zijn.

Laatst gewijzigd op 08-07-2003 om 00:16.
Oud 08-07-2003, 19:02
regardless
regardless is offline
toen ik 16 keer de samenvatting over moest schrijven en ik dat niet gedaan had , moest ik even mee komen naar de gang en hij vroeg zo: waaorm heb je het neit gedaan?
Ik: denk je nou echt dat ik je daar leuker om ga vinden of dat ik economie dan opeen ontzettend leuk ga vinden.. nee he.. denk niet egt dat dat helpt..
nou toen was hij eerst 2 minuten stil en toen zei hij...
uh.. nou ... oke.. als je rustig bent dan trek ik het in..

niet het brutaalste geloof ik maar ik kreeg hem wel stil haha
Oud 08-07-2003, 23:55
Verwijderd
Citaat:
MAGIC-MAN schreef op 02-07-2003 @ 12:28:
NOu haha het enige wat ik ooit heb gedaan;

Een Lerares die mij totaal nie mocht en nooi antwoord wou geven uitschelden voor alles wat je maar kunt bedenken; ze ging jankend naar de directie, ik kreeg van de rector ook nog gelijk

En dit jaar mijn wiskundelerares gruwelijk uitgescholden; stuurt ze de hele klas weg; Wat bent u gruwelijk zielig Zij; Ja jij dan niet ? Ik zo nee ik ben nie zo zielig dak de halve klas wegstuur omdat ik zelf geen les kan geven Zij; Als je nu niet weggaat laat ik je verwijderen; Ik; Ja nou gak dan weer zitten hoor; Zij; Krijssen en hysterisch haha en toen GING de ZOEMER haha; ik heb hier nooit niks meer van gehoord , was nl de laaste les van dit schooljaar
Sneu.
Oud 09-07-2003, 11:02
suusje b
suusje b is offline
K heb een keer tegen mijn wiskunde leraar gezegd, dat tie mijn reet kon likken... en mensen wat heb ik daar een spijt van gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

suusje b
Oud 09-07-2003, 15:39
shao-kahn
shao-kahn is offline
stommerd!, toen stak ik mijn tong uit en ben ik huilend de klas uitgerend

Regels voor berichten