Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2003, 17:43
AGH
AGH is offline
Citaat:
McCaine schreef op 17-05-2003 @ 21:23:
Maar kom nou, Eite Homan is nog minder gevaalrijk dan die schreeuwlelijk van een Filip Dewinter.
Nou....
Ik heb hem wel eens op foto’s aan het werk gezien in Groningen bij de plaatselijke FC.
En ook nu nog steeds is hij er nog aardig actief.
Geen lieve jongen hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2003, 17:45
REIE
REIE is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 17-05-2003 @ 15:04:
Precies.

Justitie onderneemt niets uit eigen beweging op het gebied van internet.

Iemand moet de eerste stap zetten...
*gaat bruin hemd zoeken in kast*
Oud 18-05-2003, 17:54
AGH
AGH is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 17-05-2003 @ 14:46:
Zolang die uitvreters niets ondernemen niet nee, maar zodra blijkt dat mensen die op die site staan minder prettige behandelingen ondergaan...
Ik denk dat die mensen die op die site staan zelf ook geen brandschoon verleden hebben.
Hoogstwaarschijnlijk zijn het niet zomaar deelnemers aan een protestmars, maar mensen die de confrontatie met extreemrechts niet schuwen.
Voor een paar jaar terug had ik, via een andere rare hobby, nog globaal contact met een jongen die destijds een prominent lid van de NVU was en die vertelde me dat er regelmatig kleine afrekeningen werden gedaan door zowel rechts als links.
Aan de andere kant sprak ik in die tijd ook nog regelmatig een jongen die bekend was met extreemlinks geweld en hij beweerde exact hetzelfde.
Beiden leven nu wat op de achtergrond.
Eerst genoemde heeft zich helemaal tegen de NVU gekeerd en leeft nu in anonimiteit met zijn vriendin en kind, laatst genoemde ben ik voor het laatst tegen gekomen op 8 maart. Dus hoe het er nu aan toe gaat weet ik niet, maar het zal niet echt veranderd zijn.

Kortom, die mensen gaan ervoor.
Het is zielig maar het gebeurd in beide kampen.
Links gooit rooie modder.
Rechts gooit blanke modder.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 20:21
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Gatara schreef op 18-05-2003 @ 18:22:
Ja, goed. Als ze van een kamerlid van GroenLinks het postadres erbij zetten, lijkt me dat inderdaad niet strafbaar. Maar wat dan van "big Jelle"? Wiens telefoonnummer erbij staat? Mij lijkt niet dat hij hiervoor toestemming heeft gegeven en dat dit publiekelijk bekend was.
Als dat nummer in het telefoonboek staat, mag het. Een foto echter niet.

Citaat:
Verder zien veel van die foto's eruit alsof ze niet publiekelijk bekend waren, maar daar ter plekke genomen waren met dit doel (het publiceren op deze website).
Klopt. Ik denk ook dat je, als je echt moeite wilt doen, daar iets tegen doen kan.
Oud 18-05-2003, 20:22
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
AGH schreef op 18-05-2003 @ 18:43:
Nou....
Ik heb hem wel eens op foto’s aan het werk gezien in Groningen bij de plaatselijke FC.
En ook nu nog steeds is hij er nog aardig actief.
Geen lieve jongen hoor.
Juh, af en toe breekt ie met een paar andere misleide dwazen bushokjes af in de binnenstad. Maar ècht gevaarlijk, zeg maar ANS-gevaarlijk, is ie heus niet. Daar is hij veel te laf voor.
Oud 18-05-2003, 20:54
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 18-05-2003 @ 21:22:
Juh, af en toe breekt ie met een paar andere misleide dwazen bushokjes af in de binnenstad. Maar ècht gevaarlijk, zeg maar ANS-gevaarlijk, is ie heus niet. Daar is hij veel te laf voor.
Laf zijn ze allemaal.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 20:57
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
AGH schreef op 18-05-2003 @ 18:54:
Links gooit rooie modder.
Rechts gooit blanke modder.

Probleem is, de Joden zitten er tussenin...

Gehaat door zowel extreem-rechts als extreem-links...
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 21:36
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 18-05-2003 @ 21:57:

Je maakt hier een veelgemaakte fout:

joden worden niet door extreem-links gehaat, maar de huidige israelische politiek wordt door extreem-links gehaat.

(uitzonderingen binnen extreem-links daargelaten)
Oud 18-05-2003, 21:57
Nate
Nate is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 18-05-2003 @ 21:57:

Probleem is, de Joden zitten er tussenin...

Persoonlijk vind ik dat Joden door de geschiedenis heen er nogal een handje van hebben gehad zichzelf snel en rendabel als slachtoffer op te stellen.

Er is momenteel geen actieve, internationale politiek voor of tegen de Joden en het Jodendom. Alle kwesties waar Joden bij zijn betrokken opereren niet vanuit (anti-)Joods motief. Aldus zou je er verstandig aan doen het daarbij te laten. Één holocaust is erg genoeg, me dunkt.
Oud 18-05-2003, 22:00
Martian
Martian is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 18-05-2003 @ 18:04:
Leg uit?
Dat proberen wij nou ook steeds aan haar te vragen, maar da's vrij zinloos. :/

En het werd net al gevraagd: Jullie waren toch verloofd oid? Een paar weken geleden had ik iig het idee dat jullie dikke maatjes waren
Oud 18-05-2003, 22:10
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 18-05-2003 @ 21:54:
Laf zijn ze allemaal.
Hoezo? Dat vind ik niet. Voor sommige neonazi-groepen heb ik wel respect, op de "daar moet je niet mee fucken"-manier dan.
Oud 18-05-2003, 22:23
leon-v
leon-v is offline
oke: extreem rechts is fout..
maar zo'n partij als de AEL is ook fout.
Beide partijen kan je enigzins zien als een reactie op elkaar.

Oplossing? AEL verbieden en Extreem Rechts verbieden
Oud 18-05-2003, 22:23
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
McCaine schreef op 18-05-2003 @ 23:10:
Hoezo? Dat vind ik niet. Voor sommige neonazi-groepen heb ik wel respect, op de "daar moet je niet mee fucken"-manier dan.
sorry, ik kan je niet begrijpen.....respect voor nazi groepen op welke manier ook, heb ik niet, zal ik nooit krijgen en snap ook niet hoe mensen dat wel kunnen hebben!

is geen persoonlijke aanval BTW!
Oud 18-05-2003, 22:47
incognito
incognito is offline
Citaat:
leon-v schreef op 18-05-2003 @ 23:23:
oke: extreem rechts is fout..
maar zo'n partij als de AEL is ook fout.
Beide partijen kan je enigzins zien als een reactie op elkaar.

Oplossing? AEL verbieden en Extreem Rechts verbieden
wat heeft dit precies met dit topic te maken...?
Oud 18-05-2003, 22:56
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
gegennazis schreef op 18-05-2003 @ 23:23:
sorry, ik kan je niet begrijpen.....respect voor nazi groepen op welke manier ook, heb ik niet, zal ik nooit krijgen en snap ook niet hoe mensen dat wel kunnen hebben!

is geen persoonlijke aanval BTW!
Nah, het hangt er van af hoe je respect ziet. Ik zal het nimmer met de ideologie eens zijn, maar zoals je respect voor een goede tegenstander kan hebben bij een sport/spel, zo kan dat ook bij politiek; en de echte, serieuze diehards voor een politieke ideologie zijn ook respect waard, zoals bijv. het Rode Leger van de Sovjets ook respect waard was. Wat overigens iets heel anders is dan waardering.
Oud 18-05-2003, 23:13
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
McCaine schreef op 18-05-2003 @ 23:56:
Nah, het hangt er van af hoe je respect ziet. Ik zal het nimmer met de ideologie eens zijn, maar zoals je respect voor een goede tegenstander kan hebben bij een sport/spel, zo kan dat ook bij politiek; en de echte, serieuze diehards voor een politieke ideologie zijn ook respect waard, zoals bijv. het Rode Leger van de Sovjets ook respect waard was. Wat overigens iets heel anders is dan waardering.
nee, okee dan heb ik je post gewoon verkeerd gelezen
sorry M8!
Oud 19-05-2003, 08:01
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Ik heb het je al tientallen keren gezegd: Je onderschat het gevaar!
En dat kan wel eens een kostbare fout blijken!
Fleet, jij begrijpt nog steeds niet dat je ons meer in gevaar brengt door deze zogenaamde goede acties. Als jij niets had
gedaan dan had die website nog steeds gewoon op 0.0003 bezoekers per maand gestaan en was er niets aan de hand.
Jij brengt deze site in de aandacht en zorgt ervoor dat iedere idioot dit kan zien. Dus ook de neo-nazi's en ael'ers die niet van het bestaan van de site weten. Door dit 'heldengedrag' breng JIJ ons juist in gevaar.
Je denkt dat je ons er mee helpt maar je bereikt het tegenovergestelde. Ik wil dat je er direct mee stopt en dat deze topic wordt gesloten!!
Je hebt het idee dat je 'de joden' heel goed helpt met jouw acties maar dit is niet het geval, stop er dus mee.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 08:10
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 17-05-2003 @ 15:04:
Iemand moet de eerste stap zetten...
Juist. En dat ben jij NIET .
Degene die op de foto's staan zullen dat zelf wel doen en daar hoef jij je totaal niet mee te bemoeien.
Je hoeft ook geen internetpolitietje te gaan spelen, want dit heeft voor jou geen enkel nut. Je leeft in de fantasie dat jij dit moet doen maar dit zullen de betrokkenen zélf wel doen!!

Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 08:13.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 09:26
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 19-05-2003 @ 09:10:
Juist. En dat ben jij NIET .
Degene die op de foto's staan zullen dat zelf wel doen en daar hoef jij je totaal niet mee te bemoeien.
Moeten ze het wel weten natuurlijk. De jongen die ik op 1 van die links heb gezien, weet het hoogstwaarschijnlijk niet. Nu weet ik het. En kan ik het m doorgeven.
Et voila, Fleet's doel is bereikt.
Oud 19-05-2003, 09:40
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Gatara schreef op 19-05-2003 @ 10:26:
Moeten ze het wel weten natuurlijk. De jongen die ik op 1 van die links heb gezien, weet het hoogstwaarschijnlijk niet. Nu weet ik het. En kan ik het m doorgeven.
Et voila, Fleet's doel is bereikt.
En fleet zorgt er ook voor dat deze site in veel handen terechtkomt en ja, ook in verkeerde is mogelijk. Hij bereikt wat die nazi's willen.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 09:43
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 19-05-2003 @ 10:40:
En fleet zorgt er ook voor dat deze site in veel handen terechtkomt en ja, ook in verkeerde is mogelijk. Hij bereikt wat die nazi's willen.
Natuurlijk is het in verkeerde handen mogelijk, maar d'r niks aan doen lijkt me ook verkeerd. Althans ik zou niet met mijn hoofd op een nazi site willen staan en zou proberen daar iig iets tegen te doen.
Oud 19-05-2003, 09:44
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Fleet moet zich gewoon niet bemoeien met dingen die zijn zaken niet zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 10:03
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 19-05-2003 @ 10:44:
Tutututut. Het zijn ook linkse en rechtse mensen die daarop staan en niet alleen joden. Als je je aangesproken voelt tot de linkse groep of rechtse groep heb je net zo goed het recht om je daarmee te bemoeien.

En Fleet is ook nog eens joods, dus heeft ie waarschijnlijk dubbelrecht zich daarmee te bemoeien.
Oud 19-05-2003, 10:29
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
II_Duce schreef op 19-05-2003 @ 11:28:
Fleet is joods?
Gooi hem van de boot!
Dan gooien we jou even van een vliegtuig. Goed?
Oud 19-05-2003, 12:14
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Gatara schreef op 19-05-2003 @ 11:03:
En Fleet is ook nog eens joods
Fleet is niet joods.
Hij heeft namelijk geen joodse moeder.
Hij denkt dat ' ie joods is, maar hij is het niet.
Hij hoort ook niet bij sar-oef en hij staat niet op de foto's dus hij heeft geen enkel recht zich er mee te bemoeien.

Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 12:17.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 14:26
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 19-05-2003 @ 13:14:
Fleet is niet joods.
Hij hoort ook niet bij sar-oef en hij staat niet op de foto's dus hij heeft geen enkel recht zich er mee te bemoeien.
En waarom mag je wel Alija maken volgens de Israelische wet als 1 van je grootouders joods was?
(maakt dan dus niet uit of je moeder joods was ja of nee)

Law of Return, 5730-1970: 2nd Amendment

1. In the Law of Return, 5710 - 1950, the following sections shall be inserted after section 4 :

4A.

a. The rights of a Jew under this Law and the rights of an Oleh under the Nationality Law, 5710 - 1950, as well as the rights of an Oleh under any other enactment, are also vested in a child and grandchild of a Jew, the spouse of a Jew, the spouse of a child of a Jew and the spouse of a grandchild of a Jew, except for a person who has been a Jew and has voluntarily changed his religion.
Oud 19-05-2003, 15:08
flipm0
flipm0 is offline
anti antifa?? antifa hoorde ik van zo nazi uit mijn klas is een headbanger??
Oud 19-05-2003, 15:14
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
flipm0 schreef op 19-05-2003 @ 16:08:
anti antifa?? antifa hoorde ik van zo nazi uit mijn klas is een headbanger??
LOL

Antifa zijn anti-fascisten
Oud 19-05-2003, 15:23
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Gatara schreef op 19-05-2003 @ 15:26:
En waarom mag je wel Alija maken volgens de Israelische wet als 1 van je grootouders joods was?

Law of Return, 5730-1970: 2nd Amendment

1. In the Law of Return, 5710 - 1950, the following sections shall be inserted after section 4 :

4A.

a. The rights of a Jew under this Law and the rights of an Oleh under the Nationality Law, 5710 - 1950, as well as the rights of an Oleh under any other enactment, are also vested in a child and grandchild of a Jew, the spouse of a Jew, the spouse of a child of a Jew and the spouse of a grandchild of a Jew, except for a person who has been a Jew and has voluntarily changed his religion.
Dat is één der vage regelgevingen. Je bent namelijk alleen joods als je moeder joods is. Overigens is deze regel waarschijnlijk niet meer van toepassing, daar een goede vriend van mij met alleen een joodse vader géén alijah mag maken ook al zijn ze erg gelovig.
Nee hoor, fleetje heeft gewoon pech.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 15:24
flipm0
flipm0 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 19-05-2003 @ 16:14:
LOL

Antifa zijn anti-fascisten
Dankjewel dan weet ik dat ook weer kan ik morgen die nep "nazi" uitlachen, maar facisten zijn toch mensen die hun mening boven iedereen steken?
Oud 19-05-2003, 15:28
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 19-05-2003 @ 16:23:
Dat is één der vage regelgevingen. Je bent namelijk alleen joods als je moeder joods is. Overigens is deze regel waarschijnlijk niet meer van toepassing, daar een goede vriend van mij met alleen een joodse vader géén alijah mag maken ook al zijn ze erg gelovig.
Nee hoor, fleetje heeft gewoon pech.
verdomd, dit topic gaat toch niet weer over joods zijn!
ik word er echt te moe van, dat gelul van jou
Oud 19-05-2003, 15:35
AGH
AGH is offline
Citaat:
McCaine schreef op 18-05-2003 @ 21:22:
Dan denk ik dat je of de connecties van dat soort jongens verkeerd inschat of dat soort personen zélf verkeerd inschat.
Zelf zal Eite Homan niet gek veel meer doen, misschien in een vlaag van verstandsverbijstering (waar hij wellicht al zijn hele leven last van heeft) kan hij wel eens een steen door een bushokje gooien of met een viltstift iets onderkalken.
Maar ook Homan heeft nog wel zijn netwerkjes hoor.
Het gaat er hier misschien minder radicaal aan toe dan in Duitsland, maar dat maakt iemand nog niet minder gevaarlijk.

Dat soort jongens hebben altijd hun mannetjes om hun in heen lopen.
De één in de onderwereld, de ander op de tribunes bij FC Groningen.
Al hangen die twee natuurlijk ook samen met elkaar, vooral in Groningen.
Probleem van Homan is denk ik een beetje dat het rechtsextremisme een beetje haar kracht aan het verliezen is, in tegenstelling tot eind jaren ’80 toen dit soort groeperingen natuurlijk op hun top waren en dan ook vooral weer in Groningen.

Of hij laf is weet ik niet.
Of hij een held is evenmin.
Misschien is zijn organisatie te slecht georganiseerd om een échte bedreiging te vormen.
Maar een raar wereldje blijft het altijd.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 15:39
Anne
Anne is offline
Citaat:
Fleet is niet joods.
Hij maakt zich er zorgen over en hij wilde dat met andere mensen delen.
Oud 19-05-2003, 15:43
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
flipm0 schreef op 19-05-2003 @ 16:24:
Dankjewel dan weet ik dat ook weer kan ik morgen die nep "nazi" uitlachen, maar facisten zijn toch mensen die hun mening boven iedereen steken?
Daar hoef je geen fascist voor te zijn

iig volgens de van Dale is fascisme het volgende:

fas·cis·me (het ~)
1 ideologie, berustende op nationalistische, autoritaire en corporatieve beginselen, zoals Mussolini in Italië aanhing

En zoals gewoonlijk vind ik de uitleg bij Cambridge dictionary veel beter:

Fascism noun [U]
a political system based on a very powerful leader, state control and extreme pride in country and race, and in which political opposition is not allowed

fascist adjective (ALSO fascistic)
fascist groups
a fascist dictator/regime

fascist noun [C]
1 someone who supports fascism

2 a person of the far right in politics

3 DISAPPROVING someone who does not allow any opposition:
He reckons all policemen are fascists and bullies.
Oud 19-05-2003, 16:01
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 19-05-2003 @ 09:01:
Fleet, jij begrijpt nog steeds niet dat je ons meer in gevaar brengt door deze zogenaamde goede acties. Als jij niets had
gedaan dan had die website nog steeds gewoon op 0.0003 bezoekers per maand gestaan en was er niets aan de hand.
Jij brengt deze site in de aandacht en zorgt ervoor dat iedere idioot dit kan zien. Dus ook de neo-nazi's en ael'ers die niet van het bestaan van de site weten. Door dit 'heldengedrag' breng JIJ ons juist in gevaar.
Je denkt dat je ons er mee helpt maar je bereikt het tegenovergestelde. Ik wil dat je er direct mee stopt en dat deze topic wordt gesloten!!
Je hebt het idee dat je 'de joden' heel goed helpt met jouw acties maar dit is niet het geval, stop er dus mee.
Ik krijg hierin steun van verschillende mensen, die ik niet bij naam zal noemen.

Verder zijn jij en jouw beweging absoluut niet representatief voor 'de joden'.
Jouw handelwijze is eerder een groot gevaar.
Je bent roekeloos, denkt niet na, voert gevaarlijke acties uit zonder overweging.

Jij kan willen wat je wil. Ga je gang. De gedachten zijn vrij.

Dit topic gaat niet dicht. Daar heb ik geen invloed op, en jij hebt er nog veel minder mee te maken.
Als iemand hier al met de forumregels aan moet komen zetten, dan zal jij dat zeker niet zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 16:01
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
AGH schreef op 19-05-2003 @ 16:35:
Dan denk ik dat je of de connecties van dat soort jongens verkeerd inschat of dat soort personen zélf verkeerd inschat.
Zelf zal Eite Homan niet gek veel meer doen, misschien in een vlaag van verstandsverbijstering (waar hij wellicht al zijn hele leven last van heeft) kan hij wel eens een steen door een bushokje gooien of met een viltstift iets onderkalken.
Maar ook Homan heeft nog wel zijn netwerkjes hoor.
Het gaat er hier misschien minder radicaal aan toe dan in Duitsland, maar dat maakt iemand nog niet minder gevaarlijk.
Dat Homan netwerkjes heeft die gevaarlijk zijn betekent toch dat die netwerkjes gevaarlijk zijn, niet hijzelf?

Citaat:
Dat soort jongens hebben altijd hun mannetjes om hun in heen lopen.
De één in de onderwereld, de ander op de tribunes bij FC Groningen.
Al hangen die twee natuurlijk ook samen met elkaar, vooral in Groningen.
Mwah, toen ik nog in Groningen woonde kende ik verscheidene mensen die toch enigzins bij de harde kern van de FC horen/hoorden, en de meesten stemden toch wel degelijk PvdA (als ze al stemden).

Citaat:
Probleem van Homan is denk ik een beetje dat het rechtsextremisme een beetje haar kracht aan het verliezen is, in tegenstelling tot eind jaren ’80 toen dit soort groeperingen natuurlijk op hun top waren en dan ook vooral weer in Groningen.

Of hij laf is weet ik niet.
Of hij een held is evenmin.
Misschien is zijn organisatie te slecht georganiseerd om een échte bedreiging te vormen.
Maar een raar wereldje blijft het altijd.
Zeker. Maar er zijn geen delen van Groningen waar ik niet heen wil/durf uit angst voor Eite Homan. Dat zelfde geldt niet voor bijvoorbeeld Nürnberg of Hamburg, of Rostock.
Oud 19-05-2003, 16:02
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Fleet is niet joods.
Jij bent ook niet joods.

Zelfde geldt dus voor jou.

Nee, ik sta niet op die foto's.
Maar ik heb er wel mee te maken.
Die website is slechts een onderdeeltje van de nazi-machine, en ik ga een lange, stevige stok in het rad van die machine steken.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 16:08
flipm0
flipm0 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 19-05-2003 @ 16:43:
Daar hoef je geen fascist voor te zijn

iig volgens de van Dale is fascisme het volgende:

fas·cis·me (het ~)
1 ideologie, berustende op nationalistische, autoritaire en corporatieve beginselen, zoals Mussolini in Italië aanhing

En zoals gewoonlijk vind ik de uitleg bij Cambridge dictionary veel beter:

Fascism noun [U]
a political system based on a very powerful leader, state control and extreme pride in country and race, and in which political opposition is not allowed

fascist adjective (ALSO fascistic)
fascist groups
a fascist dictator/regime

fascist noun [C]
1 someone who supports fascism

2 a person of the far right in politics

3 DISAPPROVING someone who does not allow any opposition:
He reckons all policemen are fascists and bullies.
Heel erg bedankt voor het uitleggen
Oud 19-05-2003, 16:10
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 19-05-2003 @ 10:40:
Nogmaals (en voor die 100000e keer):

Die nazi's hebben mij niet nodig om op die site te komen.

En wie is het die serieus vecht?
Niet jij, dat is zeker.
Jij vlucht ervoor. Je geeft ze hun zin, je kruipt ervoor weg.
Jaaa, daar bereik je wat mee!

Van de mensen op dit forum heb jij niets te vrezen hoor...
(Hoewel... ik ken er een... )
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 16:15
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Gatara schreef op 19-05-2003 @ 15:26:

*law of return*
Sterker nog, ben ik zelfs al mee bezig.

Overigens zijn er ook socialistische zionisten.
Evenals seculiere zionisten, fascistische zionisten, terroristische zionisten, pro-Palestijnse zionisten, bla-bla-bla...

(Al geef ik toe, die laatste soort is zeldzaam. )
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 16:19
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 19-05-2003 @ 17:15:

Evenals seculiere zionisten, fascistische zionisten, terroristische zionisten, pro-Palestijnse zionisten, bla-bla-bla...

(Al geef ik toe, die laatste soort is zeldzaam. )
De bla-bla-bla soort? Ja, die lijken me zeldzaam
Oud 19-05-2003, 17:13
BARON
BARON is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-05-2003 @ 14:26:

Het is zo enorm grappig om te zien hoe een groepje van honderdvijftig zielige fanatici een even zielige maar veel grotere groep gillerds op de kast kan krijgen.
Fleet Admiral
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 17:18
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 19-05-2003 @ 17:02:
Jij bent ook niet joods.
En ik heb een joodse moeder. Ik dus wel.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 17:18
BARON
BARON is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 19-05-2003 @ 10:44:
Precies. Over het algemeen zijn de belangen van Joden en (extreem?) rechts hetzelfde. Je hebt altijd van deze malloten, maar dat is wel een héééél klein groepje. Ook het Vlaams Blok werkt inmiddels samen met de belangrijkste Vlaams-Joodse organisatie.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 17:20
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 19-05-2003 @ 17:10:

Jij vlucht ervoor. Je geeft ze hun zin, je kruipt ervoor weg.
Jaaa, daar bereik je wat mee!
JIJ WEET NIET EENS WAAR IK MEE BEZIG BEN WIL JE JE EENS BEZIG HOUDEN MET JE EIGEN ZAKEN???
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 17:26
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 19-05-2003 @ 18:18:
En ik heb een joodse moeder. Ik dus wel.
Dat valt te betwisten.

Maar zullen we dat hier buiten laten?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 17:29
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
BARON schreef op 19-05-2003 @ 18:18:
Precies. Over het algemeen zijn de belangen van Joden en (extreem?) rechts hetzelfde. Je hebt altijd van deze malloten, maar dat is wel een héééél klein groepje. Ook het Vlaams Blok werkt inmiddels samen met de belangrijkste Vlaams-Joodse organisatie.
En de joodse gemeenschap roept hun mede-joden massaal op NIET met het Vlaams Blok in zee te gaan, waaraan dan ook door verreweg de meesten gehoord wordt gegeven.

http://www.joods.nl:9673/rubrieken/artikel?nr=2879

Laatst gewijzigd op 19-05-2003 om 17:33.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 17:32
BARON
BARON is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 19-05-2003 @ 18:29:
En de joodse gemeenschap roept hun mede-joden massaal op NIET met het Vlaams Blok in zee te gaan, waaraan dan ook door verreweg de meesten gehoord wordt gegeven.
Dan luisteren de leiders dus niet naar de gemeenschap. En die leiders hebben het ook bij het rechte eind. Het Vlaams Blok heeft nog nooit iets antisemitisch gezegd.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 17:32
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 19-05-2003 @ 18:26:
Dat valt te betwisten.
Nee hoor. 100%. Alleen heeft me familie na de oorlog de bewijsstukken vernietigd...
Je hebt me ma toch zelf gezien??
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 17:35
red_and_black
red_and_black is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 19-05-2003 @ 18:32:
Nee hoor. 100%. Alleen heeft me familie na de oorlog de bewijsstukken vernietigd...
Je hebt me ma toch zelf gezien??

HIER GAAT HET TOPIC TOCH VERDOMME NIET OVER!
zoek een leven!
Reageren

Regels voor berichten