Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
oke mijn foto's moeten er ook bij weet alleen niet hoe ik dat doe dus ik doe het anders http://www.picturetrail.com/Queenlover en dan kijken bij Stephanie de bovenste paar foto's zijn een beetje HEEL erg oud van mij
![]() ![]() -XxX- Stephanie
||
Citaat:
Ik wil ff zeggen dat je een mooi meisje bent, en een paar mooie foto's hebt.. Ik weet zelf niet hoe ik mijn foto dr op moet krijgen ![]() Kuss Angela
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Omdat je 'n mooi meisje bent. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Eey die 0wner van Deze t0pic... nielzie ofzo??
ahaha ik kreeg laatst een doorstuur email en daar stond j0u foto bij?!!! met de maat van je lul en foto's ervan? ahaha ik weet niet wat dat was maar had em maar verwijderd ![]() kijken 0f mijn f0t0 het d0et?? [IMG]http://groups.msn.com/_Secure/0RgCvBIsTK44HCgoh6VjX*6e5!6DUTY3W4pEozGi5og4KJHxHIgrGTAtRr746yHdSaEGA6 6f5aqdhuTF4D01KxGsaJWxm*S4KKC*vQTQfc5w/19824318.jpg?dc=4675417205395570393[/IMG]
||
Citaat:
![]() (Jando) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Uhhh.... wat is webspace and why moet ik die daar 0p zetten ![]()
|
Verwijderd
|
Een foto op internet zetten kun je doen op picserver of in het s.com-fotoboek. Klik op één van deze links. Bij het fotoboek meld je je dan aan met de naam en het wachtwoord van je forum-account, bij picserver meld je je aan met een naam en wachtwoord, je mag zelf weten welke. Bij beide sites is het gratis. Bij picserver kun je dan op 'add a picture' klikken en dan een foto uitzoeken, bij het fotoboek heet het geloof ik 'een foto toevoegen'. Als je die foto hebt, kopieer je de url van de foto (een internet-adres dat eindigt op .jpg of op .gif) en die plak je in een berichtje. Dat zet je in blok, en dan klik je op het knopje 'img' bovenaan. Dan staat de foto in je post. Als je de foto weghaalt van fotoboek of picserver, dan is-ie ook weg uit je berichtje!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zulke foto's had ik nou ook weer niet van jou verwacht ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() linksboven; ik tussen 2 finnen tijdens een uitwisseling met Finland rechtsboven; ik met op mijn rug Rik, volleybal buddy linksonder; uhh ik rechtsonder; Jnieuwelaar (Jeroen) en ik.
|
|