Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen laatste tijd weinig ivm met stage.. alleen nu hebben we internet op stage* is blij* ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mrja je post nog redelijk normaal voor een niet onzinner |
![]() |
||
Citaat:
klopt nieeettt!! ben al ruim 3 maanden ofzow lid..
||
Citaat:
![]() maar nu ga ik dat inhalen ![]() ![]()
|
voor city2000
Die zijn msn in groepjes heeft verdeeld (wist niet dat mensen dat nou echt deden en dat handig vinden ![]() ![]() en heb mijn nick niet op basis van het zien van de gremlins.. ![]() Jij woont in A+dam... in het zelfde geboortejaar als mij geboren. Op dezelfde dag als mijn zus jarig. Doet net als mij ook eindexamen... (sucks he ![]() En je bent nog niet zo lang lid! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of het is gewoon dankzij de oude tv-serie Westzijde Posse |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maarja het heeft wel gewoon met de gremlins opzich te maken. MAar heb hem zelf niet verzonnen en nooit gezien.. maar ontopic : Ze vind bambi lief, is van het vrouwelijk geslacht. Wil mensen graag terecht wijzen, leeftijd onbekend, ondanks niet zo´n lang member zijnde heeft ze echt onwijs veel posts ![]()
|
over ******** heb ik al wat gezegd
![]() city2000: - vriendje van Ilona - er is een bepaald meisje die gek van hem is, (maar city2000 nou niet bepaald van haar) - zat (niet meer toch?) op basketbal - heeft een heel leuk cadeautje van Ilona gehad voor zijn verjaardag - komt vooral op het 'sport-forum' - is nog niet zo heel lang lid en meer ga ik niet zeggen, want het begint er zo al op te lijken dat ik je stalk ![]()
||
Citaat:
en chat dus veel met Loontjuh ![]() weet verder niets van ... ![]() behalve dan dat het een meisje is van 15 ![]() CIAO (welk meisje doel je op? die ik niet zo mag?)
||
Citaat:
![]() ja, klopt, ik chat veel met ilona ![]()
||
Citaat:
succes iig he! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En forum verslaafd . . . volgens mij ben ik dat al een beetje ![]() René
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar leuk dat je even vertelt waar je woont ![]() mrja als je nu al verslaafd aan het worden bent, nou het word nog veeel erger |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
De Kantine |
Far beneath the bitter Saais#557 Miekje* | 500 | 23-03-2009 23:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit-wil-ik-even-kwijt-topic! Nijn* | 501 | 24-09-2005 21:28 | |
Lifestyle |
lifestyle evaluatie topic Verwijderd | 480 | 26-04-2004 21:31 | |
Beleidszaken |
Waar is die "verkloot mijn quote" topic?? DaBoY | 27 | 01-07-2003 10:32 | |
De Kantine |
Dminor's "maak een opmerking over de forummer boven je" VI WolterB | 500 | 09-06-2003 18:34 |