![]() |
||
Citaat:
Simpel
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Kben denk ik nog nooit betrapt ofzo, of ik ben het vergeten. Wel eens betrapt door de moeder van me toenmalige vriendin toen we bezig waren, maarja, dat gebeurd he ![]() Citaat:
|
![]() |
haha ik heb wel eens gehad dat mijn broertje (toen 12) binnen kwam toen ik net met mijn vriend aan de gang wou gaan. Er was een telefoontje voor mij en ik schok me kapot! Ik zei tegen hem dat ik even geen tijd was en toen ging hij gewoon weg, hij heeft niks doorgehad maar het was wel even super ongemakkelijk haha. De zin was wel even weg daarna!
|
![]() |
|
Ik ben wel een keer betrapt door mijn moeder ja. Het was een beetje een frappante tentoonstelling en ik was net een beetje lekker bezig. Mijn moeder had al meerdere malen geroepen dat ik naar beneden moest komen voor het eten wat ik keer op keer negeerde. Toen kwam ze mijn kamer binnenstormen en tja...
Het enige dat ze vroeg toen ik aanschoof aan tafel was "heb je je handen wel gewassen?" ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Exit langstudeerboete, enter sociaal leenstelsel Verwijderd | 193 | 11-02-2013 20:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik heb meer dan duizend mijl gelopen. Touché | 10 | 04-02-2006 14:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[ verhaal ] -Melody- | 290 | 15-08-2004 14:54 |